ystävältä vai vihamieheltä?
Kumman hän tuo mieleesi?
Jokaista ihmistä voi ivailla, jos on ....
Jos joku pilkkaa ja ivailee sinua, niin tuntuukö tuo tyyppi
14
88
Vastaukset
- Anonyymi
Mieleen nousee aiemmin kuultu lause vihamiehestä.
- Anonyymi
Kumpi sinulla?
- Anonyymi
Vaikka en snaijaa aloituksen tarkoitusta / ajatusta, niin naljailija ei kuulu eikä tuo mieleen kumpaakaan ryhmää. Miksi hemmetissä ketään ihmistä pitäisi "ivailla"? - Nm. Pösilöitten hommaa
- Anonyymi
Eli et ota ollenkaan ihmisenä huomioonkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et ota ollenkaan ihmisenä huomioonkaan?
Häntä, siis pilkkaajaa, et ota ollenkaan ihmisenä huomioonkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häntä, siis pilkkaajaa, et ota ollenkaan ihmisenä huomioonkaan?
Ei siinä kommentissa niiin sanota, mutta toisaalta, miksi pitäisi huomioida joku sellainen, joka pilkaa, ivaa, väheksyy tai muuten noteeraa ikävällä tavalla. Olkoon ihan kaikessa rauhassa sellainen ihminen kuin on, hänen ongelmansa ei ole minun. - Nm. Mitä väliii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä kommentissa niiin sanota, mutta toisaalta, miksi pitäisi huomioida joku sellainen, joka pilkaa, ivaa, väheksyy tai muuten noteeraa ikävällä tavalla. Olkoon ihan kaikessa rauhassa sellainen ihminen kuin on, hänen ongelmansa ei ole minun. - Nm. Mitä väliii
Totta,
kaikenlaisia isänsä rakastajattaren vihaajia on olemassa, hän sijoittaa ne jo lapsena oppimansa ja omanksumansa tunteet uudessa elämäntilanteessaan uuteen naisimmeiseen.
Pilkka ja iva on tappamista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta,
kaikenlaisia isänsä rakastajattaren vihaajia on olemassa, hän sijoittaa ne jo lapsena oppimansa ja omanksumansa tunteet uudessa elämäntilanteessaan uuteen naisimmeiseen.
Pilkka ja iva on tappamista.Mitä välii m e i l l e hänen ongelmansa ei ole minun.
- Nm. Mitä väliii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä välii m e i l l e hänen ongelmansa ei ole minun.
- Nm. Mitä väliii.Jos matkii, se pitää osata tehdä paremmin. - Nm. Ymmärrätkö edes itse
- Anonyymi
76 vuotias siskoni koko elämän tehtävä on ollut Vitsinä nolata minua lähes 69 vuotiasta. niinpä en häneen kontakti kuin satunaisesti jos muita henkilöitä.Ei tunnu siskolta,ei tuntunut 23 vuoteen. Turha hänen on sanoa meitä on enää 3 jäljellä.Kun 6 on kuollut. Epäilee että yli 80vuotias sisko kuolee,kun röhii aina tupakka yskää?Vedota meitä on sitte kaksi jäljellä yhdeksästä. Turhan laskee minut mukaan.Ei saa jalan sijaa elämäni koskaan.En noteraa häntä,Ihan yksin saa olla puolisonsa aikuisten lasten ja lasten lastensa kanssa. Ilkeydellä ja pahansuopeudella on rajansa.Hän on minulle kuollut ollut 23 vuotta,vaikka elää!Itis-kauppakeskus väistän hänet.Kännyn ympäri jos vastaan tulee!
- Anonyymi
Kaikenlaisia.
- Anonyymi
Kai on jotain vikaa päässä tai ongelmia, jos täytyy ihmisiä ivata ja pilkata ?
- Anonyymi
Ilkeilijät löytyy kumman usein nimenomaan lähipiiristä.
- Anonyymi
Vihamieshän tuo. Ei ystävällinen taho ilkeile. Erikseen on sitten läheisten ihmisten leikkimielinen roustaaminen.
-Z-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221