Kysykää mitä tahansa tarkoituksellisesti itsensä lihottaneelta

Anonyymi

Otsikko kertoo kaiken, eli laittakaas kysymyksiä tulemaan. Olen valmis vastaamaan käytännössä mihin tahansa kysymyksiin.

Olen 20-vuotias nuori nainen ja painan noin 124 kiloa tällä hetkellä. Viimeisen kahden vuoden aikana olen lihonut hieman reilut 50 kiloa. Kaikki alkoi varsin huomaamattomasti joulukiloista tuolloin pari vuotta sitten, mutta tykästyin uuteen ulkomuotooni niin, että lihoin enemmänkin. Ilmeisesti minulla on sellainen läskifetissi ja voitte vain uskoa, että kaltaisiani on muitakin, ja vieläpä yllättävän paljon.

Mutta pitemmittä puheitta, laittakaas kysymyksiä tulemaan!

247

7213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä päin asustelet?

      • Anonyymi

        Asun Lappeenrannassa.


      • Anonyymi

        Lihavuus on oma ongelma. Esim mamut syövät mielellään roskaruokaa perse hyllyy kun kävelee jos pystyy kävelemään. Oikea ratkaisu että roskaruokapaikat kiinni. Joka kadun kulmassa on roskaruokapaikka. Ei nykyisin uusavuttomat osaa laittaa ruokaa. Miten viitsivät ulkona liikkua kun ovat lihavia kuin syöttöporsaat. Hyhhh


    • Anonyymi

      Miltä susta ta tuntuu jos saat esim diabeteksen tai rasvamaksan?

      • Anonyymi

        Suoraan sanottuna se olisi aika ikävää. Jos tästä seuraisi esimerkiksi diabetes, niin toki pyrkisin muuttamaan elämäntapojani terveellisempään suuntaan.


    • Anonyymi

      Kuinka pitkä olet?

      • Anonyymi

        Olen 176 cm pitkä tällä hetkellä.


    • Anonyymi

      Eli sä lihot niin paljon kunnes sulla on diabetes tai rasvamaksa tai verenpaine koholla ja siiten alat vasta laihduttaa?Miksi pitää odottaa terveysongelmia jos sulla ei niitä vielä ole?

      • Anonyymi

        Tavoitteeni ei ole lihoa valtaviin mittoihin ja "odottaa terveysongelmia". Koen että nykyinen paino on varsin sopiva minulle, ja pidän kehostani tällaisena. Jos jotain ongelmia kuitenkin koituisi niin sitten saattaisin pyrkiä laihduttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavoitteeni ei ole lihoa valtaviin mittoihin ja "odottaa terveysongelmia". Koen että nykyinen paino on varsin sopiva minulle, ja pidän kehostani tällaisena. Jos jotain ongelmia kuitenkin koituisi niin sitten saattaisin pyrkiä laihduttamaan.

        Miten meinasit siinä onnistua kunm olet 50 kiloa lihonut ja tuskin terveellisellä ruokavaliolla.Meinasitko tosta vaan alkaa syömään tervelisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten meinasit siinä onnistua kunm olet 50 kiloa lihonut ja tuskin terveellisellä ruokavaliolla.Meinasitko tosta vaan alkaa syömään tervelisesti?

        Miksei elämäntapamuutos olisi mahdollinen? Sitä paitsi ruokavalioni on tähänkin mennessä ollut varsin terveellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei elämäntapamuutos olisi mahdollinen? Sitä paitsi ruokavalioni on tähänkin mennessä ollut varsin terveellinen.

        OLet lihonut kahdessa vuodessa 50 kiloa ja väität syöväsi teveellisesti.Kerro ihmeessä mitä syöt kun olet terveelisesti syömällä lihonut 50 kiloa?


    • Anonyymi

      Yletätkö vielä pyyhkimään perseesi ja entäs sen toisen reijän?

      • Anonyymi

        Kumpikin onnistuu vielä varsin vaivatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikin onnistuu vielä varsin vaivatta.

        Sulla täytyy sitten olla varsin pitkät kädet tai läskit on sijoittuneet esim. reisiin ja pohkeisiin. Pylly ei varmaan ole pyöristynyt, sillä se haittaa eniten ulottuvuutta. Onhan niitä apuvälineitä toki ja mahdollisuus käydä suihkussa.
        Monesti käy niin, että kun haluaa laihduttaa, niin se ei olekaan niin helppoa. Minusta myös tuntuu siltä, että sinulla ei ole hajuakaan siitä, millainen on terveellinen ruokavalio. Sinun painossasi en olisi enää elossa. Jo 100 kg olisi minulle liikaa. Lenkkeilen päivittäin 5-6 km ja sinun painossasi jalat eivät enää kestäisi ja saisin hirveät polvikivut.


    • Anonyymi

      Kannattaa kuitenkin syödä melko terveellisesti, vaikkei pystykään tai haluakaan olla ns. normaalipainoinen.

      Eli vähäsuolainen ruokavalio, ei huonoja hiilihydraatteja, ei lihajalosteita. Suosittelen Fazerin Voimakauraa, joka on täyttävä ja sisältää runsaasti liukoista kuitua niin kuin psylliumkin, mutta on tätä paremman makuista.

      • Anonyymi

        Minä syön mitä haluan, kerran sitä täällä vaan eletään. Luuletteko oikeasti, että olisin kahdessa vuodessa lihonnut 50kg syömällä kaurapuuroa ja puolukoita.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä syön mitä haluan, kerran sitä täällä vaan eletään. Luuletteko oikeasti, että olisin kahdessa vuodessa lihonnut 50kg syömällä kaurapuuroa ja puolukoita.

        Ap

        Sanoit että olet lihonut tervellisesti syömällä. Normaali ihminen voi syödä monipuolisesti lihomatta 50 kiloa.Ei se tarkoita kaurapuuroa ja puolukoita vaan kyllä ihminen voi syödä lihaa,kalaa ja kanaa ja yms tavallista ruokaa.Eli mistä terveellinen ruokasi on koostunut kun 50 kiloa olet saanut sillä itellesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit että olet lihonut tervellisesti syömällä. Normaali ihminen voi syödä monipuolisesti lihomatta 50 kiloa.Ei se tarkoita kaurapuuroa ja puolukoita vaan kyllä ihminen voi syödä lihaa,kalaa ja kanaa ja yms tavallista ruokaa.Eli mistä terveellinen ruokasi on koostunut kun 50 kiloa olet saanut sillä itellesi?

        Tämä henkilö ei ole ap, se olen minä.


    • Anonyymi

      Olen ollut masentunut jo yli 2 vuotta ja työnnän naamaani herkkuja minkä kerkiän enkä jaksa liikkua metriäkään. Tissieni alla on kesäisin kunnon hautomo käynnissä. Tämän kaiken lisäksi olen vielä helvetin laiska ainoa liikunta on kun työnnän kauhalla ruokaa ruokaa turpaani.

      Ap

      • Anonyymi

        Miksi sitten kerroit syöväsi terveellisesti jos kerta mätät herkkuja. Kannattaisko sun hakea apua siihen masennukseen. Totta kai sulla on isot rinnat tuon painoisena.Älä vaan sano etteä tuli yllätyksenä vai etkö lihomisen aika tuntenut mitään muutoksia kehossa.

        Hae siihen masennukseen apua. ja laihduta niin ne rinnatkin pienenee.Oletko tynnyrissä kasvanut jos tuo hautuminen tuli sulle yllätyksenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kerroit syöväsi terveellisesti jos kerta mätät herkkuja. Kannattaisko sun hakea apua siihen masennukseen. Totta kai sulla on isot rinnat tuon painoisena.Älä vaan sano etteä tuli yllätyksenä vai etkö lihomisen aika tuntenut mitään muutoksia kehossa.

        Hae siihen masennukseen apua. ja laihduta niin ne rinnatkin pienenee.Oletko tynnyrissä kasvanut jos tuo hautuminen tuli sulle yllätyksenä.

        Tämä henkilö ei ole ap vaan joku vihaaja.


    • Anonyymi

      Läskifetissi ja masennus on ihan eri asioita eli kumpi sulla on?

      • Anonyymi

        Näistä vaihtoehdoista läskifetissi vastaa tilannettani paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä vaihtoehdoista läskifetissi vastaa tilannettani paremmin.

        Minullakin on läskifetissi. Olen tosin mies ja pidän lihavia naisia todella kuumina. Erityisesti kumppanin lihominen on minusta todella seksikästä. Seurusteletko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin on läskifetissi. Olen tosin mies ja pidän lihavia naisia todella kuumina. Erityisesti kumppanin lihominen on minusta todella seksikästä. Seurusteletko?

        Mukavaa tavata toinen joka tuntee samoin! Minä vastavuoroisesti pidän kaikkein eniten miehistä, joilta löytyy hieman massua.

        Tällä hetkellä en ole parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa tavata toinen joka tuntee samoin! Minä vastavuoroisesti pidän kaikkein eniten miehistä, joilta löytyy hieman massua.

        Tällä hetkellä en ole parisuhteessa.

        Tykkäätkö jos sinua kannustetaan lihomaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin on läskifetissi. Olen tosin mies ja pidän lihavia naisia todella kuumina. Erityisesti kumppanin lihominen on minusta todella seksikästä. Seurusteletko?

        Lihavien tyttöjen kuumuus ei johdu ulkonäöstä vaan hikoilusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihavien tyttöjen kuumuus ei johdu ulkonäöstä vaan hikoilusta.

        Mutta jos naisen hikoilu kiihottaa miestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö jos sinua kannustetaan lihomaan?

        Saattaisin vaikka pitääkin sellaisesta. Minulla ei ole aiempaa kokemusta, enkä ole varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaisin vaikka pitääkin sellaisesta. Minulla ei ole aiempaa kokemusta, enkä ole varma.

        Olisi varmasti vapauttavaa saada kuulla olevansa haluttu isompanakin. Mihin kilosi ovat kerääntyneet? Pidätkö siitä, jos mahaasi silitellään ja hyväillään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi varmasti vapauttavaa saada kuulla olevansa haluttu isompanakin. Mihin kilosi ovat kerääntyneet? Pidätkö siitä, jos mahaasi silitellään ja hyväillään?

        Paino on jakautunut varsin tasaisesti ympäri kehoa, mutta suurin osa kertyneistä kiloista on mennyt mahaan, peppuun ja reisiin.

        Minulla ei ole juurikaan kokemusta siitä että esim. kumppani hyväilisi vatsaa muuta kuin erään petikaverin osalta. Olihan se aika kivaa. Yllättävän paljon kyllä tuhdimmatkin tytöt saavat huomiota aivan tavallisilta pojilta/miehiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paino on jakautunut varsin tasaisesti ympäri kehoa, mutta suurin osa kertyneistä kiloista on mennyt mahaan, peppuun ja reisiin.

        Minulla ei ole juurikaan kokemusta siitä että esim. kumppani hyväilisi vatsaa muuta kuin erään petikaverin osalta. Olihan se aika kivaa. Yllättävän paljon kyllä tuhdimmatkin tytöt saavat huomiota aivan tavallisilta pojilta/miehiltä.

        Kyllä moni mies tykkää juurikin isommista naisista, vielä useampi haluaa tuhdimpaa seuraa yhdeksi yöksi. Mikäs sen mukavampaa halittavaa kuin pehmoinen naisvartalo :)

        Onko sulla muuten joku tavoitepaino mielessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä moni mies tykkää juurikin isommista naisista, vielä useampi haluaa tuhdimpaa seuraa yhdeksi yöksi. Mikäs sen mukavampaa halittavaa kuin pehmoinen naisvartalo :)

        Onko sulla muuten joku tavoitepaino mielessä?

        Minulla ei ole mitään varsinaista tavoitepainoa, mutta koen olevani tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseen. Koen että nykyinen painoni on sopiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään varsinaista tavoitepainoa, mutta koen olevani tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseen. Koen että nykyinen painoni on sopiva.

        Lihavuus – josta sinun tapauksessasi kiistatta on kyse – aiheuttaa 31:tä erilaista sairautta https://www.perttimustajoki.fi/lihavuus-ja-31-sairautta/ .

        Toivon vilpittömästi että saat vain pienen osan noista, useita niistä kuitenkin varmasti saat jo ennen eläkeikää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään varsinaista tavoitepainoa, mutta koen olevani tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseen. Koen että nykyinen painoni on sopiva.

        Miten pidät yllä nykyistä painoa? Jos sattuisitkin lihomaan lisää, niin miten suhtautuisit siihen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pidät yllä nykyistä painoa? Jos sattuisitkin lihomaan lisää, niin miten suhtautuisit siihen?

        Pysyn nykyisessä painossani lähinnä syömällä. Eipä se oikeastaan muuta vaadi. Ja jos sattuisin lihomaan niin luultavasti se ei minua haittaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysyn nykyisessä painossani lähinnä syömällä. Eipä se oikeastaan muuta vaadi. Ja jos sattuisin lihomaan niin luultavasti se ei minua haittaisi.

        Onko sulla joku tietty paino, jota isompi et halua olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla joku tietty paino, jota isompi et halua olla?

        Sanoisin että 200 kiloa on ehdoton yläraja minulle. Sitä enempää en haluaisi painaa. Raja voisi tietysti tulla vastaan aiemminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin että 200 kiloa on ehdoton yläraja minulle. Sitä enempää en haluaisi painaa. Raja voisi tietysti tulla vastaan aiemminkin.

        Mikä sinua eniten kiinnostaa todella isoksi lihomisessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinua eniten kiinnostaa todella isoksi lihomisessa?

        No varsinaisesti minua ei kiinnosta lihoa erityisen valtavaksi. Sanoisin kuitenkin että eniten siinä kiinnostaisi se kuinka keho muuttuu ja tulee kurvikkaammaksi, sekä se kuinka maha kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysyn nykyisessä painossani lähinnä syömällä. Eipä se oikeastaan muuta vaadi. Ja jos sattuisin lihomaan niin luultavasti se ei minua haittaisi.

        Entäs ottaako polviin , minulla tuttu jolla ottaa lihavuus polviin niin että joutuu leikkauttamaan sen, samalla suosittelevat painon laskemista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs ottaako polviin , minulla tuttu jolla ottaa lihavuus polviin niin että joutuu leikkauttamaan sen, samalla suosittelevat painon laskemista

        Ei suoranaisesti polviin, mutta täytyy myöntää että tämä ylipaino tuntuu luissa ja lihaksissa yleisesti.


    • Anonyymi

      Kyseessä oli siis trollaus- ja pilailutarkoitus tai vain puhdasta huomionhakua tahi valhetta.

      • Anonyymi

        Näin todellakin. Aikaisemmin joku mt-alan opiskelija kirjoittaa, että häikän pitää olla jo megaluokkaa kun vanhaukko kirjoittaa olevansa nuori nainen.
        Kuulemma transsendenttinen yksinäisyys teetättää tuollaista.

        Äijällä on kuitenkin itseään hyvin hoitanut vaimo. He ovat olleet naimisissa jo 55 vuotta. Eli selvästi seniiliin dementiaan tuo höperehtiminen kuuluu.


    • Anonyymi

      Jos haluaa piikittää insuliinia loppuikänsä niin kukaan ei estä lihomasta paitsi lääkäri joka määrää diabetekseen lääkityksen.

    • Anonyymi

      YouTubesta löytyy, kun joku lihava henkilö ajaa lamborginilla 320 km/h ja sitten se sanoo jotenkin ups tai jotain ja kaatuu auto. Ja ihan palasiksi menee auto. Ettei kannata olla lihava.

    • Anonyymi

      Miten lihavuus on vaikuttanut elintapoihisi ja käytännön elämääsi?

      • Anonyymi

        Lihavuus on vaikuttanut ehkäpä eniten ruokailutottumuksiin ja liikkuvuuteen. Syön enemmän kuin aikaisemmin ja tulee esimerkiksi naposteltua enemmän. Ruokavalio on pysynyt ennallaan, pyrin syömään melko terveellisesti. Liikkuvuuden osalta kertyneet kilot on johtaneet esimerkiksi siihen että en enää pysty kurottamaan seisaaltaan varpaisiin, koska mahani on tiellä. Ennen tämä oli mahdollista. Nykyään tulee myös useammin valittua hissi portaiden sijasta.

        Sitten ehkä sellainen yksittäinen asia mihin lihavuus on vaikuttanut, on se että nykyään on vaikeampi mahtua pieniin tiloihin, koska vien enemmän tilaa. Esimerkiksi vessa/kylpyhuone kotona, tai julkiset vessat ovat melko ahtaita minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihavuus on vaikuttanut ehkäpä eniten ruokailutottumuksiin ja liikkuvuuteen. Syön enemmän kuin aikaisemmin ja tulee esimerkiksi naposteltua enemmän. Ruokavalio on pysynyt ennallaan, pyrin syömään melko terveellisesti. Liikkuvuuden osalta kertyneet kilot on johtaneet esimerkiksi siihen että en enää pysty kurottamaan seisaaltaan varpaisiin, koska mahani on tiellä. Ennen tämä oli mahdollista. Nykyään tulee myös useammin valittua hissi portaiden sijasta.

        Sitten ehkä sellainen yksittäinen asia mihin lihavuus on vaikuttanut, on se että nykyään on vaikeampi mahtua pieniin tiloihin, koska vien enemmän tilaa. Esimerkiksi vessa/kylpyhuone kotona, tai julkiset vessat ovat melko ahtaita minulle.

        Onko noitten paikkojen ahtaus tullut sulle yllätyksenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko noitten paikkojen ahtaus tullut sulle yllätyksenä?

        Ei varsinaisesti, mutta nyt vasta huomasin sen kuinka pieni vessa minulla todella on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varsinaisesti, mutta nyt vasta huomasin sen kuinka pieni vessa minulla todella on.

        Sä siis halusit testata kuinka lihava pitää olla että vessaan ei enää mahdu.Telkasta tulee paljon ohjelmia ylipainoisista ihmisistä jotka ei mahdu ties mihin ja sulle tulee yllätyksenä vessan koko.Avaa hyvä ihminen silmät ja tee asialle jotain ennen kuin et enää mahdu vessan ovesta sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihavuus on vaikuttanut ehkäpä eniten ruokailutottumuksiin ja liikkuvuuteen. Syön enemmän kuin aikaisemmin ja tulee esimerkiksi naposteltua enemmän. Ruokavalio on pysynyt ennallaan, pyrin syömään melko terveellisesti. Liikkuvuuden osalta kertyneet kilot on johtaneet esimerkiksi siihen että en enää pysty kurottamaan seisaaltaan varpaisiin, koska mahani on tiellä. Ennen tämä oli mahdollista. Nykyään tulee myös useammin valittua hissi portaiden sijasta.

        Sitten ehkä sellainen yksittäinen asia mihin lihavuus on vaikuttanut, on se että nykyään on vaikeampi mahtua pieniin tiloihin, koska vien enemmän tilaa. Esimerkiksi vessa/kylpyhuone kotona, tai julkiset vessat ovat melko ahtaita minulle.

        Omistatko maha- ja selkämakkaroita? Hyllyvätkö mahasi, takamuksesi ja rintasi liikkuessa?

        Peittääkö mahasi alapääsi seisaaltaan?
        Hengästytkö helposti esim. kävellessä ja nouseeko hiki pintaan esim. imuroidessa?
        Onko astianpesukoneen täyttö vaikeaa?
        Miten sujuu housujen pukeminen kun maha pitää sulloa niiden sisään?
        Entä kenkien ja sukkien pukeminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omistatko maha- ja selkämakkaroita? Hyllyvätkö mahasi, takamuksesi ja rintasi liikkuessa?

        Peittääkö mahasi alapääsi seisaaltaan?
        Hengästytkö helposti esim. kävellessä ja nouseeko hiki pintaan esim. imuroidessa?
        Onko astianpesukoneen täyttö vaikeaa?
        Miten sujuu housujen pukeminen kun maha pitää sulloa niiden sisään?
        Entä kenkien ja sukkien pukeminen?

        Omistatko maha- ja selkämakkaroita?
        - Minulla on joitakin selkämakkaroita, mutta ei oikeastaan mahamakkaroita. Vatsani on lähinnä sellainen kiinteä ja pömpöttävä pallo. Tosin istuessa maha menee rullalle, ja vatsan seudulle muodostuu joitakin makkaroita.

        Hyllyvätkö mahasi, takamuksesi ja rintasi liikkuessa?
        - Kyllä. Kaikki nuo hyllyvät jonkin verran, riippuen siitä millä tavalla liikkuu.

        Peittääkö mahasi alapääsi seisaaltaan?
        - Hieman kyllä, ei täysin.

        Hengästytkö helposti esim. kävellessä ja nouseeko hiki pintaan esim. imuroidessa?
        - Jos kävelen tavallisesti/rauhallisesti, niin ei tule hiki. Jos taas kävelen reippaammin, tai nousen esimerkiksi portaita, niin silloin tulee lähes varmasti ainakin pieni hiki. Myös imuroidessa ym. kotitöitä tehdessä hiki nouee usein pintaan.

        Onko astianpesukoneen täyttö vaikeaa?
        - No joo ja ei. Tietysti suuri kehoni on hieman tiellä, kun pitää esimerkiksi kumartua tai kurottautua. Mutta ei se silti ole mitenkään erityisen vaikeaa.

        Miten sujuu housujen pukeminen kun maha pitää sulloa niiden sisään?
        - Varsin helposti. On se tietysti vaikeampaa kuin aiemmin, mutta saan housut kyllä jalkaani vaivatta.

        Entä kenkien ja sukkien pukeminen?
        - Tämä on ehkä sellainen, mikä on oikeasti hankaloitunut kilojen myötä. Ennen pystyin helposti laittamaan sukat ja kengät jalkaani seisaaltaan. Nykyäään minun täytyy istuutua alas tuolille laittaakseni sukat tai kengät jalkoihini. Syynä on valtava mahani, sekä myös varmaan lihomisen seurauksena muuttunut tasapainopiste tms. Sukkien tai kenkien pukeminen seisaaltaan on nykyään vaikeaa, jopa lähes mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihavuus on vaikuttanut ehkäpä eniten ruokailutottumuksiin ja liikkuvuuteen. Syön enemmän kuin aikaisemmin ja tulee esimerkiksi naposteltua enemmän. Ruokavalio on pysynyt ennallaan, pyrin syömään melko terveellisesti. Liikkuvuuden osalta kertyneet kilot on johtaneet esimerkiksi siihen että en enää pysty kurottamaan seisaaltaan varpaisiin, koska mahani on tiellä. Ennen tämä oli mahdollista. Nykyään tulee myös useammin valittua hissi portaiden sijasta.

        Sitten ehkä sellainen yksittäinen asia mihin lihavuus on vaikuttanut, on se että nykyään on vaikeampi mahtua pieniin tiloihin, koska vien enemmän tilaa. Esimerkiksi vessa/kylpyhuone kotona, tai julkiset vessat ovat melko ahtaita minulle.

        Osaatko sanoa, miksi syöt ja napostelet aiempaa enemmän?

        Hengästytkö portaita noustessa, kovaa kävellessä tai esim.bussiin juostessa?

        Hikoiletko enemmän, hiostuvatko ja hiertyvätkö läskipoimusi ja roikkuvan mahasi alus?

        Pidätkö nykyään alushousuja alavatsan päälle vedettyinä? Rullautuvatko ne mahan alle?

        Puristavatko vaatteet päällä?

        Miltä paikkojen hyllyminen liikkuessa tuntuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko sanoa, miksi syöt ja napostelet aiempaa enemmän?

        Hengästytkö portaita noustessa, kovaa kävellessä tai esim.bussiin juostessa?

        Hikoiletko enemmän, hiostuvatko ja hiertyvätkö läskipoimusi ja roikkuvan mahasi alus?

        Pidätkö nykyään alushousuja alavatsan päälle vedettyinä? Rullautuvatko ne mahan alle?

        Puristavatko vaatteet päällä?

        Miltä paikkojen hyllyminen liikkuessa tuntuu?

        Osaatko sanoa, miksi syöt ja napostelet aiempaa enemmän?
        - No lähinnä se on ollut oma valinta. Ruoka on hyvää. Ei siinä oikeastaan muuta ole.

        Hengästytkö portaita noustessa, kovaa kävellessä tai esim.bussiin juostessa?
        - Kyllä joskus.

        Hikoiletko enemmän, hiostuvatko ja hiertyvätkö läskipoimusi ja roikkuvan mahasi alus?
        - No joo, näin käy välillä. Ja nimenomaan useammin kuin aiemmin. Mutta tavallisesti en hikoile, vain silloin kun on kuuma tai kun olen tehnyt jotain raskasta. Hiertymistä tapahtuu etenkin mahan ja reisien kohdalla.

        Pidätkö nykyään alushousuja alavatsan päälle vedettyinä? Rullautuvatko ne mahan alle?
        - Pyrin pitämään alushousuja alavatsan päällä, mutta välillä ne tosiaan rullautuvat mahan alle.

        Puristavatko vaatteet päällä?
        - Eivät oikeastaan. Ainoastaan farkut puristavat ja hiertävät, mutta muut vaatteet eivät. Pyrin tietenkin käyttämään vaatteita, jotka ovat sopivat ja mahtuvat ylle.

        Miltä paikkojen hyllyminen liikkuessa tuntuu?
        - Se on kieltämättä aika jännää. Sitä on todella vaikea kuvailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko sanoa, miksi syöt ja napostelet aiempaa enemmän?
        - No lähinnä se on ollut oma valinta. Ruoka on hyvää. Ei siinä oikeastaan muuta ole.

        Hengästytkö portaita noustessa, kovaa kävellessä tai esim.bussiin juostessa?
        - Kyllä joskus.

        Hikoiletko enemmän, hiostuvatko ja hiertyvätkö läskipoimusi ja roikkuvan mahasi alus?
        - No joo, näin käy välillä. Ja nimenomaan useammin kuin aiemmin. Mutta tavallisesti en hikoile, vain silloin kun on kuuma tai kun olen tehnyt jotain raskasta. Hiertymistä tapahtuu etenkin mahan ja reisien kohdalla.

        Pidätkö nykyään alushousuja alavatsan päälle vedettyinä? Rullautuvatko ne mahan alle?
        - Pyrin pitämään alushousuja alavatsan päällä, mutta välillä ne tosiaan rullautuvat mahan alle.

        Puristavatko vaatteet päällä?
        - Eivät oikeastaan. Ainoastaan farkut puristavat ja hiertävät, mutta muut vaatteet eivät. Pyrin tietenkin käyttämään vaatteita, jotka ovat sopivat ja mahtuvat ylle.

        Miltä paikkojen hyllyminen liikkuessa tuntuu?
        - Se on kieltämättä aika jännää. Sitä on todella vaikea kuvailla.

        Osaatko sanoa, miksi lihavat naiset, kuten itsekin, vetävät alushousut alavatsan päälle? Kyllähän kuvia hyvinkin lihavista alusasuissa ja bikineissä näkee, joissa alus/bikinihousuja ei ole vedetty vatsan päälle ja pysyvät päällä? Eikö se tunnu häiritsevältä kun kiristävät vatsaa ja niiden kangas venyy ja voi ajan oloon ratketa, varmaan nopeammin kuin jos pitäisi vatsan alla, jolloin uusia useammin joutuu ostamaan.

        Ja jos ne rullautuvat vatsan alle kuitenkin, eikö kannattaisi alun alkaenkin pitää alla eikä päällä?

        Tuntuuko hyllyminen häiritsevältä vai neutraalilta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko sanoa, miksi lihavat naiset, kuten itsekin, vetävät alushousut alavatsan päälle? Kyllähän kuvia hyvinkin lihavista alusasuissa ja bikineissä näkee, joissa alus/bikinihousuja ei ole vedetty vatsan päälle ja pysyvät päällä? Eikö se tunnu häiritsevältä kun kiristävät vatsaa ja niiden kangas venyy ja voi ajan oloon ratketa, varmaan nopeammin kuin jos pitäisi vatsan alla, jolloin uusia useammin joutuu ostamaan.

        Ja jos ne rullautuvat vatsan alle kuitenkin, eikö kannattaisi alun alkaenkin pitää alla eikä päällä?

        Tuntuuko hyllyminen häiritsevältä vai neutraalilta?

        Osaatko sanoa, miksi lihavat naiset, kuten itsekin, vetävät alushousut alavatsan päälle? Kyllähän kuvia hyvinkin lihavista alusasuissa ja bikineissä näkee, joissa alus/bikinihousuja ei ole vedetty vatsan päälle ja pysyvät päällä? Eikö se tunnu häiritsevältä kun kiristävät vatsaa ja niiden kangas venyy ja voi ajan oloon ratketa, varmaan nopeammin kuin jos pitäisi vatsan alla, jolloin uusia useammin joutuu ostamaan.
        - Todella hyvä kysymys. Mietin tätä itsekin. Mielestäni on kuitenkin ehkä parempi vetää alushousut tai bikinit vatsan päälle, koska ne tuntuvat siten mielestäni paremmalta päällä. On totta että ne monesti ehkä kiristävät hieman puettuna noin, mutta oman kokemukseni mukaan ne hiertävät paljon ikävemmin puettuna vatsan alle. Sitä paitsi minun tapauksessani uusia alushousuja/bikineitä joutuu ostamaan usein koska vanhat jäävät pieniksi hyvin nopeasti. Juuri kävin ostamassa jälleen kerran uudet bikinit kun edelliset (jotka ostin alle vuosi sitten!) eivät enää mahtuneet ylle.

        Ja jos ne rullautuvat vatsan alle kuitenkin, eikö kannattaisi alun alkaenkin pitää alla eikä päällä?
        - Kieltämättä se olisi paljon loogisempaa, mutta tuo vain on tapa joka on jäänyt niiltä ajoilta kun olin vielä laiha/laihempi. Monet bikinit ja alushousut on myös oikeastaan suunniteltu niin, että ne on parempi/helpompi pukea noin.

        Tuntuuko hyllyminen häiritsevältä vai neutraalilta?
        - Sanoisin että se on lähinnä häiritsevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko noitten paikkojen ahtaus tullut sulle yllätyksenä?

        Hmm..Parempi kai Haapana kuusikossa kuin pinokuutiona sellupuukasassa,vai kuinka?


    • Anonyymi

      Hahhahh, älä viitti naurattaa.

    • Anonyymi

      Ihmettelen miten lihavia on pakolaiset,eivätkö osaa muuta syödä kuin roskaruokaa. Persuus hyllyy kun kävelevät. Ymmärtäkää kiertää kaukaa roskaruokapaikat

      • Anonyymi

        Minä sen sijaan ihmettelen sitä kuinka maahanmuuttajat ja pakolaiset saadaan tavalla tai toisella liitettyä mihin tahansa aiheeseen.


    • Anonyymi

      Hyvä se on maahanmuuttajien lihoa kun saavat enemmän yhteiskkunan tukia kuin Suomessa syntyneet!

    • Anonyymi

      Haluaisitko lisää lihoa? :)

      • Anonyymi

        Vaikea sanoa. Tietyllä tapaa olen ajatellut, että en haluaisi lihoa enempää. Tosin sen jälkeen, kun olen aloittanut tämän ketjun, painoa on tullut lisää melkein kymmenen kiloa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa. Tietyllä tapaa olen ajatellut, että en haluaisi lihoa enempää. Tosin sen jälkeen, kun olen aloittanut tämän ketjun, painoa on tullut lisää melkein kymmenen kiloa!

        Onko sinulla mitään blogia? Saattaisit tienata jopa miljoonan vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla mitään blogia? Saattaisit tienata jopa miljoonan vuodessa.

        Maksettaisiinko tällaisesta todella noin paljon? Jotenkin en jaksa uskoa. En tosin tiedä blogin pitämisestä mitään, ja kaikki on tietysti mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksettaisiinko tällaisesta todella noin paljon? Jotenkin en jaksa uskoa. En tosin tiedä blogin pitämisestä mitään, ja kaikki on tietysti mahdollista.

        Kyllä siitä maksetaan. Parhaat YouTube-bloggaajat tienaavat yli 10 miljoonaa vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siitä maksetaan. Parhaat YouTube-bloggaajat tienaavat yli 10 miljoonaa vuodessa.

        goolasin ja prahaimmat tulot pyöri 200 000 eurossa vuodessa.Kuka suomessa on tienannut 10 miljoonaa vuodessa.Voitko kertoa.Ja lähes miljoona kuukaudessa on aika huima summa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siitä maksetaan. Parhaat YouTube-bloggaajat tienaavat yli 10 miljoonaa vuodessa.

        Joo, mutta tuskin tällaisellä sisällöllä, ja vieläpä Suomessa.


    • Anonyymi

      Löytyykö someja, esim. IG, snappi, tiktok?

      • Anonyymi

        On minulla snap ja ig. Miksi kysyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minulla snap ja ig. Miksi kysyt?

        Haluaisin nähdä progress piccejä siellä ja jutella lihavuuden ihanuudesta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin nähdä progress piccejä siellä ja jutella lihavuuden ihanuudesta :)

        Suoraan sanottuna en haluaisi jakaa mitään henkilökohtaisia someja ihmisille joita en tunne. Toivottavasti ymmärrät tämän :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoraan sanottuna en haluaisi jakaa mitään henkilökohtaisia someja ihmisille joita en tunne. Toivottavasti ymmärrät tämän :)

        Snap ei niin henkilökohtainen ole mun mielestä, mutta jos et halua jakaa niin voitko vaikka laittaa mulle viestiä ig:ssa, käyttäjä on kristernystedt, tai sitten voin jakaa mun snapin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Snap ei niin henkilökohtainen ole mun mielestä, mutta jos et halua jakaa niin voitko vaikka laittaa mulle viestiä ig:ssa, käyttäjä on kristernystedt, tai sitten voin jakaa mun snapin?

        Mielestäni snap nimenomaan on henkilökohtaisin vaihtoehto. Minun täytyy myös painottaa sitä mitä yritin aiemmin sanoa: en välttämättä haluaisi jakaa tietojani tai olla kontaktissa täysin tuntemattomien ihmisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni snap nimenomaan on henkilökohtaisin vaihtoehto. Minun täytyy myös painottaa sitä mitä yritin aiemmin sanoa: en välttämättä haluaisi jakaa tietojani tai olla kontaktissa täysin tuntemattomien ihmisten kanssa.

        Ei se kyllä ole, nimimerkeillä esiinnytään siellä. Etkö voisi ig:n jakaa, tehdä lihomista esittelevän profiilin sinne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kyllä ole, nimimerkeillä esiinnytään siellä. Etkö voisi ig:n jakaa, tehdä lihomista esittelevän profiilin sinne?

        En edelleenkään halua jakaa mitään somejani täällä.


    • Anonyymi

      Lempiruoka?
      Oletko käyttänyt terveyspalveluja lihomisen aikana? Onko siellä kommentoitu, tai näkevätkö sinussa muuta kuin painon?
      Missä kunnossa hampaasi ovat, jos napostelu on lisääntynyt?
      Paljonko ruokaan menee rahaa suunnilleen?

      • Anonyymi

        Lempiruoka?
        - Vaikea valita, varmaan joku pasta. Esimerkiksi ihan tavallinen pestopasta on hyvää.

        Oletko käyttänyt terveyspalveluja lihomisen aikana?
        Onko siellä kommentoitu, tai näkevätkö sinussa muuta kuin painon?
        - Olen käynyt hammaslääkärissä kerran. Siellä ei tietenkään kommentoitu terveyttä muuten kuin hampaiden osalta.

        Missä kunnossa hampaasi ovat, jos napostelu on lisääntynyt?
        - Hampaani ovat hyvässä kunnossa, napostelu ei ole juurikaan lisääntynyt.

        Paljonko ruokaan menee rahaa suunnilleen?
        - Ei minulla mene ruokaan mitenkään erityisemmin rahaa. Varmaan aikalailla saman verran se maksaa minulle kuin kaikille muillekin ;)


    • Anonyymi

      Pidätkö tiukkoja vaatteita ja jos pidät niin joudutko vetää paidan helmaa alaspäin kun se nousee mahan päälle?

      • Anonyymi

        Käytän harvoin tiukkoja vaatteita, mutta jos minulla on jokin hieman tiukempi paita yllä, niin sitä saattaa joutua joskus vetämään alaspäin ettei maha tulisi esiin.


    • Anonyymi

      Moikka! Oon ite feeder ja mielellään juttelisin feedeen kanssa, ei sulla ois kikkiä?

      • Anonyymi

        Moi! Minulla ei valitettavasti ole kikkiä. En myöskään oikein koe olevani feedee tms. En ainakaan pidä ajatuksen tasolla siitä että joku syöttäisi minua.


    • Anonyymi

      Ootko saanu läheisiltä kommenttia lihomisesta? Paljon syöt päivässä? Onko tullu lisää painoa nyt

      • Anonyymi

        Ootko saanu läheisiltä kommenttia lihomisesta?
        - Joo. Olen saanut aika paljon kommentteja. Lähinnä tosin vain sellaiset ihmiset jotka tunnen hyvin ja joiden kanssa olen tekemisissä paljon ovat kommentoineet. Monet muut eivät uskalla, mutta ilmeet ja elekieli puhuu puolestaan. Kommentit ja reaktiot ovat olleet lähes täysin negatiivisia. Etenkin vanhempani ovat tuominneet ratkaisuni ja he eivät ymmärrä minua lainkaan. Käytännössä ainoa joka on sanonut edes jotain positiivista on paras kaverini. Hän ainakin yrittää ymmärtää.

        Paljon syöt päivässä?
        - Syön päivässä ehkä aika paljon. Syön päivittäin vähintään aamupalan, lounaan ja päivällisen. Aamupala on usein runsas kun taas lounas on ehkä hieman kevyempi. Päivällinen on sen sijaan tukevampi. Näiden lisäksi syön myös useasti monia pieniä välipaloja päivän mittaan. Joskus kevyt napostelu saattaa eskaloitua valtavaksi herkutteluksi.

        Onko tullu lisää painoa nyt?
        - Viimeisen kuukauden aikana painoa on tullut lisää ehkä vain kilo. Tämä on toki ollut tietoinen ratkaisu. Ehkä on hyvä jo hieman alkaa hidastaa tahtia. Tällä hetkellä painan 137 kiloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko saanu läheisiltä kommenttia lihomisesta?
        - Joo. Olen saanut aika paljon kommentteja. Lähinnä tosin vain sellaiset ihmiset jotka tunnen hyvin ja joiden kanssa olen tekemisissä paljon ovat kommentoineet. Monet muut eivät uskalla, mutta ilmeet ja elekieli puhuu puolestaan. Kommentit ja reaktiot ovat olleet lähes täysin negatiivisia. Etenkin vanhempani ovat tuominneet ratkaisuni ja he eivät ymmärrä minua lainkaan. Käytännössä ainoa joka on sanonut edes jotain positiivista on paras kaverini. Hän ainakin yrittää ymmärtää.

        Paljon syöt päivässä?
        - Syön päivässä ehkä aika paljon. Syön päivittäin vähintään aamupalan, lounaan ja päivällisen. Aamupala on usein runsas kun taas lounas on ehkä hieman kevyempi. Päivällinen on sen sijaan tukevampi. Näiden lisäksi syön myös useasti monia pieniä välipaloja päivän mittaan. Joskus kevyt napostelu saattaa eskaloitua valtavaksi herkutteluksi.

        Onko tullu lisää painoa nyt?
        - Viimeisen kuukauden aikana painoa on tullut lisää ehkä vain kilo. Tämä on toki ollut tietoinen ratkaisu. Ehkä on hyvä jo hieman alkaa hidastaa tahtia. Tällä hetkellä painan 137 kiloa.

        Mikä järki tossa sun fetississä on muu että nauttii läskeistä.Pitäiskö sun keksi jotain järkevää tekemistä kun läskifetissi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä järki tossa sun fetississä on muu että nauttii läskeistä.Pitäiskö sun keksi jotain järkevää tekemistä kun läskifetissi.

        No siis eikö yhtä hyvin voisi kysyä, että mikä järki on yhtään missään fetississä? Niissähän on aina kyse siitä että nauttii, tykkää, viehättyy tai jopa kiihottuu jostakin tietystä asiasta.

        Ja miten niin pitäisi keksiä jotakin järkevää tekemistä? Mikä kirjoituksissani viittaisi siihen että en tekisi mitään järkevää? Usko tai älä minulla on muutakin elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko saanu läheisiltä kommenttia lihomisesta?
        - Joo. Olen saanut aika paljon kommentteja. Lähinnä tosin vain sellaiset ihmiset jotka tunnen hyvin ja joiden kanssa olen tekemisissä paljon ovat kommentoineet. Monet muut eivät uskalla, mutta ilmeet ja elekieli puhuu puolestaan. Kommentit ja reaktiot ovat olleet lähes täysin negatiivisia. Etenkin vanhempani ovat tuominneet ratkaisuni ja he eivät ymmärrä minua lainkaan. Käytännössä ainoa joka on sanonut edes jotain positiivista on paras kaverini. Hän ainakin yrittää ymmärtää.

        Paljon syöt päivässä?
        - Syön päivässä ehkä aika paljon. Syön päivittäin vähintään aamupalan, lounaan ja päivällisen. Aamupala on usein runsas kun taas lounas on ehkä hieman kevyempi. Päivällinen on sen sijaan tukevampi. Näiden lisäksi syön myös useasti monia pieniä välipaloja päivän mittaan. Joskus kevyt napostelu saattaa eskaloitua valtavaksi herkutteluksi.

        Onko tullu lisää painoa nyt?
        - Viimeisen kuukauden aikana painoa on tullut lisää ehkä vain kilo. Tämä on toki ollut tietoinen ratkaisu. Ehkä on hyvä jo hieman alkaa hidastaa tahtia. Tällä hetkellä painan 137 kiloa.

        Oletko siis mies vai nainen, jos nainen, oletko aloittaja?

        Miten ruokailutottumuksesi ja pukeutumisesi ovat muuttuneet?

        Syöt siis enemmän, mutta onko ruoka samaa kuin ennen?

        Voitko konkreettisesti avata, mistä päivän ateriat ja välipalat sekä naposteltavat/herkut koostuvat? Osaatko arvioida päivittäistä energiansaantiasi ja -kulutustasi kilokaloreina?

        Miten muuttunut puolestaan pukeutuminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siis mies vai nainen, jos nainen, oletko aloittaja?

        Miten ruokailutottumuksesi ja pukeutumisesi ovat muuttuneet?

        Syöt siis enemmän, mutta onko ruoka samaa kuin ennen?

        Voitko konkreettisesti avata, mistä päivän ateriat ja välipalat sekä naposteltavat/herkut koostuvat? Osaatko arvioida päivittäistä energiansaantiasi ja -kulutustasi kilokaloreina?

        Miten muuttunut puolestaan pukeutuminen?

        Oletko siis mies vai nainen, jos nainen, oletko aloittaja?
        - Olen aloittaja, ja olen nainen kuten olen aiemmin jo aloituksessakin kirjoittanut.

        Miten ruokailutottumuksesi ja pukeutumisesi ovat muuttuneet?
        - Syön ruokaa enemmän kuin aiemmin. Tästäkin olen kirjoittanut jo aiemmin. Syön vain enemmän ja siinä se. Pukeutumisesta täytyy mainita se, että käytän pitkälti samankaltaisia vaatteita kuin aiemminkin. Koko on vain kasvanut huomattavasti painonnousun myötä.

        Syöt siis enemmän, mutta onko ruoka samaa kuin ennen?
        - Ruoka on pitkälti samaa kuin aiemmin. On tosin myönnettävä että nykyään nautin enemmän kaikenlaisia herkkuja.

        Voitko konkreettisesti avata, mistä päivän ateriat ja välipalat sekä naposteltavat/herkut koostuvat? Osaatko arvioida päivittäistä energiansaantiasi ja -kulutustasi kilokaloreina?
        - Syön pitkälti hyvin tavallista ruokaa, kuten kuka tahansa muukin. En usko että päivittäisten syömisteni syvällinen avaaminen kiinnostaa todella ketään. Kilokaloreiden osalta en osaa saatika jaksa muodostaa arviota.

        Miten muuttunut puolestaan pukeutuminen?
        - Kirjoitin tästä jo ylempänä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siis mies vai nainen, jos nainen, oletko aloittaja?
        - Olen aloittaja, ja olen nainen kuten olen aiemmin jo aloituksessakin kirjoittanut.

        Miten ruokailutottumuksesi ja pukeutumisesi ovat muuttuneet?
        - Syön ruokaa enemmän kuin aiemmin. Tästäkin olen kirjoittanut jo aiemmin. Syön vain enemmän ja siinä se. Pukeutumisesta täytyy mainita se, että käytän pitkälti samankaltaisia vaatteita kuin aiemminkin. Koko on vain kasvanut huomattavasti painonnousun myötä.

        Syöt siis enemmän, mutta onko ruoka samaa kuin ennen?
        - Ruoka on pitkälti samaa kuin aiemmin. On tosin myönnettävä että nykyään nautin enemmän kaikenlaisia herkkuja.

        Voitko konkreettisesti avata, mistä päivän ateriat ja välipalat sekä naposteltavat/herkut koostuvat? Osaatko arvioida päivittäistä energiansaantiasi ja -kulutustasi kilokaloreina?
        - Syön pitkälti hyvin tavallista ruokaa, kuten kuka tahansa muukin. En usko että päivittäisten syömisteni syvällinen avaaminen kiinnostaa todella ketään. Kilokaloreiden osalta en osaa saatika jaksa muodostaa arviota.

        Miten muuttunut puolestaan pukeutuminen?
        - Kirjoitin tästä jo ylempänä...

        Kysyjä haki sitä, millaisia vaatteita käytät. Tyyliä, tiukkuutta tai väljyyttä.

        Syömistesi syvällinen avaaminen kiinnostaa kovin, koska itse ainakin aina halunnut tietää millaista ruokaa ja miten paljon pitää syödä, että lihoo lyhyessä ajassa (muutamassa kuukaudessa/vuodessa) kymmeniä kiloja.


        Sellaisen syömisen täytyy olla niin määrältään kuin laadultaankin varsin epäterveellistä sekä normaalista poikkeavaa.

        Lisäksi ei ole syvällistä avaamista, jos ei avaa lainkaan, kuten et tee.

        Olet aika erikoinen ja neuroottinen henkilö, jos olet oikeasti se, mitä sanot olevasi.

        Nuoret naiset eivät kirjoita tuohon tyyliin muutenkaan yleensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyjä haki sitä, millaisia vaatteita käytät. Tyyliä, tiukkuutta tai väljyyttä.

        Syömistesi syvällinen avaaminen kiinnostaa kovin, koska itse ainakin aina halunnut tietää millaista ruokaa ja miten paljon pitää syödä, että lihoo lyhyessä ajassa (muutamassa kuukaudessa/vuodessa) kymmeniä kiloja.


        Sellaisen syömisen täytyy olla niin määrältään kuin laadultaankin varsin epäterveellistä sekä normaalista poikkeavaa.

        Lisäksi ei ole syvällistä avaamista, jos ei avaa lainkaan, kuten et tee.

        Olet aika erikoinen ja neuroottinen henkilö, jos olet oikeasti se, mitä sanot olevasi.

        Nuoret naiset eivät kirjoita tuohon tyyliin muutenkaan yleensä.

        Kysyjä haki sitä, millaisia vaatteita käytät. Tyyliä, tiukkuutta tai väljyyttä.
        - Aivan. Pukeudun mielestäni aika tavallisesti. Käytän farkkuja, collegepaitoja ja -housuja, hameita, huppareita, sekä erilaisia neuleita ja t-paitoja. Milloin mitäkin. Tykkään käyttää usein melko maanläheisiä värejä, mutta myös kirkkaita sävyjä. Käytän tiukkia sekä väljiä vaatteita. Yleensä yläosa on väljempi, kuten vaikka jokin oversized paita tai huppari, kun taas alaosa on tiukempi, esimerkiksi farkut tms.

        Syömistesi syvällinen avaaminen kiinnostaa kovin, koska itse ainakin aina halunnut tietää millaista ruokaa ja miten paljon pitää syödä, että lihoo lyhyessä ajassa (muutamassa kuukaudessa/vuodessa) kymmeniä kiloja.
        - Syön aivan tavallista ruokaa. Kasviksia, lihaa, leipää, maitotuotteita, juureksia yms. Ei se oikeasti ole sen ihmeellisempää.

        Sellaisen syömisen täytyy olla niin määrältään kuin laadultaankin varsin epäterveellistä sekä normaalista poikkeavaa.
        - Määrällisesti se onkin ehkä tavallisesta poikkeavaa, mutta ei laadultaan. Tosin tulee aika paljon kyllä herkuttelua, joten se on tietenkin heti epäterveellisempää.

        Lisäksi ei ole syvällistä avaamista, jos ei avaa lainkaan, kuten et tee.
        - No ei tietenkään ole. Enhän minä sanonutkaan missään vaiheessa tekeväni niin.

        Olet aika erikoinen ja neuroottinen henkilö, jos olet oikeasti se, mitä sanot olevasi. Nuoret naiset eivät kirjoita tuohon tyyliin muutenkaan yleensä.
        - Tämä on jo hyvin erikoinen ja jopa loukkaava kommentti. Mielestäni minulla ei olisi edes mitään velvollisuutta vastata sinun muihin kysymyksiin tällaisen hyökkäyksen jälkeen. Kaikkea sitä tekee hyvää hyvyyttään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyjä haki sitä, millaisia vaatteita käytät. Tyyliä, tiukkuutta tai väljyyttä.
        - Aivan. Pukeudun mielestäni aika tavallisesti. Käytän farkkuja, collegepaitoja ja -housuja, hameita, huppareita, sekä erilaisia neuleita ja t-paitoja. Milloin mitäkin. Tykkään käyttää usein melko maanläheisiä värejä, mutta myös kirkkaita sävyjä. Käytän tiukkia sekä väljiä vaatteita. Yleensä yläosa on väljempi, kuten vaikka jokin oversized paita tai huppari, kun taas alaosa on tiukempi, esimerkiksi farkut tms.

        Syömistesi syvällinen avaaminen kiinnostaa kovin, koska itse ainakin aina halunnut tietää millaista ruokaa ja miten paljon pitää syödä, että lihoo lyhyessä ajassa (muutamassa kuukaudessa/vuodessa) kymmeniä kiloja.
        - Syön aivan tavallista ruokaa. Kasviksia, lihaa, leipää, maitotuotteita, juureksia yms. Ei se oikeasti ole sen ihmeellisempää.

        Sellaisen syömisen täytyy olla niin määrältään kuin laadultaankin varsin epäterveellistä sekä normaalista poikkeavaa.
        - Määrällisesti se onkin ehkä tavallisesta poikkeavaa, mutta ei laadultaan. Tosin tulee aika paljon kyllä herkuttelua, joten se on tietenkin heti epäterveellisempää.

        Lisäksi ei ole syvällistä avaamista, jos ei avaa lainkaan, kuten et tee.
        - No ei tietenkään ole. Enhän minä sanonutkaan missään vaiheessa tekeväni niin.

        Olet aika erikoinen ja neuroottinen henkilö, jos olet oikeasti se, mitä sanot olevasi. Nuoret naiset eivät kirjoita tuohon tyyliin muutenkaan yleensä.
        - Tämä on jo hyvin erikoinen ja jopa loukkaava kommentti. Mielestäni minulla ei olisi edes mitään velvollisuutta vastata sinun muihin kysymyksiin tällaisen hyökkäyksen jälkeen. Kaikkea sitä tekee hyvää hyvyyttään.

        Kun sai kerran kysyä aloittajalta mitä vain, niin tässä olisi kysymyksiä.

        Oletko pysynyt terveenä, vai onko tullut diabetesta tai metabolista oireyhtymää ? Tai rasvamaksaa ?
        Hankaloittaako lihavuus liikkumista ? Vaikeuttaako pukeutumista, varpaan kynsien leikkaamista, ym. ?

        Hengästytkö liikkuessasi, vai liikutko ylipäänsä minkä verran ?
        Hikoiluttaako liikkuminen ?

        Tuleeko ihoon hautumia tai ihottumia paikkoihin, jotka eivät saa ilmaa vaan iho hiertää ihoa vasten ?

        Enpä kysellyt syömisistä mitään, kun suurinpiirtein tiedän minkälaisella syömisellä saa painon nousemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sai kerran kysyä aloittajalta mitä vain, niin tässä olisi kysymyksiä.

        Oletko pysynyt terveenä, vai onko tullut diabetesta tai metabolista oireyhtymää ? Tai rasvamaksaa ?
        Hankaloittaako lihavuus liikkumista ? Vaikeuttaako pukeutumista, varpaan kynsien leikkaamista, ym. ?

        Hengästytkö liikkuessasi, vai liikutko ylipäänsä minkä verran ?
        Hikoiluttaako liikkuminen ?

        Tuleeko ihoon hautumia tai ihottumia paikkoihin, jotka eivät saa ilmaa vaan iho hiertää ihoa vasten ?

        Enpä kysellyt syömisistä mitään, kun suurinpiirtein tiedän minkälaisella syömisellä saa painon nousemaan.

        Oletko pysynyt terveenä, vai onko tullut diabetesta tai metabolista oireyhtymää ? Tai rasvamaksaa ?
        - Olen ollut ihan terve kyllä.

        Hankaloittaako lihavuus liikkumista ?
        - Kyllä se tietysti hankaloittaa kun painoa on kuitenkin tullut aika paljon. On myönnettävä että esim liikkuvuus on hieman heikentynyt.

        Vaikeuttaako pukeutumista, varpaan kynsien leikkaamista, ym. ?
        - Lihavuus on vaikuttanut myös pukeutumiseen. Vaatteet mitkä mahtuivat ylle vielä parisen vuotta sitten, eivät todellakaan enää sovi. Hyvännäköisen ja sopivien vaatteiden löytäminen on välillä hieman haastavaa. Varpaan kynsien leikkaaminen on myös hankaloitunut, koska maha tulee tielle kun yritän kyyristyä tai kurkottaa varpaita kohti.

        Hengästytkö liikkuessasi, vai liikutko ylipäänsä minkä verran ?
        - Hnegästyn liikkuessa mutta oikeastaan vain silloin jos täytyy jotenkin todella paljon tai raskaasti liikkua kerralla. Päivittäin tulee kuluttua jo ihan senkin puolesta että opiskelen tällä hetkellä. Muutenkin pyrin olemaan aktiivinen.

        Hikoiluttaako liikkuminen ?
        - Totta kai. Nykyään vain aiempaa enemmän.

        Tuleeko ihoon hautumia tai ihottumia paikkoihin, jotka eivät saa ilmaa vaan iho hiertää ihoa vasten ?
        - Pyrin pitämään ihostani huolta niin että se pysyy hyvänä. Minulla on tosin hieman herkkä iho joten joskus on ihottumaa esiintynyt. Erityisesti reiteni hankaavat paljon yhteen ja etenkin kesällä ne myös hikoavat herkästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko pysynyt terveenä, vai onko tullut diabetesta tai metabolista oireyhtymää ? Tai rasvamaksaa ?
        - Olen ollut ihan terve kyllä.

        Hankaloittaako lihavuus liikkumista ?
        - Kyllä se tietysti hankaloittaa kun painoa on kuitenkin tullut aika paljon. On myönnettävä että esim liikkuvuus on hieman heikentynyt.

        Vaikeuttaako pukeutumista, varpaan kynsien leikkaamista, ym. ?
        - Lihavuus on vaikuttanut myös pukeutumiseen. Vaatteet mitkä mahtuivat ylle vielä parisen vuotta sitten, eivät todellakaan enää sovi. Hyvännäköisen ja sopivien vaatteiden löytäminen on välillä hieman haastavaa. Varpaan kynsien leikkaaminen on myös hankaloitunut, koska maha tulee tielle kun yritän kyyristyä tai kurkottaa varpaita kohti.

        Hengästytkö liikkuessasi, vai liikutko ylipäänsä minkä verran ?
        - Hnegästyn liikkuessa mutta oikeastaan vain silloin jos täytyy jotenkin todella paljon tai raskaasti liikkua kerralla. Päivittäin tulee kuluttua jo ihan senkin puolesta että opiskelen tällä hetkellä. Muutenkin pyrin olemaan aktiivinen.

        Hikoiluttaako liikkuminen ?
        - Totta kai. Nykyään vain aiempaa enemmän.

        Tuleeko ihoon hautumia tai ihottumia paikkoihin, jotka eivät saa ilmaa vaan iho hiertää ihoa vasten ?
        - Pyrin pitämään ihostani huolta niin että se pysyy hyvänä. Minulla on tosin hieman herkkä iho joten joskus on ihottumaa esiintynyt. Erityisesti reiteni hankaavat paljon yhteen ja etenkin kesällä ne myös hikoavat herkästi.

        Vielä yksi kysymys:
        Miksi haluat lihottaa itseäsi ? Fetissi-vastaus ei riitä, vaan jotain syvällisempää, kiitos.
        Tiedät kuitenkin myös terveysriskit, vaikkei vielä olisi, mutta ajan myötä saattaa hyvinkin jotain tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä yksi kysymys:
        Miksi haluat lihottaa itseäsi ? Fetissi-vastaus ei riitä, vaan jotain syvällisempää, kiitos.
        Tiedät kuitenkin myös terveysriskit, vaikkei vielä olisi, mutta ajan myötä saattaa hyvinkin jotain tulla.

        Haluan olla lihava siksi, koska se on mielestäni seksikästä. Pidän siitä miltä näytän nykyään. Käytännössä kyse on siis kuitenkin fetissistä. Olen pyrkinyt minimoimaan terveysriskit syömällä varsin terveellisesti ja liikkumalla paljon. En myöskään aio lihoa loppumattomiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan olla lihava siksi, koska se on mielestäni seksikästä. Pidän siitä miltä näytän nykyään. Käytännössä kyse on siis kuitenkin fetissistä. Olen pyrkinyt minimoimaan terveysriskit syömällä varsin terveellisesti ja liikkumalla paljon. En myöskään aio lihoa loppumattomiin.

        Niin, no. Pääasiahan on, että on itse tyytyväinen itseensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, no. Pääasiahan on, että on itse tyytyväinen itseensä.

        Olen täysin samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, no. Pääasiahan on, että on itse tyytyväinen itseensä.

        Hmm.Sekä korkokenkiinsä!


    • Anonyymi

      Täällä toinen joka tarkoituksellisesti lihottaa itseään. Koen saavani suurta mielihyvää, kun paino nousee, vaatteet tulevat pieniksi, ja elämä muuttuu. Tosin itse olen mies. (:

      • Anonyymi

        Meinaatko ostaa uusia isompia vaatteita kun vaatteet jää pieneksi.Tulee hemmetin kalliiksi ostaa uudet vaatteet tollasen tahallaan lihottamisen takia.


      • Anonyymi

        Oletko lihonut paljonkin, ja onko sinulla tavoitteita sen suhteen? Entä miten elämäsi on muuttunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko ostaa uusia isompia vaatteita kun vaatteet jää pieneksi.Tulee hemmetin kalliiksi ostaa uudet vaatteet tollasen tahallaan lihottamisen takia.

        Meinaan ostaa, ja olen ostanutkin. Tälläkin hetkellä jotkut vaatteet ovat hieman turhankin pinkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko lihonut paljonkin, ja onko sinulla tavoitteita sen suhteen? Entä miten elämäsi on muuttunut?

        Olen lihonut n: 80kg. Jotkin asiat ovat muuttuneet, tosin yllättävän vähän. On tavoitteita, ja PALJON


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lihonut n: 80kg. Jotkin asiat ovat muuttuneet, tosin yllättävän vähän. On tavoitteita, ja PALJON

        Tavoitteita on aina hyvä olla, oma tavoitteeni on löytää nainen, joka nauttisi lihomisesta ja tykkäisi omasta vartalostaan lihavana. Missä sinuun voisi tutustua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lihonut n: 80kg. Jotkin asiat ovat muuttuneet, tosin yllättävän vähän. On tavoitteita, ja PALJON

        Oho. Aika paljon olet lihonut. Toisaalta nyt kun itse mietin niin olen itse lihonut melkein yhtä paljon. Ehkä noin 70 kiloa on painoa kertynyt viimeisen 2,5 vuoden aikana. Kuinka kauan sinulla kului aikaa lihoa tuon verran? Ja kuinka paljon aiot vielä mahdollisesti lihoa?

        Mitkä asiat ovat muuttuneet? Itselläni ainakin suurin muutos on tapahtunut ruokailutottumusten ja pukeutumisen osalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho. Aika paljon olet lihonut. Toisaalta nyt kun itse mietin niin olen itse lihonut melkein yhtä paljon. Ehkä noin 70 kiloa on painoa kertynyt viimeisen 2,5 vuoden aikana. Kuinka kauan sinulla kului aikaa lihoa tuon verran? Ja kuinka paljon aiot vielä mahdollisesti lihoa?

        Mitkä asiat ovat muuttuneet? Itselläni ainakin suurin muutos on tapahtunut ruokailutottumusten ja pukeutumisen osalta.

        No aikalailla itsellänikin on tainnut mennä joku 3v. Kyllä olen suunnitellut vielä todellakin paljon lihoa. Ehkä se on itsellänikin suurin muutos se ruokailutottumukset. Mutta pukeutumisessa ei oikeastaan ole muuta muutosta, kuin isompaa vaatetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aikalailla itsellänikin on tainnut mennä joku 3v. Kyllä olen suunnitellut vielä todellakin paljon lihoa. Ehkä se on itsellänikin suurin muutos se ruokailutottumukset. Mutta pukeutumisessa ei oikeastaan ole muuta muutosta, kuin isompaa vaatetta.

        Okei, itse en ole ajatellut lihoa enää paljoa. Ja pukeutumisen osalta minullakin on lähinnä vaatekoko kasvanut. Muuten pukeudun aikalailla samoin kuin aina ennenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aikalailla itsellänikin on tainnut mennä joku 3v. Kyllä olen suunnitellut vielä todellakin paljon lihoa. Ehkä se on itsellänikin suurin muutos se ruokailutottumukset. Mutta pukeutumisessa ei oikeastaan ole muuta muutosta, kuin isompaa vaatetta.

        Haluaisitko, että sinua kannustettaisiin lihomaan? Tuotaisiin herkkuja, syötettäisiin ja pidettäisiin hyvänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko, että sinua kannustettaisiin lihomaan? Tuotaisiin herkkuja, syötettäisiin ja pidettäisiin hyvänä?

        No sehän riippuu ihan täysin avustajan sukupuolesta. Mutta ideana tuo olisi juurikin se, mitä tarvitsisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän riippuu ihan täysin avustajan sukupuolesta. Mutta ideana tuo olisi juurikin se, mitä tarvitsisin.

        Jos oletetaan, että kyseessä on mies, niin haluisitko parisuhteen, jossa lihottamisesi olisi suuressa roolissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oletetaan, että kyseessä on mies, niin haluisitko parisuhteen, jossa lihottamisesi olisi suuressa roolissa?

        No siis tuolla akasemmin jo kirjoitinkin että olen mies. Ja tosiaan mielummin katselisin naisia, mutta niitä ei vain oikein tämmöinen paisuva mies kiinnosta. Mutta vielä toistaiseksi pidättäydyn heteroudessa. Mutta kerrataan vielä että mies 29v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lihonut n: 80kg. Jotkin asiat ovat muuttuneet, tosin yllättävän vähän. On tavoitteita, ja PALJON

        Paljon painat nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaan ostaa, ja olen ostanutkin. Tälläkin hetkellä jotkut vaatteet ovat hieman turhankin pinkeitä.

        Oletko ketterä muutoinkin kuin vain...Hmm...Yhteydenpidoltasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko, että sinua kannustettaisiin lihomaan? Tuotaisiin herkkuja, syötettäisiin ja pidettäisiin hyvänä?

        Tietenkin,hmm...jos sillä välimatka kannustajaani lyhenisi...


    • Anonyymi

      Paljos painat nykyään? Onko tullut kesän aikana kiloja?

      • Anonyymi

        Painan nykyään noin 135 kiloa. Kesän aikana ei oikeastaan edes tullut paljoa lisää painoa. Olen yrittänyt nyt elää terveellisemmin eikä tavoitteena ole lihoa enää merkittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painan nykyään noin 135 kiloa. Kesän aikana ei oikeastaan edes tullut paljoa lisää painoa. Olen yrittänyt nyt elää terveellisemmin eikä tavoitteena ole lihoa enää merkittävästi.

        Sinähän olet oikein tukeva tyllerö. Meikäläinen tykkää! Voisitko kuvailla miltä näytät ja millainen mahasi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet oikein tukeva tyllerö. Meikäläinen tykkää! Voisitko kuvailla miltä näytät ja millainen mahasi on?

        Kiva kuulla tällaistakin palautetta. Kaikki ei todellakaan tykkää. Olen ehkä aika huono kuvailemaan itseäni. Voin kuitenkin yrittää parhaani. Mahani on aika valtava. Se on tuollainen pinkeä pömppis, mutta nykyään ehkä myös hieman löysä ja roikkuva. Minulla on myös suuret reidet ja iso peppu. Kävellessä ja istuessa reidet osuu toisiinsa. Rintani ovat aika isot myöskin. Kasvoni ovat varsin pyöreät, mutta lihavuus ei suoranaisesti näy niistä. Täytyy tosin myöntää että minulla on hieman kaksoisleukaa. Minulla on pitkät ja ruskeat hiukset. Olen varsin pitkä naiseksi. Niin ja minun silmäni ovat siniset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla tällaistakin palautetta. Kaikki ei todellakaan tykkää. Olen ehkä aika huono kuvailemaan itseäni. Voin kuitenkin yrittää parhaani. Mahani on aika valtava. Se on tuollainen pinkeä pömppis, mutta nykyään ehkä myös hieman löysä ja roikkuva. Minulla on myös suuret reidet ja iso peppu. Kävellessä ja istuessa reidet osuu toisiinsa. Rintani ovat aika isot myöskin. Kasvoni ovat varsin pyöreät, mutta lihavuus ei suoranaisesti näy niistä. Täytyy tosin myöntää että minulla on hieman kaksoisleukaa. Minulla on pitkät ja ruskeat hiukset. Olen varsin pitkä naiseksi. Niin ja minun silmäni ovat siniset.

        Kait sulla on maha valtava kun painat 135 kiloa.Tuli näköjään sulle yllätyksenä että lihominen kasvattaa vatsaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kait sulla on maha valtava kun painat 135 kiloa.Tuli näköjään sulle yllätyksenä että lihominen kasvattaa vatsaa.

        Ei se kyllä tullut yllätyksenä. Yksi lihomisen pää tavoitteista kohdallani oli saada suuri maha.


    • Anonyymi

      Minä olen 4v mies. painoa on 150-160kg. en tulisi enää toimeen yksinäni ilman vaimoa.
      en saa alushousuja jalkaani, saati kenkiä. kengät asetan seisten jalkaan, en taivu sitomaan nauhojani. vatsa on iso pallo joka vaikeuttaa. kyyristäessä se painaa keuhkoja, tuntuu ettei saa happea.
      perseen pyyhkiminen alkaa tuottaa vaikeuksia, joutuu tosissaan kääntymään- samoin suihkuttelukin on vaikeaa. pystyn olemaan vain seisten, en taivu oikein mitenkään.
      vaikeaa tämä on paskamaista.
      lisäksi mulla on alkoholi ongelma, joka päivä juon kännit.
      kustessa enkö muutenkaan näe sukukalleuksiani ja seksi ei meiltä enää onnistu, ei ole vuosiin onnistunut.
      olen eläkkeellä.
      laihdutus on vaikeaa koska olen herkkusuu.
      liikun päivittäin 16min paikallaan kävelyä, en jaksa jkävellä muualle koska siellä olisin sitten omien voimieni var assa.
      nostan myös puntteja hieman.
      nyt vaihdoin sokerilliset juomat sokerittomiin ja karkkipäivä vain lauantaina.

      tällaisrta minulla on. t: Janne

      • Anonyymi

        * korjaan 44v mies siis. tekstini ei ole vitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        * korjaan 44v mies siis. tekstini ei ole vitsi.

        voi voi. Mitä valitat kun itse olet ole aiheuttanut tilanteesi. Se punttien nostelu ei sua laihduta,kun ruokailutavat on epäterveelliset.Itepähän kärsit kun ei ole motivaatiota laihduttaa. Oletko harkinnut vaihtaa sokeriherkut vaikka hedelmiin?


    • Anonyymi

      Onko koskaan luultu että olisit raskaana?

      • Anonyymi

        Monesti. Niin tutut ja tuntemattomat etenkin alkuun kyselivät olenko raskaana, varmaankin sen vuoksi että suurin osa kilosta meni vyötälölle. Minulla on aina ollut ehkä hieman pömpööttävä vatsa, ja kun se alkoi yhtäkkiä pömpöttää tavallista enemmän niin silloin ihmiset alkoivat kysellä. Nykyään kun on ehkä paljon ilmeisempää että olen vain lihonut niin kyselyitä ei ole ollut niin paljoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesti. Niin tutut ja tuntemattomat etenkin alkuun kyselivät olenko raskaana, varmaankin sen vuoksi että suurin osa kilosta meni vyötälölle. Minulla on aina ollut ehkä hieman pömpööttävä vatsa, ja kun se alkoi yhtäkkiä pömpöttää tavallista enemmän niin silloin ihmiset alkoivat kysellä. Nykyään kun on ehkä paljon ilmeisempää että olen vain lihonut niin kyselyitä ei ole ollut niin paljoa.

        Minäkin olen hieman lihavampi tyllerö ja olen myös saanut monesti kuulla raskausuteluita. Minullakin on pömppis ja olen muuten aika hoikka joten kysymyksiä satelee lähes jatkuvasti.


      • Anonyymi

        Hmm..Silpputiineksihän on moni jo minua veikkanut...


      • Anonyymi

        Hmm.Useinkin,ennen tiettyjä päiviä.


    • Anonyymi

      Miten sulta onnistuu karvojen ajelu?

      • Anonyymi

        Se on aika hankalaa nykyisin. Tuo maha hieman häiritsee joihinkin paikkoihin pääsemistä niin sanotusti. Ihan hyvin se on kuitenkin onnistunut tähän mennessä haasteista huolimatta.


      • Anonyymi

        Miks pitäisi ajella kun ne ei hyvää fyysistäkasvua haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks pitäisi ajella kun ne ei hyvää fyysistäkasvua haittaa.

        Mielestäni on kiva olla puhdas ja näyttää siistiltä.


    • Anonyymi

      Kun sulla on kuukautiset niin käytätkö tampoonia ja onko se hankala laittaa kun maha on tiellä?

      • Anonyymi

        En käytä tampooneita.


      • Anonyymi

        Käytän.käytän ja takakautta helpostin vielä pikkusuukon sujautankin,kun siellä ei ole pahemmasti vielä mikään tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytän.käytän ja takakautta helpostin vielä pikkusuukon sujautankin,kun siellä ei ole pahemmasti vielä mikään tiellä.

        Mitä nää oudot kommentit oikein on?


    • Anonyymi

      Mites on nyt syksyllä mennyt? Onko pysynyt paino samana vai onko tullut lihottua lisää?

      • Anonyymi

        No joo muutama kilo on näköjään tässä tullut lisää. Hieman jopa yllätyin kun astuin vaalle ja lukema näytti 139. Vaikka ei tuo tosin suurena yllätyksenä tullut koska olen elänyt niin kuin aiemminkin eli ruoka on maistunut ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo muutama kilo on näköjään tässä tullut lisää. Hieman jopa yllätyin kun astuin vaalle ja lukema näytti 139. Vaikka ei tuo tosin suurena yllätyksenä tullut koska olen elänyt niin kuin aiemminkin eli ruoka on maistunut ;)

        oletko ostanut uuden toppatakin kun sulla on kuitenkin noita kiloja tullut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko ostanut uuden toppatakin kun sulla on kuitenkin noita kiloja tullut?

        Olipas veemäinen kommentti. Ja täysin ajattelematon. Totta vtussa täytyy ostaa uusia vaatteita jos lihoo noin paljon. Ja kaikkein tärkeintä on, että jos vaikka olet soskun asiakas, niin rahaahan tähän et saa. Voit saada kehotuksen, että mene etsimään kirpparilta. Mikä on A mahdotonta, koska olet niin hemmetin masentunut, ettet pysty tai B niin lihava, ettei niitä vaatteita sieltä löydy. Joudut käyttämään ompelijaa ja se vasta kallista onkin. Nythän on tullut nettikauppojakin, joissa on isoja kokoja, mutta useimmat vaativat joko luottokorttia tai suurta summaa pankkitilille, koska et ikinä voi tietää miten takki istuu ja mikä on oikea koko mistäkin mallista. Luottokorttiahan ei soskun asiakkaille anneta. Että sopii nauraa vaan tätäkin asiaa, kun ei ole tähänkään pyöritykseen itse joutunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas veemäinen kommentti. Ja täysin ajattelematon. Totta vtussa täytyy ostaa uusia vaatteita jos lihoo noin paljon. Ja kaikkein tärkeintä on, että jos vaikka olet soskun asiakas, niin rahaahan tähän et saa. Voit saada kehotuksen, että mene etsimään kirpparilta. Mikä on A mahdotonta, koska olet niin hemmetin masentunut, ettet pysty tai B niin lihava, ettei niitä vaatteita sieltä löydy. Joudut käyttämään ompelijaa ja se vasta kallista onkin. Nythän on tullut nettikauppojakin, joissa on isoja kokoja, mutta useimmat vaativat joko luottokorttia tai suurta summaa pankkitilille, koska et ikinä voi tietää miten takki istuu ja mikä on oikea koko mistäkin mallista. Luottokorttiahan ei soskun asiakkaille anneta. Että sopii nauraa vaan tätäkin asiaa, kun ei ole tähänkään pyöritykseen itse joutunut.

        mä en kysynyt sulta vaan aloittajalta.Luitko sä aloittaja otsikon elin saa kysyä mitä vaan.Lukisit ekaksi sen otsikon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas veemäinen kommentti. Ja täysin ajattelematon. Totta vtussa täytyy ostaa uusia vaatteita jos lihoo noin paljon. Ja kaikkein tärkeintä on, että jos vaikka olet soskun asiakas, niin rahaahan tähän et saa. Voit saada kehotuksen, että mene etsimään kirpparilta. Mikä on A mahdotonta, koska olet niin hemmetin masentunut, ettet pysty tai B niin lihava, ettei niitä vaatteita sieltä löydy. Joudut käyttämään ompelijaa ja se vasta kallista onkin. Nythän on tullut nettikauppojakin, joissa on isoja kokoja, mutta useimmat vaativat joko luottokorttia tai suurta summaa pankkitilille, koska et ikinä voi tietää miten takki istuu ja mikä on oikea koko mistäkin mallista. Luottokorttiahan ei soskun asiakkaille anneta. Että sopii nauraa vaan tätäkin asiaa, kun ei ole tähänkään pyöritykseen itse joutunut.

        En ole aloittaja mutta itse käytän toppatakia jota käytin kun painoin 55 kiloa ja nyt painan noin 80 kiloa.Eli ei se 15 kilon lihominen tartte uutta toppatakkia välttämättä.Joten mitä sä mua haukut kun kysyn kun kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko ostanut uuden toppatakin kun sulla on kuitenkin noita kiloja tullut?

        Itse asiassa juuri tänään kokeilin hieman erilaisia talvivaatteita (kokeilin kahta eri talvitakkia ja toppahousuja) että mahtuuko ne vielä ylle, ja huomasin että toinen takki sopii niukasti, mutta toinen ei lainkaan. Housut olivat myös varsin kireät mutta sain ne silti vedettyä jalkaan. Luultavasti en ainakaan ihan heti ole ostamassa uutta takkia, koska toinen noista takeista oli kuitenkin sopiva.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas veemäinen kommentti. Ja täysin ajattelematon. Totta vtussa täytyy ostaa uusia vaatteita jos lihoo noin paljon. Ja kaikkein tärkeintä on, että jos vaikka olet soskun asiakas, niin rahaahan tähän et saa. Voit saada kehotuksen, että mene etsimään kirpparilta. Mikä on A mahdotonta, koska olet niin hemmetin masentunut, ettet pysty tai B niin lihava, ettei niitä vaatteita sieltä löydy. Joudut käyttämään ompelijaa ja se vasta kallista onkin. Nythän on tullut nettikauppojakin, joissa on isoja kokoja, mutta useimmat vaativat joko luottokorttia tai suurta summaa pankkitilille, koska et ikinä voi tietää miten takki istuu ja mikä on oikea koko mistäkin mallista. Luottokorttiahan ei soskun asiakkaille anneta. Että sopii nauraa vaan tätäkin asiaa, kun ei ole tähänkään pyöritykseen itse joutunut.

        Itse en ottanut itseeni tuota kommenttia, mutta ymmärrän täysin miksi se saattaa ärsyttää ja jopa raivostuttaa. Puhut joka tapauksessa asiaa. On totta että kirppikseltä ei todennäköisesti löydä lihaville ja varsinkaan todella lihaville ihmisille sopivia vaatteita. Nuo tapaukset ovat luultavasti yksi miljoonasta. En tosin voi tätä täysin varmaksi sanoa, koska en käy niin säännöllisesti kirppiksillä. Netistä löytyy melko hyvin vaatteita myös ylipainoisille, mutta jos tämä ei ole vaihtoehto, myös perinteisetkin liikkeet voivat olla avuksi. Itse olen löytänyt esimerkiksi H&M:stä paljon hyviä ja mukavia vaatteita. Myös uutuuskauppa Lager 157 on osoittautunut varsin hyväksi ja edulliseksi.

        ap


    • Anonyymi

      Kiinnostaisko ketjun alottajaa jutella feederille? Oon siissama kaveri joka kysyi tuota että miten syksy mennyt syömisen suhteen

      • Anonyymi

        Ehdottomasti! Mistä haluat jutella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti! Mistä haluat jutella?

        No olisihan mulla asiaa alkoholilainsäädännön uudistuksesta, jonka hallitus hyväksyi. Boikotoin sitäkin vastaan enemmän tai vähemmän äänekkäästi. No nyt (ylläripylläri???) on havaittu (THL), että alkoholikuolemat ovat lisääntyneet lain säätämisen jälkeen. Niin millä aikataululla (ja onko minkäänlaista pyrkimystä edes) korjata tätä aivan päivänselvää virhettä? Onko tällä porukalla ns. selkärankaa myöntää virheensä ja tehdä asialle jotain? Vai pitääkö peltosen saada kavereineen viiniä lähikaupasta piffien seuraksi? Onko se tärkeämpää kuin lisääntyneet sairauskulut yhteiskunnalle ja lisääntyneet kuolemat ja niiden vaikutus esimerkiksi perhetasolla. Pidetäänkö näitä kuolemia vähempiarvoisina, koska kohdistuvat niihin vähäosaisimpiin ja kenties jo alunperinkin alkoholisoituneisiin ihmisiin? Kumpi näistä painaa ns. vaakakupissa enemmän? Pystytäänkö Suomessa oppimaan virheistä ja korjaamaan asia asap? Vai sallitaanko tämänkin hölmöläisten touhun jatkuminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olisihan mulla asiaa alkoholilainsäädännön uudistuksesta, jonka hallitus hyväksyi. Boikotoin sitäkin vastaan enemmän tai vähemmän äänekkäästi. No nyt (ylläripylläri???) on havaittu (THL), että alkoholikuolemat ovat lisääntyneet lain säätämisen jälkeen. Niin millä aikataululla (ja onko minkäänlaista pyrkimystä edes) korjata tätä aivan päivänselvää virhettä? Onko tällä porukalla ns. selkärankaa myöntää virheensä ja tehdä asialle jotain? Vai pitääkö peltosen saada kavereineen viiniä lähikaupasta piffien seuraksi? Onko se tärkeämpää kuin lisääntyneet sairauskulut yhteiskunnalle ja lisääntyneet kuolemat ja niiden vaikutus esimerkiksi perhetasolla. Pidetäänkö näitä kuolemia vähempiarvoisina, koska kohdistuvat niihin vähäosaisimpiin ja kenties jo alunperinkin alkoholisoituneisiin ihmisiin? Kumpi näistä painaa ns. vaakakupissa enemmän? Pystytäänkö Suomessa oppimaan virheistä ja korjaamaan asia asap? Vai sallitaanko tämänkin hölmöläisten touhun jatkuminen?

        Eihän tämä liity tähän aiheeseen mitenkään. Oletko edes sama henkilö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti! Mistä haluat jutella?

        Oisko sulla kikkiä vaikka tai oisko sun mahollista tehdä? Mun kik ois: Suomifeeder.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko sulla kikkiä vaikka tai oisko sun mahollista tehdä? Mun kik ois: Suomifeeder.

        No ei tuo ehkä oikein onnistu. Olen suhtautunut melko nihkeästi kyseistä sovellusta kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tuo ehkä oikein onnistu. Olen suhtautunut melko nihkeästi kyseistä sovellusta kohtaan.

        Selvä. Ois ollu kiva jutella kyllä kunnolla itteensä lihottaneen kanssa. Harvassa tuntuvat olevan ainakin noin paljon ja noin isoks ittensä paisuttaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä. Ois ollu kiva jutella kyllä kunnolla itteensä lihottaneen kanssa. Harvassa tuntuvat olevan ainakin noin paljon ja noin isoks ittensä paisuttaneet.

        Ehkäpä voisin suositella sellaista sivustoa kuin fantasy feeder. Siellä on paljon minun kaltaisia ihmisiä, mutta myös sinun kaltaisia ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita lihavista. Itse en tosin siellä ole eikä siellä ole välttämättä niin paljoa suomalaisia, oman kokemukseni mukaan kuitenkin aika paljon.


    • Anonyymi

      No en, mutta tiedän yhtä ja toista eräistä syöttöpossuista, vaikken itse kultapossukerhoon kuulukaan.

    • Anonyymi

      Tätä on jo varmana kysytty, mutta mikä sai sinut tarkalleen ottaen lihomaan noin paljon.

      • Anonyymi

        et lukenut aloittajan ekaa viestiä jossa se sanotaan.


      • Anonyymi

        Pahoittelut että en ole vastannut aikaisemmin, mutta toivon että voin nyt vastata kysymykseesi.

        Kyse on siis fetissistä. Lihoin aluksi vain vähän täysin vanhingossa. Pian kuitenkin huomasin tykkääväni siitä ja aloin kerryttää kiloja tarkoituksellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelut että en ole vastannut aikaisemmin, mutta toivon että voin nyt vastata kysymykseesi.

        Kyse on siis fetissistä. Lihoin aluksi vain vähän täysin vanhingossa. Pian kuitenkin huomasin tykkääväni siitä ja aloin kerryttää kiloja tarkoituksellisesti.

        Sanoit tuon jo aloituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit tuon jo aloituksessa.

        Se pitää täysin paikkansa mutta halusin silti vastata tuohon kysymykseen.


    • Anonyymi

      Näyttää siltä, että vaikka tavoitteesi ei ole lihoa lisää, lihot kuitenkin koko ajan. Pelottaako sinua, että jonain päivänä huomaat painavasi 200 kloa tai enemmänkin?

      • Anonyymi

        Se on täysin totta. Täytyy myöntää että ehkäpä tämä on lähtenyt hieman lapasesta. En sanoisi että minua kuitenkaan pelottaa se että painaisin 200 kiloa. En usko että tulen mitenkään lihomaan niin paljon.


    • Anonyymi

      Mites pääsiäisenä, maistuuko suklaa?

      • Anonyymi

        Maistuu kyllä. Muutakin ruokaa tulee nautiskeltua paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maistuu kyllä. Muutakin ruokaa tulee nautiskeltua paljon.

        Paljos paino on nytten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljos paino on nytten?

        145 kiloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        145 kiloa

        Kyllä on paino noussut hyvin! Ssbbw kokoluokassa alat olla, veikkaatko et nousee paino paljonki vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        145 kiloa

        20 kiloa tullut vielä alotuspostauksesta vaikka olit sillon jo tuhdissa kunnossa, hyvin on tullut kyllä painoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on paino noussut hyvin! Ssbbw kokoluokassa alat olla, veikkaatko et nousee paino paljonki vielä

        Se varmaan nousee jos se on noustakseen. En kovin tavoitteellisesti liho, käytännössä kaikki paino tulee kuin itsestään. Jossakin vaiheessa tulee varmasti raja vastaan. 150 kiloa saattaa mennä rikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20 kiloa tullut vielä alotuspostauksesta vaikka olit sillon jo tuhdissa kunnossa, hyvin on tullut kyllä painoa!

        No kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kiitos!

        Lähemmäks vaan 200 kiloa seuraavaks! Hyvin oot syöny ja paisunu kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähemmäks vaan 200 kiloa seuraavaks! Hyvin oot syöny ja paisunu kyllä

        En kyllä oikein tiedä. Siihen on vielä aika paljon matkaa. Lisäksi on iso ero painaako 145 kiloa vai 200 kiloa.


    • Anonyymi

      Millaisia alusvaatteita käytät? käytätkö stringejä?

      • Anonyymi

        Mielestäni käytän aivan tavallisia alushousuja. Hipster- ja brief-mallisia lähinnä. Ja tietenkin pluskoossa. Välillä olen käyttänyt myös stringejä, mutta hyvin harvoin oikeastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni käytän aivan tavallisia alushousuja. Hipster- ja brief-mallisia lähinnä. Ja tietenkin pluskoossa. Välillä olen käyttänyt myös stringejä, mutta hyvin harvoin oikeastaan.

        Miten noi stringit pysyy mahan päällä ja mitä kokoa käytät stringeissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten noi stringit pysyy mahan päällä ja mitä kokoa käytät stringeissä?

        Nekin on pluskokoiset, on siinä useampi äksä edessä. Ja ei ne oikein pysy enää. En ole oikeasti käyttänyt noita hetkeen kun ne on aika epämukavat. Pitäisi varmaan kokeilla meneekö nuo enää kunnolla päälle.


    • Anonyymi

      124 kiloa / 176 cm . Ei tuommoinen mitenkään ihmeellinen ole. Vaimo on vähän samanlainen. Jos painoa on kovasti takamuksessa ja reissä, olemus on kaikkea muuta kuin lihava noilla mitoilla. Aikoinaan kun aloitettiin oli vähän alle sadan kilon.

      Jotenkin kummallista että ollaan käymässä päälle kuin nälkäinen hyeenalauma.

      • Anonyymi

        No joo, ei se välttämättä niin erikoista olekaan. Ihmiset nyt vain reagoivat asiaan ehkä turhan dramaattisesti. Tietyllä tapaa olen myös itseni tietoisesti altistanut sille, koska olen tämän keskustelun aloittanut. Toisaalta se ei tarkoita sitä että mitä tahansa paskaa voisi kuka tahansa tulla kommentoimaan niin kuin jotkut ovat tehneet.

        Sanoisin kyllä että olen olemukseltani ihan rehellisesti lihava. Painoa on kertynyt runsaasti vatsaan ja vyötärölle tietysti reisien, pepun ja muunkin kropan lisäksi. Ja painoa on nykyisin jo 145 kiloa.


    • Anonyymi

      Joopa joo.

    • Anonyymi

      Paljosko painat nykyaikoina? Onko kesällä ja syksyllä taas tullut kiloja lisää?

      • Anonyymi

        Tällä hetkellä painan 153 kiloa. Kesällä tuli herkuteltua tietenkin sen verran runsaasti että kyllä se kiloja kerryttää! Ja kohta on joulu edessä, sitten saa taas syödä oikein kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä painan 153 kiloa. Kesällä tuli herkuteltua tietenkin sen verran runsaasti että kyllä se kiloja kerryttää! Ja kohta on joulu edessä, sitten saa taas syödä oikein kunnolla.

        Hyvää työtä! Minullakin on tunne joo etti toi numero tulee olemaan ainakin vähäsen isompi joulupöydän jälkeen.

        Onko sulla joku lempiasia siitä et sä oot noin iso? Koska se kuulostaa ainakin siltä et sä taidat nauttii siitä aika paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä painan 153 kiloa. Kesällä tuli herkuteltua tietenkin sen verran runsaasti että kyllä se kiloja kerryttää! Ja kohta on joulu edessä, sitten saa taas syödä oikein kunnolla.

        Onpa kivasti kertynyt kiloja, onnittelut! Tuntuuko isompi kroppa hyvältä? Onko ruokahalu kasvanut lihomisen myötä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää työtä! Minullakin on tunne joo etti toi numero tulee olemaan ainakin vähäsen isompi joulupöydän jälkeen.

        Onko sulla joku lempiasia siitä et sä oot noin iso? Koska se kuulostaa ainakin siltä et sä taidat nauttii siitä aika paljon

        Todellakin. Tällä hetkellä paino on 156 kiloa. Ja lisää on vielä tulossa!

        Ehkäpä tässä on parasta se miltä kaikki nyt tuntuu. Iso keho tuo mukanaan enemmän ulottuvuutta. Uusia kohtia joita voi koskettaa ja jotka tuntuu täysin erilaiselta kuin mikään aiemmin. Sitä on vähän vaikea kuvailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kivasti kertynyt kiloja, onnittelut! Tuntuuko isompi kroppa hyvältä? Onko ruokahalu kasvanut lihomisen myötä?

        Kiitos! Tuntuu ehdottomasti hyvältä. Ruokahalua on tietysti kasvanut aika runsaasti nyt kun on lihonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Tuntuu ehdottomasti hyvältä. Ruokahalua on tietysti kasvanut aika runsaasti nyt kun on lihonut.

        Ovatko enemmän seksualiset halut kasvaneet nekin, lihomisen mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin. Tällä hetkellä paino on 156 kiloa. Ja lisää on vielä tulossa!

        Ehkäpä tässä on parasta se miltä kaikki nyt tuntuu. Iso keho tuo mukanaan enemmän ulottuvuutta. Uusia kohtia joita voi koskettaa ja jotka tuntuu täysin erilaiselta kuin mikään aiemmin. Sitä on vähän vaikea kuvailla.

        Mikä näistä uusista kohdista on mukavin kosketella, jos saa kysyä? Ja mihin on painoa eniten kertynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko enemmän seksualiset halut kasvaneet nekin, lihomisen mukaan?

        Kyllä ehdottomasti!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä näistä uusista kohdista on mukavin kosketella, jos saa kysyä? Ja mihin on painoa eniten kertynyt?

        Maha tai sitten jenkkakahvat. Ja nimenomaan tuohon vyötärölle on suurin osa painosta kertynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ehdottomasti!!

        Onko yhtään tullut hankaluuksia näiden seksuaalisten halujen käsittelemisen kanssa sen mukaan että painoa on kertynyt? Voisi ajatella että sinun kokosella naisella voisi maha vähäsen alkaa olemaan tiellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko yhtään tullut hankaluuksia näiden seksuaalisten halujen käsittelemisen kanssa sen mukaan että painoa on kertynyt? Voisi ajatella että sinun kokosella naisella voisi maha vähäsen alkaa olemaan tiellä

        No siis onhan se aivan totta että kokoa ja mahaa alkaa sen verran olemaan, että kyllä se meinaa vähän esteeksi muodostua. Mutta aina olen kyllä saanut haluni tyydytettyä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis onhan se aivan totta että kokoa ja mahaa alkaa sen verran olemaan, että kyllä se meinaa vähän esteeksi muodostua. Mutta aina olen kyllä saanut haluni tyydytettyä!

        Kiihottaako tämä sua että alat jo olla sen kokonen että näidenlaisten asioiden kanssa on alkanut tulla ongelmia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottaako tämä sua että alat jo olla sen kokonen että näidenlaisten asioiden kanssa on alkanut tulla ongelmia?

        Joo totta kai. Ja siis siitä on seurannut eräänlainen lumipalloefekti. Mitä enemmän lihon sitä enemmän kiihotun, ja mitä enemmän kiihotun sitä enemmän haluan lihoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo totta kai. Ja siis siitä on seurannut eräänlainen lumipalloefekti. Mitä enemmän lihon sitä enemmän kiihotun, ja mitä enemmän kiihotun sitä enemmän haluan lihoa.

        Kuulostaa hyvältä! Vähän samalla tavalla mitä enemmän syö, niin kapasiteetti kasvaa ja tekee mieli syödä aina enemmän, mikä johtaa tietenkin lihomiseen. Olispa kiva tutustua suhun, vaikutat tosi paljon mun tyyppiseltä naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä! Vähän samalla tavalla mitä enemmän syö, niin kapasiteetti kasvaa ja tekee mieli syödä aina enemmän, mikä johtaa tietenkin lihomiseen. Olispa kiva tutustua suhun, vaikutat tosi paljon mun tyyppiseltä naiselta.

        Nimenomaan!

        Ja mukava kuulla. Enpä vain tiedä miten se onnistuisi ja mitä siitä seuraisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan!

        Ja mukava kuulla. Enpä vain tiedä miten se onnistuisi ja mitä siitä seuraisi.

        Eihän sitä voi tietää mitä kivaa seuraisi, jos ei ota selvää! Jos on tahtoa niin keinot kyllä keksitään. Onko sulla jotain yksityisempää keskustelualustaa? Kik, discord tms mitä näitä nyt on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä voi tietää mitä kivaa seuraisi, jos ei ota selvää! Jos on tahtoa niin keinot kyllä keksitään. Onko sulla jotain yksityisempää keskustelualustaa? Kik, discord tms mitä näitä nyt on.

        Ennen oli hetkellisesti myös kik, mutta nyt on vain discord.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo totta kai. Ja siis siitä on seurannut eräänlainen lumipalloefekti. Mitä enemmän lihon sitä enemmän kiihotun, ja mitä enemmän kiihotun sitä enemmän haluan lihoa.

        Oletko jo suunnitellut miten sä saat tuonlaiset asiat hoidettu, sitten kun olet sen kokoinen että et enää käsillä yllä mahan yli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen oli hetkellisesti myös kik, mutta nyt on vain discord.

        Mikä sun discord on? Jos siis haluat jutella ja tutustua.


    • crisium

      Olisiko vinkkejä miten saisi kasvatettua ruokahalua paljon isommaksi? Haluaisin kasvattaa ison pyöreän, painavan ja hyllyvän masun. Olen myös haaveillut että miestissit paisuisivat pyöreiksi, painaviksi ja lepäisivät masun päällä.

      Olisiko vinkkejä miten saisin masun & miestissit paisumaan paljon isommiksi?

      • Anonyymi

        tää voi tulla yllätyksenä mutta syömällä enemmän kuin kuluttaa,


      • Anonyymi

        Niin kuin tuossa aiemmin jo todettiin, niin syömällä. Mitä enemmän syö niin sitä enemmän ruokahalu ja vatsa kasvaa ;)


    • Anonyymi

      Sanon lukemani jälkeen että ajatteletteko sitä kun sairastutte tai esim tarvitsette ensiapua niin tarvitaan raavaita miehiä puolentusinaa että jaksaa nostaa noita läskejä pareille. Ihan hirveän vastuutonta että toisten ihmisten pitää huolehtia moisista kun huvikseen mättää ruokaa itteensä. Yhteiskunnalle kauhea menoeräkin kun kroppa pettää ja apu on annettava. Hävytöntä touhua.

      • Anonyymi

        Ajattelen kyllä. Kuitenkin minä kyllä ihan itse olen valintani tehnyt enkä kadu. Minä itse olen vastuussa omasta terveydestäni ja olen valmis kantamaan tekemieni valintojen ikävätkin seuraukset. Ja olen minä myös veronikin maksanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen kyllä. Kuitenkin minä kyllä ihan itse olen valintani tehnyt enkä kadu. Minä itse olen vastuussa omasta terveydestäni ja olen valmis kantamaan tekemieni valintojen ikävätkin seuraukset. Ja olen minä myös veronikin maksanut.

        Ja höpöjä! Olet vain luovuttanut, antanut periksi.
        Lihavuudesta ei ole kuin haittaa.
        Jonain päivänä haluat rakastua, ehkä seurustella, ehkä hankkia lapsia, mutta löydät itsesi sieltä "pahnanpohjimmaisena" koska aika moni terve henkilö ei halua vaivoikseen patologista suursyömäriä, jonka omaishoitajaksi he jonain päivänä joutuvat. He ei halua nähdä itseään kyykkimässä pyörätuolissa läskivuorta, joka on lihottanut itsensä siihen kuntoon että polvet ja selkä on sanonut itsensä irti.
        Väität viihtyväsi "isossa kehossa" mutta kai tajuat että sinun kehosi ei viihdy? Ellei sinulla sitten ole hevosen luustoa ja niveliä jotka jaksaa kepeästi kannatella valtavaa massaa tai sydäntä joka jaksaa vaivatta pumpata verta kehosi joka osaan.
        Ota v*ttu itseäsi niskasta kiinni ja ala huolehtia itseäsi! Kehosi ansaitsee sen ja sä ansaitset sen! Kukaan ei arvosta sua ellet sä itse arvosta itsees ensiksi. Itsearvostusta on huolehtia ja välittää omasta kropastaan. Sä olet ainoa joka voi sen tehdä.
        Pistä ihan aluks ruokavalios kuntoon. Sitten kun laihdut niin ala kuntoilee.
        Kun olet lihava, niin kuntoile vaan kävelemällä ja uimahallin vesijumpalla ym. Älä ala mitään juoksemista tai pomppimisia ja hýppimisiä ettei sun polvet tai selkä naksahda. Silloin sä jäät sängynpohjille liikuntakyvyttömänä kivuissa syömään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpöjä! Olet vain luovuttanut, antanut periksi.
        Lihavuudesta ei ole kuin haittaa.
        Jonain päivänä haluat rakastua, ehkä seurustella, ehkä hankkia lapsia, mutta löydät itsesi sieltä "pahnanpohjimmaisena" koska aika moni terve henkilö ei halua vaivoikseen patologista suursyömäriä, jonka omaishoitajaksi he jonain päivänä joutuvat. He ei halua nähdä itseään kyykkimässä pyörätuolissa läskivuorta, joka on lihottanut itsensä siihen kuntoon että polvet ja selkä on sanonut itsensä irti.
        Väität viihtyväsi "isossa kehossa" mutta kai tajuat että sinun kehosi ei viihdy? Ellei sinulla sitten ole hevosen luustoa ja niveliä jotka jaksaa kepeästi kannatella valtavaa massaa tai sydäntä joka jaksaa vaivatta pumpata verta kehosi joka osaan.
        Ota v*ttu itseäsi niskasta kiinni ja ala huolehtia itseäsi! Kehosi ansaitsee sen ja sä ansaitset sen! Kukaan ei arvosta sua ellet sä itse arvosta itsees ensiksi. Itsearvostusta on huolehtia ja välittää omasta kropastaan. Sä olet ainoa joka voi sen tehdä.
        Pistä ihan aluks ruokavalios kuntoon. Sitten kun laihdut niin ala kuntoilee.
        Kun olet lihava, niin kuntoile vaan kävelemällä ja uimahallin vesijumpalla ym. Älä ala mitään juoksemista tai pomppimisia ja hýppimisiä ettei sun polvet tai selkä naksahda. Silloin sä jäät sängynpohjille liikuntakyvyttömänä kivuissa syömään.

        Luuletko että minua voisi vähempää sinun mielipiteesi? Olet järjettömän negatiivinen ja asenteellinen. Lisäksi vaikutat suoraan sanoen vähän yksinkertaiselta. Johtopäätöksesi ja vinkkisi ovat vääriä ja naurettavia

        Minä voin hyvin. Olen tyytyväinen itseeni. Minä arvostan itseäni ja minua arvostetaan. Pidän kehostani sellaisena kuin se on. Minä olen ratkaisuni tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että minua voisi vähempää sinun mielipiteesi? Olet järjettömän negatiivinen ja asenteellinen. Lisäksi vaikutat suoraan sanoen vähän yksinkertaiselta. Johtopäätöksesi ja vinkkisi ovat vääriä ja naurettavia

        Minä voin hyvin. Olen tyytyväinen itseeni. Minä arvostan itseäni ja minua arvostetaan. Pidän kehostani sellaisena kuin se on. Minä olen ratkaisuni tehnyt.

        Kyllä se kuule sinä ihan itse olet, joka on suorastaan pelottavan yksinkertainen tyyppi.

        Siis, olet 2! vuoden aikana lihonut 50kg! siis lähes kokonaisen ihmisen verran!
        Ihan terve hyväkuntoinen ihminenkin voi kokeille, miltä tuntuu raahata joka päivä mukanaan 50kg taakkaa. Se tarkoittaa kuutta täyttä vesiämpäriä. Tämä siis aamusta iltaan. Miltä se tuntuu polvissa ja selässä. Ei paljoa huvita liikkua.
        Olet painoindeksilaskurin mukaan sairaaloisen lihava jo parikymppisenä ja aiot jatkaa valitsemallasi tiellä ja ihmettelet, miksi muut ovat niin "kauhean negatiivisia" asian suhteen? vai oletko tosiaan niin älyvapaa, ettet millään keksi syytä?
        Tuo "tietysti muutan ruokailutapojani "jonain päivänä" jos saan terveyshaittoja", on tyypillinen mindset addiktille, joka kieltäytyy tunnustamasta omaa tilaansa. Se on kuin se rapajuoppo, joka uskottelee itselleen ja muille pystyvänsä lopettamaan juomisen koskatahansa.

        Yrität lopettaa ahmimisen siinä vaiheessa kun sinulla on tullut seinä kertakaikkiaan vastaan. Kun nivelesi ja selkäsi on siinä kunnossa että kävely ei onnistu tai kun maksakirroosi jyrää sängynpohjille, silloin ihmettelet, että miksi et ymmärtänyt lopettaa aikaisemmin, miksi pääästit tilanteen näin pahaksi. Miksi et lopettanut jo heti alussa, kun se olisi ollut vielä helppoa. Miksi pilasit nuoruutesi?
        Kolmekymppisenä elät vallan neljän seinän sisällä, et käy missään, koska jo jääkaapille on liikaa askeleita ja jalkasi . Et käy suihkussa koska se on liian suuri rasitus elimistöllesi. Sydän hakkaa hulluna ja polvesi, nilkkasi, selkäsi ja lonkkasi ulvoo kivusta. Sinulla kasvaa vatsapoimuissa hiiva, joka löyhkää ja kirvelee. Jaloissasi tulehtunut selluliitti joka tuhrii kudosnesteillään vaatteesi. Koska ainoa lohtusi on ahmiminen et pysty luopumaan siitä.
        Se, mitä teet itsellesi ja kehollesi ei ole "kehopositiivista" eikä ole nähnytkään itsearvostusta vaan mielisairautta, jossa olet irrallasi omasta kehostasi, itsetuhoisuutta ja kehovihaa, josta saat masokistista nautintoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kuule sinä ihan itse olet, joka on suorastaan pelottavan yksinkertainen tyyppi.

        Siis, olet 2! vuoden aikana lihonut 50kg! siis lähes kokonaisen ihmisen verran!
        Ihan terve hyväkuntoinen ihminenkin voi kokeille, miltä tuntuu raahata joka päivä mukanaan 50kg taakkaa. Se tarkoittaa kuutta täyttä vesiämpäriä. Tämä siis aamusta iltaan. Miltä se tuntuu polvissa ja selässä. Ei paljoa huvita liikkua.
        Olet painoindeksilaskurin mukaan sairaaloisen lihava jo parikymppisenä ja aiot jatkaa valitsemallasi tiellä ja ihmettelet, miksi muut ovat niin "kauhean negatiivisia" asian suhteen? vai oletko tosiaan niin älyvapaa, ettet millään keksi syytä?
        Tuo "tietysti muutan ruokailutapojani "jonain päivänä" jos saan terveyshaittoja", on tyypillinen mindset addiktille, joka kieltäytyy tunnustamasta omaa tilaansa. Se on kuin se rapajuoppo, joka uskottelee itselleen ja muille pystyvänsä lopettamaan juomisen koskatahansa.

        Yrität lopettaa ahmimisen siinä vaiheessa kun sinulla on tullut seinä kertakaikkiaan vastaan. Kun nivelesi ja selkäsi on siinä kunnossa että kävely ei onnistu tai kun maksakirroosi jyrää sängynpohjille, silloin ihmettelet, että miksi et ymmärtänyt lopettaa aikaisemmin, miksi pääästit tilanteen näin pahaksi. Miksi et lopettanut jo heti alussa, kun se olisi ollut vielä helppoa. Miksi pilasit nuoruutesi?
        Kolmekymppisenä elät vallan neljän seinän sisällä, et käy missään, koska jo jääkaapille on liikaa askeleita ja jalkasi . Et käy suihkussa koska se on liian suuri rasitus elimistöllesi. Sydän hakkaa hulluna ja polvesi, nilkkasi, selkäsi ja lonkkasi ulvoo kivusta. Sinulla kasvaa vatsapoimuissa hiiva, joka löyhkää ja kirvelee. Jaloissasi tulehtunut selluliitti joka tuhrii kudosnesteillään vaatteesi. Koska ainoa lohtusi on ahmiminen et pysty luopumaan siitä.
        Se, mitä teet itsellesi ja kehollesi ei ole "kehopositiivista" eikä ole nähnytkään itsearvostusta vaan mielisairautta, jossa olet irrallasi omasta kehostasi, itsetuhoisuutta ja kehovihaa, josta saat masokistista nautintoa.

        Kuule, minua ei voisi enää tässä vaiheessa vähempää kiinnostaa mikään mitä sanot.


    • Anonyymi

      Etkö ole huolissasi mitä terveysriskejä liikalihavuuteen liittyy?
      Olet sen ikäinen, että terveysuhat eivät ole vielä realisoituneet, mutta oletko yhtään huolissasi esim. minkä painoisena ja millaista elämää elät tuolla menolla 10 vuoden päästä?
      Missä näet itsesi 10v päästä?
      Miksi et arvosta itseäsi ja kehoasi vaan pahoinpitelet sitä?
      Onko siihen joku syy? Onko joku henkilö pahoinpidellyt sinua lapsuudessasi tai särkenyt rajasi ja saanut sinut inhoamaan itseäsi? sorry, en lukenut koko ketjua läpi.
      Sinulla on vielä hyvä mahdollisuus kääntää kelkkasi, opetella kokkaamaan ja syömään terveellistä ruokaa.

      • Anonyymi

        Etkö ole huolissasi mitä terveysriskejä liikalihavuuteen liittyy? Olet sen ikäinen, että terveysuhat eivät ole vielä realisoituneet, mutta oletko yhtään huolissasi esim. minkä painoisena ja millaista elämää elät tuolla menolla 10 vuoden päästä? Missä näet itsesi 10v päästä?
        - Enpä ole juurikaan huolissaan. Kymmenen vuoden päästä elän luultavasti juuri sellaista elämää kuin haluankin.

        Miksi et arvosta itseäsi ja kehoasi vaan pahoinpitelet sitä?
        - Minä ennen kaikkea arvostan itseäni ja kehoani. Mikä on saanut sinut luulemaan toisin?

        Onko siihen joku syy? Onko joku henkilö pahoinpidellyt sinua lapsuudessasi tai särkenyt rajasi ja saanut sinut inhoamaan itseäsi? sorry, en lukenut koko ketjua läpi.
        - Miksi viljelet vääriä päätelmiä?

        Sinulla on vielä hyvä mahdollisuus kääntää kelkkasi, opetella kokkaamaan ja syömään terveellistä ruokaa.
        - Ja missäköhän mahdetaan sanoa niin, että en muka osaisi kokata tai syödä terveellisesti?


    • Anonyymi

      50kg kahdessa vuodessa! Onneksi olkoon, valitsemallasi tiellä!
      Kolmekymppisenä olet sairaseläkkeellä ja terveyspalveluiden suurkuluttaja joka tienaa "ruokarahansa" only fans' issa tuottamassa sisältöä death-feedereille.

      • Anonyymi

        Miksi sinulla menee niin pahasti tunteisiin se että elän juuri sellaista elämää kuin haluan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinulla menee niin pahasti tunteisiin se että elän juuri sellaista elämää kuin haluan?

        Ok. en tunne sua muuta kuin olet joku random tyttö ja ilmeisesti sun vanhemmat ei välitä susta p*skaakaan koska ne ei anele sua laihduttaan. Ne ei rakasta sua tai sitte ne on niin omien ongelmiensa vietävissä ettei niilä o voimia.

        Sä luulet eläväs ikuisesti, että mitään pahaa ei tapahdu vaikka sä lihoot vaikka 200kg. Lopeta toi! Mä välitän, sä oot tärkeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. en tunne sua muuta kuin olet joku random tyttö ja ilmeisesti sun vanhemmat ei välitä susta p*skaakaan koska ne ei anele sua laihduttaan. Ne ei rakasta sua tai sitte ne on niin omien ongelmiensa vietävissä ettei niilä o voimia.

        Sä luulet eläväs ikuisesti, että mitään pahaa ei tapahdu vaikka sä lihoot vaikka 200kg. Lopeta toi! Mä välitän, sä oot tärkeä!

        Ensin puhut pahaa minusta ja sitten näköjään myös vanhemmistani (aivan kuin he tähän mitenkään liittyisi), mutta lopuksi sanot välittäväsi minusta. Uskoo ken tahtoo.

        V*ttuilu ei ole välittämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin puhut pahaa minusta ja sitten näköjään myös vanhemmistani (aivan kuin he tähän mitenkään liittyisi), mutta lopuksi sanot välittäväsi minusta. Uskoo ken tahtoo.

        V*ttuilu ei ole välittämistä.

        Joo, toisaalta huomaan jollain tasolla välittäväni vaikka ei kuulu mulle ja koko sun juttu vaikutaa retardilta.
        Kysy sun porukoilta suoraan miksi ne ei ole piitannut siitä että sun paino vaan nousee! Mä haluun tietää vastauksen.
        Mä olen personal trainerina yhdellä salilla ja meille tulee myös sellaisia 30-40v. parisataakiloisia joiden paikka ei tosiaan ole meillä vaan fyssarilla. Pomo vaatii treenaa niitä. Mulla ei ole kokemusta siihen. Mä en edes osaa katsoo sen ihran läpi käyttääkö ne oikeita liikeratoja.
        Sulle vielä tulee seinä eteen. Sä et pääse pakoon sitä. Se voi olla diabetes tai sydämen vajaatoiminta tai se että polvet pettää.
        Jos motivaatioo miettii niin me tehdään töitä sen etee mikä on meille tärkeintä. Esim. sun pitää opiskella jotain kieltä, sä venytät koska se on tylsää. Ei vielä tänää, ehkä huomenna. Sitten sä haluut moottoripyörän tai hevosen, sä teet yötäpäivää duunia tienatakses rahan. Sun kaverit yrittää houkutella sua radalle mutta sä haluut sen hevosen tai jonkun joten sä kieltäydyt kaikesta lyhytaikaisesta instant-hupista ja teet ylitöitä koska sä haluut enemmän kuin mitään sen moottoripyörän tai ponin tai jotain.
        Sun pitäis suhtautua sun painoos näin. Terve timmi vartalo on se mitä sun pitäis haluta nyt tossa tilassa enemmän kuin mitää muuta. Sen pitäis olla sulle nyt pakkomielle. Ihan ykkönen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, toisaalta huomaan jollain tasolla välittäväni vaikka ei kuulu mulle ja koko sun juttu vaikutaa retardilta.
        Kysy sun porukoilta suoraan miksi ne ei ole piitannut siitä että sun paino vaan nousee! Mä haluun tietää vastauksen.
        Mä olen personal trainerina yhdellä salilla ja meille tulee myös sellaisia 30-40v. parisataakiloisia joiden paikka ei tosiaan ole meillä vaan fyssarilla. Pomo vaatii treenaa niitä. Mulla ei ole kokemusta siihen. Mä en edes osaa katsoo sen ihran läpi käyttääkö ne oikeita liikeratoja.
        Sulle vielä tulee seinä eteen. Sä et pääse pakoon sitä. Se voi olla diabetes tai sydämen vajaatoiminta tai se että polvet pettää.
        Jos motivaatioo miettii niin me tehdään töitä sen etee mikä on meille tärkeintä. Esim. sun pitää opiskella jotain kieltä, sä venytät koska se on tylsää. Ei vielä tänää, ehkä huomenna. Sitten sä haluut moottoripyörän tai hevosen, sä teet yötäpäivää duunia tienatakses rahan. Sun kaverit yrittää houkutella sua radalle mutta sä haluut sen hevosen tai jonkun joten sä kieltäydyt kaikesta lyhytaikaisesta instant-hupista ja teet ylitöitä koska sä haluut enemmän kuin mitään sen moottoripyörän tai ponin tai jotain.
        Sun pitäis suhtautua sun painoos näin. Terve timmi vartalo on se mitä sun pitäis haluta nyt tossa tilassa enemmän kuin mitää muuta. Sen pitäis olla sulle nyt pakkomielle. Ihan ykkönen.

        Tiedätkö mikä oikeasti vaikuttaa retardilta? Sinä.


    • Anonyymi

      Miten ensin tulit ymmärtämään että sinulla on tälläinen läskifetissi?

      • Anonyymi

        et sä lukenut että se tykästy ulkonäköön


    • Anonyymi

      moi! Haluaisin keskustella sunkans tähän asiaan liittyen😊löytyykö sulta kikkiä tai snäppiä??

      • Anonyymi

        Snäppi löytyy mutta se on tavallaan yksityinen. En ehkä välittäisi jakaa sitä täällä. Toivottavasti ymmärrät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Snäppi löytyy mutta se on tavallaan yksityinen. En ehkä välittäisi jakaa sitä täällä. Toivottavasti ymmärrät!

        Löytyisikö sulta sitten Discord?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyisikö sulta sitten Discord?

        No ei kyllä valitettavasti löydy, mutta voin kyllä harkita hankkivani sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä valitettavasti löydy, mutta voin kyllä harkita hankkivani sen.

        Olisi kivaa keskustella sun painosta ja sellaisesta vähäsen syvemmin. Sano jos Discordin hankit, niin voin postata mun käyttäjänimen ja voit lisätä mut sieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kivaa keskustella sun painosta ja sellaisesta vähäsen syvemmin. Sano jos Discordin hankit, niin voin postata mun käyttäjänimen ja voit lisätä mut sieltä

        Latasin sen tänään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Latasin sen tänään!

        Hyvä! Mun Discord on downbadupnorth


    • Anonyymi

      paljonko oot lihonut tän joulun aikaan?

      • Anonyymi

        Kilon jos toisenkin. Huomenaamulla kun astuu vaalle niin saa luultavasti mahdollisimman uskottavan tuloksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilon jos toisenkin. Huomenaamulla kun astuu vaalle niin saa luultavasti mahdollisimman uskottavan tuloksen.

        Mitäs vaaka näytti? Toivottavasti se on vielä ehkä vaikkakin sellainen 150+ kilonen nainen onkin siihen astuut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs vaaka näytti? Toivottavasti se on vielä ehkä vaikkakin sellainen 150 kilonen nainen onkin siihen astuut

        Vaaka on onneksi yhä ehjä ja se näytti lukeman 156


    • Anonyymi

      Kysymys aloittajalle: miten arvioisit omaa henkistä tilaasi?

      Totuuden Torvi

      • Anonyymi

        Antaa kaikkien kukkien kukkia. Elämän sisältö on pyhä.


      • Anonyymi

        Se on erittäin hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on erittäin hyvä.

        Sinun pitäisi löytää jostain suuresta kaupungista samankokoinen poikaystävä, joka sytyttäisi sinut liekkeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi löytää jostain suuresta kaupungista samankokoinen poikaystävä, joka sytyttäisi sinut liekkeihin.

        Joo, vähän niinku narkkaritytölle mukava narkkaripoikaystävä?
        Mä puolestani ehdotan terapiaa ja itsekuria. Ja sitten kun on henkisesti ja ruumiillisesti kondiksessa ja itsetunto ja itsearvostus kohdallaan, alkaa vasta sitten katsella deittimaailmaa.
        Tuollaisena joutuu vain feederien kynsiin.

        Moni traumatisoitunut kokee olevansa turvassa siellä läskiensä takana. Eli se läskikerros on kuin suojakuori kovaa maailmaa vastaan.
        USA:ssa on teineille ja nuorille aikuisille "läskileirejä" eli ohjattua liikuntaa ja terveellinen ruokavalio suljetulla alueella. Henkilökunta yrittää jopa estää ja sabotoida kaikki leiriromanssit kun 99% käy niin että kaksi ruoka-addiktia kimpassa vain sabotoivat toistensa yrityksiä. kun toinen yrittää pysyä ruokavaliossa ja toisella on "heikko hetki", niin kumpikin lipsuvat.


    • Anonyymi

      Hei!


      Oletko lihonut neljässä vuodessa ~82kg?

      • Anonyymi

        Kyllä, suurinpiirtein tuon verran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, suurinpiirtein tuon verran.

        Oletko käynyt verikokeissa? Sinulta kannattaisi mitata pitkäsokeri normaalia useammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, suurinpiirtein tuon verran.

        <3

        Vielä saman verran lisää? :3


    • Anonyymi

      oletko miettinyt terapiaa tai laihdutusleikkausta?
      Etkö pelkää että tolla tahdilla kun olet 30 sulla on runsaasti terveysongelmia ja liikkumisongelmia ja hengität lisähapen avulla ym.?
      Etkö pelkää että kun joudut tulevaisuudessa laihduttamaan niin et enää onnistu ja jos onnistut niin sulle jää karseasti roikkuvaa nahkaa?
      Onko sua seksuaalisesti hyväksikäytetty kun olit lapsi? Siinä "hengenvaarallisesti lihavat" sarjassa, niitä lihavia on aina joko käytetty seksuaalisesti hyväksi tai muuten laiminlyöty lapsena ja lihavuus on niille kuin suojakuori joka suojelee niitä ja eristää ne ulkomaailmasta.
      No, tuli monta kysymystä. Vastaa jos viitsit. Haluan oikeasti ymmärtää.

    • Anonyymi

      Pidätkö itseäsi glarmourgainerina? Entä ootko tutustunu feedereihin?

    • Anonyymi

      Ootko sinkku vai asutko yksin vai partnerin tai porukoiden kanssa? Paljonko sulla menee rahaa ruokaan päivässä?
      Käytkö töissä vai opiskeletko? Ootko only fansissa? Tykkäätkö matkustelusta? Mitä harrastat?

    • Anonyymi

      Ootko harkinnut lihavuusleikkausta?

      • Anonyymi

        et sä ymmärrä ettei aloittaja halua olla normaalipainoinen. hän haluaa lihoa niin kauan kuin elää


    • Anonyymi

      Onko täällä vielä joku pulska mies?

      • Anonyymi

        Kyllä ainakin itse luonnehtisin olevani pulska.


      • Anonyymi

        On kyllä 👋


    • Anonyymi

      No kerroppas miks joka helkatin kadun kulmassa on roskaruokapaikka. Mamut istuu koko päivä roskaruokapaikoissa. Vantaalla on paljon lihavia mamuja. Roskaruokapaikkoja kiinni.

    • Anonyymi

      Mites paljon painat näinnä päivinä?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe