Tyttö vaipoissa ja pissaleikit

Hei mä olen jotenkin tässä kk sisään innostunut vaippa ja pissa leikeistä 😜😜 olen jo muutaman kerran kokeillut pidätellä kunnolla ja sitten pistänyt vaipan ja pissannut sen niin täyteen että on valunut yli reunojen. Sitten hieron kunnolla pillua siinä kusisessa vaipassa. Voisin jopa kuvitella hierovani itseäni sillä pissa vaipalle. Tykkään myös pissata housuun ns vahingossa kunnon pidättelyn jälkeen 😜😜 mut nyt tässä kun keskustellut aiheesta mua ruvennut myös kiihottaa olla pikkuinen jolla vaippa, body ja Tutti myös tuttipullo josta mua väkisin juotetaan 😜😜 sedät hieroo vaipan sisältä ja tutkii tytön reikiä ja onko vaipassa tarpeeksi pissaa että voi vaihtaa vai antaako tytön olla hetken pissasessa vaipassa 😜😜 myös pyllyn huuhtelusta suoraan letkulla tyttö tykkää paljon 😜

57

5314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millaisia vaippoja oot käyttänyt? Onko sulla joku tietty lempparivaippamerkki?

      Jos etsit hyvää vaippakauppaa, niin suosittelen tsekkaamaan suomalaisen care2play.fihin, sieltä löytyy hyvä valikoima ihania ABDL-vaippoja.

      • Ihan perus tena nyt ollut kun oo vielä kerennyt panostaa asiaan sen enempää. Harkinnut tilata itselle mekko bodyn ja kesto vaipan ym muuta 😜😜😜


      • En oo vielä joutunut ostaa 🤭 et en tiedä. Noi jäi sukulaiselta 🤭🤭 ja muistin et jäi mulle kun hänen jäämistöä tyhjensin 😅 Mut ehkä sitä kehtaa ostaa eihän ne tarvi tulla itselle 🤭🤭


      • Hei tuolla kun noita nättejä bodyjä ym.... Mistä niitä löytäs edukkaammin. Tiedän kiina kaupasta mut niissä kestää niin kauan tulla varsinkin joulu aikaa 😥😥 haluisin jonkun söpö kuosisen missä olis vielä napit edessä et sais tissit esiin jos haluaa. Tuttipullo ja Tutti mulla onkin jo jäänyt kaappiin kun enää muuten tarvetta niin ne menee kyllä leikissä 😅😅


      • Tyttö-84 kirjoitti:

        Hei tuolla kun noita nättejä bodyjä ym.... Mistä niitä löytäs edukkaammin. Tiedän kiina kaupasta mut niissä kestää niin kauan tulla varsinkin joulu aikaa 😥😥 haluisin jonkun söpö kuosisen missä olis vielä napit edessä et sais tissit esiin jos haluaa. Tuttipullo ja Tutti mulla onkin jo jäänyt kaappiin kun enää muuten tarvetta niin ne menee kyllä leikissä 😅😅

        Oletko koskaan kokeillut niitä suurinta kokoa olevat vauvan bodyt kaupasta? Itse ainakin huomasin että joustavat sen verran että menivät minulle ihan hyvin.


      • MrLimppu kirjoitti:

        Oletko koskaan kokeillut niitä suurinta kokoa olevat vauvan bodyt kaupasta? Itse ainakin huomasin että joustavat sen verran että menivät minulle ihan hyvin.

        En usko että venyy mulle kyllä 🤭🤭 sen verran rintaa ym.


      • Tyttö-84 kirjoitti:

        En usko että venyy mulle kyllä 🤭🤭 sen verran rintaa ym.

        No en minäkään uskonut että se olisi minullekaan mennyt mutta kun en mistään löytänyt isompia kun tuo 104 koon bodyn niin päätin yhden hankkia kokeeksi. Kun sen kokeilin niin olin kyllä niin yllättynyt kun se meni minulle ja jopa sain napit haaroista kiinni, olen kuitenkin yli 170 cm pitkä.


      • Tyttö-84 kirjoitti:

        En oo vielä joutunut ostaa 🤭 et en tiedä. Noi jäi sukulaiselta 🤭🤭 ja muistin et jäi mulle kun hänen jäämistöä tyhjensin 😅 Mut ehkä sitä kehtaa ostaa eihän ne tarvi tulla itselle 🤭🤭

        Eihän ne tarvitse tulla itselleni, niin minäkin olen miettinyt ja jopa laittanut kauppalistalle niitä muiden tuotteiden sekaan ja ehkä joutunut hieman enemmän pähkäilemään siellä vaippahyllyn luona minkä ottaa tyyliin että yritän saada selville kauppalistalta minkä pitäisi ottaa. Tai sitten käy ihan toisella paikkakunnalla missä ei ole tuttuja kun niitä käy ostamassa.
        Minkä merkkiset nuo oli mitä sukulaiselta sinulle jäi?


    • Jos joku tietää mistä löytyy bodyjä ym body mekkoja edullisesti ja niin ettei mee yhtä kauan kuin kiina kaupasta tilaamalla niin saa vinkata. Toki jos joltain hmm löytyy.....

    • Missäpäin tyttö on?

      • Etelä-suomesta, Päijät-Hämeen alue ☺️


      • Mistäs setä ☺️


      • Tyttö-84 kirjoitti:

        Mistäs setä ☺️

        Pks...


    • Anonyymi

      P-savon seudulta

      • Okei 👍☺️ pystytkö jossain keskustelee paremmin


      • ☺️👍


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        ☺️👍

        Komppaatko sinä ylläpidon poistamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaatko sinä ylläpidon poistamista?

        En vaan asiaa kun pääsee paremmin juttelee ilman häiriköitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        En vaan asiaa kun pääsee paremmin juttelee ilman häiriköitä

        Juurikin sitä 😜😜


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Juurikin sitä 😜😜

        Täällä myöskin setä jota kiinnostaa tytön pissaleikit😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaan asiaa kun pääsee paremmin juttelee ilman häiriköitä

        Siis sitä, että poistellaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myöskin setä jota kiinnostaa tytön pissaleikit😋

        Mites setään saa yhteyttä..... Täällä pysty jutella.... Ja ihan tosissaan juttelua meinaan


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Mites setään saa yhteyttä..... Täällä pysty jutella.... Ja ihan tosissaan juttelua meinaan

        Avaan tänne profiilin kohtapuolin niin päästään jutussa alkuun


      • Tyttö-84 kirjoitti:

        Mites setään saa yhteyttä..... Täällä pysty jutella.... Ja ihan tosissaan juttelua meinaan

        Avasin profiilin proosallisesti tytönpissaleikki
        Laita sinne postia niin päästään alkuun


      • Tytönpissaleikki kirjoitti:

        Avasin profiilin proosallisesti tytönpissaleikki
        Laita sinne postia niin päästään alkuun

        Hei siis tuolla treffi puolella vai missä 🤔 en löydä


      • Onko sulla whatsup 🤔🤔


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Hei siis tuolla treffi puolella vai missä 🤔 en löydä

        Just siellä


      • Hei onko muuta...... Vähän arasti numeron annan..... Heti alussa 🤭😅 otin kyllä sun talteen et jos ei muuta keinoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sitä, että poistellaan?

        Eiku sitä, että Siwassa on taas banaanit tarjouksessa.


      • Toi ei mun numero ole..... En tiedä mistä toi noita kaivaa


    • Anonyymi

      Tiedätkö tyttö että monet meistä täällä olevista miehistä olemme ihan vain tavallisia. Yksi juttu tuntuu kuitenkin olevan yhteinen. Oletko huomannut että miehet toivovat, suorastaan vaativat että joku nainen kastroi meidät. Mutta tytöt tuntevat ihanuutta näiden tyttöjen käsien kautta ja tytöt tuntevat samoin poikiin

    • Anonyymi

      Paljonko maksaisi jos ostaisin pissaasi?

      • En sitä myymään rupea kuitenkaan 🙄


    • Anonyymi

      Kanta-hämeessä ois nuorehko setä kiinnostunu tytöstä ja pissa/ vaippaleikeistä...

      • Anonyymi

        Oletko jo löytänyt mitä etsit vai vieläkö olet etsimässä? Täällä olisi mies joka myös tykkää vaippaleikeistä ja tulisi mielellään vaipanvaihtoa tekemään


    • Minäkin olen kokeillut sitä samaa mutta en ole niin paljon siihen saanut tehtyä että olisi tullut reunojen yli. Ainoastaan silloin alussa housut kastuivat kun kokeilin lasten vaipan kanssa ja suihku meni suoraan etureunasta yli. Vieläkään en kuitenkaan uskalla lähteä kaupungille vaipan kanssa niin että en kävisi vessassa pissalla vaan tekisin tarpeet vaipan vaikka minulla olisikin vaipat housuissa. Vaipanvaihto kaupungilla voisi olla melkoinen haaste myös.

    • Anonyymi

      Kyllähän mä mielelläni hoitaisin sua. Oon vaan varattu niin pysyn oman kullan "isukkina" vaikka ei vaippaleikkejä harrastetakaan. Välillä tosin annan piiskaa tuhmalle tytölleni mutta sitten kyllä lohdutankin ja joskus hieron rasvaa punaiselle pepulle ym.

    • Kaikenlaiset pissaleikit ovat kivoja😋

    • Anonyymi

      Pakko vastata tähän..
      Kun vahingossa näyttää pissaamisen, ja vielä miehelle joka vie jalat alta,se on kokemiseen arvoinen juttu.
      Olimme mieheni kanssa asunto autolla lomailemaan, palaamassa jo kotiin päin.
      Pysähdyimme Kalajoen heikoilla, tarkoitus oli nukahtaa hetki.
      Halusin kuitenkin käydä kävelemässä heikoilla.
      Onneton join siiderin ennen lähtöä kävely reissulle.
      Olimme melkein rannan lähellä kun mulla oli kaksi vaihtoehtoa kusta housuihin tai etsiä Pikkuisen suojaa ja pissaa siellä.
      Se oli jokin uima koppi Kait, sen taakse ,oma mies vahtii ettei tuu yllätystä.
      Housut alas ja ahhhh niin ihanaa,nostin silmäni ylemmäs ,nuori mies katsoo kun pissa valui pimpistä. Hätäännyin ja meinasin vetää housuja jalkaan,pylly jo nousi.
      No sotkua siitä olis tullut,joten pah,,jatkoin pissaa musta enkä tehnyt hoppu housujen nostamisesta. Katsoo on koko rahan edestä ,nuori syötävän näköinen mies.
      Etumus alkoi pulloa, hymyilytti. Tästä vois tulla loma romanssi mietin. Ja niin tulikin.

    • Anonyymi

      Moi olen jukka ja olen lievästi kehitysvammainen kaveri sinä vaippaa käyttävä tyttö tuutko laittamaan mulle pakosti vaipat päälle

    • Anonyymi

      Ote oon 29 vuotias mies jolla sama harrastus. Viikonloppu meni vaipoissa ja bodyssä, tutti roikku farkkulappuhaalarien etuläpässä kiinni

    • Moi!🙂 Olisi kiva jutella lisää sun kanssa aiheesta.oon siis ite 35v mies tykkään käyttää itekkin vaippoja ja olisi kiva saada hoitaa omaa vaippa tyttöä vauvaa.Isi vois hoitaa pikkusta.Tuu jutteleen kik on poju_vaipas

    • Anonyymi

      Hei meidän on pakko tutustua paremmin!!
      Aanna sun wickr tai mail

      Oon kans 84 178/75 ja hurjan kiinnostunut samoista asioista kun. Sä

      • Anonyymi

        Miksi et raukkis anna omia yhteyksiäsi!


    • Moi! Vieläkö olisi kiinnostusta jutella ja tutustua jos on lisää kik poju_vaipas

    • Anonyymi

      Henn(r)in herutteluja 🤣🤣🤣

      • 🤔🤔 Mikä ja kuka.


    • Anonyymi

      En yhtään syty tämänkaltaisista jutuista.

      Sen sijaan olen fantasioinut, että joskus pääsisi salaa kurkistelemaan puuceen alaluukusta kun nainen olisi tarpeillaan. Sehän olisi toki tuhmaa ja siitä voisi sitten, jos jää kiinni, tulla vitsaa, nurkassa seisomista tms.

    • Haluaisitko että sulle puettaisiin vaipat? Mulla on paljon erilaisia vaippoja. Mä voin hoitaa myös sua ja mulla on tuttipullo ja tutteja:)

      • Anonyymi

        Mitäpä sitä puuceehen menee kattelee näkee sen ihan vesiveskissäkin,kun oma emäntä niin ei tartte vieraita salaa kurkkia


    • Pissaleikit hyvinkin tuttuja, mutta vaipoista ei oo kokemusta.
      Tää kiihottaa paljon, setämies haluais tutkia sut tarkemmmin…
      🤩

    • Moi! Vieläkö olisit daddyä vailla? Olisi kiva tulla hoitaan pikku vaippa tyttöa.Ite olen 35v mies.Onko sulla kiki tai skype missä vois jutella?

    Ketjusta on poistettu 122 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe