Mies, minulla on niin kova ikävä sinua, että en jaksaisi tehdä mitään. Voisin vain torkkua ja ajatella sinua kaikki hetket. En jaksaisi edes viettää joulua ollenkaan, jos en voi viettää sitä kanssasi. Itkettää vain, kun on niin ikävä sinua.
Mies, minulla on ikävä sinua
56
2277
Vastaukset
- Anonyymi
Ja taas trollimiestä itkettää ilman itseään. Kai se identiteetti dissosioituu noilla roolileikeillä vähemmästäkin toiseen dimensioon ulottumattomiin.
- Anonyymi
Sun pitää tulla sen miehen kainaloon, niin olo helpottuu. Ei ole muuta lääkettä ikävään.
- Anonyymi
Helpommin sanottu kuin tehty :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi että, harmillista että näin. Toivottavasti se kuitenkin joskus onnistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs nyt niin hymyilyttää?
sivusta - Anonyymi
Olisin maailman onnellisin nainen, jos pääsisin kultani kainaloon. Sitä kaipaan joka ikinen hetki. t. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi että, harmillista että näin. Toivottavasti se kuitenkin joskus onnistuu.
Kyllä onnistuu, tiedän sen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs nyt niin hymyilyttää?
sivustaHän, mies :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin maailman onnellisin nainen, jos pääsisin kultani kainaloon. Sitä kaipaan joka ikinen hetki. t. Aloittaja
Kulta niin olisin minäkin jos pääsisin sinun viereen ja läheisyytteen. Ja voisin näyttää sinulle,omat aidot tunteeni. Mikään en tunnu miltään,oli joulu,juhannus tai vappu ilman sinua. Kirjoitan sanoilla hän,että Rakkaani että tietäisit että se olen minä. Joka täältä kirjoitan sinulle. Eihän näin voi olla,että tavattaisi enää koskaan,kun meillä on Rakas nämä tunteet niin voimakkaat toisiamme kohtaan. Haluaisin vain olla vierelläsi ja levätä nämä tunteet on jollain tavalla,vaikuttaneet joka asiaan. Minulla on niin paljon sinulle,kerrottavaa jos hän olet? Esmerkiksi haluan sinun tietävän tarkkaan kaikki tunne tilojeni pienetkin yksityis kohdat jotka tunnen kohtaasi. Nyt,ensimmäinen asia elämässäni on sinun näkeminen ja kohtaaminen ja kertominen kuinka paljon sinua Rakastan. Kaikki muut asiat on nyt tyhjää. Koska kulta tämä tunne ei katoa,enemmin katoaa maailma kuin Rakkaus sinuun. Olet nii tärkeäksi ihmiseksi muodostunut minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olisin minäkin kulta,jos olet hän. Mikään ei merkitse niin paljon,kuin se että saan kasvotusten kertoa sinulle sinun tärkeydestäsi minulle.Ja siitä Rakkaudesta mitä tunnen sinua kohtaan.Minulla olisi niin paljon kerottavaa,just näistä tunteistani sinua kohtaan mitä en koskaan kasvotusten ole puhunut sinulle. Kertoisin sinulle jokaisen,pienen yksityiskohdankin tästä Rakkaudesta sinuun. Aloittaisin siitä mistä kaikki sai alkunsa, muistan kaikki asiat erittäin tarkasti niin syvällä tämä Rakkaus on minussa on sinuun. Jos hän olet. Jos olisin kirjailija voisin kirjoittaa,tästä Rakkaus kirjan joka kertoo sinusta. Ikävöin ja kaipaan läheisyyttäsi,sitä on kestänyt jo kauan aikaa. Tunnen kuin oisin auton akku josta virrat joskus häviää pois,mutta sinä kulta lataat minut täyteen virtaa. Minä olen taas miettinyt,sitä mihin me ajaisimme autolla, minä ostaisin sinulle jotain joka muistuttaa Rakkaudestani sinuun joka päivä. Nää tuntemukset on niin hienoja mitä ajattelen miten voisin tuottaa sinulle Rakas sitä iloa mitä on Rakkaus on oikein. En,tiedä mistä minua on siunattu niin paljon että sinut olen tavannut kulta. Mutta kulta sinä tiedät jos hän olet minä odotan sinua niin kuin olen sen luvannut sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän, mies :)
