Welho päivitys 525->1M ei toimi

Jussi_

Tilasinpa tuossa eilen päivityksen Welho 525:stä 1 M:ski. Boksi on motorolan BSG900E. Eipä vaan liittymä nopeutunut. Welhon oma nopeustesti saa 521 Kb/s, eli 525 tuntus edelleen olevan

Verkosta yrittää vissiin tuupata TFTP:llä nopeamman yhteyden mahdollistavan binäärin boksiin. Tulee joku errori, ja laite ei päivity.

Ensin tulee tämä ihan oikein: "SW Download INIT - Via Config file 525_200_5.bin"

Sitten logissa on tämmöinen: "SW dload: Header HCS verification failed!" ja tämmöinen "SW upgrade Failed after download - Incompatible SW file".

Olen koittanut ottaa sähköt pois pidemmäksikin aikaa, resetoida laitetta, palauttaa tehdasasetuksiin. Mikään noista ei auttanut. Mikäs nyt neuvoksi? Asiakaspalvelussa ei oikein osannut sanoa muutakuin että pitäs sen toimia..Pitänee soittaa huomenna uusiksi.

Onkos jollakulla ollut vastaavia ongelmia, ja miten ne selvisivät?

-Juha

2

805

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vilkas

Irroita kaikki johdot modeemista ja laita ne takaisin, etenkin virtajohdot irti ja takaisin !yleensä se toimii kun tämän tekee !

• Jussi_

Virtapiuhat oli irti parikin tuntia ja resetti siihen päälle. Ei alkanu pelittää..

-Juha

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      702
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      605
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe