Hei. Rajoitin syömistäni taas sujuvasti 7pv ja liikuin 20 000 askelta päivässä lihaskunto. Nyt oon kuitenkin tänään ja eilen ahminut aivan vitun järkyttäviä määriä enkä olo edes jaksanut oksentaa. Oon oikeesti ahminut yhteensä tänään ja eilen varmaan 7 000kcal. En oo kumpanakaan päivänä liikkunut tai ahminnan aloitettua käynyt vaa’alla. En uskalla edes kuvitella kuinka helvetin paljon ja pysyvästi mun paino on noussut. Vikkejä miten voisin rankaista itseäni tästä? Entä miten saan seuraavan viikon aikana kulutettua tarpeeksi jotta en liho ihan niin paljon? Riittääkö jos paastoan ja liikun 30 000 askelta päivässä lihaskunto ja hyppynaru jumppa? En usko että sorrun tollasen jälkeen ahmimaan kun teen sitä niin harvoin ja mä opin nyt kuinka kamalaa se on. Auttakaa läskiä.
Ahmin taas
Anonyymi
1
306
Vastaukset
- Anonyymi
Riittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711579
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361186- 561051
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187888- 40773
- 49740
- 62696
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533661- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78588