Täyttääkö nyt ykkös ja kakkos rokotteen ottajat rokotuspaikat kun kolmatta pitäis jo ottaa.
Koronarokotukset
19
158
Vastaukset
- Anonyymi
Eeip, se juna jätti asemalle, kun katsos meillä taitaa olla eri suunta :D!
- Anonyymi
Yhtä tyhjän kanssa koko rokotukset Tuo on loputon suo! Ne jotka on saatu peloteltua tuohon rokotuskoukkuun joutuvat jatkuvasti vuosikausia hakemaan niitä piikkejä.
Ihmisraukat kärsivät. Lääketehtaat rikastuvat. Roistot tämän koko paskan ovat aikaan saaneet!- Anonyymi
Hoiteleppa sitten itsesi kotona kun virus iskee sinuun näppinsä. Näin et kuormita sairaanhoitoa. Olet kuitenkin infektion saatuasi inisemässä ensimmäisenä ambulanssia pihaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoiteleppa sitten itsesi kotona kun virus iskee sinuun näppinsä. Näin et kuormita sairaanhoitoa. Olet kuitenkin infektion saatuasi inisemässä ensimmäisenä ambulanssia pihaasi.
Et raukka edes tunne minua etkä tiedä millaiselle ihmiselle räkytät Että inisemässä Minä joka todella oikeasti vihaan lääkäreitä ja sairaaloita ja kaikkea Olen täysin terve enkä tarvitse mitään lääkkeitä Tervaskanto ei kuule inise yhtään mitään. Tervaskanto ei sairaaloita tarvitse Sairaalat ovat sairaita varten. Minä en niitä tarvitse Ajattele vai(a sata vuotta sitten miten ne ihmiset ovat voineetkin elää ilman mitään sairaala hököt yksiä ja piikkitätejä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et raukka edes tunne minua etkä tiedä millaiselle ihmiselle räkytät Että inisemässä Minä joka todella oikeasti vihaan lääkäreitä ja sairaaloita ja kaikkea Olen täysin terve enkä tarvitse mitään lääkkeitä Tervaskanto ei kuule inise yhtään mitään. Tervaskanto ei sairaaloita tarvitse Sairaalat ovat sairaita varten. Minä en niitä tarvitse Ajattele vai(a sata vuotta sitten miten ne ihmiset ovat voineetkin elää ilman mitään sairaala hököt yksiä ja piikkitätejä!
Varmaan raskasta vihata lääkäreitä, sairaaloita ja kaikkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan raskasta vihata lääkäreitä, sairaaloita ja kaikkea.
Helppoa se on ei tarvitse sairaaloissa olla Nimenlmaansitä vihaan että.minun pitäisi niitä tarvitse! Onneksi omakantasn saa esittää oman hoitotahtonsa. Ei tehohoitojs ei mitään keinotekoista elämän ylläpitämistä Kun lähdön aika tukee niin se tulee luonnostaan Vai joko ne lääketehtaat ovat ljaneet tarjota piikkejä että otapps tuosts piikkirokote niin et kuole koskaan!
Sitä paitsi lken niin monen omaiseni nähnyt sairaalassa lärsimässä ettäriittää. Jos kaikki eläisivät kuten minä ei tarvittaisi koko sotea. Mikä söästö! Erilaisia ollaan me ihmiset Monet sairastavat tosi paljon. Heillä on raskasta. Ei minulla. Minä vaan oorskutan menemään hyväkuntoisena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kun on nämä nykyihmiset opetettu siihen, että hyvin herkästi turvaudutaan terveydenhuoltoon jopa pikku vaivojenkin tähden.
Koronakin on joillekin vain pikkuvaiva lievät oireet Toisille taas hirveä ja kauan kestävä tauti
Kukin taaplaa tyylillään ja mikä yhdelle on herkkua saattaa toiselle ollakin jotain.muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kun on nämä nykyihmiset opetettu siihen, että hyvin herkästi turvaudutaan terveydenhuoltoon jopa pikku vaivojenkin tähden.
Koronakin on joillekin vain pikkuvaiva lievät oireet Toisille taas hirveä ja kauan kestävä tauti
Kukin taaplaa tyylillään ja mikä yhdelle on herkkua saattaa toiselle ollakin jotain.muuta.WItsemääräämisoikeus on jokaisella. Keneenkään ihmiseen ei saa koskea ei lasin eikä piikkien eikä.minkään kanssa, jos ihminen itse ei anna siihen lupaa.
Niinpä nämä kaikenlaiset pakotteet mitä nyt kaavaillaan ovat nykylakien vastaisia. Nehän voi lakeja tietysti muuttaa mutta sitten ei kyllä enää eletä.vapaassa sivistyneessä valtiossa. Se on jotain aivan muuta sitten.
Turhaan isämme ja isoisämme taistelivat tätä maata puolustaessaan. Ollaan sitten osattu pistää kaikki pilalle ja lopullisesti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppoa se on ei tarvitse sairaaloissa olla Nimenlmaansitä vihaan että.minun pitäisi niitä tarvitse! Onneksi omakantasn saa esittää oman hoitotahtonsa. Ei tehohoitojs ei mitään keinotekoista elämän ylläpitämistä Kun lähdön aika tukee niin se tulee luonnostaan Vai joko ne lääketehtaat ovat ljaneet tarjota piikkejä että otapps tuosts piikkirokote niin et kuole koskaan!
Sitä paitsi lken niin monen omaiseni nähnyt sairaalassa lärsimässä ettäriittää. Jos kaikki eläisivät kuten minä ei tarvittaisi koko sotea. Mikä söästö! Erilaisia ollaan me ihmiset Monet sairastavat tosi paljon. Heillä on raskasta. Ei minulla. Minä vaan oorskutan menemään hyväkuntoisena.Hienoa tekstiä. Koulut käyty ja opit saatu. Ihan atk:lla osataan kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa tekstiä. Koulut käyty ja opit saatu. Ihan atk:lla osataan kirjoittaa.
Tuo rakkine älypuhelin kirjoittelee omiaan. Jos pitempi kirjoitus, niin ei kehtaa edes kaikkia sen jälkiä korjata. Että niin viisas äly puhelin -- muka äly!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen kuolivat noin 40 vuotiaita vanhuksina! Kyllä aika on muuttunut. Elinikä noussut hurjasti, myös sinun. Elintaso on noussut, kiitos meidän sotaa käyneet vanhempamme, jotka myös rakensivat Suomen sinullekin asuttavaksi ja elettäväksi. Terveisin toinen kanto, en tiedä siitä tervaksesta sitten.
- Anonyymi
Van minä kierrän kaikki lääkärit! Kaukaa. Nimittäin.
Pittää sen verran vastustus kykyä ihmisellä olla. Se kyllä luonto on paras ihmisen hoitaja. Turhaan sotketa luonnollista immuniteettia millään lääkkeillä. Se on Luoja ihmisen niin suunnitellut että se ITE omia vikojaan korjaa ja sitten vain jossain vaiheessa Luoja korjaa koko ihmisen pois täältä. Turha luonnollista luontoa vastaan on tapellla.- Anonyymi
Ynisevät lääkärit ja ne kailottavat helevetin isosti kailottavat hoitajat sairaaloissa. On niin vitt..aista kuunnella kun korvat särkyy s..tana Kuulosuojaimet pitäisi potilaalla olla. Muka oikein ammattikieltä hyö huuttaat. Kauhean näköisiä ja tympeän hajuisia paikkoja on nuo sairaalat. Saa onnellinen olla jonka ei tartte niissä olla.
- Anonyymi
Ja vielä kolmatta on ihmiset ottamassa, kun ei ensimmäinen, eikä toinenkaan tehonnut. Ihan totta, miettikää nyt uudelleen?
Puoliso kysyi syksyllä, että mennäänkö marjaan? No joo, minne? Sinne missä viime vuonnakin oltiin. Ai, sinnekkö, mistä ei viime vuonnakaan mitään saatu?
Tarinan opetus? Pikkusen joutuu päätä nyt vaivaamaan, raaps, raaps!- Anonyymi
Suomalainen nenäsumute valmiste olisi tuloillaan Mutta kun se on suomalainen niin eipä sitä saadakaan niin nopeasti byrokratiasta läpi kuin mitä noita ulkomaalaisten piikkirokotteita saatiin pikavauhtia.
On se kummallista.
Ihmiset ovat kilvan tarjoutuneet koekaniineiksi tuolle nenäsumutteelle. Ensi vuoden puolella vasta alkavat kokeet.
Kyllä meidän markkinoille ulkomaalaiset pääsee ohi lakienkin ja kiireellä. Ei kotimaista niin vain päästetäkään. Se pitää olla kummallista. Onkohan taustalla isot rahat ja lahjontaa? Tiedä niistä,
- Anonyymi
Ei täytä!
- Anonyymi
Ei muuta kuin jonottamaan.
- Anonyymi
Aloittaja voisi hakea vaikka minun kelakortilla itselleen minun ensinmäisen ja toisen piikin jos haluaa. Voin maksaakkin
- Anonyymi
https://tokentube.net/v/3968294623/Veren-punasolujen-tuhoaminen-pistoksesta---tieteellinen-näyttö
En ymmärrä, miksi tämmöisestä asiasta valehdeltaisiin?
Tätä viestiä on tullut jo useasta maasta.
Myös, että rokote sisältää jotain mitä ei kuuluisi sisältää, niistä tutkimuksia Japanissa (muistatte IS kirjoitus), Italiasta, USA :sta, Ruotsista ja Suomesta (Kalevi Korento). Siis voisiko Suomen viranomaistahot olla ystävällisiä ja tutkia rokotteet elektroni mikroskoopilla ja tutkia rokotettujen verta mikroskoopilla (Tämä lienee helppoa)?
Nämä väitteet luulisi olevan helppo kumota?
Odotan tutkimustietoa, kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk782666Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911626Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721411Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641375- 1291305
- 1451193
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1571184- 741087
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901069Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761068