Olen tässä äskettäin ostanut iPhonen haluaisin kovasti saada siihen netistä pelejä sillä androidilla minulla oli paljon pelejä ilmaiseksi esim aptoiden kautta mutta nyt tuntuu että iPhoneen ei millä meinaa saada pelejä netistä osaisiko joku auttaa. Erityisesti bloons td 6 olen yrittänyt saada.
Miten ladata netistä iPhoneen peljä
8
165
Vastaukset
- Anonyymi
On siinä sinulla ollut haittaohjelmiakin mukana ja salasanatkin on vuotanut.
Valitettavasti iPhoneen ei saa haittaohjelmia mutta androidiin niitä saa
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000008466009.html- Anonyymi
iPhoneen saa:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
iPhoneen saa:)
Eipä saa kuten tuossakin uutisessa kerrotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä saa kuten tuossakin uutisessa kerrotaan.
Saa siihen:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa siihen:)
Myönsikö vapunen juuri myös kaiken narsistisuuden lisäksi lukutaidottomuuden?
- Anonyymi
Ja lisäksi tyhmyyden
- Anonyymi
Ostakaa nintendo pelikoneita älkääkä leikkikö puhelimilla.
- Anonyymi
Mene "molkottimellasi" Applen App Storeen ja lataa sieltä.
Ei ehkä löydy ihan kaikkia haluamiasi, koska osa on käännetty vain jollekin systeemille, eikä kaikille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702034
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371445Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321144Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56882- 55836
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250794Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S16722Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58703Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis195617