Ihmettelen, miten täällä jaksetaan jauhaa vuodesta toiseen martina-stefu-sofia-edesottamuksista, kun Suomessa on ihan täyspäisiä ja paljon paremman näköisiä julkkiksia.
Esim. nämä.
https://www.seiska.fi/kotimaa/syke-tahti-janne-saarinen-esitteli-tyttoystavansa-somekansa-hullaantui-siis-miten-kaunis
Janne ja Jenna
20
716
Vastaukset 20
- Anonyymi
Näistä käpysistä ja niiden nimistä tulee mieleen Jin ja Jan. 😁🤶🎅
- Anonyymi
Jenna on kyllä todella upea. Tänään postaili instaansa taas upeita kuvia.
- Anonyymi
Joo mut, kun noikaan ei kiinnosta mua. Marttina juttuja seuraan vain siksi, kun niihin kommentoi varttihullut. Ei tavallinen hullu siis oo mitään noitten rahasta hulluja esittävien verrattuna. Se pistää puupään ihan sekaisin. Tuo rahanhimo ja juorutäti on kohottanut itsensä uuteen ammattinimikkeeseen.
Hykerten itsekseni. Tähän loppuun sellainen hepon hirnahdus hymiö.- Anonyymi
Onks tää nainen Romaani on aivan ainakin saman näköinen , ja kolikon pitää roikkua ulkona kuin koirilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks tää nainen Romaani on aivan ainakin saman näköinen , ja kolikon pitää roikkua ulkona kuin koirilla.
Kielikin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin on romaani, ihan naisihmiseltä näyttää... :D Mene kirjastoon katselemaan romaaneja.
- Anonyymi
Syy siihen miksi jatkuvasti ja iankaikkisesti jauhetaan Sofiasta, Stefusta ja Martinasta on yksinkertaisesti se, että Martinan fanit eivät sulata sitä, että Stefu jätti Martinan ja vaihtoi Sofiaan. Sitä katkeruutta ja vihaa pitää pitää yllä tuomiopäivään asti. Olisi voinut kuvitella, että jauhanta olisi jo loppunut siihen, kun Sofia jätti Stefun jo alkukesällä (muistaakseni) ja Stefu siis vapailla markkinoilla, mutta Martinan fan clubin kosto elää...
- Anonyymi
Outoa on sitten toi sun viestisi, koska Martina jätti Stefanin ja samoin kertoi Stefan itse et Martina halusi eron jo tammikuussa hänestä. On vieläkin minulla Seiskalehti jossa on tää kirjoitus .
- Anonyymi
Sofia ei jättänyt Stefania, sanoi et on vain väliaikainen ratkaisu ja he saattavatkin vielä jatkaa yhdessä Stefanin kanssa.Jätti myöskin vaatteensa Stefanin asuntoon ja tiedämme et lensi vaatteet kadulle ja ei asiaa enää mitään asuntoon naisella ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa on sitten toi sun viestisi, koska Martina jätti Stefanin ja samoin kertoi Stefan itse et Martina halusi eron jo tammikuussa hänestä. On vieläkin minulla Seiskalehti jossa on tää kirjoitus .
Sofia fanit vääristelyä on joka asiassa, niin on myöskin heidän suosikki julkkis Sofiakin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia fanit vääristelyä on joka asiassa, niin on myöskin heidän suosikki julkkis Sofiakin .
Martina on parhautta! Hän huomasi jo varhain olevansa parempi kuin kaikki muut... :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia ei jättänyt Stefania, sanoi et on vain väliaikainen ratkaisu ja he saattavatkin vielä jatkaa yhdessä Stefanin kanssa.Jätti myöskin vaatteensa Stefanin asuntoon ja tiedämme et lensi vaatteet kadulle ja ei asiaa enää mitään asuntoon naisella ole.
Et-et-et-et-et-moukka on tainnut kirjoittaa jokaisen Martinaa puolustelevan kommentin. Ahkera mummo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et-et-et-et-et-moukka on tainnut kirjoittaa jokaisen Martinaa puolustelevan kommentin. Ahkera mummo!
Jos on mummo 46 vuotias, no mikäs siinnä sitten on vikaa. Sivistää itseäsi, ei pidä käyttäytyä kuin 12 - vuotias teini ja haukkua toisia henkilöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä Martina sitten kesällä ruikutti Eirassa, että Sofia ja Bambi olivat HÄNEN kodissaan, kerta oli Stefun jo tammikuussa jättänyt ja eikös se kämppä ollut Stefun nimissä muutenkin? Stefulta ainakin vuokria perittiin.
- Anonyymi00019
Anonyymi kirjoitti:
Sofian fani käyttää sieniä ja huumeita Itse kertoi asiasta ja teki siitä oikein aloituksen. Huumeiden käyttäjät aina puolustavat toisiaan ja se on kyllä täällä kaikki hyvin huomaneet.
- Anonyymi
No mitä näistä Jannesta ja Jennasta pitäisi sitten kommentoida? Ihan kivannäköinen nuori pari? Mitä kiinnostavaa heissä on, paitsi että nainen on nuori ja kaunis ja mies näyttelijä.
Ihmettelen kylläkin, miksi mies haluaa jakaa kuvan naisystävästään yläosattomissa ja kieli ulkona. Aika mautonta. - Anonyymi00016
Janne taitaa olla oikeen julkisuustyrkky....
- Anonyymi00017
Eipä ole enää Jenna kainalossa, nykyään Alisa.
Mutta Martasta puheenollen, se vaan yksikseen jatkaa. Ei löydy niin hullua joka ottas. - Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eipä ole enää Jenna kainalossa, nykyään Alisa.
Mutta Martasta puheenollen, se vaan yksikseen jatkaa. Ei löydy niin hullua joka ottas.Martina ei huoli perheellisiä ukkomiehiä, niin tekee tää Sofia. Mies pettää kuitenkin kokoajan Sofiaa ja niin ovat sen kaikki avomiehet tehneet jatkuvasti.
- Anonyymi00018
Onneksi on muitakin parempia julkkiksia ja tasokkaampia, joita on kiva seurata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071288
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94908Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31824- 66703
- 32645
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93642S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18578
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10486