Mistä KESSOTEN alueella saa tilata koronapassin kun vähävaraisena tietokonetta en omista ja en pääse Omakantaan, eikä minulla ole pankkitunnuksiakaan, enkä osaisi käyttääkään. Vanhanaikaisen Nokia 3110 kännykän kyllä omistan ja käyttääkin osaan, jos saan vain puhelinnumeron josta voi tilauksen tehdä, sellaista en ole missään nähnyt. Tarvitseeko minun tilata terveenä lääkäri, vain että hän tulostaisi minulle koronapassin, luulisi niillä muutakin työtä olevan näinä aikoina.
Mistä saa koronapassin.
6
901
Vastaukset
- Anonyymi
St:n nurkkapöydästä löytyy tulostin missä keltatakkiset monistaa perseen kuvia.
- Anonyymi
Haisulit ei maskia pidä eikä näytä olevan henkilökunnallakaan, toivotan hyvää joulua ja toivottavasti viettävät sen koronan merkeissä. Laitakaa osoiteene tänne niin ostan palan mäntysoopaa että voitte suorittaa joulupesun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haisulit ei maskia pidä eikä näytä olevan henkilökunnallakaan, toivotan hyvää joulua ja toivottavasti viettävät sen koronan merkeissä. Laitakaa osoiteene tänne niin ostan palan mäntysoopaa että voitte suorittaa joulupesun.
Kulkutautimyönteistä porukkaa. Koronaa on koko epidemia-ajan vähätelty Luvian huoltamolla ja Merihelmessä sama peli.
- Anonyymi
Usula van Luvialta tietysti, höh....
- Anonyymi
Saat koronapassin tulostettuna paperiversiona terveyskeskuksen neuvonnasta. Ei mitään ongelmaa. Ei tarvitse mitään tilata eikä mihinkään soitella. Sinne vaan poikkeamaan.
- Anonyymi
Kiitos asiallisesta vastauksesta ja neuvosta. Hyvää Joulua ja Uuttavuotta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4221227- 641106
- 61842
- 61795
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18717Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100713- 72684
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49671- 26653
- 60647