Haminassa on mainio webbi-kamera suunnattu kauppatorille. Kaikkina päivinä ei ole torielämää, mutta iltaisin on nuorten kokoomuspaikka autoineen.
On keskiviikko, missä ovat autoilevat haminalaiset. Pari pientä kiekkaa torilla olisi ehkä nyt paikallaan, kun keli on sellainen, ettei jalkaisin pysy jäällä psytyssä. Mutta auto pysyy.
Haminan pojat luiston esto pois - näyttäkää kuinka tori on kirkas jäästä
8
958
Vastaukset
- Anonyymi
Haminassa ainakin pidetään siisteydestä huolta. Torilta kuormataan paskaista lunta pois.
- Anonyymi
siis mitä?
- Anonyymi
Bemmikurkon Kanuunan ralli on jaettu netissä jo parisataa kertaa , ja Bemmikurko myy itseään Mellunmäessä yön timoille.
- Anonyymi
Tota mä olen pahoillani kun hakkasin sut pahasti nuorempana. Voitaisko unohtaa kokojuttu.
T. Bemmikurko - Anonyymi
Voitaisko silti unohtaa kokojuttu. En mä tarkottanut, suutuin kun nauroit sille kun haukuit mua homoksi, vaikka ihan vaan vähä kaveria imaisin. Eikä mun auto oo mikää linttaromu.
T. Bemmikurko - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tota mä olen pahoillani kun hakkasin sut pahasti nuorempana. Voitaisko unohtaa kokojuttu.
T. BemmikurkoOlin silloin vielä pienikokoinen tyttö. Nyt saisit kuonoosi helposti, lastenhakkaaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitaisko silti unohtaa kokojuttu. En mä tarkottanut, suutuin kun nauroit sille kun haukuit mua homoksi, vaikka ihan vaan vähä kaveria imaisin. Eikä mun auto oo mikää linttaromu.
T. BemmikurkoEi todellakaan unohdeta, minimuIkku.
- Anonyymi
k kanuunan rikkuri kaauppias boikottiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1556316
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845