On luopuminen ! Olen paljosta joutunut luopumaan, ja nyt luovun kaikesta lopustakin, unelmastanikin 🙂. Enää vain TÄMÄ hetki !!!!! Ei mitään muuta 🙂
Elämässä vaikeinta
11
112
Vastaukset
Luopumaan joutuu tässä elämässä meistä itse kukin, vaan luovuttaa ei piä.
- Anonyymi
😁😁😁😁❤🙌
- Anonyymi
No joo en OMASTA elämästäni luovuta 🙂. Ehkä, 🤔 sitten kun on kaksi metriä multaa päällä 🙂. Ehkä en silloinkaan 😂😂😂, pusui 😁
Anonyymi kirjoitti:
No joo en OMASTA elämästäni luovuta 🙂. Ehkä, 🤔 sitten kun on kaksi metriä multaa päällä 🙂. Ehkä en silloinkaan 😂😂😂, pusui 😁
No rehellisesti sanottuna, oon kyllä ite joskus luovuttanut, niin ihmisten kuin myös asioiden suhteen.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No rehellisesti sanottuna, oon kyllä ite joskus luovuttanut, niin ihmisten kuin myös asioiden suhteen.
No voiiiiiihhhh, ainahan sinulle löytyy korvikkeita☺😙, upeita sellasii !!!!!☺. Et et oo mistään luopunut !!!!!!!! EHKÄ ....niin makaa kuin petaa !!!☺😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voiiiiiihhhh, ainahan sinulle löytyy korvikkeita☺😙, upeita sellasii !!!!!☺. Et et oo mistään luopunut !!!!!!!! EHKÄ ....niin makaa kuin petaa !!!☺😙
Sanosinko ,että haista vit*u , juu tiedän, mielelläsi 😛.
Ketä leikkiin jne. ☺ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanosinko ,että haista vit*u , juu tiedän, mielelläsi 😛.
Ketä leikkiin jne. ☺Soriiiii, en ollut leikissä mukana, mut.........ehkä minäkin " leikkiä " osaan, saattaa olla hiekkalaatikko leikit kaukana , kun minä alan leikkimään !!!!!!!!☺😙
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menee ehkä pikkusen lujaa 😅
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Nyt menee ehkä pikkusen lujaa 😅
Ihan saatanan lujaa meneekin 😙, oottelen vaan niitä piipaa autoja ja valkotakkisii ku hakee mut hoitoon 😂😂😂😂😂, pusui☺
- Anonyymi
Mahtavaa, ja kahdeksan muuta tilalle.
- Anonyymi
Olenko Juudas? Luovuin lapsuudenkodin osastani muutaman €uron tähden :´-(
Per-kel
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot26318227Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss8610425Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3817004Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai615409Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki394617Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.833371"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1172972Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972506Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit302119MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä261910