Omikron leviää nyt niin nopeasti, että iso osa väestöstä tulee kohtamaan viruksen
sillä rokotussuojalla, jonka tähän mennessä on ehtinyt saamaan.
Muistin virkistämiseksi viirustsunami.
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miten vaikuttaa sinun elämään, leviääkö mahdollisesti päivystäessä suomi24 palstaa?
Muistin virkistämiseksi, ei riidan haastamiseksi sinun kanssasi.
Etsi itsellesi riitakumppani jostain toisesta saadaksesi päivittäisen tarpeesi tyydytettyä.- Anonyymi
Taas arvostelet minun kirjoituksia, sitten kehut itseäsi,... tarkoitus oli että thaimaahan tilisi 500.000 turistia vuoden vaihteeseen ei tullut tuo 150.000 tämä määrä on liian pieni pitämään turistien aktiviteetit voimissaan, pidemmän päälle.
Paskat minä sinun lipuistasi, kuvaa miten tahdot...
Minä olen ajanut täällä paljon enemmän kuin sinä, nähnyt kymmeniä kolareita jotka olisi ollut helposti vältettävissä jos nämä apinat osaisivat edes liikenne säännöt, noin 20 kolaria johti jonkun osapuolen kuolemaan, näin kun kuorma-auto ajoi vanhuksen hengiltä ja pakeni paikalta, tuoretorin vieressä... epäilen vahvasti ajamistasi, tämä paikka on liikenteen puolesta perseestä ja syvältä sieltä.
Muutenkin meissä on yksi olennainen ero, minä asun pysyvästi thaimaassa, en ole tullut tänne lomailemaan, vaan asumaan joten tarpeemme on täysin erilaiset, sinä haet epätoivoisesti täältä naisseuraa minä ole ollut aviossa jo yli 20 vuotta... ja olen edelleenkin aviossa, ressukka.
By NumBall, HHN 61v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas arvostelet minun kirjoituksia, sitten kehut itseäsi,... tarkoitus oli että thaimaahan tilisi 500.000 turistia vuoden vaihteeseen ei tullut tuo 150.000 tämä määrä on liian pieni pitämään turistien aktiviteetit voimissaan, pidemmän päälle.
Minä olen ajanut täällä paljon enemmän kuin sinä, nähnyt kymmeniä kolareita jotka olisi ollut helposti vältettävissä jos nämä apinat osaisivat edes liikenne säännöt, noin 20 kolaria johti jonkun osapuolen kuolemaan, näin kun kuorma-auto ajoi vanhuksen hengiltä ja pakeni paikalta, tuoretorin vieressä... epäilen vahvasti ajamistasi, tämä paikka on liikenteen puolesta perseestä ja syvältä sieltä.
Muutenkin meissä on yksi olennainen ero, minä asun pysyvästi thaimaassa, en ole tullut tänne lomailemaan, vaan asumaan joten tarpeemme on täysin erilaiset, sinä haet epätoivoisesti täältä naisseuraa minä ole ollut aviossa jo yli 20 vuotta... ja olen edelleenkin aviossa, ressukka.
By NumBall, HHN 61v.Noin tyhmä ihminen ei pärjää thaimaassa joten et asu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall, HHN 61v.Sinä sanoit että "ketään ei tule ja se on varmaa". Tiedätkö sinä tampio että "ketään" tarkoittaa nolla turistia?
Asut mökkihöperönä erakkona yksin etkä tee mitään etkä käy missään eikä sinulla ole kavereita. Luuletko oikeasti että jollakin käy kateeksi tuota elämääsi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sanoit että "ketään ei tule ja se on varmaa". Tiedätkö sinä tampio että "ketään" tarkoittaa nolla turistia?
Asut mökkihöperönä erakkona yksin etkä tee mitään etkä käy missään eikä sinulla ole kavereita. Luuletko oikeasti että jollakin käy kateeksi tuota elämääsi?En sanonut sanoin että turistien määrä ei riitä pitämään palveluista ja aktiviteetteja kannattavina, pattaya menee kohti konkurssia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sanonut sanoin että turistien määrä ei riitä pitämään palveluista ja aktiviteetteja kannattavina, pattaya menee kohti konkurssia.
Et sanonut vaan sanoit että "ketään ei tule marraskuussa ja se on aivan varmaa"
Ei ole mitään hajuakaan mistään konkursseista. Jouluna hotellien täyttöaste on jo yli 70% vaikkei baarit edes vielä ole auki.
- Anonyymi
Hienoa reppana, tulet tänne olet täällä pienen hetken palaat suomeen minä olen täällä koko ajan, hae itsellesi apua alat olla liikaa jo 2010, pitääkseni teitä eri henkilöinä.
- Anonyymi
Minulla törpöllä on äärimmäisiä viettejä runsaasti. Suurin viettini on vittuilla jokaiselle asialliselle kirjoittajalle nyt ja ainiaasti. Aamen.
palstahäirikkö - Anonyymi
TT, ole hyvä ja postaa kuvia naisistasi. Viimeksi oli erikoinen "Marssilainen". Ei minun makuun mutta erittäin mielenkiintoinen!
Lisää sellaisia :-) Kiitos!
PS. Ajatko kännissä Thaimaassa? Itse olin mukana (en koskaan aja Thaimaassa!) 2000km matkan ja näin enemmän pahoja kolareita kuin sinä.- Anonyymi
Hupsista sentään että luihua arvostelee muutkin kuin s.
- Anonyymi
Kaikki kolme väitettä väärin vaimoni on 164 pitkä painaa 54 kiloa ja vaatteet on ihan kaupasta ostettuja, eikä thaimaassa ole uff keräyslaatikoita, mitä totuus pelle kaupungin vuokrakasarmiin vaateensa hommaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kolme väitettä väärin vaimoni on 164 pitkä painaa 54 kiloa ja vaatteet on ihan kaupasta ostettuja, eikä thaimaassa ole uff keräyslaatikoita, mitä totuus pelle kaupungin vuokrakasarmiin vaateensa hommaa...
Miksi vaimosi jäi asuttamaan sitä entistä vuokrataloa eikä muuttanut tähän uuteen vuokrataloon?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2766035Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651959- 1801750
- 1191221
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141185Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561077Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71056Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41971RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49941Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288932