Minulla meni suhde poikki. Tänään on ainakin ikävä vielä sitä miestä. Kertokaa miten tästä kaikkein parhaiten pääsee eteenpäin? En jaksaisi itkeä enää enenpää, mutta en osaa muutakaan pyydän apua.
sydänsärkyi
24
1270
Vastaukset
- Jermu
paha rasti tosiaan..Ei oikein pysty sanoo mitään. Olisko sinulla joku ystävä, jolle voisit soittaa ja vaikka lähteä syömään tms. ??
Näin minä tekisin.
Itse olen myös ollut ystävilleni kuuntelija ja tukija. Houkutellut ulos syömään tai kutsunut kahville tms.
- Walpuri
tanssimaan, raflaan tai jonnekin.Älä kuitenkaan vedä päätä täyteen, tai teet typeryyksiä. Yksin ei kannattaisi kauheasti nyt märehtiä, tekeminen ja ihmiset ympärillä estävät ajattelemasta liikaa...ja aika tekee pikkuhiljaa tehtäväänsä.
Hävitä kaikki kuvat, puh.nrot, mailiosot yms, ettet voi vahingossa otta yhteyttä.... Yritä katsoa tulevaan, siellä on mahdollisuuksia, välttele menneen tuijottamista.
pika-apuna irtosuhde !!!!!! - Kaiken kokenut
Kipu kestää aikansa, mutta kun hellittää, niin kaikki on paremmin kuin ennen. Usko minua, minä tiedän.
Jaksamista, hakeudu ihmisten seuraan, se auttaa. - KalleGraniitti
no niin, mies neuvoo naista ... mutta ensin kait aika tekee tehtäväänsä ja kun on aikansa itkenyt ja surrut on kait paras kirjoittaa paperille ne kaikki exän huonot puolet ja lähtee sitten katselemaan muita ihmisiä ja kun ikävä yllättää exään, niin katselee vain sitä listaa, niin helpottaa.
Tuo kaikki ottaa aikansa mutta uuden ihmisen kohtaaminen ainakin miehellä helpottaa, mutta on niin miesmäinen tapa :-( naiset kait ensin kokoaa itsensä??Nyt pukkaa listaa... jestas miten pitkä siitä tuli. Laitepaanpas vertailun vuoksi myös hyvät puolet...siitäkin tuli pitkä lista.
Nytpä meni vaikeeksi.
Totta että uuden ihmisen kohtaaminen helpottaa tuskaa ja surua, ja auttaa unohtamaan.
- n52
antanut sinulle hyviä neuvoja.
Toivottavasti sinulla on joku jolle voit purkaa itseäsi.
Älä missään nimessä jää yksin itkusi kanssa vaan lähde ainakin jonnekkin jossa on muita ihmisiä.
Toivon sinulle jatkossa parempaa ja en voi kuin sanoa,että aika auttaa. - koponen
sellaista on tämä elämä.älä jää märehtimään tätä jättämistä.vaan anna arpisten haavojen olla.kuule pilkettä silmään ja väijy päälle,ja uuttaetsimään.kerran se kirpaisee,harpun soitto voi olla hauskaakin hommaa.älä jää yksin murehtimaan asia tuntuu vieläkin raskaammalta.häntä pystyyn ja eteenpäin kuin lukkari sotaan.itse pidän karaokesta ja iloisesta seurasta.alkoholi ei kuulu kuvioihini.mutta ilo löytyy ilmankin.ole rohkea.
- maron*
tämän vanhan kliseen että aika parantaa haavat, vaikka se varmasti nyt pahalta tuntuu, mutta jotakin uutta on kuitenkin edessäpäin. Joten usko sinä vain huomiseen, kyllä se uusi onni sieltä vastaan kävelee jossakin vaiheessa. Pyyhipä kyyneleet ja katso luottavaisena tulevaisuuteen.
Paljon terveisiä ja hyvää kevään jatkoa!!!! - mekatron
Kyllä se sinne taustalle jää kytemään, jos oikein hyvä suhde oli ja tulee mieleen "vanhoilla päivilläkin".
Mutta ei se kauaa mieltä hallitse, uusi seura auttaa ihmeesti.
Vaatetta vaan vähemmäksi ja reissuun!- Pirre*
teillä, vaatteiden vähennyskeli, täällä ei passaa vähennellä...sattaapi lunta:)
- maron*
Pirre* kirjoitti:
teillä, vaatteiden vähennyskeli, täällä ei passaa vähennellä...sattaapi lunta:)
Täällä paistaa aurinko, mutta tuuli on kyllä pirskatin kylmä:( Ei taekene keväthamosessa, paras pysyä sisällä yöpaita päällä, niinkuin olen tämän alkupäivän muutenkin viettänyt:) Ei edes vappuhuiskaa ole, simasta puhumattakaan:( No se punainen vappunenä - niin no se....
- Pirre*
maron* kirjoitti:
Täällä paistaa aurinko, mutta tuuli on kyllä pirskatin kylmä:( Ei taekene keväthamosessa, paras pysyä sisällä yöpaita päällä, niinkuin olen tämän alkupäivän muutenkin viettänyt:) Ei edes vappuhuiskaa ole, simasta puhumattakaan:( No se punainen vappunenä - niin no se....
mistä kaikki muukin surkeus tulee..:)
Eipä heilauta minuakaan enää Valpurit, eikä marssita yhtään mihinkään..työntynkää teen, päivystän heitä, jotka ovat joskus juhlineetkin jne....
Liekö hiipivää viisautta... vai vanhuuden ensioireita, kun ei hutsita hulluna humalassa hyppiä..:)) - maron*
Pirre* kirjoitti:
mistä kaikki muukin surkeus tulee..:)
Eipä heilauta minuakaan enää Valpurit, eikä marssita yhtään mihinkään..työntynkää teen, päivystän heitä, jotka ovat joskus juhlineetkin jne....
Liekö hiipivää viisautta... vai vanhuuden ensioireita, kun ei hutsita hulluna humalassa hyppiä..:))Ei tuo vappu paljon innosta juhlimaan, pysyttelen kaukana yleensäkin kamalista ihmismassoista, en näe mitään hienos siinä että pitäisi ahtautua torille sadantuhannen muun ihmisen kanssa ja pelätä että joku oksentaa olkapäälle yäk...
Oma piha on paras paikka juhlia vappua, pari ilmapalloa kuistille ja pihaa rapsuttamaan ja ihailemaa krookuksia joita on koko piha täysi - upeaa:D - Pirre
maron* kirjoitti:
Ei tuo vappu paljon innosta juhlimaan, pysyttelen kaukana yleensäkin kamalista ihmismassoista, en näe mitään hienos siinä että pitäisi ahtautua torille sadantuhannen muun ihmisen kanssa ja pelätä että joku oksentaa olkapäälle yäk...
Oma piha on paras paikka juhlia vappua, pari ilmapalloa kuistille ja pihaa rapsuttamaan ja ihailemaa krookuksia joita on koko piha täysi - upeaa:Duskoisi, että samaa maata tässä asutaan, krookuksia muka, lunta vain sattaa:(
Olin tässä jokusia vuosia sitten sielä eteläsuomessa töissä toukokuun puoleen väliin ja sain kokea ensin teidän keväänne tulon ja sitten kun palasin tänne meidän pituuspiirillemme , niin sain heti perään toisen kevään, se oli minusta hieno kokemus..:)ja ehkäpä se tästä iloksi muuttuu.. - maron*
Pirre kirjoitti:
uskoisi, että samaa maata tässä asutaan, krookuksia muka, lunta vain sattaa:(
Olin tässä jokusia vuosia sitten sielä eteläsuomessa töissä toukokuun puoleen väliin ja sain kokea ensin teidän keväänne tulon ja sitten kun palasin tänne meidän pituuspiirillemme , niin sain heti perään toisen kevään, se oli minusta hieno kokemus..:)ja ehkäpä se tästä iloksi muuttuu..päinvastoin. Keväällä kun täällä alkaa jo rapakelit, lähden pohjoisemmaksi ja useimmiten hyvinkin pohjoiseen. Siellä on vielä upeat hanget kun täällä vettä sataa ja on surkeaa. Sitten kun tulen takaisin tänne, on yleensä kevät parhaimmillaan - viikossa kahdessa voi tapahtua ihmeitä. Suomi on pitkä maa - onneksi:)
- nainen
Nyt kipin kapin suihkuun ja sitten kevyt naamio kasvoille ja hetken lepo.
Ja sitten tyylikkäät kevät vaatteet päälle ja korkkarit jalkaan. Tyylikäs pukeutuminen antaa itsevarmuutta ja ei kun menoksi, vaikka sydän olisi vereslihalla.
Jos satut kohtaamaan "exäsi", niin ohita hänet, kuin "raitistailmaa".
Alkoholia voit nauttia tyylikkäästi vain muutaman tipan rentoutukseksi ja siitä se alkaa.
Juhlapyhinä on turha jäädä kotiin nyyhkimään, koska silloin on kaikki muutkin liikkeellä, joten et varmasti yksin jää. - lis
Ketään ei voi pakotaa,
ketään ei voi kerjätä,
ketäänei voi valoin velvoitaa.
Ainut mitävoin tehdä on se,
että asetan itseni altiikisi.
Näytän ja kerron mikä elämässä on tärkeää ja mitä kaipaan.
Lopulta kaikki muu on kohtalon käsissä.
Ja siihen minun on tyydyttävä, haluaisimpa tai ei. Tämän lainasin sieltä keskustelusta eilen illalla.
Kyllä sinä pärjäät ja pääset sen yli , näethän ja kuulet vielä hänestä hän sentään on vielä olemassa . - Pirre*
huoli, kaikki mihin ei kuole, vahvistaa..
- erakko
9 vuoden suhde hiuskarvan varassa,mies haluaa viimeistään syksyllä muuttaa erilleen.Kesän viettää mökillä,minä kaupungissa,ei töitä,ei mökkiä,ei mitään millä kuluttais aikaansa.
Varmaan tulen hulluksi.Miten saan ajan kulumaan,mitä teen,ystäväni ei enää halua/jaksa kuunnella meidän suhteesta kuinka huonosti on asiat.
Olen tarpeeton kaikille.- Pirre*
pitäisi ripustautua liikaa toiseen ihmiseen, sitähän on ihan ölöllä yössä jos toinen lähtee siitä läpimään..
Immeisten kannattaisi hankkia omia harrastuksia ja ystäviä, ihanne tila olisi kun osaisimme elää yhdessä ja kuitenkin jokainen omaa elämäänsä eläen.
Tiedän naisia jotka eivät yksin jäätyään tiedä kuinka esim. talouden raha-asioita hoidetaan, he kun ovat eläneet ikäänkuin toisen kautta koko siihen astisen elämänsä.
Surkeuden huippu minusta. - möttis
Kuule, itselläni oli ihan kuvailemasi tilanne viime kesänä. Työtön, yksinäinen, "ystävät" hylkäsivät, miesystäväni lähti.
Nyt on aikaa mennyt 8 kuukautta, 4 ensimmäistä olivat kauheita, halusin nukkua vaan mutten voinut. Sitten pikkuhiljaa elämä alkoi voittaa. Vielä haparoin, mutta nyt jaksan jo uskoa elämään pikkuisen.
Tämä on pitkä prosessi, mutta haluan uskoa, että joskus on vain muisto.
Ihan turhaan on hylätyksi tulleelle sanoa, että mene "ihmisten ilmoille", pukeudu viehättävästi tai sentapaisia.
Toipuminen vie aikaa ja jos väkisin yrittää ottaa "iloa irti" niin ero jää omassa päässä käsittelemättä.
Joskus helpottaa, voin sanoa kokemuksesta. - Kevätheila
Kyllä se varmaan alkaa menemään hyvin, minulla oli eilen huono päivä, tänään on jo paremmin. Ajattelin tossa että täytyy uskoa vain elämään niin kyllä se siita. En anna yhden miehen pilata elämääni olen tässä vaiheessa yksin, katson mitä elämä tuo tullessaan. Joten yritä myös sinä piristyä. Hyvää vappua.
- Pirre*
vankasti sitä mieltä, että kihlaus päättyy aina onnelliseti, kun se purkautuu..sano kuka sano ja mitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635459Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193672Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172666- 1331976
- 161765
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1111496- 951337
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171076- 681042
- 8787