Linkki: https://youtu.be/wZgr5FAw-7o
"Voiko paikallisliikenteen aikatauluvarmuutta parantaa muuttamatta itse aikataulua? Kyllä voi ja tässä videossa aion käsitellä pari keinoa tätä varten. Nämä helpotukset koskevat pääosin ruuhkatunteja, sillä kokopäivävuoron ajattaminen näillä autokierroilla johtaisi kustannusten nousuun.
Tässä videossa aion palata jälleen kerran Mikkeliin ja talvikauteen 2017/18, jolloin vanhan neloslinjan kokemat reittimuutokset saivat auton kulkemaan käytännössä omilla aikatauluillaan. Mielestäni juurikin tämä aikatauluongelma soveltuu hyvin käytettäväksi tällä videolla! Heti seuraavalle kesäkaudelle neloslinjalle tehtiin tarvittavat korjaustoimet ja täten pahimmat aikatauluongelmat saatiin kuriin.
Nämä parannuskeinot olen luonut omia kokemuksiani hyödyntäen, eli nämä eivät vastaa todellisuutta Mikkelin osalta. Uskon myös, että toimintatavoissa on luultavasti paljon eroavaisuuksia eri toimivaltaisten viranomaisten välillä, eli en esitä näitä esimerkkejä absoluuttisina totuuksina!"
Bussivlog 3: Kuinka parantaa aikatauluvarmuutta muuttamatta itse aikataulua?
0
116
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713