Kirjoitin 8,12. Vielä ei ole listalla.
Jos tuo viive käytettäisiin viestin tarkistukseen (kuten luotsien aikaan), olisi asia ok. Mutta nyt vain saamattomuus paistaa.
Taas viive venähtänyt
4
382
Vastaukset
- Anonyymi
Ketjuun tullut näköjään tuon jälkeen neljä viestiä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/8476460/silja-europagalaxy-alkoholin-tuonti
Suoraan osoitteella pääsee, listalla vaan ei näy.
Taas bottiepäilyä, ... ettei vaan oli bannijuttuja hämäysnimikkeellä...
Suomi24 jatkuvaa alamäkeä!- Anonyymi
Eipä vieläkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä vieläkään.
Yhä listalle saapumaton.
- Anonyymi
Uskottava se taas on. Tää on näitä Suomi24n ihmeellisyyksiä. Kaikki viestit eivät vaan näy kaikille. Ei ole listalle ilmaantunut. Vikahan on tietenkin minun päässäni, kuten ylläpito aina toitotti. Silloin kun se jotain toitotti. Onko nykyisin enää edes paikalla. Tai no, tyhmä kysymys. Tapahtuu hulluja sotkuja, eli ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202730Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262162Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o312101Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581748Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121282Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181279- 551130
- 661125
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41085