Sain postilaatikkoon viestin, että alueellamme, maksuton remonttiarvio yms . Laitoin viestiä, että keittiö ensimmäisenä menossa remonttiin ja tämän jälkeen kylppäri sauna koko mökki . Herra johtaja soitti ja sopi kanssamme tapaamisen. Kun keittiön arviohinnan kuultuani sanoin nukkuvani yön yli, kysyi johtaja, onko meillä kenties tuttuja remppajätkiä ja sanoi kesken neuvottelun, etttä tämä keskustelu on sitten paras lopettaa tähän! Jos päädyn heihin, on minulla heidän puhnro (olin kai liian surkea ostaja saadakseni käyntikortin saatika mitään brosaa mitään laattaa, kaakelia tai muutakaan vermettä en saanut edes nähdä)) johtaja on todella kiireinen koko seuraavan viikon.. Olen itse työskennellyt 30 vuotta asiakaspalvelussa ja enpä ole noin ylimielistä käytöstä koskaan nähnyt. Monasti olen nöyrtynyt ja aina ajatellut asiakkaan olevan kuningas.
Mainosmiehet liikkeellä
Anonyymi
1
88
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa kummaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075628- 835057
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 502855
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102374Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986