Tyhmä ja tietämätön

Anonyymi

Onko tyhmä ja tietämätön joka jääräpäisesti ajaa vain omaa asiaansa ja kantaansa vaikka olisi väärässä, onko hän narsisti?

92

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Narsisti ajaa kaikessa omaa etuaan. Väärässä ei ole ikinä mielestään ja suuttuu verisesti jos sellaista edes epäillää. Outo, kiero ja epämukava kaikin tavoin. Hyväksikäyttää surutta kaikkia joita pystyy. Valehtelee. Ihan pihalla tunneasioista ja sekös sitä henkisesti köyhää ärsyttää. Ei kannata olla missään tekemisissä moisen kanssa. Sama outo meno jotkuisi loputtomiin. Miksi kukaan sellaista epäreiluutta haluaisi elämäänsä pilaamaan?

    • Anonyymi

      Ehkä niin päin, että narsisti on "tahallaan" tyhmä ja tietämätön.

      • Anonyymi

        Narsisti elää omassa kuplassaan jossa hän on älykkäin, osaavin ja upein kaikin tavoin, hänen ei tarvitse isommin itseään kehittää koska on ylivertainen "Jumalan armosta". Narsistin aika ja energia menee muutenkin kummallisen valhemaailman pyörittämiseen, ei siinä oikein ole edes tilaan kehittää itseään. Vaikutelma on kuitenkin tärkeämpi kuin sisältö. Ja eihän narsisti kykene käsittelemään vaihtoehtoa että hän olisi väärässä tai tietämätön, joten sellaista ei vain ole hänen maailmassa, kokivat muut ympärillä asian miten tahansa.

        Kaikki jääräpäät eivät kuitenkaan ole narsisteja. Eikä kaikki tyhmät ja tietämättömät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti elää omassa kuplassaan jossa hän on älykkäin, osaavin ja upein kaikin tavoin, hänen ei tarvitse isommin itseään kehittää koska on ylivertainen "Jumalan armosta". Narsistin aika ja energia menee muutenkin kummallisen valhemaailman pyörittämiseen, ei siinä oikein ole edes tilaan kehittää itseään. Vaikutelma on kuitenkin tärkeämpi kuin sisältö. Ja eihän narsisti kykene käsittelemään vaihtoehtoa että hän olisi väärässä tai tietämätön, joten sellaista ei vain ole hänen maailmassa, kokivat muut ympärillä asian miten tahansa.

        Kaikki jääräpäät eivät kuitenkaan ole narsisteja. Eikä kaikki tyhmät ja tietämättömät.

        Kriisipuhelin pyrki alistamaan minut tämmöselle aivan väärässä olevan ihmisen ajattelulle.
        Aika pitkälle siihen päädyinkin, hirveän ikävin seurauksin mutta olen kääntänyt kelkkani pysyvästi-

        ppoiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti elää omassa kuplassaan jossa hän on älykkäin, osaavin ja upein kaikin tavoin, hänen ei tarvitse isommin itseään kehittää koska on ylivertainen "Jumalan armosta". Narsistin aika ja energia menee muutenkin kummallisen valhemaailman pyörittämiseen, ei siinä oikein ole edes tilaan kehittää itseään. Vaikutelma on kuitenkin tärkeämpi kuin sisältö. Ja eihän narsisti kykene käsittelemään vaihtoehtoa että hän olisi väärässä tai tietämätön, joten sellaista ei vain ole hänen maailmassa, kokivat muut ympärillä asian miten tahansa.

        Kaikki jääräpäät eivät kuitenkaan ole narsisteja. Eikä kaikki tyhmät ja tietämättömät.

        Kuvittelepa tilanne jossa kaveri on helposti suuttuvat raivoaja jolla on paha tapa liioitella asioita jatkuvasti ja juoruja kaiken kaikille ja koko ajan kehittelee jotain halpamaista pientä selän takana. Hänen kaverinsa haluaa tehdä muutakin kuin olla samassa mieltä hänen kanssaan, mutta jos on eri mieltä niin em. juorukello saa heti raivokohtauksen. Sitten kun hän ottaa etäisyyttä niin em. Juorukello lähtee foorumeille muka kyselemään perusteita ja syitä sille että miksi se etäisyyden ottaja olisi narsisti... koska itse on se jonka pitää aina olla oikeassa ja joka ei koskaan pyydä anteeksi eikä korjaile tekojaan. Syyttäjä itse haluaa että toinen vastaa hänen käsitystään hänestä hänestä, joka on sellainen jota voi näpäytellä ja jolle voi naureskella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti elää omassa kuplassaan jossa hän on älykkäin, osaavin ja upein kaikin tavoin, hänen ei tarvitse isommin itseään kehittää koska on ylivertainen "Jumalan armosta". Narsistin aika ja energia menee muutenkin kummallisen valhemaailman pyörittämiseen, ei siinä oikein ole edes tilaan kehittää itseään. Vaikutelma on kuitenkin tärkeämpi kuin sisältö. Ja eihän narsisti kykene käsittelemään vaihtoehtoa että hän olisi väärässä tai tietämätön, joten sellaista ei vain ole hänen maailmassa, kokivat muut ympärillä asian miten tahansa.

        Kaikki jääräpäät eivät kuitenkaan ole narsisteja. Eikä kaikki tyhmät ja tietämättömät.

        Joko ihminen elää omaa elämäänsä tai antaa muitten päättää elämästään. Konflikteista ei voi välttyä. On oikeastaan epätervettä jos kaverukset ei koskaan ole riidoissa. Se tarkoittaisi epätervettä orjailusuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko ihminen elää omaa elämäänsä tai antaa muitten päättää elämästään. Konflikteista ei voi välttyä. On oikeastaan epätervettä jos kaverukset ei koskaan ole riidoissa. Se tarkoittaisi epätervettä orjailusuhdetta.

        On se varmaan vaikea suhde jos toisella ei saa olla omaa identiteettiä, eikä se saa muuttua. Toinen yrittää eteenpäin elämässä ketåän vahingoittamatta mutta ja toinen jauhaa selän takana että mikä se tuokin kuvittelee olevansa ja juoruja että se teki 15 tai 20 vuotta sitten tällaisen tyhmän asian (joka sovittiin jo mutta sillähän ei ole väliä). Kun ei osaa omaa elämäänsä elää terveellä tavalla eteenpäin. Näkee vikoja vain muissa ja kuuluttaa niitä kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se varmaan vaikea suhde jos toisella ei saa olla omaa identiteettiä, eikä se saa muuttua. Toinen yrittää eteenpäin elämässä ketåän vahingoittamatta mutta ja toinen jauhaa selän takana että mikä se tuokin kuvittelee olevansa ja juoruja että se teki 15 tai 20 vuotta sitten tällaisen tyhmän asian (joka sovittiin jo mutta sillähän ei ole väliä). Kun ei osaa omaa elämäänsä elää terveellä tavalla eteenpäin. Näkee vikoja vain muissa ja kuuluttaa niitä kaikille.

        Joo just nää tyypit jotka jauhaa vuosikymmeniä vanhoja. Minä tykkään muuttua ja kehittyä nopeaan tahtiin.


        poiuuyuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti elää omassa kuplassaan jossa hän on älykkäin, osaavin ja upein kaikin tavoin, hänen ei tarvitse isommin itseään kehittää koska on ylivertainen "Jumalan armosta". Narsistin aika ja energia menee muutenkin kummallisen valhemaailman pyörittämiseen, ei siinä oikein ole edes tilaan kehittää itseään. Vaikutelma on kuitenkin tärkeämpi kuin sisältö. Ja eihän narsisti kykene käsittelemään vaihtoehtoa että hän olisi väärässä tai tietämätön, joten sellaista ei vain ole hänen maailmassa, kokivat muut ympärillä asian miten tahansa.

        Kaikki jääräpäät eivät kuitenkaan ole narsisteja. Eikä kaikki tyhmät ja tietämättömät.

        Maailmassa hyvin pitkälti vaikutelma onkin tärkeämpi kuin sisältö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa hyvin pitkälti vaikutelma onkin tärkeämpi kuin sisältö.

        Vain narsistin mielessä.


    • Anonyymi

      Ei suinkaan. Narsisti maalaa itsensä oikeassaolijaksi keinolla millä hyvänsä. Hakee vastinkappaleita itselleen, peilaa, palauttaa ja ottaa.

    • Anonyymi

      Itselläni tuli aloituksesta mieleeni eräs sukulaiseni, joka on ns jankkaaja. Asiat on toki vähäpätöisiä, mutta hänellä on tapana jankuttaa asiat niin kuinka hän ne käsittää. Ja aina kun kerron jonkin oman esimerkin, että asia ei ole noin yksioikoinen, ja minulla on toisenkinlainen kokemus. Niin hän toki hetkeksi suostuu ymmärtämään, mutta seuraavalla kerralla jankkaa taas samaa asiaa tiettyyn muottiin.

      Esimerkkinä nyt vaikka ihan sellainen jokakertainen jankkaus, että vain uroskissat raapii sohvia, naaraskissat ei koskaan raavi, että kyllä teidän kannattaa uudet sohvat ostaa. Siihen vastaan joka kerta, että meidän naaraskissa kyllä raapii sohvia, eikä kyllä uutta sohvaa osteta. Aijaa, hän vastaa, mutta kyllä yleensä ne on uroskissat mitkä raapii, heillä ei ikinä naaraskissat raapineet. Okei, mutta meillä naaraskissa nyt siitä huolimatta vaan raapii, ja uusia sohvia ei viitsi sen takia ostaa. Aijaa okei, no eipä siinä mitään sitten, ja vaihtaa puheenaihetta.

      Sitten seuraavalla kerralla kysyy, joko olette ostaneet uudet sohvat. No ei kun kissa raapii ne pilalle. Aijaa, mutta ei naaraskissat raavi, vain uroskissat raapii. Ja taas sama kehä uudelleen ja uudelleen. Jankkaa ja jankkaa, kunnes myöntyy ja vaihtaa puheenaihetta. Ja seuraavalla kerralla kaikki taas alusta, perusteluineen.

      En tiedä onko narsismia, ehkä enemmänkin jonkinlaista jääräpäisyyttä ja päähänpinttymää, jota pitää vain jankata joka kerta uudelleen, ja lopputulos on aina sama kehä.

      • Anonyymi

        Narsistilla on toki huono itsetunto, niin huono että on rakentanut ylivertaisuuden kuoren johon kaikkien pitäisi uskoa, uskoo itsekin.

        Sitten on vaan ihmisiä joilla on huono itsetunto ja kyvyttömyys käsitellä väärässä olemista ilman että taustalla olisi esim. samanlaista empatiakyvyttömyyttä kuin narsistilla. Näitä on paljon. Omasta perheestäni löytyy ko. henkilö, ei kykene myöntämään olevansa väärässä/ettei tiedä. Hän ei ole narsisti, sellaiseen törmänneenä tiedän kyllä eron. Tuo perheenjäsen ei varsinaisesti tarkoita pahaa, mutta raskastahan se jankkaaminen on. Olen oppinut sanomaan kantani ja lopetan keskustelun siihen. Kyllä hän mielipiteen vaihtaa lopulta kun tajuaa että on väärässä, mutta ei voi tehdä sitä "julkisesti". On parempi että hän saa hautoa asiaa itsekseen ja sitten vain alkaa elää uuden mielipiteen kanssa kuin olisi tehnyt niin aina. Hänelle pitää antaa reitti selvitä tilanteesta ilman häpeää.

        Myös ikä, koulutus jne. tuntuvat vaikuttavan. Tunne ikäihmisiä joilla on vähäinen koulutus eikä kykyä arvioida tietolähteiden luotettavuutta. He ovat oikeasti aika hukassa ja helposti manipuloitavissakin. He peilaavat asioita tilanteeseen 60 vuotta sitten ja saattavat jankata asioita tuolta pohjalta. Silti luonto ei anna periksi myöntää että ei ole enää perillä kaikesta ja on tullut huijatuksikin, ja alkaa jankkaus.

        Tuskin kaikki salaliittoteoreetikot, koronankieltäjät yms. ovat narsisteja kun jankkaavat asioita joissa ei ole päätä eikä häntää. Kyse on jostakin muusta, isolta osalta varmastikin häpeästä jonka joutuisi kohtaamaan tunnustamalla olevansa väärässä ja vedätetty. Ehkä osin syynä on pelko, kyvyttömyys käsitellä monimutkaisia ja epävarmoja asioita, jolloin salaliitot yms. tarjoavat eräänlaisen pakotien, eihän niitä olekaan tarkoitus ymmärtää eikä pienellä ihmisellä ole mahdollisuutta vaikuttaa ( = ei vastuuta).


      • Anonyymi

        Vie naaraskissasi kyseisen henkilön hoiviin ja katso mitä tapahtuu??? ja jos tapahtuu ja kyseinen henkilö alkaa mussuttaa sano isomman porukan edessä että kyllä naaraskissat raapii katso vaikka tämän katin sukupuolta OLETKO KOULUJA KÄYNYT? ONKO BIOLOGIA koulussa Ollu -1!? HÄ?. jos ei ihminen usko vaan jatkuu niin silloin kannattaisi laittaa laitokseen. Dementia?????Kissat raapii jos on raapiakseen ja kissat on ihania.


    • Anonyymi

      Kaiken muiden asioista tietävän mielestä joku on tyhmä.
      Itse olen osittain kyllästynyt suvakkeihin joiden kanssa ei saa olla eriä mieltä.
      Ja niin mielummin kuuntelen sitä rehellistä jankkaajaa, kuin juonnittelevaa uusia uhreja ottavaa suvakkia. Tyhmyyttä se on tavallaan sekin, ettei itse ymmärrä toista ihmistä tai yritä tehdä mitään sen eteen ja hakee uusia uhreja. Loputon leikki etukammarin narsistille.

    • Anonyymi

      Ilmotan vaan, että mun tilanne on hyvin paljon muuttunut.
      En enää halua palata aiempiin aiheisiin.
      Se mitä taphtui kriisipuhelimessa on väärin. Se on ja pysyy vääryytenä.

      poiuytr

      • Anonyymi

        Ilman semmosia kamalia puhelimia on niin helppoa rakastaa ja arvostaa mun äitiä.
        Mä en ymmärrä miten niin kamalia puhelimia voi edes olla.
        En edes kerro syytä miksi näin sanon, Jottei he voi kommentoida enää mitään kamalaa.


        pouytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman semmosia kamalia puhelimia on niin helppoa rakastaa ja arvostaa mun äitiä.
        Mä en ymmärrä miten niin kamalia puhelimia voi edes olla.
        En edes kerro syytä miksi näin sanon, Jottei he voi kommentoida enää mitään kamalaa.


        pouytt

        Minä en pidä sitä eettisesti ja moraalisesti oikeana miten he siellä puhelimissa "auttavat"


        pouiuuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en pidä sitä eettisesti ja moraalisesti oikeana miten he siellä puhelimissa "auttavat"


        pouiuuyyu

        Sarjassa omat höpinät jatkuu ja jatkuu. Ei niistä kaleidoskoopillakaan järkeä löydy.
        Kun psyyke luhistuu, sille ei löydy paikkaussarjaa tästä maailmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarjassa omat höpinät jatkuu ja jatkuu. Ei niistä kaleidoskoopillakaan järkeä löydy.
        Kun psyyke luhistuu, sille ei löydy paikkaussarjaa tästä maailmasta.

        Ala-arvoista kirjoitusta tuo.


        ppiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala-arvoista kirjoitusta tuo.


        ppiuyy

        Mun kritiikki ilmeisesti johti siihen, että muhun alettiin reagoida aiheuttamalla mulle haittaa. Pidän sitä eettisesti ala-arvoisena. Tottakai etiikka on huono siellä missä se ei edes kelpaa keskustelun aiheeksi. Yksi mies siellä puhelimessa ilmaisi minulle että periksiantamattomuuteni on voinut johtaa siihen että joku ajattelee niin että tahallaan levittää minusta valeita. Ala-arvoista. En olis ikinä käyttänyt tuollaista puhelinta jos olisin tiennyt. Sanoin miehelle, että sehän olidi asiatonta asioiden hoitoa. Hän vastasi niin, mutta silti joku voi ajatella niin. Mitä apya mä semmosilta ajattelijoilta tarviisiin? Osaan itsekin ajatella paremmin.

        poiuyytyt


        ppoiuuyyyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kritiikki ilmeisesti johti siihen, että muhun alettiin reagoida aiheuttamalla mulle haittaa. Pidän sitä eettisesti ala-arvoisena. Tottakai etiikka on huono siellä missä se ei edes kelpaa keskustelun aiheeksi. Yksi mies siellä puhelimessa ilmaisi minulle että periksiantamattomuuteni on voinut johtaa siihen että joku ajattelee niin että tahallaan levittää minusta valeita. Ala-arvoista. En olis ikinä käyttänyt tuollaista puhelinta jos olisin tiennyt. Sanoin miehelle, että sehän olidi asiatonta asioiden hoitoa. Hän vastasi niin, mutta silti joku voi ajatella niin. Mitä apya mä semmosilta ajattelijoilta tarviisiin? Osaan itsekin ajatella paremmin.

        poiuyytyt


        ppoiuuyyyt

        Mun joo en ole enempää sellaisten ajattelijoiden kanssa tekemisissä.-
        Ainoo järkevä ratkaisu.


        poiuytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun joo en ole enempää sellaisten ajattelijoiden kanssa tekemisissä.-
        Ainoo järkevä ratkaisu.


        poiuytyt

        Niin puhelinkeskusteluissa ei ole vähäisintä'kään järkeä. Se on näkökulmani ja piste.


        pouyytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin puhelinkeskusteluissa ei ole vähäisintä'kään järkeä. Se on näkökulmani ja piste.


        pouyytt

        Ne aiheutti monentasoista haittaa. Se oli lopputulos. Enkä sitä haittaa ota enempää vastaan.

        ppoiuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne aiheutti monentasoista haittaa. Se oli lopputulos. Enkä sitä haittaa ota enempää vastaan.

        ppoiuuy

        Että ne riipat saa luvan olla seuraamatta perässä. Heidän ajattelumetodeillaan en enempää halua ajatella kun parempiakin on olemassa.


        pouytrre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että ne riipat saa luvan olla seuraamatta perässä. Heidän ajattelumetodeillaan en enempää halua ajatella kun parempiakin on olemassa.


        pouytrre

        Mä olin oikeassa kun ensimmäisiä kertoja soitin sanoessani että ihmisen on syytä olla tarkka sanoistaan , että se mitä sanoo on oikein, Minut painostettiin mitä sattuu keskusteluihin mukaan ja lopputulos oli sen mukainen mitä sattuu.
        Kyllä palaan siihen että sanoistaan tulee olla tarkka, kuten olin ennen soittamista auttavaan puhelimeen.


        poiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olin oikeassa kun ensimmäisiä kertoja soitin sanoessani että ihmisen on syytä olla tarkka sanoistaan , että se mitä sanoo on oikein, Minut painostettiin mitä sattuu keskusteluihin mukaan ja lopputulos oli sen mukainen mitä sattuu.
        Kyllä palaan siihen että sanoistaan tulee olla tarkka, kuten olin ennen soittamista auttavaan puhelimeen.


        poiuuyyyy

        Semmonen höliseminen on vahingollista aivotoiminnalle ja muullekin.
        Kyllä mä pyrin palaamaan aiempaan tarkkaan sanojen käyttööni,
        Mun mielestä on asiatonta altistaa hermostovaurioitunut ihminen hölinälle,.


        ppoiuyyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen höliseminen on vahingollista aivotoiminnalle ja muullekin.
        Kyllä mä pyrin palaamaan aiempaan tarkkaan sanojen käyttööni,
        Mun mielestä on asiatonta altistaa hermostovaurioitunut ihminen hölinälle,.


        ppoiuyyt

        Kyllä mulla itsellä on sen verran älyä etiikkaa ja moraalia, että jos mut laitettaisiin puhumaan hermostovaurioituneelle ihmiselle valitsisin varmasti sanani ja varmistaisin puheen sisällön olevan laadukasta,.


        poiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mulla itsellä on sen verran älyä etiikkaa ja moraalia, että jos mut laitettaisiin puhumaan hermostovaurioituneelle ihmiselle valitsisin varmasti sanani ja varmistaisin puheen sisällön olevan laadukasta,.


        poiuuyyy

        Sanoilla kun on voimakas vaikutuis neurilogiaanb, mulla on aiheesta neurologin kirjakin. Aluksi kun soitin sinne auttavaan puhelimeen joakin älyllistä oli vielä mahdollista puhua kanssaan, mutta sitten keskustelujen taso laski laskemistaan. Mut niinhän siellä mies minuölle sanoi ettei sen ole tarkoitus olla progressiivista. Mutta olis se nyt parempi olla progressiivista kuin toisin päin.


        poiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoilla kun on voimakas vaikutuis neurilogiaanb, mulla on aiheesta neurologin kirjakin. Aluksi kun soitin sinne auttavaan puhelimeen joakin älyllistä oli vielä mahdollista puhua kanssaan, mutta sitten keskustelujen taso laski laskemistaan. Mut niinhän siellä mies minuölle sanoi ettei sen ole tarkoitus olla progressiivista. Mutta olis se nyt parempi olla progressiivista kuin toisin päin.


        poiuuuu

        Niin ja mulla ei ole lukihäiriötä-. kirjoitusvirheet tulee siitä kun näppäomistöstä on kirjaimet kuluneet kokonaan pois ja mulla on motoriikka kädessä vähän epätarkka ja kirjoitan kahdella sormella hyvin nopeasta enkä jaksa korjata hutilyöntejä.



        pouytttrr


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja mulla ei ole lukihäiriötä-. kirjoitusvirheet tulee siitä kun näppäomistöstä on kirjaimet kuluneet kokonaan pois ja mulla on motoriikka kädessä vähän epätarkka ja kirjoitan kahdella sormella hyvin nopeasta enkä jaksa korjata hutilyöntejä.



        pouytttrr

        Koska siis näppäomidstössäni eio näy kirjaimia, vaan ulkomuistista pitää muistaa missä kohtaa mikäkin kirjain on..ja kun mulla ei oo kymmensormijärjestelmää...niin kun yhdellä sormella kirjoiittaa hyvin nopeesti, se osuu välillä hutiin.


        ppoiuuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska siis näppäomidstössäni eio näy kirjaimia, vaan ulkomuistista pitää muistaa missä kohtaa mikäkin kirjain on..ja kun mulla ei oo kymmensormijärjestelmää...niin kun yhdellä sormella kirjoiittaa hyvin nopeesti, se osuu välillä hutiin.


        ppoiuuyyu

        Mutta siis mulla ei ole vähäisinbtäjään aikomusta elää semmosta elämää millaista ne kriisipuhelinvastaajat olisi minulle rakentanut hölöjutuillaan,
        Kun kyllä järkevämminkin voi elää.


        ppooiuiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis mulla ei ole vähäisinbtäjään aikomusta elää semmosta elämää millaista ne kriisipuhelinvastaajat olisi minulle rakentanut hölöjutuillaan,
        Kun kyllä järkevämminkin voi elää.


        ppooiuiuyy

        Ja mulle itselle tärkeet vaikeet ihmiset oon aikonut ottaa älyllisenä haasteena vastaan.
        Mitään semmosta läheisistä valelässytystä en alkaa, enkä myöskään aio hylätä vaikeita ihmisiä. En kannata semmosta itsekästä elämää mikä nykyään on muotia.



        ppiuyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulle itselle tärkeet vaikeet ihmiset oon aikonut ottaa älyllisenä haasteena vastaan.
        Mitään semmosta läheisistä valelässytystä en alkaa, enkä myöskään aio hylätä vaikeita ihmisiä. En kannata semmosta itsekästä elämää mikä nykyään on muotia.



        ppiuyyty

        Mun moraalilla sairaita ja vammaisia ei hylätä tai halveksita,


        pouyyty


      • Anonyymi

        "Kärsin" heidän rinnallaan, koska mulle todellakin tärkeintä on rakastaa, ei se haittaa vaikka rakastaisin yksipuolisesti.


        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kärsin" heidän rinnallaan, koska mulle todellakin tärkeintä on rakastaa, ei se haittaa vaikka rakastaisin yksipuolisesti.


        ppoiuuyyy

        Ei semmosesta elämästä voi oikeesti nauttia jossa hylkää jonkun toisen kärsimään.


        poiuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei semmosesta elämästä voi oikeesti nauttia jossa hylkää jonkun toisen kärsimään.


        poiuyuyy

        Eikä meillä tarvi olla mitään täydellisiä vanhempia voidaksemme olla henkisesti kehittyneiotä ihmisiä, Ei oo mikään pakko olla mikään suora perheensä tuote.,


        poiuyyytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä meillä tarvi olla mitään täydellisiä vanhempia voidaksemme olla henkisesti kehittyneiotä ihmisiä, Ei oo mikään pakko olla mikään suora perheensä tuote.,


        poiuyyytt

        Siellä puhelimessa myös tehdään asioita jotka tutkitusti traumatisoi tms. Ei sioinä ole mitään järkeä-. Siis sioellä esimn puhutaan tavalla joka on ilmiselvää kiusaamista ja hyväksytä'än kiusaamista , ja jopa emotionaalista väjivaltaa, eihänb siinä ole mitään järkeä hyvär ihmiset.


        popiuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä puhelimessa myös tehdään asioita jotka tutkitusti traumatisoi tms. Ei sioinä ole mitään järkeä-. Siis sioellä esimn puhutaan tavalla joka on ilmiselvää kiusaamista ja hyväksytä'än kiusaamista , ja jopa emotionaalista väjivaltaa, eihänb siinä ole mitään järkeä hyvär ihmiset.


        popiuy

        Yksi ihminen puhelinten ulkopuolella on pyytänyt minulta anteeksi, ja saa anteeksi.



        poiiiilkkkjkj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi ihminen puhelinten ulkopuolella on pyytänyt minulta anteeksi, ja saa anteeksi.



        poiiiilkkkjkj

        Olen kiinnostunut yrittämään ja tutkimaan kuinka voi kestää mahdottomia ihmisiä.
        Ja nyt sitten reippaasti " kidun " sen mitä se vaatii.


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kiinnostunut yrittämään ja tutkimaan kuinka voi kestää mahdottomia ihmisiä.
        Ja nyt sitten reippaasti " kidun " sen mitä se vaatii.


        ppoiiuuu

        Olen jo niin paljon kaikkea erikoista mielenkiintoista elämäni aikana tehnyt, että nyt teen vielä tämänkin.
        Mä aion rakastaa hankalia huonokuntoisia ihmisiä yksipuolisesti. Mikäs siinä, en keksi parempaakaan ratkaisua.


        ppoiuiuyyt


    • Anonyymi

      Ei kannata toimia itseään vastaan. Jos tuntuu siltä että sinun tulee rakastaa yksipuolisesti, niin sitten niin. Itse olen toiminut itseäni vastaan usei ja siinäpä kurjuuteni. En tosin oikein edes tunne itseäni paitsi vahvoissa viesteissä. Nykyään sellaisiakaan ei juuri ole.

      • Anonyymi

        Joo juuri se itseäni vastaan toimiminen on ollut minunkin virheeni.
        Olen päättänyt jatkaa sinnekästä yksipuolista rakastamista, josta mua on elämän varrella pilkattu ihan hirveesti niin, errä vähän aloin luovuttaa, mutta nyt sen jatkaminen tuntuu hyvälle ja oikeelle. Ehkä siinä tarvittiin tuo tauko, niin että oon itsevarmempi yksipuolisessa rakastamisessa itse arkailematta sitä.


        ppouuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo juuri se itseäni vastaan toimiminen on ollut minunkin virheeni.
        Olen päättänyt jatkaa sinnekästä yksipuolista rakastamista, josta mua on elämän varrella pilkattu ihan hirveesti niin, errä vähän aloin luovuttaa, mutta nyt sen jatkaminen tuntuu hyvälle ja oikeelle. Ehkä siinä tarvittiin tuo tauko, niin että oon itsevarmempi yksipuolisessa rakastamisessa itse arkailematta sitä.


        ppouuuy

        itseasiassa voi hieman narsistisiakin ihmisiä rakastaa jos on riittävän vahva siihen. Mut jos on liian heikko se voi olla vaarallista.


        poiuu


    • Anonyymi

      Asioita on ilmennyt aivan uudessa valossa.
      Moni asia ei ole ollut kuten on luultu.



      poiuyyyy

      • Anonyymi

        Ihmiset ei ymmärrä miten hirveän vahingollinen on virheellinen tai epätarkka analyysi ilmiöistä. Asiat pitäisi tutkia tarkemmin.

        popiuuyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset ei ymmärrä miten hirveän vahingollinen on virheellinen tai epätarkka analyysi ilmiöistä. Asiat pitäisi tutkia tarkemmin.

        popiuuyyyu

        Mun vanhemmat saa anteeksi kaiken. He ei ole pääsyypäitä siihen mitä on käynyt.
        Heitäkin on harjaanjohdettu.


        ppoiuuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vanhemmat saa anteeksi kaiken. He ei ole pääsyypäitä siihen mitä on käynyt.
        Heitäkin on harjaanjohdettu.


        ppoiuuyyu

        Elämä on yllätyksiä täynnä. Oon nyt mun äidin ystävä.
        Ja muitakin sekä hyviä että järkyttäviä yllätyksiä on ollut. Ei kannata perustaa mitään mihinkään vanhaan.

        poiuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on yllätyksiä täynnä. Oon nyt mun äidin ystävä.
        Ja muitakin sekä hyviä että järkyttäviä yllätyksiä on ollut. Ei kannata perustaa mitään mihinkään vanhaan.

        poiuuuyu

        tässä on tullut ilmi sellaisia huijauksia että johan on.


        poiuuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tässä on tullut ilmi sellaisia huijauksia että johan on.


        poiuuuy

        Mitä tarkoitat? Millaisia huijauksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? Millaisia huijauksia?

        Täällä maailmassa on paljon valetta, tiedisitkö sitä?


        Onneksi noita-akoilla on potentiaalia myös hyviksi haltijoiksi,


        popiuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä maailmassa on paljon valetta, tiedisitkö sitä?


        Onneksi noita-akoilla on potentiaalia myös hyviksi haltijoiksi,


        popiuuyuu

        Tiedänhän minä omista kokemuksista. Kuitenkin olen luullut jotenkin että ihmiset eivät ole niin lurjuksia ja kykenemättömiä kuin mitä vanhempani ovat. Kokemus on osoittanut sittemmin että olen ollut väärässä kun olen hakenut turvaa ja tervejärkisyyttä vähän sieltä ja täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedänhän minä omista kokemuksista. Kuitenkin olen luullut jotenkin että ihmiset eivät ole niin lurjuksia ja kykenemättömiä kuin mitä vanhempani ovat. Kokemus on osoittanut sittemmin että olen ollut väärässä kun olen hakenut turvaa ja tervejärkisyyttä vähän sieltä ja täältä.

        Minäkin olen ollut väärässä.
        Täällä maailmassa on ihan sekopoltsimenoa. Harvinaista että voi odottaa mitään järkevää.


        ppoioiuu


    • Anonyymi

      NITKUTU!

      AMEN!

    • Anonyymi

      Kuvittele tilanne kun itse olen oppinut narsismin isältäni ja keskustellaan asioista.

    • Anonyymi

      Paras ratkaisu on ryhtyä omaksi itsekseen ja niin luovaksi, että lähipiirin narsististkikin saavat väriä elämään.

      ppoiiuuuiui

      • Anonyymi

        Minun ja äitini välinen on sittenkin ratkennut.
        Elämä on yllätyksiä täynnä. Meillä on välit nyt ihan ok.
        Hämmingit voi kaikki unohtaa.



        ppoiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ja äitini välinen on sittenkin ratkennut.
        Elämä on yllätyksiä täynnä. Meillä on välit nyt ihan ok.
        Hämmingit voi kaikki unohtaa.



        ppoiuuyy

        Mikä tässä on auttanut paljon on se, että huomautan äidille, jos kommentti alkaa kuulostaa aivoilleni liian tyhmälle, niin äiti voi jättää sen sanomatta. Ja hyvällä tunteella näin olemme voineet karsia sellaiset pilaavat jutut keskusteluista minimiin.

        Siis näinhän mullekin tekevät itseäni älykkkäämmät ihmiset: Kun jään liian pitkäksi aikaa jauhamaan jotakin tarpeetonta, keskeyttävät ja alkavat puhua uutta aihettaan.


        popiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tässä on auttanut paljon on se, että huomautan äidille, jos kommentti alkaa kuulostaa aivoilleni liian tyhmälle, niin äiti voi jättää sen sanomatta. Ja hyvällä tunteella näin olemme voineet karsia sellaiset pilaavat jutut keskusteluista minimiin.

        Siis näinhän mullekin tekevät itseäni älykkkäämmät ihmiset: Kun jään liian pitkäksi aikaa jauhamaan jotakin tarpeetonta, keskeyttävät ja alkavat puhua uutta aihettaan.


        popiuyy

        Äitini on todella mukava. Kannattaa taiteilijuuttani.
        Mutta taiteeni häiriköijistä en tykkää. Se on kutakuinkin kriteeri kenestä tykkään ja kenestä en.


        ppoiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitini on todella mukava. Kannattaa taiteilijuuttani.
        Mutta taiteeni häiriköijistä en tykkää. Se on kutakuinkin kriteeri kenestä tykkään ja kenestä en.


        ppoiuuyyyy

        Kriisipuhelinvastaajista en tykänny koska he pilkkas minun taiteilijuuttani.

        poiuuyuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kriisipuhelinvastaajista en tykänny koska he pilkkas minun taiteilijuuttani.

        poiuuyuuy

        Kokemuksenbi peristeella sanoisin, ettei auttava puhelin sovellu kovin luovalle henkilölle lainkaan.


        ppoiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemuksenbi peristeella sanoisin, ettei auttava puhelin sovellu kovin luovalle henkilölle lainkaan.


        ppoiuyy

        Se tuhois mun hyvän taiteilijaelämän. Ei se ole oikein. Se yksinkertaisesti on väärin.


        poiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tuhois mun hyvän taiteilijaelämän. Ei se ole oikein. Se yksinkertaisesti on väärin.


        poiiuuu

        Mitä henkistä annettavaa on ihmisellä, joka alentuu pilkkaamaan auttavan puhelimen soittajia? Voiko kauheesti alemmas mennä?


        poiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä henkistä annettavaa on ihmisellä, joka alentuu pilkkaamaan auttavan puhelimen soittajia? Voiko kauheesti alemmas mennä?


        poiuiuuu

        Ystäviä voi tulla arvaamattomista henkilöistä, kuten mun äidistä minulle.
        Kannattaa välittää hankalista ihmisistä, eikä vihata heitä.


        ppoiuyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystäviä voi tulla arvaamattomista henkilöistä, kuten mun äidistä minulle.
        Kannattaa välittää hankalista ihmisistä, eikä vihata heitä.


        ppoiuyttt

        Mun mielestä jääräpäinen rakastaminen kannattaa.
        Mutta sitä vaan ei saa tehdä luopuen eettisistä periaatteista.


        poiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä jääräpäinen rakastaminen kannattaa.
        Mutta sitä vaan ei saa tehdä luopuen eettisistä periaatteista.


        poiuuuu

        Niin paljon ei pidä rakastaa, että suostuu toisen takia luopumaan sydämensä rakkaudesta.
        Mun mielipide.


        popiuuyyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin paljon ei pidä rakastaa, että suostuu toisen takia luopumaan sydämensä rakkaudesta.
        Mun mielipide.


        popiuuyyuyu

        Mullehan täää oli elämäni eettisesti vaikein haaste, että pitäskö minun luopua rakastamisesta, jos minua sosiaalisesti syytetään siitä ja vaaditaan lopettamaan se.
        Se oli se kerta kun minun kiltin tytön piti ryhtyä "häiriköksi",
        Päätin, etten lopeta rakastamista, vaikka sen johdosta saisin nettihäirikön roolin. Tuo oli elämäni eettisesti vaikein kysymys. Pidänkö minä siitä rakkaudesta kiinni vaikka joutuisin sen johdosta pilkan kohteeksi ja saisin muita hankaluuksia. Olin tottunut oleen kiltti tyttö. Joten ratkaisu oli todella vaikee. Ja mä päätin että pidän siitä rakkaudesta kiinni riippumatta siitä miten se hankaloittaa mun sosiaalista asemaa. Toi oli mun elämän vaikeinmpia eettisiä kysymyksiä, että kumpi on oikein.,

        ppoiuiuu


        poiuuyyyu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullehan täää oli elämäni eettisesti vaikein haaste, että pitäskö minun luopua rakastamisesta, jos minua sosiaalisesti syytetään siitä ja vaaditaan lopettamaan se.
        Se oli se kerta kun minun kiltin tytön piti ryhtyä "häiriköksi",
        Päätin, etten lopeta rakastamista, vaikka sen johdosta saisin nettihäirikön roolin. Tuo oli elämäni eettisesti vaikein kysymys. Pidänkö minä siitä rakkaudesta kiinni vaikka joutuisin sen johdosta pilkan kohteeksi ja saisin muita hankaluuksia. Olin tottunut oleen kiltti tyttö. Joten ratkaisu oli todella vaikee. Ja mä päätin että pidän siitä rakkaudesta kiinni riippumatta siitä miten se hankaloittaa mun sosiaalista asemaa. Toi oli mun elämän vaikeinmpia eettisiä kysymyksiä, että kumpi on oikein.,

        ppoiuiuu


        poiuuyyyu.

        Mun äidistä ei ainakaan koskaan tuu yksinäistä vanhusta.
        Onko auttava puhelin hyvä joka neuvoo hylkäämään vammautuneen, joka olisi rasitukseksi perheelle ymmärrettävästi. tai sitten jos vammautunut vahvistuu neuvoo hylkäämään hankalan vanhuksen omaa elämäänsä ajatellen?



        ppoiiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun äidistä ei ainakaan koskaan tuu yksinäistä vanhusta.
        Onko auttava puhelin hyvä joka neuvoo hylkäämään vammautuneen, joka olisi rasitukseksi perheelle ymmärrettävästi. tai sitten jos vammautunut vahvistuu neuvoo hylkäämään hankalan vanhuksen omaa elämäänsä ajatellen?



        ppoiiuuyyy

        mua ei kiinnosta semmonen elämänkatsomus pätkääkään..sorry vaan


        poiuuyytyt


    • Anonyymi

      Mun tapauksessa kävi siinä mielessä hyvin, että minä ja äiti ystävystyttiin lopulta.
      Yllätys.


      ppooiiuiui

      • Anonyymi

        Kenties jotain muitakin yhteyksiä alkanut paraneen.
        Yhden hankalan tapauksen toivoisin vielä mun kaa ystävystyvän, mutta en voi asialle tehdä mitään.

        popoiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenties jotain muitakin yhteyksiä alkanut paraneen.
        Yhden hankalan tapauksen toivoisin vielä mun kaa ystävystyvän, mutta en voi asialle tehdä mitään.

        popoiiii

        Ketään kun ei voi pakottaa ystäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään kun ei voi pakottaa ystäväksi.

        Ei kai nyt kukaan edes haluais pakotettua ystävää tai ainakaan minä


        poiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai nyt kukaan edes haluais pakotettua ystävää tai ainakaan minä


        poiuuyyy

        Ei se ystävyyden toive edes oos semmkonen että itse sitä johonkin tarvittis.
        Mutta se pitää kuitenkin ilmaista silleen niinkuin sitöä itsekin tarvitsisi, koskia muuten se toinen alkaa valittaa että ""No niin, tiesinhän mä ettet sinä edes tarvii min ua ystä'väksi oikeesti"
        Kaiken kun voi kääntää tolleen


        poiuuuuu


    • Anonyymi

      Ei välttämättä. Hän on tyhmä ja tietämätön.

      • Anonyymi

        Ja joissain tapauksissa ihmiset voivat vain luulla jonkun olevan asiassa väärässä, kunnes toisin ilmenee,


        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joissain tapauksissa ihmiset voivat vain luulla jonkun olevan asiassa väärässä, kunnes toisin ilmenee,


        ppoiuyyyy

        Sellaisoissa tapauksissa on tärkeää pitää kiinni kannastaan itsepiuntaisesti vaikka olisi muiden mielestä väärässä, koska kaikki ilmiöt ei ilmene heti. Melkeen aina, jos osaat ennakoida, ihmisten mielestä olet väärässä ilmiön ilmenemiseen asti.


        poiuuuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisoissa tapauksissa on tärkeää pitää kiinni kannastaan itsepiuntaisesti vaikka olisi muiden mielestä väärässä, koska kaikki ilmiöt ei ilmene heti. Melkeen aina, jos osaat ennakoida, ihmisten mielestä olet väärässä ilmiön ilmenemiseen asti.


        poiuuuyyu

        muakin tässä joissain asioissa jotku kauheesti vastusti, mutta ei oikeestaan vastusta enää kun ovat alkaneet havaita että oon saattanut olla oikeassakin tietyissä asioissa.


        piuttfrft


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muakin tässä joissain asioissa jotku kauheesti vastusti, mutta ei oikeestaan vastusta enää kun ovat alkaneet havaita että oon saattanut olla oikeassakin tietyissä asioissa.


        piuttfrft

        Je vastustaa ihan siksi että esittämäni asia ei sovelly yhteen sen kanssa minkä kaavan aivonsa on aiemmin oppinut, niin aluksi alkavat kovasti vastustaa aivosisältönsä kanssa ristiriidassa olevaa ajatusta. Mutta sitten kun tapahtumat etenee, niin jos alkaa tulla näyttöä siitä mitä olin sanonut, niin he hiljalleen saattavat sopeutua uuteen ilmiöön ja ajatukseen.


        poiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Je vastustaa ihan siksi että esittämäni asia ei sovelly yhteen sen kanssa minkä kaavan aivonsa on aiemmin oppinut, niin aluksi alkavat kovasti vastustaa aivosisältönsä kanssa ristiriidassa olevaa ajatusta. Mutta sitten kun tapahtumat etenee, niin jos alkaa tulla näyttöä siitä mitä olin sanonut, niin he hiljalleen saattavat sopeutua uuteen ilmiöön ja ajatukseen.


        poiiuuuuu

        Niin tossa jossain vaiheessa on sit oltava tosi jäärä oli sit muut miutä mieltä' vaan.
        Mutta siis kerran oon erehtynyt hyvin mutkikaassa tilanteessa painostuksen alaisena.


        poiuuuyuyyu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tossa jossain vaiheessa on sit oltava tosi jäärä oli sit muut miutä mieltä' vaan.
        Mutta siis kerran oon erehtynyt hyvin mutkikaassa tilanteessa painostuksen alaisena.


        poiuuuyuyyu.

        Hankalia on tilanteet joissa velvoitetaan tietämään mitä on mahdoton tietää.
        Sellaisossa saatan erehtyä.


        popiuuuu


    • Anonyymi

      Hyvin hankala ihmissuhde VOI muuttua hyväksi ja ILMAN mitään terapioita,


      poiuyyyy

    • Anonyymi

      Hyvin pitkäaikaisesti hankala ihmissuhde VOI muuttua hyväksi ja ILMAN mitään terapioita,


      poiuyyyy

    • Anonyymi

      Tekninen vika aiheutti tuon.


      ppoiiuiu

    • Anonyymi

      Mä oon kyllä ihan varma että mun äiti saa virheensä anteeksi.
      Tää on kyllä ihme juttu.

      poiiuuu

    • Anonyymi

      Siis tåå on ihan ihmejuttu.
      miten mukavii jotkut on...

      ppoiuu

      • Anonyymi

        isänikin on ihan kiva..kävi tänään avaamassa mulle kurkkupurkin jota en saanut auki.

        heh


        ppooiiiuuiui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        isänikin on ihan kiva..kävi tänään avaamassa mulle kurkkupurkin jota en saanut auki.

        heh


        ppooiiiuuiui

        läheiset porukat on alanneet mukaviksi. kaikki vastaa mulle aktiivisesti puhelimeen-.
        ennen olin vastausjonossa viimeinen, nyt eka tai toka..

        poioiiiui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        läheiset porukat on alanneet mukaviksi. kaikki vastaa mulle aktiivisesti puhelimeen-.
        ennen olin vastausjonossa viimeinen, nyt eka tai toka..

        poioiiiui

        Ihmettä ja kummaa kaikki viittaa siihen että sukumme toipuu narsismista eikä se erityisesti koske perhettämme.


        poiuuuu


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1952
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      148
      1558
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe