Raskaan liikenteen ylinopeudet

Anonyymi

Jatkuvaa ylinopeutta. Ja virkavalta ei puutu. Tarvitaan uusi Konginkankas vissiin ennen kuin asiaan puututaan. Turha selittää mittarivirheellä.

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äläkää pökelehtikö raskaiden edessä, saattaa lähteä lapasesta jos joutuu tekemään äkkinäisiä liikkeitä jonkun nysvärin takia.

    • Anonyymi

      Ei tulla puuttumaan, kuten ei puututa myöskään sumuvalojen jatkuvaan väärinkäyttöön.

    • Anonyymi

      Parhaimmat uudet rekat kulkee 110 km h nopeutta on gps mitattu eikös niis pitäny
      olla rajoittimet 80 km nopeuteen

    • Anonyymi

      Aloittaja taitaapi työskennellä julkisella sektorilla vailla tulosperusteita palkkausta, joka ei ymmärrä yrittämisestä mitään.

      Kuljetusala on niin säädeltyä toimintaa, että pienillä marginaaleilla töitä tehdään. Polttoainetaloudellisesti ajaen välillä mennään n. 5km/h yli ja useimmiten juuri sen takia, kun ei saa kiihdytettyä ylämäkeen, putoaa nopeus n. 20km/h nostaen kuitenkin polttoaineen keskikulutuksen 10-15%. Taloudellinen ajo yleensäkin on mahdotonta joustamattomien ja liikennevirroista ymmärtämättömien henkilöauton kuljettajien takia.

      Siirtymällä julkisen liikenteen käyttäjäksi, nämä besserwisser henkilöautoilijat säästäisivät kuljetusalan polttoainekustannuksissa ja antaisivat normaalin liikennevirran kulkea muita tielläliikkujia häiritsemättä ja kiusaamatta. Normaali tieliikenne on myös muiden huomioista. Ei se ole hyvä olla mielestään "oikeassa" väärässä paikassa.

      • Anonyymi

        Ei ylämäkeen tarvitse ylinopeutta ajaa!!! Nopeus laskee sen minkä laskee. Ihme verukkeita. Vai polttoainetta säästyy. Kait siinä tulee suurin säästö kun ajaa 80.


      • Anonyymi

        Sallitaanko ylinopeus kun yrittää?


    • Anonyymi

      Kaikki yli 80km/h on ylinopeutta kuorma-autolla. Ihan turha väittää mitään muuta ja, että rajotin on 89km/h. Kun tutkaan ajaa esim 60 - 70 alueella (usein risteyksissä) 89km/h. sillä saa jo aika sakon. Sitten on näitä katkaisinpellejä jotka ohittaa rajottimen ja ovat erittäin suuria sankareita. Ei tarvi olla mikään järjenjättiläinen kun sellaisen katkaisijan kuorma-autoon laittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      149
      2572
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      415
      2214
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2094
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      122
      1395
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1189
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1143
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1074
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe