Ostaako kukkuu ja Vamos mies Eskolle joululahjaa

Anonyymi

Vai antaako vain lämmintä kättä ja kiittää kun sai hänen ex-vaimonsa.
Eikä taida Martinakaan mitään timantti korua saada työttömältä.
Stefulta sai.
Pitääkö tyytyä tuohisormukseen...

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pikkarainen varmaan laittaa saamansa lahjat ja kortit someen niinkuin synttärilahjat/kortit esiteltiin.
      Pitihän saada esittää Martinalta saamaansa puhelinta .
      Kukkuu vaan mitähän saa joulahjaksi Martinalta, aattona varmaan selviää...

      • Anonyymi

        Huonostipa sinä stalkkaat Hannun instaa. Et sitten huomannut kun jo paljon aikaisemmin tilasi itse puhelimen itselleen. Stefukin esitteli isänpäivälahjansa. Sofiahan ei Stefulle ole koskaan ostanut mitään lahjoja niin ei voi esitelläkään. Olisi kiva jos Stefullakin olisi joku rakas, joka ostaisi hänelle syntymäpäivä- ja joululahjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonostipa sinä stalkkaat Hannun instaa. Et sitten huomannut kun jo paljon aikaisemmin tilasi itse puhelimen itselleen. Stefukin esitteli isänpäivälahjansa. Sofiahan ei Stefulle ole koskaan ostanut mitään lahjoja niin ei voi esitelläkään. Olisi kiva jos Stefullakin olisi joku rakas, joka ostaisi hänelle syntymäpäivä- ja joululahjoja.

        Kuinka te jaksatte jauhaa noita samoja asioita, he ovat nyt viikon pois ja lomalla. Valmistakaa tekin nyt jo jouluun ja tälläiset turhuudet ja höpötykset unohtakaa jo tyystin.🎄HYVÄÄ JA RAUHALISTA JOULUA. 🎅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonostipa sinä stalkkaat Hannun instaa. Et sitten huomannut kun jo paljon aikaisemmin tilasi itse puhelimen itselleen. Stefukin esitteli isänpäivälahjansa. Sofiahan ei Stefulle ole koskaan ostanut mitään lahjoja niin ei voi esitelläkään. Olisi kiva jos Stefullakin olisi joku rakas, joka ostaisi hänelle syntymäpäivä- ja joululahjoja.

        En ole kyllä koskaan nähnyt nelikymppistä miestä, joka itse ostamaansa puhelinta esittelee kuin lapsi instassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka te jaksatte jauhaa noita samoja asioita, he ovat nyt viikon pois ja lomalla. Valmistakaa tekin nyt jo jouluun ja tälläiset turhuudet ja höpötykset unohtakaa jo tyystin.🎄HYVÄÄ JA RAUHALISTA JOULUA. 🎅

        Hyvin sanottu heistä, turhuudet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä koskaan nähnyt nelikymppistä miestä, joka itse ostamaansa puhelinta esittelee kuin lapsi instassa

        Hannu 39 v. jotenkin taantunut lapsen tasolle. Kukkuu vaan sain tälläsiä lahjoja ja kortteja syntymäpäivänä.
        Ymmärtäisin jos olisi lapsi.


      • Anonyymi

        Hyvä et pääsee hiihtämään, niin lapset saa olla rauhassa äidillisiltä otteilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä koskaan nähnyt nelikymppistä miestä, joka itse ostamaansa puhelinta esittelee kuin lapsi instassa

        Minä en onneksi tunne yhtään noin tunne kylmää ja ilkeämielistä ihmistä kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannu 39 v. jotenkin taantunut lapsen tasolle. Kukkuu vaan sain tälläsiä lahjoja ja kortteja syntymäpäivänä.
        Ymmärtäisin jos olisi lapsi.

        Ehkä sinullekkin tekisi hyvää mennä poolille brunaa, kuohua käteen ja stringit peffan peitoksi, unohtuu Hannu, 39 v. 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonostipa sinä stalkkaat Hannun instaa. Et sitten huomannut kun jo paljon aikaisemmin tilasi itse puhelimen itselleen. Stefukin esitteli isänpäivälahjansa. Sofiahan ei Stefulle ole koskaan ostanut mitään lahjoja niin ei voi esitelläkään. Olisi kiva jos Stefullakin olisi joku rakas, joka ostaisi hänelle syntymäpäivä- ja joululahjoja.

        Huonostipa sinä seuraat Sofiaa.
        Osti Stefulle kalliin t-paidan, minkä tämä pilasi pesukoneessa.
        Ja mistä tiedät mitä Sofia on Stefulle ostanut.
        Kaikkea ei tarvii mainostaa Suomessa.
        Fiksuilla ihmisillä on myös yksityiselämä olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka te jaksatte jauhaa noita samoja asioita, he ovat nyt viikon pois ja lomalla. Valmistakaa tekin nyt jo jouluun ja tälläiset turhuudet ja höpötykset unohtakaa jo tyystin.🎄HYVÄÄ JA RAUHALISTA JOULUA. 🎅

        Itse kuitenkin jatkat julkkisjuoruissa roikkumista 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka te jaksatte jauhaa noita samoja asioita, he ovat nyt viikon pois ja lomalla. Valmistakaa tekin nyt jo jouluun ja tälläiset turhuudet ja höpötykset unohtakaa jo tyystin.🎄HYVÄÄ JA RAUHALISTA JOULUA. 🎅

        Sinähän täällä jauhat tota samaa kaiken aikaa. Miksi helvetissä tulet tänne stalkkaamaan mitä Martinasta ja Hannusta on kirjoitettu? Mitä sä täällä teet? Todella skitso tapaus olet. Ootko sä AA:n tuuraaja vai kenties AA itse? :D VAMOS vaan mummolle, exälle, nyxälle ja leijonaemolle. (Lapsia ei tähän sekoiteta.)


      • Anonyymi

        Samaa sarjaa Estrogeenin kanssa , jolla taulu jossa sanotaan, että Esko on hyvä tyyppi , muistikohan ottaa mukaan perheen yhteiseen joulujuhlaan, voi näyttää Pikkaraiselle, että onko sulla myös.... LOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä koskaan nähnyt nelikymppistä miestä, joka itse ostamaansa puhelinta esittelee kuin lapsi instassa

        No ei kukaan selväpäinen mies toimi niin kuin Pikkarainen aivan kuin teinpissis, jäänyt henkisesti varmaan sille tasolle, joten hyvin sopii Martinan kanssa, samaa tasotonta jengiä koko Familia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en onneksi tunne yhtään noin tunne kylmää ja ilkeämielistä ihmistä kuin sinä.

        Kyllä sinä tunnet ainakin yhden, joka vielä pahoinpitelijäkin.


    • Anonyymi

      Eiköhän Estro saa Hannulta lämmintä kättä, aina kun muut ei huomaa.

      • Anonyymi

        Lakkaavat toistensa kynsiä yhdessä.


    • Anonyymi

      Etkö pysty näitä henkilöitä unohtaa edes kun he ovat lomalla ja joulunvietossa myös.?

      • Anonyymi

        Lopeta sinä murehtimasta toisten asioita, ja rauhoitu jo joulun odotukseen, jooko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta sinä murehtimasta toisten asioita, ja rauhoitu jo joulun odotukseen, jooko?

        Sulla se näyttää rauhaton olo olevan. Missä tuosta löysit murehtimista? Lähinnä surkuhupaisia ovat kuten te seuraajat, kun kuvittelette etteivät he ole julkisuudesta riippuvaisia tyrkkyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta sinä murehtimasta toisten asioita, ja rauhoitu jo joulun odotukseen, jooko?

        Martinan seuraajille näyttää olevan tyypillistä, että tyrkytetään muille niitä ohjeita, joita heidän pitäisi ehdottomasti antaa itselleen. Täällä sitä päivystetään ja vouhotetaan yötä päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla se näyttää rauhaton olo olevan. Missä tuosta löysit murehtimista? Lähinnä surkuhupaisia ovat kuten te seuraajat, kun kuvittelette etteivät he ole julkisuudesta riippuvaisia tyrkkyjä.

        Sanoo viittä vaille aikuinen😏😏


      • Anonyymi

        Kuule " myös", heille tulisi hätä ns, käteen, jos heidät unohdettaisiin !!!!!


    • Anonyymi

      Varmasti saadaan hiihto ym. kuvia molemmilta pilvin pimein.
      Pikkaraisella noussut kuvien otto hattuun, kun päässyt "julkkiksen" kanssa seurustelemaan.
      Samanlainen tyrkky kuin Martinakin.

      • Anonyymi

        Eihän niitä ole pakko seurata, jos noin ahdistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän niitä ole pakko seurata, jos noin ahdistaa.

        Ota omaan ahdistukseesi lääkkeet ettei täällä tarvitse päivystää.👍


      • Anonyymi

        Juuri niin. Tyrkyt on löytäneet toisensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota omaan ahdistukseesi lääkkeet ettei täällä tarvitse päivystää.👍

        Ei mua ahdista


      • Anonyymi

        Voi voi, minä niin tykkään Hannusta, on tosi sympaattisen oloinen mies. Tosi kivoja juttuja, en moiti. Ja sitten voi ohittaa jos ei kiinnosta.


      • Anonyymi

        Nyt kuule vain menet POOLILLE JA BRUNAA, niin harmitus häipyy ja uhohdat itsellesi epämieluisat tyypit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän niitä ole pakko seurata, jos noin ahdistaa.

        Voi niitä on niin kiva seurata, ne on niin hyviä näyttelijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, minä niin tykkään Hannusta, on tosi sympaattisen oloinen mies. Tosi kivoja juttuja, en moiti. Ja sitten voi ohittaa jos ei kiinnosta.

        Sympaattinen ihminen ei ole syytettynä siitä mistä se on. Eikä se känniörvellys karaokebaarissa ollut sympaattista . Instassaan esiintyy sympaattisena. Mitenhän se on, oikea elämä ja käytös vai instajulkaisut on totuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sympaattinen ihminen ei ole syytettynä siitä mistä se on. Eikä se känniörvellys karaokebaarissa ollut sympaattista . Instassaan esiintyy sympaattisena. Mitenhän se on, oikea elämä ja käytös vai instajulkaisut on totuus?

        Mitä sun elämä on palstan ulkopuolella, vai onko sitä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sun elämä on palstan ulkopuolella, vai onko sitä ?

        Mitäs luulisit? Kysy tuo kysymys itsestäsi se on varmasti paikallaan. Elät ja loukkaannut Pikkaraisen asioista niin kuin olisit hyvinkin läheinen. Jos näin on niin ymmärrän, että nousee tunteet pintaan ja yrittää keksiä vaikka mitä toisista kommentoijista, MUTTA jos et ole läheinen, niin tee nyt hyvä ihminen elämällesi jotain. Ihan pikku vinkkinä vielä, se että käy keskustelupalstoilla kirjoittelemassa on yleinen hupi. Paitsi tietysti silloin, jos alkaa elää elämäänsä idolinsa kautta mikä näyttää nyt sun kohdalla toteutuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs luulisit? Kysy tuo kysymys itsestäsi se on varmasti paikallaan. Elät ja loukkaannut Pikkaraisen asioista niin kuin olisit hyvinkin läheinen. Jos näin on niin ymmärrän, että nousee tunteet pintaan ja yrittää keksiä vaikka mitä toisista kommentoijista, MUTTA jos et ole läheinen, niin tee nyt hyvä ihminen elämällesi jotain. Ihan pikku vinkkinä vielä, se että käy keskustelupalstoilla kirjoittelemassa on yleinen hupi. Paitsi tietysti silloin, jos alkaa elää elämäänsä idolinsa kautta mikä näyttää nyt sun kohdalla toteutuvan.

        Minusta nämä kirjoitukset eivät kyllä ole mitään hupia, törkeitä ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta nämä kirjoitukset eivät kyllä ole mitään hupia, törkeitä ovat.

        No näitähän ei ole pakko lukea. Mee vauvalle, siellä ei keskustella Pikkaraista tai Martinasta kuin kehuvaan sävyyn. Muita somejulkkiksia räimitään siellä kylmä senkin edestä. Mutta jos sua ei ne haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs luulisit? Kysy tuo kysymys itsestäsi se on varmasti paikallaan. Elät ja loukkaannut Pikkaraisen asioista niin kuin olisit hyvinkin läheinen. Jos näin on niin ymmärrän, että nousee tunteet pintaan ja yrittää keksiä vaikka mitä toisista kommentoijista, MUTTA jos et ole läheinen, niin tee nyt hyvä ihminen elämällesi jotain. Ihan pikku vinkkinä vielä, se että käy keskustelupalstoilla kirjoittelemassa on yleinen hupi. Paitsi tietysti silloin, jos alkaa elää elämäänsä idolinsa kautta mikä näyttää nyt sun kohdalla toteutuvan.

        Nyt kolahti, tuli niin pitkä ja paatoksellinen kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näitähän ei ole pakko lukea. Mee vauvalle, siellä ei keskustella Pikkaraista tai Martinasta kuin kehuvaan sävyyn. Muita somejulkkiksia räimitään siellä kylmä senkin edestä. Mutta jos sua ei ne haittaa.

        Kenen somejulkkiksen puolesta sinä "hupina" kostat Martinalle ja Hannulle?
        Sofian? Maisan? Tukiaisen?


      • Anonyymi

        Estrogeenistä tuli oikein tyrkkyjen tyrkky, pahin noista kaikista. Luulee kyllä itsestään aivan liikoja, kun ei mitään meriittejä ei ole kuin roska tv ohjelmissa pyöriminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi niitä on niin kiva seurata, ne on niin hyviä näyttelijöitä.

        Noloja ja säälittäviä, mutta nauraahan heille saa vai onko sekin kielletty tiimin taholta.....LOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, minä niin tykkään Hannusta, on tosi sympaattisen oloinen mies. Tosi kivoja juttuja, en moiti. Ja sitten voi ohittaa jos ei kiinnosta.

        Sympaattinen mies ei saa raiskaussyytettä !


    • Anonyymi

      Totuus ei kaikkia miellytä.

    • Mitä ihmeellistä ja hämmästyttävää siinä on, jos ostavatkin toisilleen joululahjoja? Kyllä se hateri niin vaan on, että jos yhdessä etenkin aattoa vietetään, niin silloin ymmärretään ostaa jo ihan kohteliaisuutena jokaiselle jotakin "pientä ja kivaa". Sinä et sitä tietenkään katkerana ihmisenä ymmärrä.

      • Anonyymi

        Niinhän me taviksetkin tehdään, eikä sitä kukaan pidä pahana.
        Hyvää Joulua Railille
        😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän me taviksetkin tehdään, eikä sitä kukaan pidä pahana.
        Hyvää Joulua Railille
        😊

        Sama täällä. Hyvää joulua Railille. Olet niin mukava järjen ääni tällä palstalla.
        Nuo teinien tai teinitason uhot ja jankutukset tahtoo olla niin väsyttäviä, että pakko "hypätä yli".


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe