ASUNTOMESSUT RIIHIMÄELLE

Anonyymi

Ei onneksi ole enää mahdollista Peltosaareen. Entäs muuhun kaupunginosaan.

Itse ihmettelen, kuinka näitä messuja enää järjestetään kaiken kertyneen kokemustiedon jälkeen.

Voitte alkaa tutustumisen netissä : asuntomessut Wikipedia

9

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käykää vaikka ensi alkuun lukaisemassa Johtaja valittu-ketjun lopusta, mitä johtajalle olen esittänyt.

• Anonyymi

En muista, koska muinoin ensimmäisen kerran asuntomessut havahduttivat minut. "Miten voi kaikki mennä näin perseeseen."

Kun mediasta luin, että jossakin on taas asuntomessut, uteliaana vähän seurasin. Samat pulmat toistuivat ja niiden lisäksi yllätyksiä.

Usein oli kunnon tappelut/taistelut siitä, järjestetäänkö messut. Joitakin on peruttu isojen vaikeuksien takia.

• Anonyymi

En mainitse alueen nimeä, mutta Etelä-Suomessa. Tuntemani nuori au-äiti muutti rivitaloalueelle kaupungin vuokra-asuntoon. Ei ollut ihan rauhallista. suuren pulman aiheutti pienen matkan päässä ollut entinen asuntomessusalue. Siellä oli paremman väen kerros- ja pientaloja. Näillä oli hirveä vihamielisyys ja torjunta sinne kaupungin rivitaloalueen suuntaan.

Pahin juttu oli se, että joukkoliikenne ulottui vain sinne ex-asuntomessualueelle. Päätepysäkit ja kääntymispaikat siellä. Ja asukkaat eivät sietäneet sitä, että kaupungin asukit olisivat tulleet heidän alueelle.

• Anonyymi

Miltei "traumaattisena" on jäänyt mieleen au-äidin kertomus siitä , miten päätepysäkille saavuttuaan joutui pieni lapsi sylissään joutui juoksemaan pakoon näitä hienoja ihmisiä.

Ihmiset ovat raakoja,

• Anonyymi

Oma kokemus Hämeenlinnasta. Parikymmentä vuotta sitten yritin muuttaa sinne voidakseni paremmin hoitaa äitini asiat.

Siellä oli entinen asuntomessualue laidalla metsän keskellä järven lähellä. Sinne! Kävin ominpäin tutustumassa alueeseen. Rappeutuneita rivitaloja, viimeisiksi rakennetut vaikuttivat asuttavilta. Seurailin asukkaiden elämää pienen matkan päästä, hurjaa.

Menin vielä välittäjän kanssa kuuntelemaan tämän vedätykset. Kerroin, mitä tiedän.Sai raivarin: kuka minulle on kertonut.

Jostakin löysin esitteitä ja virallisia suunnitelmia, mitä aikoinaan on ollut. Miten mainostettu. - Ne olivat jonkun suunnittelijan illuusiota. Mitään ei ollut koskaan toteutunut.

• Anonyymi

No, ehkä voin paljastaa. Asuntovälittäjä näytti minulle. Kuulemma oli pannut talteen kaikenlaista uransa varrelta.
        Ne esitteet muistuttivat vähän Jehovien kuvia edenistä, mutta jotakin muuta idelogiaa niissä oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, ehkä voin paljastaa. Asuntovälittäjä näytti minulle. Kuulemma oli pannut talteen kaikenlaista uransa varrelta.
        Ne esitteet muistuttivat vähän Jehovien kuvia edenistä, mutta jotakin muuta idelogiaa niissä oli.

Joku aatteellinen yhdistys siellä edelleen eli.

• Anonyymi

EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA ASUNTOMESSUJA RIIHIMÄELLÄ.

Suuri johtaja voi yrittää toteuttaa unelmaduuniinsa liittyvät illuusiot jotenkin muuten.

• Anonyymi

Lueskelin lisää asuntomessuista. Jossakin mainittiin, että ne ovat muuttuneet. Aikaisempien vuosien kritiikki on otettu huomioon.

MUTTA SILTI, sosiaalikaupunginosan keskelle: EI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      51
      6480
    2. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      59
      4708
    3. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      95
      4680
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      25
      3473
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      203
      3126
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      41
      2895
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2736
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2729
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      156
      1631
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      331
      1559
    Aihe