Kamera ilman video ominaisuuksia, miksi maksaa turhasta?

Anonyymi

Etsin digirunko joka on tehty still-kuvaajlle, en tarvitse enkä halua maksaa video-ominaisuuksista. Löytyykö sellaista?

18

1070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trolli. Tuollaisen tekeminen tulisi kalliimmaksi.

      • Anonyymi

        Miksi tulisi?
        Kyllä mullekin kelpaisi. Ikinä en ole video-ominaisuuksia tarvinnut ja jokaisessa kamerassani ne on, ihan turhaan.


      • Anonyymi

        Eihän se video ole pohjimmiltaan kuin koodilla luotu ominaisuus, toki kennon on sovelluttava siihen ja suorittemessa on oltava tehoa. Nikonin DF mallissa ei ole videomahdollisuutta. Itsellekkin kelpaisi vastaava peilitön.


    • Anonyymi

      Studio kuvauksessa ei juuri tarvita erilaisia kikkoja ja ohjelmia, vaan ihan perus kamera olisi ihanteellinen.

      • Osta Hasselblad.


    • Anonyymi

      Ei niistä erikseen joudu maksamaan..

    • Anonyymi

      Eihän kukaan pakota käyttämään sitä kameran videopuolta, ota pelkästään still kuvia!

    • Anonyymi

      Tulisi todennäköisesti kalliimmaksi jos eri tuote pitäisi valmistaa eri tuotantolinjalta.

    • Anonyymi

      Asia kiinnostaa myös, laukku täynnä Canonin linssejä. Videot ei kiinnosta ja R3 hinnoiteltiin huippu kalliiksi.

    • Anonyymi

      Tulee halvemmaksi tehdä yksi malli jossa on yksi ohjelmisto kuin kaksi versiota joista toisesta on pudotettu videopuoli pois. Rauta on molemmissa tasan sama.

      Toisin sanoen ne video-oimnaisuudet eivät maksa sinulle mitään, eikä ne tee kameran käytöstä sen monimutkaisempaa. Jätä yksi vipstaaki kääntämättä videoasentoon ja kas, sinulla on kamera ilman video-ominaisuuksia.

    • Anonyymi

      Onhan noita.

      Minullakin on ollut Canon EOS 1000D, ja nyt on 450D. Ei mitään video-ominaisuuksia riesana.

      Näitä saa melko halvalla esim. huuto.netistä ja tori.fi:stä. Omani löysin kirpputorilta.

      • Anonyymi

        Heitä vesilintua tuollaisella antiikkisella Canopaska peiliromulla.
        Jopa aidan seipäätkin nauravat jos käytät tuollaista yleisellä paikalla jonkun muun nähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitä vesilintua tuollaisella antiikkisella Canopaska peiliromulla.
        Jopa aidan seipäätkin nauravat jos käytät tuollaista yleisellä paikalla jonkun muun nähden.

        Tässäpä asiantunteva mielipide. Kokemukseni mukaan yleisellä paikalla kuvattaessa vain yksi prosentti ihmisistä on kiinnostunut siitä, mitä kameraa käytän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitä vesilintua tuollaisella antiikkisella Canopaska peiliromulla.
        Jopa aidan seipäätkin nauravat jos käytät tuollaista yleisellä paikalla jonkun muun nähden.

        Aloittaja halusi kameran vailla video-ominaisuuksia.
        Ihan hyviä kameroita nuo on nykyhintaisikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitä vesilintua tuollaisella antiikkisella Canopaska peiliromulla.
        Jopa aidan seipäätkin nauravat jos käytät tuollaista yleisellä paikalla jonkun muun nähden.

        Canon 450D käytännössä v. 2021.

        https://www.youtube.com/watch?v=h_EmmDFRt8M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja halusi kameran vailla video-ominaisuuksia.
        Ihan hyviä kameroita nuo on nykyhintaisikseen.

        Antiikkia ja vanhaikaista paskaa ne ovat.
        Kameroista puhuttaessa 10 vuotta vanha laite on jo todella vanha, eikä ole enää nykyaikaisia kameroita vastaava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antiikkia ja vanhaikaista paskaa ne ovat.
        Kameroista puhuttaessa 10 vuotta vanha laite on jo todella vanha, eikä ole enää nykyaikaisia kameroita vastaava.

        Se Canopaska 450 D on tullut myyntiin Japanissa lähes 12 vuotta sitten.

        Kaatopaikka kamaa tuollaiset vehkeet ovat.
        Surullista sinänsä jos joku on niin vähävarainen, ettei hänellä ole varaa parempaan kameraan.


    • Anonyymi

      Pentax-kamerat voisivat olla sellaisia vain valokuvaukseen tarkoitettuja, kannattaa tutkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe