Latasin Mozilla Firefoxin uusimman version tietokoneelleni. Sen jälkeen ohjelma kysyi, haluanko, että kirjanmerkit siirretään uuteen versioon. Vastasin kyllä, mutta eivät ne siirtyneetkään.
Mitä tässä uskaltaa nyt tehdä? Tuhoutuvatko kirjanmerkkini, jos suljen tämän vanhan version? (Tällä hetkellä koneellani on siis auki yhtä aikaa sekä vanha että uusi Firefox.)
Pitäisikö minun poistaa äsken asentamani Firefox ja aloittaa asennus alusta?
Kirjanmerkit eivät siirtyneet Firefoxin uuteen versioon
11
64
Vastaukset
- Anonyymi
Poistin äsken Firefoxin uusimman version sulkematta vanhaa. Kirjanmerkit säilyvät tallessa. Pitäisikö minun sallia kohta "Anna firefoxin tehdä tietokoneellesi muutosia (käyttäjätilien seuranta tms.)" kun yritän asentaa sitä uudelleen? Käyttäjätilien seuranta kuulostaa minusta ikävältä kyttäykseltä, joten en ruksinut sitä viimeksi.
- Anonyymi
Koeta nyt ensin siitä Edgestä saada aloitussivu toimimaan..
- Anonyymi
Kopsaa profiilikansiosta places.sqlite uuden asennuksen profiiliin. Selain ei saa olla käynnissä kopioinnin aikana. Samalla siirtyy mahdolliset historiatiedot jne.
http://kb.mozillazine.org/Places.sqlite- Anonyymi
Kiitos vinkistä. :) Osaako joku vielä kertoa, miksi firefox haluaa seurata käyttäjätiliäni ja tehdä tietokoneelleni muutoksia aina kun avaan sen? Miksi minun pitäisi suostua siihen vai eikö pitäisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vinkistä. :) Osaako joku vielä kertoa, miksi firefox haluaa seurata käyttäjätiliäni ja tehdä tietokoneelleni muutoksia aina kun avaan sen? Miksi minun pitäisi suostua siihen vai eikö pitäisi?
Yleensä nuo " Saako ..... tehdä muutoksia..." koskevat ohjelmien asennuksia tai päivityksiä.
Jos et anna lupaa niin ohjelmat eikä päivirtykset eivät asennu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään nimessä pidä antaa suostumustaan tuollaiseen, kannattaa poistaa haittaohjelmat koneelta kokonaan.
- Anonyymi
Lataappa Chrome. Firefox on aina Firefox
- Anonyymi
Vai pitäisi vakoilukunkku asentaa.
No vapunen on aina vapunen.
"Oletko Chrome-selaimen käyttäjä? Lue tästä 7 syytä lopettaa sen käyttö
15.12.2021 13:15" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai pitäisi vakoilukunkku asentaa.
No vapunen on aina vapunen.
"Oletko Chrome-selaimen käyttäjä? Lue tästä 7 syytä lopettaa sen käyttö
15.12.2021 13:15"Älkää nyt tehkö elämästänne kovin hankalaa, vakoilua pelätessänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää nyt tehkö elämästänne kovin hankalaa, vakoilua pelätessänne.
Ei tarvitse pelätä kun pysyy erossa vapu-ukon mainostamasta.
- Anonyymi
Kopioi kirjanmerkit usb-muistille.
1. Klikaa "Kirjanmerkit".
2. Klikkaa "Järjestele kirjanmerkkejä".
3. Klikkaaa "Tuo ja varmuuskopioi".
4. Valitse varmuuskopiointi ja usb-tikku kopiointipaikaksi.
Kun haluat siirtää kirjanmerkit uuteen Firefoxin versioon, valitse kohdassa 4 palautus ja palauta kirjanmerkit usb-tikulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492690
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501401- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3021223The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24950Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899