Kuinka paljon naisella saa olla seksikumppaneita, että mies hyväksyy hänet tyttöystäväkseen puhumattakaan vaimokseen? Aiemmin katsottiin, että nainen on holtiton, jos seksikumppaneiden määrä on enemmän kuin kolme. Onko 20 liikaa ? Tai entä jos kumppaneita on ollut 50 tai 100 puhumattakaan enempää? Merkitseekö tällainen nykyisin miehelle ?
Naisen seksikumppanien määrä
6
711
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mtään merkitystä ainakaan minulle. Se on elettyä elämää. Laulussakin sanotaan..Tahdon vaimokseni tarjoilijattaren.
- Anonyymi
Ainoa ongelma lienee se, että pystyykö ison määrän kumppaneita omannut nuorehko ihminen rauhoittumaan? Eikä tuo 20 ole välttättä isoin määrä, en tiedä!
Mutta nyt ihan kokemuksesta! Sama myös minun kaltaisella paljon yksinolleella miehellä jolla on ikää jo yli 50. Puuttuu kyky päästää ketään lähelle ja ottaa hyvää vastaan!
Mutta onhan vielä yksi pointti! Hyväksyä toiselle suhteen ulkopuolinen kaveri. Eli saa olla kaveri jonka elämä on myös parisuhde ja hän harrastaa seksiä oman kanssa. - Anonyymi
Sen jälkeen kun 14-vuotiaana menetin neitsyyteni serkkupojalle saunassa, olen rakastanut seksiä todella paljon. Koulussa minulta tietenkin meni kiltin tytön maine lopullisesti, kun serkkupoika oli kehuskellut saaneensa minulta ja se aiheutti sen, että monet koulumme pojat olivat jatkuvasti kärkkymässä panolle pääsyä. Ja minä tyttö se vaan jaoin. Kerran huppelissa jopa veljellenikin. Opiskeluaikana minun ei tarvinnut ottaa lainaa lainkaan, kun olin joka toinen päivä jonkun avokätisen vanhemman herran vieraana. Olen menettänyt laskun siitä, että kuinka monen kanssa olen ollut vuoteessa, mutta ajattelin kerran että ehkä siinä 150-200 miestä, tai poikaa on käynyt asialla. Paras kerta oli erään tutun mökillä kun siellä oli 8 poikaa ja jokaiselle annoin, joillekin useamman kerran. Oli seuraavalla viikolla hiukan vaikea kävellä. Sitten löysin miehen, hyvän miehen. Oli yksi niistä nuoruuden kavareista, joka tiesi tasatarkkaan historiani ja suorastaan rakastaa kuunnella tarrinoitani kaikista erikoisistakin naimakerroista. Se kiihottaa häntä ja minä saan käydä vieraissa koska haluan...
- Anonyymi
Ok! Mutta on asiassa toinenkin puoli vaikka ei tuo kertomasi mikään tyylikäs olekaan! Kaikkein typerintä on tuo että pitää pyytää ja edellyttää salassapitoa joka oikeasti ei toimi, sillä se vaan ei toimi! Ihmisten pitää voida luottaa toisiinsa ja jos pitää avautua jollekin, niin avaudutaan asiasta eikä siihen liittyvästä ihmisestä.
Mutta mietin vain pitäisikö ihmisen olla 27v ikään saakka nunna tai munkki ja säästää hääyöhön ja pettyä!
Mitä sillä on väliä?
Ei mun vaimonikaan kysellyt kuinka monessa pillussa olen kulliani käyttänyt ennen häntä.
Enkä ole laskenut.- Anonyymi
mulla ei kessään muussa ja empä olis ottanutkaan ellen olis eka ollut
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133191
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172951Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee4001760Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess351588- 961372
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531299- 991267
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1901203Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1911181Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe1461039