Citymarket Lieksa.

Anonyymi

Cittraissa poistettiin ne pulipenkit koronan tultua ja hyvä niin!
Nyt on kiva asioida kaupassa kun ei puliukot enää istu aulojen penkillä, räkimässä/haisemassa ja yskimässä!
Kiitokset Cittarin johdolle siitä että voimme asioida nyt turvallisesi kaupassa!

13

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

hyvä kun on penkit poistettu istujia ei tarvita päivää kuluttamassa ihmettelen mihin ovat kadoneet kaksi joulukuusta onko varastettu tai tehty ilkivaltaa nyt ei ole mitää ulkona

• Anonyymi

Vielä kun saisi tupakanpolttajat karkotettuu pihamaalta

• Anonyymi

Penkki ongelma tauti on riivannut kyllä koko Suomea koko pitkän ajan. Penkit eivät jää paikoilleen mutta häviävät koko ajan vaikka kuinka johto yrittää joskus laittaa niitä hyvinvointipaikkohin, etteä ihmiset vähän istuvat lepyyttämään jalkoja ja olemaan normaaliksi ihmisiksi. Siksi.

Mutta vaikeasti tämä eurooppalainen kulttuuri näyttää sopivan pohjoiseen kuten Suomeen.

Pohjoisessa istuminen ja ajan viettäminen ei ole kovin suosittua.
      Asioida pitää nopeasti ja lähteä pois jopa normaalina aikanakin.

Minusta tuntuu, että Rautatieasemia pitää laittaa kiinni klo 20.00.
      Öisin ei kannata pitää mitään auki.
      24 h kaupat on ihan väärä palvelu pohjoisessa.
      Se eteläeuroppalainen kulttuuri ei sovi pohjoiseen.

Voin mainita yhden esimerkin, joka on Lidl kauppa Saksasta.
      Siellä on aina penkkejä ja jopa pöytiä, joissa voi istua hetken ja rauhoittua.
      Mutta saksalaisilla kaikilla on rokote nykyään.
      Lidl ei sairasta mitään.

• Anonyymi

litlissä on hyvää, mutta 3kertaa kalliimpaa pulipenkki kaljaa

• Anonyymi

minusta tuntuu että ihmiset eivät millään kuuluu pohjoiseen
      pitäisi kaikki Lieksan asukkaat karkottaa Helsinkiin
      Hyvä olisi jos ketään yhtään eläisi pohjoisessa.
      Valtio osaisi kohdistaa palvelujaan paremmin ihmisille kuin että palvelut olisivat hajautettuja.

• Anonyymi

Räikeää ihmisvihaa! Ala-arvoista! Penkkejä tarvitsisivat kaikki ihmiset, kuka pitempään kuka lyhyemmän aikaa. Missä huonojalkaiset nyt huilaavat? Tympeä paikka koko Lieksa ja huonommaksi menee! Ei ole ihmisten paikka!

• Anonyymi

Kannattaa kotona istua lähtiessä tarpeeksi, ei tarvitse sitten kaupassa.

• Anonyymi

Huonojalkaselle riittää levoksi seisominen hetkeksi. Istumisen jälkeen olo on entistä kankeampi. Oikein poistaa nuo penkit. Nehän oli kyttääjiä ja jonninjoutavia eläkeläisukkoja yleensä täynnä.

• Anonyymi

Demarinaisten mielestä siis boomereita.

• Anonyymi

Se haju nyt kuuluu ikään kuin asiaan. Enemmän aina yllättää, kun voi olla kovinkin hienosti ja siististi pukeutuneita ja silti haistaa ummen ja melki homeen. Nähtävästi päällivaatteita pidetään huonosti tuulettuvassa kylmässä eteisessä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4598
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4426
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3612
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2987
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2794
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2143
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      117
      1332
    Aihe