KÄYTÄTKÖ YO-LAKKIA VAPPUNA 2

Nimetön

JATKOA EDELLISEEN.....

16

1063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      VALMISTUIN 1988 JA SAMANA JUHLAILTANA LAKKIMME POLTETTIIN HIETSUN HEAVY METAL RITUAALEISSA JA SEN JÄLKEEN EN OLE KAIVANNUT SITÄ...TOISEKSI EI SOVI TYYLIINI...HAUSKAA WAPPUA !

    • daavid kopperfieldi

      en käytä/en omista

      Neitsyt-Maria esitti mielestäni ne olennaiset kysymykset tuossa aikaisemmin :)

      • blackmagictiger

        MUTTA OIS SE KYLLÄ KIVAA KÄYTTÄÄ SELLAISTA TALLINNASTA OSTETTUA NEUKKUKOPPALAKKIA.MERSU-LIPPISTÄ.YO-PIPOA.


      • blackmagictiger
        blackmagictiger kirjoitti:

        MUTTA OIS SE KYLLÄ KIVAA KÄYTTÄÄ SELLAISTA TALLINNASTA OSTETTUA NEUKKUKOPPALAKKIA.MERSU-LIPPISTÄ.YO-PIPOA.

        OIS KIVAA PITÄÄ HIFKIN FANITAKKIA JA LUKON FANILIPPISTÄ.


      • blackmagictiger
        blackmagictiger kirjoitti:

        OIS KIVAA PITÄÄ HIFKIN FANITAKKIA JA LUKON FANILIPPISTÄ.

        1.YO-PIPO
        2.KOPPALAKKI
        3.HIFKIN LIPPIS
        4.HIFK PIPO JOS OIS HUONO SÄÄ
        5.FARKKUTAKKI JA VAALEAT HOUSUT
        6.JA SITTE PITÄISIN SIISTIÄ VAATETTA
        AINA.7.JA MYÖS VAPPUNA MM SITTEN


    • Marika

      Neljä vuotta sitten ajattelin, että kevään juhlaan pitää saada jotain vaihtelua, joten en käytä vappuna yo -lakkia, pukeudun hameeseen ja jätän pikkarit kokonaan pois...tämä perinne nimenomaan vappupäivänä kun menemme lounaallee....

    • Lillan

      Tietenki haluan näyttä muille, että olen parempi, koska olen ylioppilas. En ummarra tätä kateutta, koska kaikkihan eivät ole yhtä viisaita, ihmisiä on myös tyhmiä, he tekevät alhaisemmat työt, koska kuuluvat alempaan rotuun.

      • daavid kopperfieldi

        Lillanhan se veti ässän hihasta.. mikäs helvetti mua alko yhtäkkiä niin kovin yskittään??


      • 30-40 -luvun euroopastako o...

        Sinä varmaan mielellään likvidoisit ns. alempikastiset ihmiset. Tulee mieleen maailmansota.
        Olet varmaan tosifiksukin!?


    • legally.blond

      Vappuaattona en käyttänyt yo-lakkia, mutta vappupäivänä menin vapputorille ja teekkarikastetta katsomaan yo-lakki päässä. Olihan sentään ensimmäinen vappu, jolloin omistan lakin, tulevista vuosista en vielä tiedä.

    • yleisarvosana laudatur

      juu, en käytä, vaikka joidenkin mielestä ehkä pitäisi, koska "yo-ansioni" siihen kirkkaasti riittää (laudatureja löytyy ihan omiksi tarpeiksi). Mielestäni lukio oli kuitenkin sellainen leikki- ja laulukerho (siitäkin on jo tasan 19 vuotta, joten en ole ihan teini enää), etten kehtaa vieläkään kyseistä lakkia periaatteesta päähäni panna.

      Onhan se toki hauskaa olla muiden ylioppilaiden joukossa kylillä, kun muut "säälittelee" tätä lakitonta reppanaa ;)

    • Yo, mutten koskaan ostanut ...

      Minä inhosin tuota lakkiperinnettä aina ja kirjoittaessani lainasin lakin ystävältä. Ehkä kuulun perin harvoihin suomalaisiin, jotka eivät ole koskaan ostaneet tuota "ansaitsemaansa" lakkia. Minusta se kuuluu sarjaan eriarvoistaa ihmisiä. Inhottaa nähdä ihmisiä laumoittain kulkemassa nuo lippikset päässä. Se on mielestäni järjetöntä hommaa. Enpä ole eksynyt karkeloihin kaupungille...noita juhlia riittää muutenkin jo ihan liikaa...kohta äitien päivät..taitaa olla joku helatorstaikin vielä ...sitten kohta juhannus..ja siitä kesälomille...hmmm. Kukahan tekee työt...uskon, että pian ulkomaalaiset ja naiset tehtaissa ja palveluammateissa. Miehet vetävät olutta.

      • Poison

        Eriarvoistaa ihmisiä? No tuota, krhm... onhan muillakin oppilaitoksilla omat päähineensä. En näe miten se että käyttää vappuna valkolakkiansa "eriarvoistaa" ketään? Miksi kaikki ihmiset pitää valaa samaan muottiin, "jos olet jotain saavuttanut niin älä missään nimessä näytä sitä tai ole ylpeä siitä tai saattaa muille tulla paha mieli"? 0_o


    • ylioppilas

      mulla ei oo edes lakkia, joten ei. mut mä ajattelin mennä vapun jälkeen tavaralöytötoimistoon ja hankkia sieltä lakin! :D

    • Poison

      Miksi en käyttäisi jos sellaisen kapistuksen omistan? Eihän vuodessa ole kuin yksi päivä jolloin sitä voi käyttää, joten miksi ei? Muutenhan se vain pölyttyisi kaapissa. :P

    • abinpoikanen

      Mä valmistun vasta tänä keväänä, ja ainaki aijon käyttää. Lakki on jonkinlainen meriitti ja sillä on omalla kohdallani myös tunnearvoa. Jos joku amis nyt ottaa loukkaantuakseen, niin niin tehköön. Suomessa jokaisella on konkreettinen mahdollisuus opiskella, joten älkää vikiskö. Ei siinä mitään jos ei ole käynyt lukiota, sellaisiakin ihmisiä tarvitaan, eikä lukio kerro mitään sivistystasosta tai älykkyysosamäärästä, jollei nyt oikeen väkisin haluu yleistää. Säälittävää jos joku rääpäle luulee pärjäävänsä elämässä valkolakilla tai millään muullakaan "ansiomerkillä". Mä oon käyny lukion niinku tuhannet muut ihmiset, vielä hyvin arvosanoin, enkä nää mitään syytä, miksi en voisi ylpeydellä painaa vappuna lakkia päähän

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe