Onko Tukholman risteilyillä laivoilta alkoholille tuontirajoituksia? Ja mitä lie hintaluokkaa lonkerot/oluet?
Vastaukset 8
- publikaani å oyu uy801t¨åouiu üåpi po å§1oif
Tuoda saa vain omaan käyttöön.
2€/litra- qwertyu
Entäs määrältään onko maksimia?
- Anonyymi
qwertyu kirjoitti:
Entäs määrältään onko maksimia?
Kysy tullilta.
- Anonyymi
Jos omaan kyssäriin ei ole saatu vastausta, ei asiaa voi ymmärtää. Eikä kyllä sittenkään.
- Anonyymi
Piti sitten tämäkin nostaa .........?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti sitten tämäkin nostaa .........?
Uuvatti purkaa huonoa oloaan.
Tosin tekee tällä lisää huonoa oloa.
- Anonyymi
En vain voi sinua unohtaa näin, vaan haluaisin jatkaa.
Olit nainen joka sai minut tuntemaan itseni halutuksi.
Eli jos sulla on halua jatkaa siitä eteenpäin etsitään
vielä toisemme halut.
Ps. ”Hyvää kotimatkaa” (tästä on muutama vuosi). - Anonyymi
Kaikkien tuntema TV.stä tuttu huumoriveikko ja risteilyisäntä on kuulema varman tiedon mukaan menossa uutena asukkina BB-taloon. Mutta haluaisin varmistusta, kuka tietää pitääkö paikkansa. Olavi ei itse kertonut seiskan mukaan mitään. Iltalehtiä en ole vielä lukenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901424Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43787Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
- 40495
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432