Etsin digirunko joka on tehty still-kuvaajlle, en tarvitse enkä halua maksaa video-ominaisuuksista. Löytyykö sellaista?
Kamera ilman video ominaisuuksia, miksi maksaa turhasta?
18
1070
Vastaukset
Trolli. Tuollaisen tekeminen tulisi kalliimmaksi.
- Anonyymi
Miksi tulisi?
Kyllä mullekin kelpaisi. Ikinä en ole video-ominaisuuksia tarvinnut ja jokaisessa kamerassani ne on, ihan turhaan. - Anonyymi
Eihän se video ole pohjimmiltaan kuin koodilla luotu ominaisuus, toki kennon on sovelluttava siihen ja suorittemessa on oltava tehoa. Nikonin DF mallissa ei ole videomahdollisuutta. Itsellekkin kelpaisi vastaava peilitön.
- Anonyymi
Studio kuvauksessa ei juuri tarvita erilaisia kikkoja ja ohjelmia, vaan ihan perus kamera olisi ihanteellinen.
- Anonyymi
Ei niistä erikseen joudu maksamaan..
- Anonyymi
Eihän kukaan pakota käyttämään sitä kameran videopuolta, ota pelkästään still kuvia!
- Anonyymi
Tulisi todennäköisesti kalliimmaksi jos eri tuote pitäisi valmistaa eri tuotantolinjalta.
- Anonyymi
Asia kiinnostaa myös, laukku täynnä Canonin linssejä. Videot ei kiinnosta ja R3 hinnoiteltiin huippu kalliiksi.
- Anonyymi
Tulee halvemmaksi tehdä yksi malli jossa on yksi ohjelmisto kuin kaksi versiota joista toisesta on pudotettu videopuoli pois. Rauta on molemmissa tasan sama.
Toisin sanoen ne video-oimnaisuudet eivät maksa sinulle mitään, eikä ne tee kameran käytöstä sen monimutkaisempaa. Jätä yksi vipstaaki kääntämättä videoasentoon ja kas, sinulla on kamera ilman video-ominaisuuksia. - Anonyymi
Onhan noita.
Minullakin on ollut Canon EOS 1000D, ja nyt on 450D. Ei mitään video-ominaisuuksia riesana.
Näitä saa melko halvalla esim. huuto.netistä ja tori.fi:stä. Omani löysin kirpputorilta.- Anonyymi
Heitä vesilintua tuollaisella antiikkisella Canopaska peiliromulla.
Jopa aidan seipäätkin nauravat jos käytät tuollaista yleisellä paikalla jonkun muun nähden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitä vesilintua tuollaisella antiikkisella Canopaska peiliromulla.
Jopa aidan seipäätkin nauravat jos käytät tuollaista yleisellä paikalla jonkun muun nähden.Tässäpä asiantunteva mielipide. Kokemukseni mukaan yleisellä paikalla kuvattaessa vain yksi prosentti ihmisistä on kiinnostunut siitä, mitä kameraa käytän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitä vesilintua tuollaisella antiikkisella Canopaska peiliromulla.
Jopa aidan seipäätkin nauravat jos käytät tuollaista yleisellä paikalla jonkun muun nähden.Aloittaja halusi kameran vailla video-ominaisuuksia.
Ihan hyviä kameroita nuo on nykyhintaisikseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitä vesilintua tuollaisella antiikkisella Canopaska peiliromulla.
Jopa aidan seipäätkin nauravat jos käytät tuollaista yleisellä paikalla jonkun muun nähden.Canon 450D käytännössä v. 2021.
https://www.youtube.com/watch?v=h_EmmDFRt8M - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja halusi kameran vailla video-ominaisuuksia.
Ihan hyviä kameroita nuo on nykyhintaisikseen.Antiikkia ja vanhaikaista paskaa ne ovat.
Kameroista puhuttaessa 10 vuotta vanha laite on jo todella vanha, eikä ole enää nykyaikaisia kameroita vastaava. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antiikkia ja vanhaikaista paskaa ne ovat.
Kameroista puhuttaessa 10 vuotta vanha laite on jo todella vanha, eikä ole enää nykyaikaisia kameroita vastaava.Se Canopaska 450 D on tullut myyntiin Japanissa lähes 12 vuotta sitten.
Kaatopaikka kamaa tuollaiset vehkeet ovat.
Surullista sinänsä jos joku on niin vähävarainen, ettei hänellä ole varaa parempaan kameraan.
- Anonyymi
Pentax-kamerat voisivat olla sellaisia vain valokuvaukseen tarkoitettuja, kannattaa tutkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683