Ei ole hääviä työskennellä Thaimaassa

Anonyymi

Yleisin työ on puhelinmyyjä, palkka tonnin tai vähän toista. Rahat aina loppu, terveys reistailee, hammaskalusto heikossa hapessa. Thait kusettaa suomalaisia mennen tullen. Vaikka pääosin kaikki on halvempaa kuin Suomessa, läheisin tuttava on pyörre lompakon tiimoilla.

Normi puhelinmyyjällä asunto on vähintään yhtä hirveä kuin kämäisin kunnan vuokraluukku jossain mustalaisten asuttamassa 1970-vuoden tasakattoisessa 3-kerrostalossa. Puhelinmyyjien asunnot on pimeitä koppeja, joissa on kaikenlaisia vitsauksia. Terveyspalvelut ei pelaa, kaikesta on säästettävä. Eläkettä ei kerry pennin jeniä. Ennemmin tai myöhemmin on tartuttava siihen viimeiseen oljenkorteen joka on kurjuuden kirjon avaaminen sinäputkessa. Siitä saa muutaman lantin.

Eläkepäivät Thaimaassa, siellä missä aurinko asuu? Ei todellakaan minulle!

9

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsepä olet valintasi tehnyt.

• Anonyymi

Aloittaja asuu ja työskentelee Suomestoliitossa. Kirjoitin näkemykseni, koska on paljon sellaista porukkaa, jotka kehuvat Thaimaassa asumisen ja työnteon autuutta. Tätä kehumista kuulee sekä Suomessa että Thaimaassa. Autuus Thaimaassa avautuu vasta jos on saanut Suomessa jemmaan miljoonan tai kaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja asuu ja työskentelee Suomestoliitossa. Kirjoitin näkemykseni, koska on paljon sellaista porukkaa, jotka kehuvat Thaimaassa asumisen ja työnteon autuutta. Tätä kehumista kuulee sekä Suomessa että Thaimaassa. Autuus Thaimaassa avautuu vasta jos on saanut Suomessa jemmaan miljoonan tai kaksi.

Aloittaja lienee nimeltään jurpo ja niitähän riittää.

• Anonyymi

Kyllä puolikin milliä riittää jos on ikää jo 82. Ei ole valittamista ja lämmintä riittää. Eläkekin juoksee ihan mukavasti. Thaityttöset auttaa asiassa kuin asiassa. Tervetuloa tänne vaan mutta ei tyhjin taskuin tietenkään

• Anonyymi

Ei siellä mitään eurotonnia hankita puhelinmyyjänä. Suurimmalla osalla kuukauden ansiot jäävät eurosatasiin. Säästöjä siellä syödään ja kun säästöt on syöty, Suomi Ky kutsuu.

• Anonyymi

Minä ihmettelen miksi joku haluaa muuttaa maahan jossa asutaan kuin mustalaiset kaatopaikan vieressä. Jos aurinko on pääasia, suomalaiselle edullisista maista löytyy sivistyneempiä ja siistimpiä vaihtoehtoja.

• Anonyymi

parempi vaihtoehto on mikä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

parempi vaihtoehto on mikä?

Minkä vaihtoehdon sinä olet valinnut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä vaihtoehdon sinä olet valinnut?

Ei voi vastata kun mode poistaa vastaukset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe