Nyt tarvitsisin apua kipeästi. Kyseessä siis volvo v70 2004
Eli siis yks päivä vetäisin kepillä luisua ja abs ja luistoneston vikavalo alkoi palamaan ja mittari meni nollaan ja trippi ei ota kilometrejä ja cruise lakkasi toimimasti. no olen sen jälkeen ajellut ja tämä vika lähtee aina satunnaisesti pois mutta palaa jokakerta takaisin. silloinkun valot eivät pala ja mittarit ottavat lukemaa niin ainut ongelma on että cruise ei silloinkaan jokakerta toimi. Entiedä mitä tehdä ja tämä alkaa olla jo melko outoa sillä miksi vikavalot palavat ns sillointällöin eikö kokoajan. Kyllä siellä varmasti vika on mutta mikä vika kyseessä että vaikuttaa niin moneen asiaan.
KIITOS AVUSTA JO ETUKÄTEEN.
Volvo v 70 abs ja luistonesto vika
5
6635
Vastaukset
- Anonyymi
Auto ottaa nopeussignaalin vasemman etupyörän ABS anturilta. Eli jos sieltä ei tule kunnon signaalia, alkaa nuo mainitsemasi ongelmat, jotka tarvitsevat toimiakseen sen nopeussignaalin.
Vika voi olla itse ABS-anturissa, sen johdotuksissa, mutta myös hammaskehässä jota kyseinen anturi lukee. Sieltä voi olla kehältä hampaita poissa, siellä voi olla ruostetta tai sen kiinnitys voi olla pettänyt (kehä poikki).
Toki, vika voi olla myös ABS yksikössä, mutta nuo ensinmainitut on merkittävästi halvempia selvittää ensin.
Jos käyt vaikka motonetissä lukemassa vikakoodit niin olet sen jälkeen asiassa viisaampi. Veikkaan että vikamuistista löytyy:
Wheel speed sensor, front left incorrect or no signal. - Anonyymi
Ettei vaan olis takapyörän magneetikehä rapainen ja laakereeissa väljää?
- Anonyymi
Kaikkihan on toki mahdollista, mutta tuo vika ei pudota nopeusmittarin näyttämää nollaksi.
- Anonyymi
Abs.ja lutstonestovika ym.. tietääkö joku mistä johtuu?
Ei lähde kunnolla liikkeelle kun painaa kaasua.- Anonyymi
Auttaakohan jos painaa napista dstc pois päältä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579