En,osaa oikein käyttää tätä palstaa kun oisin joskus aloituksen tehnyt sinulle mutta en hallitse näitä palstoja näköjään. Kun en ole ollut näillä palstoilla ennen kuin sinuun Rakastuin. Osaan kyllä vastata,näihin aloituksiin mitä täällä lukee ja olen koittanut etsiä niin paljon kuin mahdollista kaikki aloitukset,missä ajattelen että sinä kulta olet. Negatiiviset aloitukset jän kyllä lukematta, en tarvitse niitä,sotkemaan tunneherkkää koneistoa. Olen ajatellut, että kun me joskus nähdään,niin minä tulen ostamaan sinulle jotain joka muistuttaa tästä tunteesta sinuun. Mutta kysyn sinulta mistä sinä pidät, en ostaa omin päin. Olen paljon ajatellut näitä asioita, välillä tulee hirvittävän hyvä olo näistä suunnitelmista. Jos olet hän. Sinä Rakas tiedät nyt kaikki nämä tunteeni sinuun. Ai niin tiedän,nyt mihin sinut vien kun joskus kun meidän kohtaaminen on mahdollista. Puhuin jossain tekstissäni kun en ole koskaan käynyt ikeassa. Jos sinä haluaisit sinne lähteä kanssani, niin se olisi hyvin romanttista. Jos hän olet. On niin mukava suunnitella asioita,kun haluan tuottaa sinulle iloa ja onnellisuutta elämään. Sinä taas tuotat minulle kun voin jakaa sinulle Rakkautta, minkä tunnen itsestäni lähtevän. En,käsitä enkä ymmärrä miten voin olla onnellinen kun olen tavannut sinut! Kun lähdemme joskus automatkalle, ostan sieltä sinulle oli se sitten ikea, kultasepänliike mikä vain mistä sinä pidät jos olet hän. Ai, niin minun pitää ostaa asuntooni sänky, tämä missä nyt nukun on jotain 80cm levee. En.ole tarvinnut isompaa kun olen vuosia nukkunut yksin en ole tarvinnut isompaa. Ja sitten kun tiedän ja jos päivä tulee,että sinä olet vieressäni niin ostan sen sänkyn. Sinne asti pärjään tuolla sänkyllä. Jänittää kauhean paljon jos joskus kohtaamme,ku nyt jo heikottaa kun tätä kirjoitan hänelle. Mutta en usko,että menen kipsiin kun tää tunne on kestänyt niin kauan. Ajattelin joskus,että tää on ohi menevä juttu mutta ei tämä ole sitä. Päivä päivältä Rakas jos olet hän, Rakkauteni sinuun voimistuu. En tosiaan ymmärrä että sinä kaunotar jos olet hän koet minua kohtaan jotain. Tää tunne tekee olon ihmeelliseksi. Olen pakottanut itseni, tiettyihin asijoihin se on pakko,muuten jään sänkyn pohjalle ja sieltä ei lopulta pääse ylös. Eilen tein kevyttä käsipaino treeniä, jolla pidä kunnossa olkapään aluetta. Ja tapailin joitakin sointuja kitarasta. Kuuntelen aina musiikkia jossa ajattelen sinua. Niissä sanoitukset viittaavat, siihen Rakkaus teemaan ja kaipuuseen. Eilen kuuntelin Lara Fabianin sekä Lady Gagan kappaleita niin kuin olen kuunnellut monesti aiemmin. Mutta nyt pitää lopetella, pitää lähtee kauppaan. Kulta Rakastan sinua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulta niin olisin minäkin jos pääsisin sinun viereen ja läheisyytteen. Ja voisin näyttää sinulle,omat aidot tunteeni. Mikään en tunnu miltään,oli joulu,juhannus tai vappu ilman sinua. Kirjoitan sanoilla hän,että Rakkaani että tietäisit että se olen minä. Joka täältä kirjoitan sinulle. Eihän näin voi olla,että tavattaisi enää koskaan,kun meillä on Rakas nämä tunteet niin voimakkaat toisiamme kohtaan. Haluaisin vain olla vierelläsi ja levätä nämä tunteet on jollain tavalla,vaikuttaneet joka asiaan. Minulla on niin paljon sinulle,kerrottavaa jos hän olet? Esmerkiksi haluan sinun tietävän tarkkaan kaikki tunne tilojeni pienetkin yksityis kohdat jotka tunnen kohtaasi. Nyt,ensimmäinen asia elämässäni on sinun näkeminen ja kohtaaminen ja kertominen kuinka paljon sinua Rakastan. Kaikki muut asiat on nyt tyhjää. Koska kulta tämä tunne ei katoa,enemmin katoaa maailma kuin Rakkaus sinuun. Olet nii tärkeäksi ihmiseksi muodostunut minulle.
Kirjoittelehan yksinäs!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olisin minäkin kulta,jos olet hän. Mikään ei merkitse niin paljon,kuin se että saan kasvotusten kertoa sinulle sinun tärkeydestäsi minulle.Ja siitä Rakkaudesta mitä tunnen sinua kohtaan.Minulla olisi niin paljon kerottavaa,just näistä tunteistani sinua kohtaan mitä en koskaan kasvotusten ole puhunut sinulle. Kertoisin sinulle jokaisen,pienen yksityiskohdankin tästä Rakkaudesta sinuun. Aloittaisin siitä mistä kaikki sai alkunsa, muistan kaikki asiat erittäin tarkasti niin syvällä tämä Rakkaus on minussa on sinuun. Jos hän olet. Jos olisin kirjailija voisin kirjoittaa,tästä Rakkaus kirjan joka kertoo sinusta. Ikävöin ja kaipaan läheisyyttäsi,sitä on kestänyt jo kauan aikaa. Tunnen kuin oisin auton akku josta virrat joskus häviää pois,mutta sinä kulta lataat minut täyteen virtaa. Minä olen taas miettinyt,sitä mihin me ajaisimme autolla, minä ostaisin sinulle jotain joka muistuttaa Rakkaudestani sinuun joka päivä. Nää tuntemukset on niin hienoja mitä ajattelen miten voisin tuottaa sinulle Rakas sitä iloa mitä on Rakkaus on oikein. En,tiedä mistä minua on siunattu niin paljon että sinut olen tavannut kulta. Mutta kulta sinä tiedät jos hän olet minä odotan sinua niin kuin olen sen luvannut sinulle.
Kirjoita yksinäs! 👊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita yksinäs! 👊
Sinä ainakin näyt tekevän näin, onko montakin siideriä korkattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En,osaa oikein käyttää tätä palstaa kun oisin joskus aloituksen tehnyt sinulle mutta en hallitse näitä palstoja näköjään. Kun en ole ollut näillä palstoilla ennen kuin sinuun Rakastuin. Osaan kyllä vastata,näihin aloituksiin mitä täällä lukee ja olen koittanut etsiä niin paljon kuin mahdollista kaikki aloitukset,missä ajattelen että sinä kulta olet. Negatiiviset aloitukset jän kyllä lukematta, en tarvitse niitä,sotkemaan tunneherkkää koneistoa. Olen ajatellut, että kun me joskus nähdään,niin minä tulen ostamaan sinulle jotain joka muistuttaa tästä tunteesta sinuun. Mutta kysyn sinulta mistä sinä pidät, en ostaa omin päin. Olen paljon ajatellut näitä asioita, välillä tulee hirvittävän hyvä olo näistä suunnitelmista. Jos olet hän. Sinä Rakas tiedät nyt kaikki nämä tunteeni sinuun. Ai niin tiedän,nyt mihin sinut vien kun joskus kun meidän kohtaaminen on mahdollista. Puhuin jossain tekstissäni kun en ole koskaan käynyt ikeassa. Jos sinä haluaisit sinne lähteä kanssani, niin se olisi hyvin romanttista. Jos hän olet. On niin mukava suunnitella asioita,kun haluan tuottaa sinulle iloa ja onnellisuutta elämään. Sinä taas tuotat minulle kun voin jakaa sinulle Rakkautta, minkä tunnen itsestäni lähtevän. En,käsitä enkä ymmärrä miten voin olla onnellinen kun olen tavannut sinut! Kun lähdemme joskus automatkalle, ostan sieltä sinulle oli se sitten ikea, kultasepänliike mikä vain mistä sinä pidät jos olet hän. Ai, niin minun pitää ostaa asuntooni sänky, tämä missä nyt nukun on jotain 80cm levee. En.ole tarvinnut isompaa kun olen vuosia nukkunut yksin en ole tarvinnut isompaa. Ja sitten kun tiedän ja jos päivä tulee,että sinä olet vieressäni niin ostan sen sänkyn. Sinne asti pärjään tuolla sänkyllä. Jänittää kauhean paljon jos joskus kohtaamme,ku nyt jo heikottaa kun tätä kirjoitan hänelle. Mutta en usko,että menen kipsiin kun tää tunne on kestänyt niin kauan. Ajattelin joskus,että tää on ohi menevä juttu mutta ei tämä ole sitä. Päivä päivältä Rakas jos olet hän, Rakkauteni sinuun voimistuu. En tosiaan ymmärrä että sinä kaunotar jos olet hän koet minua kohtaan jotain. Tää tunne tekee olon ihmeelliseksi. Olen pakottanut itseni, tiettyihin asijoihin se on pakko,muuten jään sänkyn pohjalle ja sieltä ei lopulta pääse ylös. Eilen tein kevyttä käsipaino treeniä, jolla pidä kunnossa olkapään aluetta. Ja tapailin joitakin sointuja kitarasta. Kuuntelen aina musiikkia jossa ajattelen sinua. Niissä sanoitukset viittaavat, siihen Rakkaus teemaan ja kaipuuseen. Eilen kuuntelin Lara Fabianin sekä Lady Gagan kappaleita niin kuin olen kuunnellut monesti aiemmin. Mutta nyt pitää lopetella, pitää lähtee kauppaan. Kulta Rakastan sinua!
Mitä tämä on olevinaan?
- Anonyymi
Mullakii on ISO IKÄVÄ yhtä S- naista koko ajan. Pitää kai mun vaan unohtaa kaikki, kun ei tiedä hänen välittämisestä musta enää???
T: J-mies- Anonyymi
Mistä olet saanut päähäsi että hän ei välittäisi sinusta enää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä olet saanut päähäsi että hän ei välittäisi sinusta enää?
Tuntui vain siltä omissa ajatuksissani! 😢
- Anonyymi
Satuaikävä jan miehellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntui vain siltä omissa ajatuksissani! 😢
Voi että sun kanssa. Tykkään susta aina, ei se muutu ikinä. Ja ikävä on.🙂
- Anonyymi
Oletko Jan vaiko Jouni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi että sun kanssa. Tykkään susta aina, ei se muutu ikinä. Ja ikävä on.🙂
🥰😍😘 J-mieheltä Sulle!
- Anonyymi
Mulla suunnaton ikävä H naista! K mies
- Anonyymi
Rakas niin mullakin sua. Vaikka en tuota aloitusta kirjoittanut. Anteeksi etten kirjoittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas niin mullakin sua. Vaikka en tuota aloitusta kirjoittanut. Anteeksi etten kirjoittanut.
Et, mutta hyvä että vastasit. Olen sinun K mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et, mutta hyvä että vastasit. Olen sinun K mies
Olet mun rakkaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet mun rakkaus.
