Tämä palsta ei ole enää kovin viihtyisä - ei varmaan tarvi selittää enempää. Ne teistä, jotka ootte todenneet saman ja kaipaatte samanhenkistä juttuseuraa, niin tulkaa jodeliin kanavalle n❤️n40 . Voitais tehdä siellä vaikka uus whatsapp ryhmä tms. Ihan kaverijutustelua siis ajattelin, ei mitään iskuhommeleita.
Tuutteko mukaan
29
596
Vastaukset
Ei täällä taija oikeen ketään enää olla, jotta kukapa täältä enää lähtis kun meni jo.
- Anonyymi
Vaikuttaa kivalta kanavalta, kiitti vinkistä!
- Anonyymi
kelpaaks mukaan jos täyttää ens maaliskuussa 40?
- Anonyymi
En usko että papereita kysellään. Lähinnä tää on teille rakkaat, jotka tykkäätte #goodwibes jutustelusta wlw-suhteissa.
- Anonyymi
Juu, siellä ollaan jo..yks viiskymppinen
- Anonyymi
Kivaa 🤗
- Anonyymi
Mikäs se täällä sitten vielä kiinnostaa ???😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs se täällä sitten vielä kiinnostaa ???😁
Kaikki kiinnostaa
Öykkärit tulee perässä. Ei ne missään osaa öykkäämättä olla, jos joku ei nyökyttele jees jees vaikka olis eri mieltä.
Huono keskustelukulttuuri seuraa aina sinne missä eri mieltä oleminen ei ole sallittua tai uusia näkökulmia ei suvaita edes miettiä.
Niitä rähisijöitä on kaikissa ryhmissä nähty.- Anonyymi
Jodel olisi muuten ok kun ei vaadi numeroa tai rekisteröitymistä. Vähän kuin Redditin ja perus anon nettipalstan sekoitus mutta.. "Sovellus antaa käyttäjien lähettää anonyymisti viestejä (”jodlauksia”), jotka näkyvät lähellä oleville käyttäjille.
Sijainnit näkyvät tarkkuudella ”täällä” kilometrin sisällä, ”erittäin lähellä” kahden kilometrin sisällä, ”lähellä” kymmenen kilometrin sisällä sekä ”kaukana” yli kymmenen kilometrin päässä."
En ymmärrä miksi toisten pitäisi tietää lähettäjän sijainti edes km säteellä. Onko tämä jokin vaihtoehtoinen ohjelmistoTinderille?Siis muut käyttäjät paikallistetaan, eikä tuota ominaisuutta saa kytkettyä pois? 🤔
Ei välttämättä kauhean kiva, jos kilometrin säteellä tarkkuudet. Väärissä käsissä jopa tosi huono ominaisuus.- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Siis muut käyttäjät paikallistetaan, eikä tuota ominaisuutta saa kytkettyä pois? 🤔
Ei välttämättä kauhean kiva, jos kilometrin säteellä tarkkuudet. Väärissä käsissä jopa tosi huono ominaisuus.En ole varma mutta varmaan valittaa eikä suostu toimimaan jos kytkee paikannuksen erikseen pois asetuksista.
Anonyymi kirjoitti:
En ole varma mutta varmaan valittaa eikä suostu toimimaan jos kytkee paikannuksen erikseen pois asetuksista.
Okei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole varma mutta varmaan valittaa eikä suostu toimimaan jos kytkee paikannuksen erikseen pois asetuksista.
Älä nyt tota sinne neuvo 😄
JasuM kirjoitti:
Ei vaaraa, en osallistu.
Itseasiassa muodostin mielikuvani lesboista sisäänpäinkääntyneistä, pikkumaisista, prinsessa syndroomaisista naisista koostuvaksi ryhmittymäksi, korjatkoon jos yksikin poikkeus on joukossa. Ja samaa nipotusta olen havainnut facebookin ryhmissäkin, ihan taustalla lukien urputuksia.
Mä luulen, että transporukassa on tähän asti ollut kaikista rennoin ilmapiiri, suvaitsevaa ja erilaisia paremmin hyväksyvää porukkaa.
No tulipahan nähtyä tääkin. Ei ole mun seurapiiri. Hyvöt joulut kuitenkin. Älkää haljetko suklaisiinne.- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Itseasiassa muodostin mielikuvani lesboista sisäänpäinkääntyneistä, pikkumaisista, prinsessa syndroomaisista naisista koostuvaksi ryhmittymäksi, korjatkoon jos yksikin poikkeus on joukossa. Ja samaa nipotusta olen havainnut facebookin ryhmissäkin, ihan taustalla lukien urputuksia.
Mä luulen, että transporukassa on tähän asti ollut kaikista rennoin ilmapiiri, suvaitsevaa ja erilaisia paremmin hyväksyvää porukkaa.
No tulipahan nähtyä tääkin. Ei ole mun seurapiiri. Hyvöt joulut kuitenkin. Älkää haljetko suklaisiinne.Afab, rento mutta intro. En tiedä miksi joskus vilkaisen palstan suuntaan ja kommentoin yrittäen saada jotain tolkkua hommaan, mutta ehkä samasta syystä kuin sinäkin. Täällä pyörii lähinnä 40v ja keski-ikäisiä, joilla osalla kaunaa kannettavana yksinäisyyden tai pettymyksien takia. Asiat purkautuvat epämiellyttävällä tavalla. Joulun aika saattaa korostaa sitä.
Anonyymi kirjoitti:
Afab, rento mutta intro. En tiedä miksi joskus vilkaisen palstan suuntaan ja kommentoin yrittäen saada jotain tolkkua hommaan, mutta ehkä samasta syystä kuin sinäkin. Täällä pyörii lähinnä 40v ja keski-ikäisiä, joilla osalla kaunaa kannettavana yksinäisyyden tai pettymyksien takia. Asiat purkautuvat epämiellyttävällä tavalla. Joulun aika saattaa korostaa sitä.
Mistä oot tuommosen ikäharmonikan päätellyt? Onhan täällä tietysti joskus jotain ikägallupejakin ollu... Jonnekinhan ne asiat yleensä puretaan ja itekin oon purkanut tänne erityisesti ihastussalamoita ja niihin liittyviä tunnekuohuja.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Mistä oot tuommosen ikäharmonikan päätellyt? Onhan täällä tietysti joskus jotain ikägallupejakin ollu... Jonnekinhan ne asiat yleensä puretaan ja itekin oon purkanut tänne erityisesti ihastussalamoita ja niihin liittyviä tunnekuohuja.
Karkeasti juuri ikäkysymysten perusteella missä suurin osa vastaajista tota luokkaa.
Tarkotin epämiellyttävyydellä kun jotkut purkavat pahaa oloaan arvostellen toisia ilman empatian häivää. Anonyymi kirjoitti:
Karkeasti juuri ikäkysymysten perusteella missä suurin osa vastaajista tota luokkaa.
Tarkotin epämiellyttävyydellä kun jotkut purkavat pahaa oloaan arvostellen toisia ilman empatian häivää.Epämiellyttäväähän semmonen on, eikä se hyvältä tunnu.
Anonyymi kirjoitti:
Afab, rento mutta intro. En tiedä miksi joskus vilkaisen palstan suuntaan ja kommentoin yrittäen saada jotain tolkkua hommaan, mutta ehkä samasta syystä kuin sinäkin. Täällä pyörii lähinnä 40v ja keski-ikäisiä, joilla osalla kaunaa kannettavana yksinäisyyden tai pettymyksien takia. Asiat purkautuvat epämiellyttävällä tavalla. Joulun aika saattaa korostaa sitä.
Juu, minäkin olen 45-vuotias, kesällä jussina täytän 46.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Juu, minäkin olen 45-vuotias, kesällä jussina täytän 46.
Sitten en vielä toivottele onnea ihan vähään aikaan. Itse yli 5v nuorempi mutta odottelen jo innokkaasti vaihdevuosia jotta pääsisi määräaikaisista ongelmista eroon. (Osiossa TMI)
Anonyymi kirjoitti:
Sitten en vielä toivottele onnea ihan vähään aikaan. Itse yli 5v nuorempi mutta odottelen jo innokkaasti vaihdevuosia jotta pääsisi määräaikaisista ongelmista eroon. (Osiossa TMI)
Mä olen onneks päässyt jo niistä ongelmista eroon. Tuntuikin ikuisuudelta odotellessa, koska piinat loppuu.
- Anonyymi
Et oo tosissas , noin harhaisen minäkuvan omaava ?
- Anonyymi
Ettekö tykkää pussien sisällöstä?
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000008481095.html - Anonyymi
Salkolinko ei enää toimi oikein https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000008463384.html
- Anonyymi
Juuuuuuui, MINÄ tuun ....jes 👍. NO EN TODEL !!!!!!! Älkää peljätkö 😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Minä ilmoitan teille suuren ilon, minua seuraillaan ihan tarpeeksi täällä normi maailmassakin, et en hevillä enkä muuten punkillakaan lähtis mukaan mihinkään tollaseen !!!! HUI KAUHEETA !!!!!!!
- Anonyymi
Pyyhkikää rasvanne kahvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1151877Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541342Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551297- 491022
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126972Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75926- 52844
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36837Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62812- 56791