En saa tehtyä Instagram-tiliä nimimerkillä

Anonyymi

Joka kerta, kun luon uuden Instagram-tilin, odotan muutaman päivän ja sitten yritän kirjautua, niin Instagram ilmoittaa, että olen rikkonut sääntöjä ja tili on suljettu. Yritän tällöin tietenkin luoda uuden tilin eri IP-osoitteella, nimellä, nettiselaimella, sähköpostilla ja kännykkänumerolla, mutta aina sama juttu: olet rikkonut yhteisön sääntöjä ja tili on suljettu. Mistä tämä voi johtua?

Minulla on Facebook-tili oikealla nimelläni. Osaako Instagram mahdollisesti yhdistää tietokoneeni Facebook-tiliini ja sitä kautta Instagramiin eikä anna luoda Instagram-tiliä nimimerkillä ja eri sähköpostiosoitteella, vai mistä on kyse?

Miten tämän onnistuu kiertämään, koska en aio oikeaa nimeäni laittaa Instagram-tiliini tai käyttää sitä Facebook-tiliini kautta, vaan tarkoitus olisi vain selata ja kommentoina muiden tilejä. Tämä ei onnistu, kun Instagram vaatii nykyään kirjautumisen jo kuvien selaamiseen.

8

2594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuota olisi pitänyt ajatella ennen koheltamista, myöhästä se nyt on kun jo paskat housuissa.

• Anonyymi

Oletko koskaan harkinnut Facebookista luopumista? Mikset ole? Etkö enää pysty tähän? Mikset pysty?

Hiukan mietittävää jouluksi.

• Anonyymi

Kyllähän tiedot Facebookilla on, vaikka deletoisi sieltä oman tilinsä. Jos Fb ja Insta ovat yhteydessä jotenkin toisiinsa, niin Fb-tilin poistaminen tuskin muuttaa tilannetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän tiedot Facebookilla on, vaikka deletoisi sieltä oman tilinsä. Jos Fb ja Insta ovat yhteydessä jotenkin toisiinsa, niin Fb-tilin poistaminen tuskin muuttaa tilannetta.

Et tainnut ymmärtää, mistä nyt oli kysymys.

Luovu ensin Facebookin käytöstä. Kokeile muutama kuukausi. Huomaat sen olleen täysin turha sinulle. Sitten luovut Instagrammin käytöstä. Onnistuuko?

Ei noita ihmisiä aivopeseviä epärehellisesti toimivia täysin moraalittomia palveluita kukaan oikeasti tarvitse. Muutaman viikon vieroituskuuri muuttaa koko vääristyneen maaimankuvasi.

• Anonyymi

Katsopas kuka omistaa Instan.

• Anonyymi

Hölmöjä höplästä vedätettäviä näköjään riittää yhä vieläkin.
      Aina ihmetellyt miksi sellaisiin pitää liittyä ja tehdä jotain itsensäpaljastustilejä.

• Anonyymi

miksi kaikki haukkuu kysyjää fb ja insta addiktiksi kun itse olevat täällä kirjoittelemassa vihaviestejä 24/7, sanon kuin olisin parempi mutta silti. Ja kyllä minullakin on pelkkiä stalkkaustilejä joilla käyn kattomass auusien ihmisten nettiprofiilejä

• Anonyymi

Tänne ei sentään tarvitse antaa omia tietojaan! Toisinkuin FB:hen ja Instaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3645
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2600
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      597
      2302
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2046
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      78
      1847
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1688
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1658
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1602
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      95
      1469
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1466
    Aihe