Kirjoitin 8,12. Vielä ei ole listalla.
Jos tuo viive käytettäisiin viestin tarkistukseen (kuten luotsien aikaan), olisi asia ok. Mutta nyt vain saamattomuus paistaa.
Taas viive venähtänyt
4
250
Vastaukset
- Anonyymi
Ketjuun tullut näköjään tuon jälkeen neljä viestiä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/8476460/silja-europagalaxy-alkoholin-tuonti
Suoraan osoitteella pääsee, listalla vaan ei näy.
Taas bottiepäilyä, ... ettei vaan oli bannijuttuja hämäysnimikkeellä...
Suomi24 jatkuvaa alamäkeä!- Anonyymi
Eipä vieläkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä vieläkään.
Yhä listalle saapumaton.
- Anonyymi
Uskottava se taas on. Tää on näitä Suomi24n ihmeellisyyksiä. Kaikki viestit eivät vaan näy kaikille. Ei ole listalle ilmaantunut. Vikahan on tietenkin minun päässäni, kuten ylläpito aina toitotti. Silloin kun se jotain toitotti. Onko nykyisin enää edes paikalla. Tai no, tyhmä kysymys. Tapahtuu hulluja sotkuja, eli ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849