Jos joku pilkkaa ja ivailee sinua, niin tuntuukö tuo tyyppi

Anonyymi

ystävältä vai vihamieheltä?

Kumman hän tuo mieleesi?

Jokaista ihmistä voi ivailla, jos on ....

14

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mieleen nousee aiemmin kuultu lause vihamiehestä.

• Anonyymi

Kumpi sinulla?

• Anonyymi

Vaikka en snaijaa aloituksen tarkoitusta / ajatusta, niin naljailija ei kuulu eikä tuo mieleen kumpaakaan ryhmää. Miksi hemmetissä ketään ihmistä pitäisi "ivailla"? - Nm. Pösilöitten hommaa

• Anonyymi

Eli et ota ollenkaan ihmisenä huomioonkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et ota ollenkaan ihmisenä huomioonkaan?

Häntä, siis pilkkaajaa, et ota ollenkaan ihmisenä huomioonkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häntä, siis pilkkaajaa, et ota ollenkaan ihmisenä huomioonkaan?

Ei siinä kommentissa niiin sanota, mutta toisaalta, miksi pitäisi huomioida joku sellainen, joka pilkaa, ivaa, väheksyy tai muuten noteeraa ikävällä tavalla. Olkoon ihan kaikessa rauhassa sellainen ihminen kuin on, hänen ongelmansa ei ole minun. - Nm. Mitä väliii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä kommentissa niiin sanota, mutta toisaalta, miksi pitäisi huomioida joku sellainen, joka pilkaa, ivaa, väheksyy tai muuten noteeraa ikävällä tavalla. Olkoon ihan kaikessa rauhassa sellainen ihminen kuin on, hänen ongelmansa ei ole minun. - Nm. Mitä väliii

Totta,
        kaikenlaisia isänsä rakastajattaren vihaajia on olemassa, hän sijoittaa ne jo lapsena oppimansa ja omanksumansa tunteet uudessa elämäntilanteessaan uuteen naisimmeiseen.

Pilkka ja iva on tappamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta,
        kaikenlaisia isänsä rakastajattaren vihaajia on olemassa, hän sijoittaa ne jo lapsena oppimansa ja omanksumansa tunteet uudessa elämäntilanteessaan uuteen naisimmeiseen.

Pilkka ja iva on tappamista.

Mitä välii m e i l l e hänen ongelmansa ei ole minun.

- Nm. Mitä väliii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä välii m e i l l e hänen ongelmansa ei ole minun.

- Nm. Mitä väliii.

Jos matkii, se pitää osata tehdä paremmin. - Nm. Ymmärrätkö edes itse

• Anonyymi

76 vuotias siskoni koko elämän tehtävä on ollut Vitsinä nolata minua lähes 69 vuotiasta. niinpä en häneen kontakti kuin satunaisesti jos muita henkilöitä.Ei tunnu siskolta,ei tuntunut 23 vuoteen. Turha hänen on sanoa meitä on enää 3 jäljellä.Kun 6 on kuollut. Epäilee että yli 80vuotias sisko kuolee,kun röhii aina tupakka yskää?Vedota meitä on sitte kaksi jäljellä yhdeksästä. Turhan laskee minut mukaan.Ei saa jalan sijaa elämäni koskaan.En noteraa häntä,Ihan yksin saa olla puolisonsa aikuisten lasten ja lasten lastensa kanssa. Ilkeydellä ja pahansuopeudella on rajansa.Hän on minulle kuollut ollut 23 vuotta,vaikka elää!Itis-kauppakeskus väistän hänet.Kännyn ympäri jos vastaan tulee!

• Anonyymi

Kaikenlaisia.

• Anonyymi

Kai on jotain vikaa päässä tai ongelmia, jos täytyy ihmisiä ivata ja pilkata ?

• Anonyymi

Ilkeilijät löytyy kumman usein nimenomaan lähipiiristä.

• Anonyymi

Vihamieshän tuo. Ei ystävällinen taho ilkeile. Erikseen on sitten läheisten ihmisten leikkimielinen roustaaminen.
      -Z-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      342
      8652
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2551
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2328
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1945
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1522
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1371
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      179
      1307
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1300
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1207
    Aihe