Mitäs mieltä ootte noista kylän mopoilioista. Kesällä pari monkeytä ajeli kylillä. Ei tainnut poliisit saada kiinni. Talveen vaste onneks vähentynä pörinä
Mopoiliat?
22
3587
Vastaukset
- Anonyymi
Niitä Manki poikia oli 4 ja 3 jäi kiinni ja kai sitä ny saa kylillä ajella jos huvittaa?
- Anonyymi
Eiköhän nuo poliisit oo aikamonesti jääni mankeille:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän nuo poliisit oo aikamonesti jääni mankeille:D
Mitäs vittua sie oot poltellu ku luulet että mikään auto jää millekkään mopolle vaikka miten virittäis??
Usein ne ottaa rekkarin ylös ja antaa mennä menojaa tai ei vaan kiinnosta pätkääkään.
- Anonyymi
Ovat peräkammarinpoikia, eivät uskalla tyttöjä lähestyä. Tosin ei tytöt tykkää bensalle haisevista mammanpojista.
- Anonyymi
Onneks.
- Anonyymi
Onnea enskesään:)
- Anonyymi
Onko tää toivo vai? Voitas vaikka kaivella mopot tallista jos vaikka sais pahennusta aikaan:D
- Anonyymi
Ens kesä tulee oleen hauska :D
- Anonyymi
Yhyy tuutteko taas viskoo meijän mopoi ja käymää nuorten päälle?
- Anonyymi
oottakaa vaan kuha ens kesänä saapi vielä lisää tehoa perseen alle :)
- Anonyymi
Sopivasti lepikkoon sitten ja puuarkkuun.
- Anonyymi
Tehot korjaantuu viilajauholla.
- Anonyymi
Tämä yksi työmies takissa ilman valoja ajava aiheuttanut vaaratilanteita.
- Anonyymi
mikä siinä on ku ei uskalleta julkisesti puhua näistä hommista vaan pittää tänne tulla jauhammaa , oisko vaikka facebookkiin uus keskustelu?
- Anonyymi
Perjantaina kahdeksan venäläistä tulee juttelema mopoilusta. Uusi vuosi Tohmajärvellä venäläisittäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perjantaina kahdeksan venäläistä tulee juttelema mopoilusta. Uusi vuosi Tohmajärvellä venäläisittäin.
Missä tavataan ja monelta?
- Anonyymi
Missä peeveet? Eikö teholäppistä löydy, köyhät pojat ajaa muovimopoilla.
- Anonyymi
Maksaa maltaita nykyään. Kylällä kuullut että usealla monkeyssä yli 120 kuutioinen moottori. Taitaa teholäppikset jäädä katselemaan takavalo ja.
- Anonyymi
Ens kesästä tulee hauska ku on pvssä kii teholäppis ja isompi kaasari ja tehari niin kylän valittajat tykkää äänestä
- Anonyymi
Kiinan romuilla pennut ajaa. Suzuki PV on oikea mopo
- Anonyymi
Pikkupojille ehkä. Etsikää Tunturi Tiger agua niin saa poweria tehoputkella ja riittävästi desibelejäkin. Vauhtia saa helposti sen 100km/h.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006