Joka kerta, kun luon uuden Instagram-tilin, odotan muutaman päivän ja sitten yritän kirjautua, niin Instagram ilmoittaa, että olen rikkonut sääntöjä ja tili on suljettu. Yritän tällöin tietenkin luoda uuden tilin eri IP-osoitteella, nimellä, nettiselaimella, sähköpostilla ja kännykkänumerolla, mutta aina sama juttu: olet rikkonut yhteisön sääntöjä ja tili on suljettu. Mistä tämä voi johtua?
Minulla on Facebook-tili oikealla nimelläni. Osaako Instagram mahdollisesti yhdistää tietokoneeni Facebook-tiliini ja sitä kautta Instagramiin eikä anna luoda Instagram-tiliä nimimerkillä ja eri sähköpostiosoitteella, vai mistä on kyse?
Miten tämän onnistuu kiertämään, koska en aio oikeaa nimeäni laittaa Instagram-tiliini tai käyttää sitä Facebook-tiliini kautta, vaan tarkoitus olisi vain selata ja kommentoina muiden tilejä. Tämä ei onnistu, kun Instagram vaatii nykyään kirjautumisen jo kuvien selaamiseen.
En saa tehtyä Instagram-tiliä nimimerkillä
8
2370
Vastaukset
- Anonyymi
Tuota olisi pitänyt ajatella ennen koheltamista, myöhästä se nyt on kun jo paskat housuissa.
- Anonyymi
Oletko koskaan harkinnut Facebookista luopumista? Mikset ole? Etkö enää pysty tähän? Mikset pysty?
Hiukan mietittävää jouluksi.- Anonyymi
Kyllähän tiedot Facebookilla on, vaikka deletoisi sieltä oman tilinsä. Jos Fb ja Insta ovat yhteydessä jotenkin toisiinsa, niin Fb-tilin poistaminen tuskin muuttaa tilannetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tiedot Facebookilla on, vaikka deletoisi sieltä oman tilinsä. Jos Fb ja Insta ovat yhteydessä jotenkin toisiinsa, niin Fb-tilin poistaminen tuskin muuttaa tilannetta.
Et tainnut ymmärtää, mistä nyt oli kysymys.
Luovu ensin Facebookin käytöstä. Kokeile muutama kuukausi. Huomaat sen olleen täysin turha sinulle. Sitten luovut Instagrammin käytöstä. Onnistuuko?
Ei noita ihmisiä aivopeseviä epärehellisesti toimivia täysin moraalittomia palveluita kukaan oikeasti tarvitse. Muutaman viikon vieroituskuuri muuttaa koko vääristyneen maaimankuvasi.
- Anonyymi
Katsopas kuka omistaa Instan.
- Anonyymi
Hölmöjä höplästä vedätettäviä näköjään riittää yhä vieläkin.
Aina ihmetellyt miksi sellaisiin pitää liittyä ja tehdä jotain itsensäpaljastustilejä. - Anonyymi
miksi kaikki haukkuu kysyjää fb ja insta addiktiksi kun itse olevat täällä kirjoittelemassa vihaviestejä 24/7, sanon kuin olisin parempi mutta silti. Ja kyllä minullakin on pelkkiä stalkkaustilejä joilla käyn kattomass auusien ihmisten nettiprofiilejä
- Anonyymi
Tänne ei sentään tarvitse antaa omia tietojaan! Toisinkuin FB:hen ja Instaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031707- 2101537
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591020Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58855En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51804Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36735Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉58735The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5732