Onko datsia maailman huonoin auto?

Anonyymi

En tiedä mutta luulen että on. Ankea sisusta, tunkkainen imago, heikko tulos euro ncapissa. Silti jotkut vatipäät ostavat pää märkänä datsiaa. Sitä minä en ymmärrä mikseivät osta aitoa rellua. Saisivat kunnon auton. Sellaisen jolla kehtaa ajaa kylillä.

8

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

No tämä kuuluisa sähkö-Dacia olisi aito Rellu jos sitä tuotaisiin oikealla nimellään Eurooppaankin. Se on nimittäin alunperin Renault K-ZE tai Renault Kwid, markkinoista riippuen. Mutta ilmeisesti on pelätty, että oikealla nimellään se myisi liian hyvin, ja siksi on päätetty laittaa nokalle huonomaineinen ja halveksittu Dacian merkki. Harmi, sillä minä olidin Renaultina sellaisen saattanut ostaakin. Daciaa sensijaan ei pihaan tule, naapurit suuttuisivat kun asuinalueen arvo laskee, työkaveritkin nauraisivat ja lapsia alettaisiin kiusata koulussa. Siksi mieluummin ostaa jonkun 15 vuotta vanhan laatumerkkisen auton.

• Anonyymi

Asiaa. Näin minäkin tekisin. Ei ikinä datsiaa. Ennemmin syön vaikka matoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiaa. Näin minäkin tekisin. Ei ikinä datsiaa. Ennemmin syön vaikka matoja.

Saajan sitä tyhmä olla, mutta eihän sulla ole edes rahaa mihinkään uuteen autoon. Niuvassa ei päivärahoja jaella potilaille.

• Anonyymi

On näköjään paljon porukkaa joitten asiat päättää naapurit,varmaan vaimonvalintakin menee naapureitten hyväksynnän kautta .Kaikki varmaan polttaa samanlaista tupakkaa ,ja kaikki kulkee samanlaisissa merkkivaatteissa ja tuo sama porukka käy talvella lämpömatkoilla ulkomailla ja juovat samanmerkkistä viina kun ei uskalla poiketa siinäkään . Sellaisella paikkakunnalla ei edes maajussin kannata lähteä televisio ohjelmaan hakeman muijaa vaan lähettää sinne naapurin. Voi voi teitä sanon minä. Kai se pää on ihmisellä siksi että päätöksiä voidaan tehdä myös itse . Älkää vain pyrkikö koskaan eduskuntaan, sinne toivotaan enemmän Vennamon verta ! !

• Anonyymi

Tuo on varmasti hyvä, jos sen sais latattua tavallisesta tolpasta kerrostalon pihalla, mutta ei varmaan saa ja tolpassa on vaan 2 tunnin aika sähkölle jos ei sitten käy alvariinsa vääntämässä lisää aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on varmasti hyvä, jos sen sais latattua tavallisesta tolpasta kerrostalon pihalla, mutta ei varmaan saa ja tolpassa on vaan 2 tunnin aika sähkölle jos ei sitten käy alvariinsa vääntämässä lisää aikaa.

Taloyhtiöt rakentavat kilvan latauspisteitä, sillä se nostaa yhtiön arvoa ja asukkaat vaativat niitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      44
      3106
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1907
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1890
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      77
      1635
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      18
      1492
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1388
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      26
      1322
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1309
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1123
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      107
      1117
    Aihe