Muslimi eristää hylkiöksi mustamaalaten

Anonyymi

Muslimit käyttävät eristämistä tehokeinonaan päästäkseen eroon ihmisestä, joka ei heitä miellytä. Olen joutunut somalien käyttämän henkisen väkivallan uhriksi. Minut on eristetty muista, kukaan ei enää tervehdi saati sano sanaakaan. Heidän lapsensa osallistuvat siihen myös. Suomen yhteiskuntaan sopeutumattomien on syytä tarkastella omia asenteitaan. Ennen kyllä kaikki somalit ilmestyivät pihalle nähdessään minut, tein virheen, olin ainoa, joka puhui heidän kanssaan. Tilanteen muutti somaliäiti, jonka 11-v. tytär alkoi esittämään mielipiteitäni aina ominaan seuraavana päivänä. Ihmettelin sitä itsekin kovin. Äidille selvisi myös etten ole millään tavoin uskonnollinen.
Somalit ovat yleensä heikosti koulutettuja, mutta heidän lapsistaan tulee kaikista lääkäreitä. Ristinkin asuinpaikkani uudestaan Medisiinarilaaksoksi. Somalien tapa kommunimoida on yhteneväinen, faktat eivät kiinnosta, heidän elämänsä perustuu uskomuksiin. Olen menettänyt oikeuteni olla oma itseni, minulta on viety sananvapaus.
Eristäminen ei ole sivistynyt tapa toimia, samankaltaisuuksia olen löytänyt lestadiolaissa, jehovissa.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Selvitäs pääsi tuolla lääkäröineillä ja hae
      ->> väinämöisen paluu kauno <<

      Väinämöinen lupasi palata, kun ei kuuta,aurinkoa eikä ilmaista iloa. Joko hän on palaamassa kun kansalla ei ole enää tietoa kuusta eli kuolemasta eikä auringosta eli hengenvalosta eikä siten ilmaisesta iloostakaan.

      Väinämöinen ei palaa enää näkyvästi vaan inspiroi jo Suomen kansaa henkiseen tietoon kansallishenkenä omantuntomme kautta.

    • Anonyymi

      Pyhän Hengen tiellä kun opettelemme elämään, opimmekin kuolemaan. Meidänhän ei tarvitsisi enää syntyä tai kuolla, jos emme haluaisi. Meidän persoonalliset halumme pitävät kuitenkin meidät vielä tiukasti kiinni tässä jälleensyntymien pyörässä.

      • Anonyymi

        Ja miksi se ei vielä minulle onnistu? Siksi kun en vielä halua sen onnistuvan. Minun maalliset haluni pitävät minut tiukasti vielä otteessaan, enkä pääse niistä irti. Ryövärit hallitsevat vielä talossani, enkä minä taloani.


    • Anonyymi

      Mites se vanäjän valtaus on onnistunut, sielläjän on näitä aika liuta

      • Anonyymi

        Europas näil on jo ver-kostto rakenettu


    • Anonyymi

      Tietäkääs ja tajutkaas, näistä emme aivan puhumalla selviä

      • Anonyymi

        Misä liikuvatkin ja leviävät, ain helvetiliset toimet mielis
        - ei tarvii kuin ylimalkasen lenkin tehä tietovälineissä - tämä selvä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe