Siis monesko tosi-tv-ohjelma vuoden sisään mssä Eerikäinen on mukana? Heti tulee mieleen Kokkisota, Vip onnenpyörä, Olen julkkis, päästäkää minut pois, Kirppiksen kingi (mahdollisesti La vida mukana), Masked singer, Kuutamolla. joku tietovisa jne. Kaverisuhteillako niihin osallistujat valitaan? Pikkarambolla ei nyt ihme hommaa ole, niin eiköhän jo sen verran julkkis ole, että johonkin ohjelmaan mukaan pääsisi. Tosin, jos Hannu on fiksu, niin ei lähde mukaan. Rahapula on tietenkin eri juttu.
Esko Ensio nyt Kirppiksen kingissä
34
817
Vastaukset
- Anonyymi
Noihin ohjelmiin pyydetään eli tosi moniin ohjelmiin on Eskoa pyydetty. Mikäs siinä sitten. Kyllä Esko saa noihin ohjelmiin mennä. Odotellaan koska Veitola tunkee yökylään. Esko on niin suosittu tyyppi.
- Anonyymi
Onneksi mun ei tarvitse katsoa mitään ohjelmaa, missä on Esko Ensio. Yääääääääääääääääk.
- Anonyymi
Juuri kaveriporukka näissä ohjelmissa pyörii, mutta kukaan selväpäinen ei näitä katsele, mutta rahaa saavat nämä tyrkyt roskaohjelmista. Sen takia niissä halukkaasti pyörivät vaikka mitään katsottavaahan niissä ohjelmissa ei ole.
- Anonyymi
Ei ole mitään katsottavaa mutta silti suuret katsojamäärät. Niin se menee.
- Anonyymi
Nytkin oli että Aarrepaja on saanut suuret katsojamäärät. Siinäkin Esko oli mukana ja ohjelmaa mainostettiinkin Eskolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nytkin oli että Aarrepaja on saanut suuret katsojamäärät. Siinäkin Esko oli mukana ja ohjelmaa mainostettiinkin Eskolla.
Aarepaja n todellakin hyvä ohjelma ja lisää tälläistä kaivataan.👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään katsottavaa mutta silti suuret katsojamäärät. Niin se menee.
Katsoisin minäkin ,mutta en kestä sitä Duudsonien mummon näköistä heppua joka siellä heiluu.
- Anonyymi
Esko on hyvä tyyppi
Niin onkin. Esko on hyvä ja sympaattinen tyyppi. Katsoin tuon ohjelman juurikin siksi, että siellä oli Esko mukana.
- Anonyymi
Esko on ihan jees, mutta ei voi katsoa ohjelmaa. Se irvistelijäkin on mukana.
Tytöt oli tuolla mukana (Victoria ja hänen kaverinsa) ja kyllä he käyttäytyivät hyvin ja jopa ojensivat Eskoa.
- Anonyymi
Sillä irvistelijällä taitaa olla ripsiväriä papin instakuvissa. WTF! 12-vuotias!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä irvistelijällä taitaa olla ripsiväriä papin instakuvissa. WTF! 12-vuotias!!!!
Jos jättäisi tällaiset kommentoinnit 12- vuotiaasta pois tykkänään, ei ole oikein korrektia.
Ripsiväriä varmaan jo jotkut käyttää tuon ikäisenä ja jotain huulikiiltoa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jättäisi tällaiset kommentoinnit 12- vuotiaasta pois tykkänään, ei ole oikein korrektia.
Ripsiväriä varmaan jo jotkut käyttää tuon ikäisenä ja jotain huulikiiltoa?Eiks tän Victorian korvatkin reijitetty alle vuoden ikäisenä.
Sellainen lapsi millaiset vanhemmat.
Pinnallisuuteen opitaan jo kotona.
Teini-iässä on sitten vuorossa tatuoinnit ja silarit, jos yhtään äitiinsä tulee.
Toivottavasti edes koulussakäynti kiinnostaa enemmän kuin vanhempiaan.
Martina-äiti kasvattaa jälkeläisiään selvästi omille poluilleen, joten tyttärenkin on syytä tottua kommentointiin ja aiheelliseen kritiikkiin ajoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks tän Victorian korvatkin reijitetty alle vuoden ikäisenä.
Sellainen lapsi millaiset vanhemmat.
Pinnallisuuteen opitaan jo kotona.
Teini-iässä on sitten vuorossa tatuoinnit ja silarit, jos yhtään äitiinsä tulee.
Toivottavasti edes koulussakäynti kiinnostaa enemmän kuin vanhempiaan.
Martina-äiti kasvattaa jälkeläisiään selvästi omille poluilleen, joten tyttärenkin on syytä tottua kommentointiin ja aiheelliseen kritiikkiin ajoissa.Sinun lapset on varmaan oppineet, että kiusaaminen ja haukkuminen on ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks tän Victorian korvatkin reijitetty alle vuoden ikäisenä.
Sellainen lapsi millaiset vanhemmat.
Pinnallisuuteen opitaan jo kotona.
Teini-iässä on sitten vuorossa tatuoinnit ja silarit, jos yhtään äitiinsä tulee.
Toivottavasti edes koulussakäynti kiinnostaa enemmän kuin vanhempiaan.
Martina-äiti kasvattaa jälkeläisiään selvästi omille poluilleen, joten tyttärenkin on syytä tottua kommentointiin ja aiheelliseen kritiikkiin ajoissa.Mitä?! Sinähän väität että Eskolla on vähintään yksinhuoltajuus. Väität että äiti ei ole koskaan lapsen kanssa. Ja tuo kuuluu Eskon kulttuuriin nuo korvakorut lapsella. Espanjassa tehdään myös niin. Eli osoita nyt kaikki syytteet ja väitteet Eskolle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks tän Victorian korvatkin reijitetty alle vuoden ikäisenä.
Sellainen lapsi millaiset vanhemmat.
Pinnallisuuteen opitaan jo kotona.
Teini-iässä on sitten vuorossa tatuoinnit ja silarit, jos yhtään äitiinsä tulee.
Toivottavasti edes koulussakäynti kiinnostaa enemmän kuin vanhempiaan.
Martina-äiti kasvattaa jälkeläisiään selvästi omille poluilleen, joten tyttärenkin on syytä tottua kommentointiin ja aiheelliseen kritiikkiin ajoissa.Ajatella että joku stalkkeri kiusaa Martinan äitiä, Martinaa ja Martinan lasta. Ja tämä kiusaaja on kuulemma joku vanha mummo. Missä maailmassa me oikein elämme???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun lapset on varmaan oppineet, että kiusaaminen ja haukkuminen on ok.
Miksi koet haukkumiseksi ja kiusaamiseksi toden puhumisen?
Ilmeisesti miellestäsi on täysin ok, että alaikäistä tuupitaan julkisuuteen joka käänteessä pinnallisten vanhempien toimesta.
Jos oma elanto perustuu, siihen, että kaikki asiat paljastellaan mediassa, miksi lasta ei siltä voisi säästää?
Jotain hyvin vastenmielistä on vanhempien pyrkyryydessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi koet haukkumiseksi ja kiusaamiseksi toden puhumisen?
Ilmeisesti miellestäsi on täysin ok, että alaikäistä tuupitaan julkisuuteen joka käänteessä pinnallisten vanhempien toimesta.
Jos oma elanto perustuu, siihen, että kaikki asiat paljastellaan mediassa, miksi lasta ei siltä voisi säästää?
Jotain hyvin vastenmielistä on vanhempien pyrkyryydessä.Miksi katsot oikeudeksesi arvostella ja haukkua muita ihmisiä? Luuletko, että sinun mielipiteesi tai näkökantasi ovat tässä maailmassa ainoat oikeat ja kukaan ei saisi olla toista mieltä asioista kanssasi. Pahoitatko mielesi joka kerta, kun joku ihminen ei toimi odotustesi mukaisesti?
Kasva aikuiseksi!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks tän Victorian korvatkin reijitetty alle vuoden ikäisenä.
Sellainen lapsi millaiset vanhemmat.
Pinnallisuuteen opitaan jo kotona.
Teini-iässä on sitten vuorossa tatuoinnit ja silarit, jos yhtään äitiinsä tulee.
Toivottavasti edes koulussakäynti kiinnostaa enemmän kuin vanhempiaan.
Martina-äiti kasvattaa jälkeläisiään selvästi omille poluilleen, joten tyttärenkin on syytä tottua kommentointiin ja aiheelliseen kritiikkiin ajoissa.Ajatusmaailmasi mukaan on todella luojan lykky, ettei Sofialla ole lasta...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun lapset on varmaan oppineet, että kiusaaminen ja haukkuminen on ok.
Hei, ei tuollaisilla tyypeillä ole omia lapsia, eikä kyllä miestäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi katsot oikeudeksesi arvostella ja haukkua muita ihmisiä? Luuletko, että sinun mielipiteesi tai näkökantasi ovat tässä maailmassa ainoat oikeat ja kukaan ei saisi olla toista mieltä asioista kanssasi. Pahoitatko mielesi joka kerta, kun joku ihminen ei toimi odotustesi mukaisesti?
Kasva aikuiseksi!!Arvostella ja haukkua. Hm.
Miksi moinen purkaus?
Omaa mielipidettäsi , tai näkökantaasi et kuitenkaan mielesi pahoittamiselta pystynyt ilmaisemaan.
Miksi ihmeessä?
Kun ja jos valitsee ihailunsa kohteeksi niinkin ristiriitaisia huomioita herättävät media tyrkyt voi hyvällä syyllä varautua myös erilaisiin mielipiteisiin, ei siitä ole syytä noin pillastua.
Sinä katsoit oikeudeksesi ojentaa täysin vierasta ihmistä, hänen huomioistaan, toisaalta se on Martinan ihailijalta odotusten mukaista.
Totuus sattuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatusmaailmasi mukaan on todella luojan lykky, ettei Sofialla ole lasta...?
Naulan kantaan!
Martinalla niitä on jo kahdesta kariutuneesta suhteesta, sekö on tavoiteltavaa ja ylpeyden aihe?
Erikoinen ajatusmaailma sinulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi katsot oikeudeksesi arvostella ja haukkua muita ihmisiä? Luuletko, että sinun mielipiteesi tai näkökantasi ovat tässä maailmassa ainoat oikeat ja kukaan ei saisi olla toista mieltä asioista kanssasi. Pahoitatko mielesi joka kerta, kun joku ihminen ei toimi odotustesi mukaisesti?
Kasva aikuiseksi!!Luitko edes kritisoimasi kirjoituksen ennen purkaustasi?
Jos luit et ymmärtänyt, Tai omaat hyvin erikoisen ajatusmaailman, jossa lapsetkin on vain vapaata riistaa somessa.
- Anonyymi
Tyrkky mikä Tyrkky. Piti alkaa tienaamaan kun ei voi enää lusmuilla.
- Anonyymi
Niinkö sulle kävi, että tienaamaan joudut lähtemään, voi voi sentään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö sulle kävi, että tienaamaan joudut lähtemään, voi voi sentään.
Eskohan se joutuu nyt olee joka hömppäohjelmassa jotta voi ylläpitää mukavaa elämää. Ei voi enää siipeillä. Ja kuule sinä katkera tyyppi, minä käyn säännöllisesti töissä. 25 vuotta tulee ensi vuonna täyteen samalla työnantajalla, että revi siitä. Taloni on maksettu ja mökki ja autotkin on hankittu. Eipä ole hätää täällä. Takkatuli lämmittää mukavasti kun pakkanen paukkuu ulkona. Oikein ihanaa Joulun odotusta sinulle. Nauti jo elämästä. Niin me muutkin teemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eskohan se joutuu nyt olee joka hömppäohjelmassa jotta voi ylläpitää mukavaa elämää. Ei voi enää siipeillä. Ja kuule sinä katkera tyyppi, minä käyn säännöllisesti töissä. 25 vuotta tulee ensi vuonna täyteen samalla työnantajalla, että revi siitä. Taloni on maksettu ja mökki ja autotkin on hankittu. Eipä ole hätää täällä. Takkatuli lämmittää mukavasti kun pakkanen paukkuu ulkona. Oikein ihanaa Joulun odotusta sinulle. Nauti jo elämästä. Niin me muutkin teemme.
En usko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko
Ei sinun uskoa siihen tarvita. Minun ei tarvi sepitellä. Esko taaplaa tyylillään kunnes nuoremmat tulee ja ajaa ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinun uskoa siihen tarvita. Minun ei tarvi sepitellä. Esko taaplaa tyylillään kunnes nuoremmat tulee ja ajaa ohi.
Valehtelet kumminkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet kumminkin
Voi voi sua ressukkaa. Ei mun tarvi keksiä mitään. Onko sun vähän surkea olo kun itselläsi ei ole kaikki ihan kunnossa? Yritä nyt nauttia tästä ihanasta joulusta. Nyt en jaksa enää länkätä sun kanssa. Mene jonkun muun kanssa juttelee. Olet niin vähäsanainenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eskohan se joutuu nyt olee joka hömppäohjelmassa jotta voi ylläpitää mukavaa elämää. Ei voi enää siipeillä. Ja kuule sinä katkera tyyppi, minä käyn säännöllisesti töissä. 25 vuotta tulee ensi vuonna täyteen samalla työnantajalla, että revi siitä. Taloni on maksettu ja mökki ja autotkin on hankittu. Eipä ole hätää täällä. Takkatuli lämmittää mukavasti kun pakkanen paukkuu ulkona. Oikein ihanaa Joulun odotusta sinulle. Nauti jo elämästä. Niin me muutkin teemme.
En ymmärrä ajatuksesi juoksua. Sanot olevasi töissä ja talous kunnossa, se on hienoa. Mutta mistä johtuu se, kun Esko TEKEE TÖITÄ, väheksyt sitä ihan selvästi, miksi? Hän myös tekee työtä, elääkseen ja maksaakseen laskunsa. Tänä päivänä monella esim. näyttelijällä, esiintyjällä on tulot loppuneet, kun ei ole työtä ja tekevät sitä, mitä on tarjolla. Ei kaikilla ole varaa valita kun lainat maksettava. Puhut ikävästi siipeilystä, vaikka hänkin varmaan maksaa palkastaan veroja meidän kaikkien hyväksi. Avarrappa vähän ajatusmaailmaasi ja lue muutakin kuin Seiskaa ja suoli-palstaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi sua ressukkaa. Ei mun tarvi keksiä mitään. Onko sun vähän surkea olo kun itselläsi ei ole kaikki ihan kunnossa? Yritä nyt nauttia tästä ihanasta joulusta. Nyt en jaksa enää länkätä sun kanssa. Mene jonkun muun kanssa juttelee. Olet niin vähäsanainenkin.
Elä nyt vielä lopeta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581