Hain kuorma-autokuljettajan paikkaa. Täytin hakemuksen ja lähetin,ei onnistunut kun en kirjautunut omilla tunnuksilla. En muistanu salasanaa. Tilasin sen jolloin sain uuden salasanan ja käyttäjätunnuksen. Ok. Miljoona työpaikkaa eikä edes missään järjestyksessä joten palasin hakemukseen. Salasana ei kelvannut enää joten yritin 5 kertaa. Olisko pitäny taas tilata uusi salasana . En tilannut joten jäi työpaikka hakematta. Miten voi olla että hakemuksen täyttö on tehty noin vaikeeks ja sit ihmetellään ku ei oo tekijöitä. Se siitä työpaikasta.
worker pori
2
99
Vastaukset
- Anonyymi
älä mene minkään vuokrafirman kautta.niihin paikkoja ilmoittaa vain firmat jotka muutenkin haluat kiertää kaukaa.Vuokrafirma on vain keino potkia sinut ulos koska tahansa kun niin päätetään.
Mene suoraan firmoihin hakemaan paikkoja vaikka eivät ilmoittaisikaan missään.Marssit paikalle ja esittelet itsesi sano että tahdot tavata johtajan.Ole mies, käyttäydy sen mukaisesti.Kerrot suoraan mitä osaat ja pyydät mahdollisuutta saada näyttää osaamisesi, esim. harjoittelujaksolla 6kk tai vastaavaa.
Itse olen saanut hommia juuri noin.
Vaihtoehto 2 on masentua kotiin neljän seinän sisälle.- Anonyymi
Hyvä vaihtoehto, mutta älä masennu, mene baarin seinien sisälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315736- 363781
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833313- 122728
- 292202
- 122147
- 1621906
- 161484
- 1051362
- 1371174