Mistä KESSOTEN alueella saa tilata koronapassin kun vähävaraisena tietokonetta en omista ja en pääse Omakantaan, eikä minulla ole pankkitunnuksiakaan, enkä osaisi käyttääkään. Vanhanaikaisen Nokia 3110 kännykän kyllä omistan ja käyttääkin osaan, jos saan vain puhelinnumeron josta voi tilauksen tehdä, sellaista en ole missään nähnyt. Tarvitseeko minun tilata terveenä lääkäri, vain että hän tulostaisi minulle koronapassin, luulisi niillä muutakin työtä olevan näinä aikoina.
Mistä saa koronapassin.
6
869
Vastaukset
- Anonyymi
St:n nurkkapöydästä löytyy tulostin missä keltatakkiset monistaa perseen kuvia.
- Anonyymi
Haisulit ei maskia pidä eikä näytä olevan henkilökunnallakaan, toivotan hyvää joulua ja toivottavasti viettävät sen koronan merkeissä. Laitakaa osoiteene tänne niin ostan palan mäntysoopaa että voitte suorittaa joulupesun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haisulit ei maskia pidä eikä näytä olevan henkilökunnallakaan, toivotan hyvää joulua ja toivottavasti viettävät sen koronan merkeissä. Laitakaa osoiteene tänne niin ostan palan mäntysoopaa että voitte suorittaa joulupesun.
Kulkutautimyönteistä porukkaa. Koronaa on koko epidemia-ajan vähätelty Luvian huoltamolla ja Merihelmessä sama peli.
- Anonyymi
Usula van Luvialta tietysti, höh....
- Anonyymi
Saat koronapassin tulostettuna paperiversiona terveyskeskuksen neuvonnasta. Ei mitään ongelmaa. Ei tarvitse mitään tilata eikä mihinkään soitella. Sinne vaan poikkeamaan.
- Anonyymi
Kiitos asiallisesta vastauksesta ja neuvosta. Hyvää Joulua ja Uuttavuotta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27810169K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2245861Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1715363PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *884993Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot153276Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe52652- 2132534
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172384- 282184
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3792155