Ei ole näkynyt sitten viime kesän, tai tuntunut.
Olisipa seksiä...
15
770
Vastaukset
- Anonyymi
Joku saisi tulla päälle ja työntää kunnolla pohjaan asti.
Pitäisin kiinni ja painaisin itseäni vasten.- Anonyymi
Ehkä voisin tulla, kun tietäisin missä olet, minkälainen, varattu tai et?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä voisin tulla, kun tietäisin missä olet, minkälainen, varattu tai et?
En osaa sanoa itsekään, kun ihmissuhde on oudossa vaiheessa... tällaista tulee pikkuhiljaa mieleen, vaikka tunteet vetää vieläkin tuttuun suuntaan.
- Anonyymi
Voisin vaikka ottaakin sut, jos vaan oot läheltä.
M39 satakunta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin vaikka ottaakin sut, jos vaan oot läheltä.
M39 satakuntaKiitos, kauniisti kirjoitettu. Taidan vielä odottaa, jos saisin jouluna kulkuset helkähtämään.
Tämään panen (😉) pöytälaatikko-boyfriendin töihin, pahimpaan pakotukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, kauniisti kirjoitettu. Taidan vielä odottaa, jos saisin jouluna kulkuset helkähtämään.
Tämään panen (😉) pöytälaatikko-boyfriendin töihin, pahimpaan pakotukseen.Poikaystävä on jo "tulilla" eli lämpenee hyvää vauhtia. Erektiohan on ikuinen...
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa itsekään, kun ihmissuhde on oudossa vaiheessa... tällaista tulee pikkuhiljaa mieleen, vaikka tunteet vetää vieläkin tuttuun suuntaan.
Panisin sinua mielelläni kerro missä olet niin tavataan
- Anonyymi
Hupiukolla ei ole dildoa sisällään ja vibraa klitoriksen päällä.
Minullapa on molemmat, yhtä aikaa ja juuri nyt.- Anonyymi
Halvat huvit, kaikki tietää kenellä.
- Anonyymi
Eipä tarvitse maksaa kenellekään, kun on kerran tehnyt hankinnat.
- Anonyymi
Olispa seksiä täälläkin päin…
- Anonyymi
Se on selvästi hupeneva luonnonvara, taantuu käsityöasteelle aina vain enemmän...
- Anonyymi
Pitääkö tulla tähänkin ketjuun tappelemaan ja heittelemään samoja typeryyksiä?
Kirjoittakaa jotain positiivista. Kuka käy kuumana juuri nyt, on märkä/kova?- Anonyymi
Minä ap sain juuri 4. kerran kahden päivän aikana. Vieläkin tuntuu hyvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ap sain juuri 4. kerran kahden päivän aikana. Vieläkin tuntuu hyvältä.
Ja ihan itse tein.
Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175540
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412495
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus02211Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432161Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332126Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131510- 381390
- 1651310