Ajattele, näin pitkällä ollaan rakas nainen. Moi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattele, näin pitkällä ollaan rakas nainen. Moi
Moi. En ole varma oletko mun K mies. Oletko hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi. En ole varma oletko mun K mies. Oletko hän?
Samaa mietin, että oletkohan oikea H nainen. Miellyttävä olet niinkuin aina hänkin. Kirjoitin nuo edelliset, joihin vastasit. K miehesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mietin, että oletkohan oikea H nainen. Miellyttävä olet niinkuin aina hänkin. Kirjoitin nuo edelliset, joihin vastasit. K miehesi
En ole Henna, jos olet tuo pesulamies. Sitten olet väärä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Henna, jos olet tuo pesulamies. Sitten olet väärä.
En tavoittele Hennaa, mutta aika läheltä liippa. K mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tavoittele Hennaa, mutta aika läheltä liippa. K mies
Ahaa. Yhdistelen liikaa tekstejä täällä. Sitten sä voisit olla mun ihana K.
Hymyilen sille yksin tässä nyt ihan vaan koska tykkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. Yhdistelen liikaa tekstejä täällä. Sitten sä voisit olla mun ihana K.
Hymyilen sille yksin tässä nyt ihan vaan koska tykkään.Toivottavasti olet se minun ihana H nainen. Oletko kauankin kaivannut rakastasi? K mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti olet se minun ihana H nainen. Oletko kauankin kaivannut rakastasi? K mies
Pari vuotta jo ihan rakastuneena siihen ihanaan. Tykkäisipä se musta kuten sinä tai olisit se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari vuotta jo ihan rakastuneena siihen ihanaan. Tykkäisipä se musta kuten sinä tai olisit se.
Joo, lähes pari vuotta mullakin on ensitapaamisestamme. Näin silloin ihanan kauniin naisen. Häkellyin täysin ja ajattelin, että tuon naisen täytyy olla varattu. Parempi olla viileä hänen seurassa, ettei vaan ihastu varattuun.
- Anonyymi
Elettroniikkaa sen jälkeen ja melatoniiniä ennen elettroniikkaa onkin vaikea yhdistää
https://youtu.be/Gsq-D8Yx0NE
😂🤣😅 - Anonyymi
Niin on minullakin häntä,eli Rakastani. Niin,mietin minäkin häntä joka hetki ja samallaiset tuntemukset kuin aloittajalla. Ei,tosiaan jaksaisi tehdä mitään. Minä olen vain ja mietin naista. Joka on minulle, ainutkertainen ihminen tässä maapallolla. Toista hänen kaltaistaan ei ole eikä tule. Hän saa sydämeni lyömään kovempaa,mitä normaalisti. Olen erittäin onnellinen kun olen saanut tavata hänet, en itsekkään ymmärrä miten voin olla näin Rakastunut! Hän on miellesäni tosiaan ettei pysty,oikein mihinkään keskittymään. Hän kyllä tietää tämän. Hän tietää ja hän uskoo minuun ja luottaa,kun olen sen hänelle luvannut. Ja hän tietää että olen rehellinen häntä kohtaan. Oikeaan Rakkauteen ei kuulu epärehellisyys,missään muodossa. Ei,se ole silloin Rakkautta se on petos toisen ihmisyyttä kohtaan.Eikä petoksen kohteeksi joutunut sydän toivu koskaan. Jos se saa osuman. Mutta hän jos olet en voi sanoa muuta kuin Rakastan sinua,kaipaan sinua. Haluan nähdä vielä joku päivä sinun kauniiden silmiesi loisteen,jotka loistavat sinun kauniista kasvoista. Mitään muuta en odota,että saisin sanoa sinulle Rakastan sinua!
- Anonyymi
Jee
Nyt tuli oikiat sanat
Kiitti
- Anonyymi
Kokeile sormillasi jotain ylikarvoittuneempasi, äläkä selevitä läpiäsi ittes häviäksesi, siinä meillä oikein, miltei tyrannosaurus rexin pilklu ja prkls...
Pilklu
Homoille sie huora haastelet, valmiine hintoines.
Tässä on sulle, sun tyyniksesi
.
https://m.youtube.com/watch?v=_EVKy35L7MM - Anonyymi
On se vielläkin oleellista meidän tutustuminen. Käyttäydyit jotenkin torjuvasti kun yritin puhua meidän pitkän silmäpelin jälkeen. En tiedä missä nykyään olet ja onko enään mahdollista tutustua. Ainakin käyn siellä paikassa missä nähtiin. Katosit jo jonnekin. Emme vaan kohtaa.
- Anonyymi
Ei kai niitä silmiä voi kiinni laittaa jos tulee vastaan, käännä pää pois, äläkä mollota!
- Anonyymi
Tämä ei ole mun aloitus, mutta mietteet on ihan samat. Tiedän kyllä kenen kirjoittama tää on... :)
- Anonyymi
Hyi helkkari, haluat siis tulkita toisen ihmisen tuon trollauksen mukaiseksi surkimukseksi? Niin on teatraalisen, ettei voi olla muu kuin provo. Tiedän kyllä, että olet sama provoilija, mutta olkoon kommenttini varoittava esimerkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi helkkari, haluat siis tulkita toisen ihmisen tuon trollauksen mukaiseksi surkimukseksi? Niin on teatraalisen, ettei voi olla muu kuin provo. Tiedän kyllä, että olet sama provoilija, mutta olkoon kommenttini varoittava esimerkki.
Yritätkö sanoa jotain? Sun kommentti on aika sekava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö sanoa jotain? Sun kommentti on aika sekava.
Aah, joko olet sama trolli tai sitten se kirjoittelija, joka ei ole kasvanut surumaijafantasiastaan ulos. Toisille ainoa tapa teoretisoida joku rinnalleen tai muuten ”ylöstemmattavaksi” eli autettavaksi on kuvitella nainen rampana ja puolustuskyvyttömänä. Anteeksi nyt vain, mutta se on etovaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aah, joko olet sama trolli tai sitten se kirjoittelija, joka ei ole kasvanut surumaijafantasiastaan ulos. Toisille ainoa tapa teoretisoida joku rinnalleen tai muuten ”ylöstemmattavaksi” eli autettavaksi on kuvitella nainen rampana ja puolustuskyvyttömänä. Anteeksi nyt vain, mutta se on etovaa
Surumaijafantasia? Wtf?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surumaijafantasia? Wtf?
Erikoinen netin juttujen pohjalta kehitetty vastenmielinen fetissi
- Anonyymi
Ihmisen on osattava elää itsekseen ennkuin voi elää hyvässä parisuhteessa toisen kanssa. Kieta harjoitella sitä. Hae vaikka joku hyvä kirja kirjastosta tai tee joku käsityö. Pieni lenkki ulkona tai kotijumppa katkaisee myös kivasti samaa kehää kulkevat ajatukset.
- Anonyymi
Maiseman vaihto tekee hyvää tai pidempi loma
- Anonyymi
Kunhan ymmärrät ettei aloitus ole naisen kirjoittama, vaikka näin annetaan olettaa.
- Anonyymi
Niin miehellä on sinuakin yhtä ikävä, ollut ihan koko ajan. Välillä pelännyt että olet unohtanut minut...
- Anonyymi
Mikä saa sinut luulemaan että unohtaisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä saa sinut luulemaan että unohtaisin?
En tiedä nytkään kuka olet oikeasti vastaaja? Siksi. Kun minulla ei ole häneen kuin vain tämä palstayhteys, joka on täysin irrallaan todellisuudesta.
- Anonyymi
Haloo herää. Ei elämäsi tuollaista voi olla. Takerrut unelmaan jonka olet päässäsi kehittänyt. Ei mitään todellista. Lopeta unelmointi ja al elää.
- Anonyymi
Kuka sanoo? Miksi? Elätkö sinä kun siinä kirjoitat? Kysyin ihan vilpittömästi, en kettuile.
- Anonyymi
Etkö saa elämästä otetta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981