Jos joku pilkkaa ja ivailee sinua, niin tuntuukö tuo tyyppi

Anonyymi

ystävältä vai vihamieheltä?

Kumman hän tuo mieleesi?

Jokaista ihmistä voi ivailla, jos on ....

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mieleen nousee aiemmin kuultu lause vihamiehestä.

    • Anonyymi

      Kumpi sinulla?

    • Anonyymi

      Vaikka en snaijaa aloituksen tarkoitusta / ajatusta, niin naljailija ei kuulu eikä tuo mieleen kumpaakaan ryhmää. Miksi hemmetissä ketään ihmistä pitäisi "ivailla"? - Nm. Pösilöitten hommaa

      • Anonyymi

        Eli et ota ollenkaan ihmisenä huomioonkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ota ollenkaan ihmisenä huomioonkaan?

        Häntä, siis pilkkaajaa, et ota ollenkaan ihmisenä huomioonkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häntä, siis pilkkaajaa, et ota ollenkaan ihmisenä huomioonkaan?

        Ei siinä kommentissa niiin sanota, mutta toisaalta, miksi pitäisi huomioida joku sellainen, joka pilkaa, ivaa, väheksyy tai muuten noteeraa ikävällä tavalla. Olkoon ihan kaikessa rauhassa sellainen ihminen kuin on, hänen ongelmansa ei ole minun. - Nm. Mitä väliii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä kommentissa niiin sanota, mutta toisaalta, miksi pitäisi huomioida joku sellainen, joka pilkaa, ivaa, väheksyy tai muuten noteeraa ikävällä tavalla. Olkoon ihan kaikessa rauhassa sellainen ihminen kuin on, hänen ongelmansa ei ole minun. - Nm. Mitä väliii

        Totta,
        kaikenlaisia isänsä rakastajattaren vihaajia on olemassa, hän sijoittaa ne jo lapsena oppimansa ja omanksumansa tunteet uudessa elämäntilanteessaan uuteen naisimmeiseen.

        Pilkka ja iva on tappamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta,
        kaikenlaisia isänsä rakastajattaren vihaajia on olemassa, hän sijoittaa ne jo lapsena oppimansa ja omanksumansa tunteet uudessa elämäntilanteessaan uuteen naisimmeiseen.

        Pilkka ja iva on tappamista.

        Mitä välii m e i l l e hänen ongelmansa ei ole minun.

        - Nm. Mitä väliii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä välii m e i l l e hänen ongelmansa ei ole minun.

        - Nm. Mitä väliii.

        Jos matkii, se pitää osata tehdä paremmin. - Nm. Ymmärrätkö edes itse


    • Anonyymi

      76 vuotias siskoni koko elämän tehtävä on ollut Vitsinä nolata minua lähes 69 vuotiasta. niinpä en häneen kontakti kuin satunaisesti jos muita henkilöitä.Ei tunnu siskolta,ei tuntunut 23 vuoteen. Turha hänen on sanoa meitä on enää 3 jäljellä.Kun 6 on kuollut. Epäilee että yli 80vuotias sisko kuolee,kun röhii aina tupakka yskää?Vedota meitä on sitte kaksi jäljellä yhdeksästä. Turhan laskee minut mukaan.Ei saa jalan sijaa elämäni koskaan.En noteraa häntä,Ihan yksin saa olla puolisonsa aikuisten lasten ja lasten lastensa kanssa. Ilkeydellä ja pahansuopeudella on rajansa.Hän on minulle kuollut ollut 23 vuotta,vaikka elää!Itis-kauppakeskus väistän hänet.Kännyn ympäri jos vastaan tulee!

    • Anonyymi

      Kaikenlaisia.

    • Anonyymi

      Kai on jotain vikaa päässä tai ongelmia, jos täytyy ihmisiä ivata ja pilkata ?

    • Anonyymi

      Ilkeilijät löytyy kumman usein nimenomaan lähipiiristä.

    • Anonyymi

      Vihamieshän tuo. Ei ystävällinen taho ilkeile. Erikseen on sitten läheisten ihmisten leikkimielinen roustaaminen.
      -Z-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe