Hei. Rajoitin syömistäni taas sujuvasti 7pv ja liikuin 20 000 askelta päivässä lihaskunto. Nyt oon kuitenkin tänään ja eilen ahminut aivan vitun järkyttäviä määriä enkä olo edes jaksanut oksentaa. Oon oikeesti ahminut yhteensä tänään ja eilen varmaan 7 000kcal. En oo kumpanakaan päivänä liikkunut tai ahminnan aloitettua käynyt vaa’alla. En uskalla edes kuvitella kuinka helvetin paljon ja pysyvästi mun paino on noussut. Vikkejä miten voisin rankaista itseäni tästä? Entä miten saan seuraavan viikon aikana kulutettua tarpeeksi jotta en liho ihan niin paljon? Riittääkö jos paastoan ja liikun 30 000 askelta päivässä lihaskunto ja hyppynaru jumppa? En usko että sorrun tollasen jälkeen ahmimaan kun teen sitä niin harvoin ja mä opin nyt kuinka kamalaa se on. Auttakaa läskiä.
Ahmin taas
Anonyymi
1
154
Vastaukset
- Anonyymi
Riittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15211446- 288112
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565924Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1644900- 164697
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai364345Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas894230- 853522
- 803270
- 481771