Onko kellään kokemusta plokien tai pikemminkin kansijärjestelijöiden rakentamisesta itse? En ole löytänyt nettikaupoista kohtuuhintaisena muuta kuin laakerittomia kehriä ja olenkin miettinyt, että pitääkö noihin kehriin porata laakerin kokoinen aukko keskelle vai toimivatko aivan tarpeeksi hyvin ilman laakeria, niissä ainakin on valmiiksi M6 kokoinen aukko keskellä.
Pitäisi tehdä V-muotoinen kansijärjestelijä suoraan maston eteen, mistä falliköydet lähtisi molemmille puolille sitloodaa.
Plokien rakentaminen itse
3
75
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän kyllä porukkaa joku on sorvannut kehriä POM:sta / Deldrinistä. Jos itse alkaa tekemään niin laittaisin ehdottomasti laakerit.
- Anonyymi
POM on yleisesti käytetty laakerimateriaali, joten siitä sorvattu kehrä ei kaipaa erillistä laakeria. Toki kuulalaakerilla saisi kitkaa vähennettyä, mutta nostimissa on kuormaa turhan paljon pienelle kuulalaakerille. Itse en välttämättä laittaisi edes sitä kehrää. Dyneemaköysi luistaa ihan hyvin sileällä pinnalla, joten pelkkä pyöreäreunainen reikä riittää.
- Anonyymi
Plokinkorvikkeita ja kaikenlaisia köysiohjureita väsään nykyään vain vähäkitkaisista renkaista ja dyneemasta.
Samasta materiaalista on erilaisia kansijärjestelijöitäkin, joten en ite viitsisi mitään perinteisiä plokeja käyttää. Turhia liikkuvia osia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893707Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921959Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441642
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981453Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671402Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861287