Olemmeko me uudestisyntyneitä?

Anonyymi

Saarnaajat eivät juuri puhu asiasta?
Muut seurakunnat painottavat tapahtumaa pesastumisessa?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emme ole?
      Oikeasti emme edes tiedä mitä tekemistä sillä on opetuksessamme?

      • Anonyymi

        Hävettää puolestasi Jussi. Itse laitoit avauksenkin ja taas kämmäsit nimimerkkisi näkyviin.
        En ole vellu, mutta miten luulet voivani vilpillä edistää totuuden asiaa?

        Älä väitä taas että tuollaisen sähköpostin sait.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävettää puolestasi Jussi. Itse laitoit avauksenkin ja taas kämmäsit nimimerkkisi näkyviin.
        En ole vellu, mutta miten luulet voivani vilpillä edistää totuuden asiaa?

        Älä väitä taas että tuollaisen sähköpostin sait.

        Älä häpeile.
        Panin sen vieraana olevan ihmisen sanonnan, joka on Vl ja kaverini, kun luimme koneeltani tuon, ja se jäi mainitsematta.

        Jos jussiitelet, soita huomenna, annan nimen.

        Älä sinä väitä sitä, että sp? Siinä valehtelet, kuten ettet ole vellukin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hävettää puolestasi Jussi. Itse laitoit avauksenkin ja taas kämmäsit nimimerkkisi näkyviin.
        En ole vellu, mutta miten luulet voivani vilpillä edistää totuuden asiaa?

        Älä väitä taas että tuollaisen sähköpostin sait.

        Tämä on kolmas kerta kun näen JP teeskennellä että hän on vanhoillislestadiolainen täällä palstalla, ja jää kiinni siitä. Mitä miestä oikein vaivaa!?


      • rauhansanalainen kirjoitti:

        Tämä on kolmas kerta kun näen JP teeskennellä että hän on vanhoillislestadiolainen täällä palstalla, ja jää kiinni siitä. Mitä miestä oikein vaivaa!?

        Minä en ole Vellu, eikä tarvitse teeskennellä, JA ENKÄOLE TEHNYT ALOITETTA.
        Kommentoin vieraani kommenttia, joka jäi sanomatta, mutta korjasin sen.

        Kokeile edes jotenkin kommentoida asiaa.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Minä en ole Vellu, eikä tarvitse teeskennellä, JA ENKÄOLE TEHNYT ALOITETTA.
        Kommentoin vieraani kommenttia, joka jäi sanomatta, mutta korjasin sen.

        Kokeile edes jotenkin kommentoida asiaa.

        Olen henkeen ja vereen vl-opetusta vastaan mutta Jussi tekee tuollaisella vilpillä vain palveluksen heille.

        Häpeä jos osaat!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen henkeen ja vereen vl-opetusta vastaan mutta Jussi tekee tuollaisella vilpillä vain palveluksen heille.

        Häpeä jos osaat!

        Teologina en vihaa ketään, mutta VL opetus ei pidä sisällään Kristuksen seuraamista, joten se on vain uskonnollinen liike.
        Mitä muuten olen tehnyt vilppiä, se jäi avoimmeksi.
        Häpeän, jos olen tehnyt väärin, osaan mielestäni Hermeneutiikan, eksetiikkaa käyttäen, sen osaan myös.
        Miksi pitäisi hävetä.


      • pinnasänky kirjoitti:

        Teologina en vihaa ketään, mutta VL opetus ei pidä sisällään Kristuksen seuraamista, joten se on vain uskonnollinen liike.
        Mitä muuten olen tehnyt vilppiä, se jäi avoimmeksi.
        Häpeän, jos olen tehnyt väärin, osaan mielestäni Hermeneutiikan, eksetiikkaa käyttäen, sen osaan myös.
        Miksi pitäisi hävetä.

        Jäi muuten sanomatta, mikä on näkemyksesi aloitukseen?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Jäi muuten sanomatta, mikä on näkemyksesi aloitukseen?

        Aloituksesi on huono feikki, jo kirjoitusvirheesi kavalsi sinut,
        Onneksi olet jättänyt sen kammottavan siunusta sanan käytön pois.

        Mikä on ihmisen ÄO joka ei osaa kirjoittaa edes sanaa siunausta?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Teologina en vihaa ketään, mutta VL opetus ei pidä sisällään Kristuksen seuraamista, joten se on vain uskonnollinen liike.
        Mitä muuten olen tehnyt vilppiä, se jäi avoimmeksi.
        Häpeän, jos olen tehnyt väärin, osaan mielestäni Hermeneutiikan, eksetiikkaa käyttäen, sen osaan myös.
        Miksi pitäisi hävetä.

        Sinä olet syvästi paatunut niin, ettet tee eroa hyvän ja pahan välillä, täysin tunteeton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksesi on huono feikki, jo kirjoitusvirheesi kavalsi sinut,
        Onneksi olet jättänyt sen kammottavan siunusta sanan käytön pois.

        Mikä on ihmisen ÄO joka ei osaa kirjoittaa edes sanaa siunausta?

        En pyytänyt kommenttia minusta ja ÄO;sta, vaan sisällöstä,
        Oletko hieman pimeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet syvästi paatunut niin, ettet tee eroa hyvän ja pahan välillä, täysin tunteeton.

        Mikä on konteksti mielestäsi asiassa?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        En pyytänyt kommenttia minusta ja ÄO;sta, vaan sisällöstä,
        Oletko hieman pimeä.

        Aikuisten oikeasti kysyn: onko ÄO osamääräsi kengännumeroasi suurempi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aikuisten oikeasti kysyn: onko ÄO osamääräsi kengännumeroasi suurempi?

        Kerro ensin omasi, niin tiedän että analyysiin riittää paukkusi?
        Kengännumerolla ei ole niinkään merkitystä.

        Älä keksi itse, se vaatii Mensaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen henkeen ja vereen vl-opetusta vastaan mutta Jussi tekee tuollaisella vilpillä vain palveluksen heille.

        Häpeä jos osaat!

        Olen ajatellut samaa lukiessani hänen riitaa hakevia kirjoituksiaa.n, hän tekee velluille kyllä palveluksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ajatellut samaa lukiessani hänen riitaa hakevia kirjoituksiaa.n, hän tekee velluille kyllä palveluksen.

        Nyt kun on joulu, niin kerro, minkä sen tekee, missä haen riitaa?
        pane pari esimerkkiä?


    • Anonyymi

      Mikäli olet limainen, punainen ja kurttuinen sekä huudat suoraa huutoa niin ehkäpä joo.

    • Jokainen Jeesukseen Kristukseen uskova Hänen oma on syntynyt uudesti ylhäältä eli taivaasta eli on saanut Pyhyyden Hengen ja Hänessä kuuluu Isän ja Pojan ääni .

      • Anonyymi

        Hyvis on asialinjalla. Tiivistetysti juttu on noin. Hyvä että täällä joku kommentoi asiallisesti.


      • Uudestisyntynyt kuulee Jeesus, kaikkivaltiaan äänen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe