Puskaradio vaasa

Anonyymi

Voi luoja kun puskaradiossa aikuiset ihmiset kertoilevat niinkuin ekaluokkalaiset. Kisu on hukkaantunu...yks kysyy onko sulla kermaa . Kuka menee väijymään ja tehdään vuoroja. Onko teillä niinku elämää.

14

1938

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi luet niitä tekstejä? Ei ole muuta virikettä?

• Anonyymi

Saa sitä kritisoida. Sulle sellainen kritiikki näköjään menee pöqsyyn.

• Anonyymi

No on ny tullu luettua.

• Anonyymi

kun lukee tajuaa että ihmisillä on harrastusten puutteita,no on se toisten kyttäys kyllä aika hyvä sellainen eipä jää turhaa vapaa aikaa

• Anonyymi

Minäkin oon huomannu että lähinnä nuoret naiset käyvät tällaista keskustelua. Aivan kuin kolmasluokkalaiset aamuisin viestittelevät kavereille että mitä vaatteita laitetaan kouluun tänään.

• Anonyymi

Ja kotiäidit

• Anonyymi

Vaasan palstalla usein aloituksia joissa on ala-aste ikäisen tuntuisia kirjoituksia.

En tiedä mistä johtuu mutta olen seurannut muitakin ketjuja enkä ole moiseen törmännyt. Tuota Vaasan puskakirjoituksia ei viitsi lukea kukaan, Sielä todella etsitään rakasta kissua ja lainataan sokeria.

Sotien aikaan puutalokortteleissa oli samanlaista elämää. Kiva heille ja onhan siinä ajankulua alaikäisille ja kotirouville.

• Anonyymi

On kuin Risut ja Ruusut -> Vaasan lehti ent.Vaasan ikkuna.

Kersat kirjoittaa kuinka äiti on tyhmä, ikä vielä tyhmempi ja koirasta puhumattakaan. Jne..

Eikö ihmisillä ole enää mitään järkeä tai järkevää tekemistä, kuin marista ja marmattaa sekä kirjoittaa joutavia lehteen.

• Anonyymi

En tiedä mutta minä ainakin seuraan naapuritalon ikkunaa kun sielä laittaa joku äiti ruokaa monta tuntia. Punainen paita aina päällä. Mahtaakohan pestä välillä.

• Anonyymi

Paidallako tuo laittaa?

• Anonyymi

Ei . Se seisoo hellan äärellä ja sekoittaa jotain.

• Anonyymi

muuten olisin laittanut kotiäideille kotiapu ja asennuspalvelun mutta olis ruvennu tulee niin paljon miesten sairaspoissa oloja...ja uusi wanna be remontti repejä. no täytyy jatkaa työttömän lepposta pössytely arkea vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

muuten olisin laittanut kotiäideille kotiapu ja asennuspalvelun mutta olis ruvennu tulee niin paljon miesten sairaspoissa oloja...ja uusi wanna be remontti repejä. no täytyy jatkaa työttömän lepposta pössytely arkea vaan

Mutta jos sä oot ammatti-mies itse? Niin anna noiden reiskojen eka rikkoa,niin siitä tulee sulle töitä :D btw. Tuo pössyttely erittäin hyvä valinta,mä jatkan kans pössyttelyä,ja käyn töissä. En toki duunis pössyttele.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4666
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3105
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2400
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1539
    Aihe