Miksi oululaiset kiinteistönvälittäjät mainostavat Koti-Kalevassa? Oletteko vähän pöljiä? Turha lehtiliite niin lukijoille kun välittäjillekin. Eihän tänä päivänä juuri kukaan asunnonetsijä ja ostaja hae tietoa kerran viikossa ilmestyvästä paperilehdestä, jossa on vanhaa tietoa jo ilmestyessään. Ja jopa yksi postimerkin kokoinen kuva kohteesta. Nettipalvelut, kuten Etuovi ja Oikotie, ovat niitä paikkoja josta myytävänä olevia asuntoja etsitään ja josta ostaja (= palkkanne maksaja) löytyy! Käyttäkää välittäjät ne vuosittaiset 10 tuhannet eurot, mitkä nyt tuhlaatte Koti-Kalevaan, vaikkapa ammattilaisvalokuvaajan kuviin ja asuntojen siistimiseen ja stailaukseen.
Kiinteistönvälittäjä - miksi koti-kaleva?
9
124
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmoitusteksteistä päätellen osa kiinteistövälittäjistä on aika yksinkertaista porukkaa. Suomen kielen tasosta päätellen käyty vain kiertokoulua ja sitäkin väärään suuntaan.
- Anonyymi
LKV tutkinto ei mene heittämällä läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LKV tutkinto ei mene heittämällä läpi.
Aika helppo se on, vaatii sopivaa älliä korvien väliin. Monilla sitä vain ei ole. Useilla tutkinto vaikuttaa menneen ihan hukkaan. Ilmoitustekstit muuten kannattaisi luetuttaa lkv-kavereilla niin pahimmat mokat ja kirjoitusvihreet karsiutuisivat pois.
- Anonyymi
Vähän säälittää nuo kiinteistövälittäjät jotka tunkee naamaansa mainosmuotoon kaikkialle. Onneksi ei itsellä tarvi naamalla tai perseellä ansaita elantoa.
- Anonyymi
Tosiaan ihmetyttää, kontaktihinta aivan tolkuton paperilehdessä. Tuhlaavat monta tonttia per lehti ja muutama tuhat lukijaa. Tänä päivänä kaikki käyvät katsomassa asuntoja etuovessa tai oikotiellä. "siellä ne kaikki asunnot on" Netissä on useita kuvia, kotikalevassa yksi peukalonpään kokoinen kuva. Kyllä Kalevan mainosväki on hyviä höynäyttämään välittäjiä.
- Anonyymi
Oho, siis monta tonnia per lehti. No joka tapauksessa kymmeniä tuhansia euroja vuodessa. Nekin rahat voisi käyttää paremmin ja tehokkaammin.
- Anonyymi
Eipä ole vieläkään kiinteisötnvälitäjät tajunneet että koti-kalevassa mainosrahat menee hukkaan. Nekin rahat tuottais paremmin hyötyä kun palkkaa hyvän valokuvaajan ja laittaa ilmotukset sekä etuoveen että oikotiehen. Joskus jopa digi stailattuna.
- Anonyymi
Äänestä persuja
- Anonyymi
Kohta loppuu turha mainosrahan lappaminen kalevaan kun asuntolama iskee Ouluun! pääkaupunki seudulla asuntojen myynti on ihan seisauksisa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361