Kaularangan hermojuuren ahtauma

Anonyymi

Itselläni todettu hermojuuren ahtaumaa välissä c6-7, joka oireilee lapakipuna ja sormien puutumisena, voiman vähenemisenä ym. Myös prolapsi välissä c5-6, ei oireile.

Leikkaus ilmeisesti jossain kohtaa edessä, mutta onko kukaan saanut apua traktio- eli venytyshoidosta? Tai jostain muusta ei-leikkaushoidosta? Jumpalla olen kivuttomampi kuin pari kuukautta sitten.

7

6126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Usein kävelykin auttaa. Kun vaan liikkuu, niin lisääntyvä verenkierto parantaa itsestään paikkoja.

• Anonyymi

Usein aika parantaa, itse olen käynyt hermoratahierojilla ja osteopaateilla niistä on ollut apua.

• Anonyymi

Millä lailla aika parantaa kuluman aiheuttaman hermojuuriahtauman? käsittääkseni aika pahentaa. Fysiatrille pitäisi mennä kontrolliin piakkoin. Olen kokeillut kuntosalia joka hetkeksi auttaa mutta kun nyt ei pääse, ja venytyshoitoa. En tiedä saako näillä toimin apuja. Onko muita saman kokeneita? Mikä on auttanut, onko pitänyt leikata?

• Anonyymi

Onko sinulla niskalihakset olleet jumissa? Minulla samassa välissä hermojuuren ahtauma, kulumaa niskanikamissa. Olen leikkausjonossa. Mutta nyt kun olen kovasti kuntoillut: sauvakävelyä, kuntosalia, joogaa, kotijumppaa, ovat nyt lihakset rennommat, samoin hermosärky helpottanut. Olenkin miettinyt pääni puhki perunko leikkauksen vai mitä teen.

• Anonyymi

Puoskari voi pilata vaativan leikkauksen ja sit sitä ollaan vihannes? Et kannattaa jatkaa jumppaa!

• Anonyymi

Millaista "venytyshoitoa"olette kokeilleet?

• Anonyymi

Liisa Mari Krunger mehiläisestä on parantanut kymmeniä vastaavia tapauksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      67
      1901
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      54
      1186
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1157
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1117
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1039
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      990
    7. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      965
    8. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      952
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      938
    10. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      92
      921
    Aihe