DDLG - mistä isi?

Anonyymi

Onko Suomessa minkä verran ddlg-harrastajia? Ja erityisesti isejä?

Haluaisin niin olla se isin pikku prinsessa, joka saa välillä tarpeen mukaan isin kädestä tai isiltä kyytiä (tai jotakin muuta herkkua). Olen jo oppinut kuivaksi eli vaippajutut ei niinkään kiinnosta, mutta olen kovin uteliaassa iässä ja haluaisin kosketella kaikkea ja opetella uutta isin lujassa, hellässä ohjauksessa salaisissa leikeissä. Isi on tärkeä ja rakas ja useimmiten haluan tehdä hänelle hyvää niin paljon kuin suinkin osaan ja pystyn. Joskus saatan olla ihan vahingossa vähän tuhma ja tarvitsen kuria. Ja sen jälkeen taas syliä.

Onko sellaisia miehiä joita voisi parisuhteessa kiinnostaa tällainen yhtenä pienenä lisämausteena? En ole etsimässä suhdetta nyt tässä yhteydessä, mutta mietin vain että onko parempi totutella pitämään tämä pelkkänä fantasiana.. ja jos joku olisi halukas vaihtamaan tässä vähän ajatuksia, niin se olisi kiva :) Olen 30 babyface nainen.

18

1616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On niitä. Tälläkin palstalla on tullut vastaan. Mulla on samat mieltymykset kuin sinulla, ja olen muutaman Daddyn kanssa viestitellyt joskus ja tavannutkin.

      BDSM keskusteluryhmissä ddlg on mielestäni viime vuosina noussut suosiossa. Ihania juttuja.

      • Anonyymi

        Sinun kanssa voisi olla myös ihan antoisaa keskustella.. Vaan mitä kautta?


      • Anonyymi

        Tietenkin. Mistäpä muualtakaan sua löytyisi.


    • Anonyymi

      Kerro itsestäsi lisää kyllä meitä isiä täällä löytyy

    • Anonyymi

      Kokemusta asiasta ei vielä ole, mutta kiinnostusta aihetta kohtaan kyllä.
      M39 Satakunta

      • Anonyymi

        Sinä se tyrkytät kaikille ittees hupiukko


      • Anonyymi

        Millaiset leikit ja ddlg-suhde sua houkuttaisi? Mullakaan ei ole näistä vielä kokemusta, mutta ajatuksissa ja fantasioissa pyörinyt jo pitkään. Tuolla yhdessä toisessa ketjussa (https://keskustelu.suomi24.fi/t/2524677/bdsm#comment-111798251) jo kerroinkin, että pidän esim. kahleista ja kaulapannoista ja pepulle läpsiminen on myös kiihottavaa, mutta sellainen isompi kipu tai kovin hc bdsm ei tunnu olevan niin mun juttu. Sytyn enemmän ajatusleikeistä ja siitä henkisestä puolesta; siitä että olen ikään kuin toisen oma ja käytettävissä. Hellyys, läheisyys ja sylittely on mulle valtavan tärkeitä ja kaipaan niitä paljon etenkin nyt, kun olen ollut vuoden sinkkuna. Fantasiatasolla kiihotun myös ikäerosta ja olen luonnostani vähän sellainen söpöstelijätirriäinen. Lisäksi mulle on tärkeää että partnerin kanssa on turvallinen olo ja jutussa on aitoa kemiaa. Ddlg jotenkin kolahti heti kun luin siitä ensimmäisen kerran. Välillä etsin netistä aiheeseen liittyviä tarinoita tai kuvittelen itse, ja olen sekunnissa aivan märkänä ja pakko päästä leikkimään ja kiusaamaan itseään lisää.

        Eniten haluaisin päästä toteuttamaan näitä joskus parisuhteessa, mutta sellaiselle mulla ei ole nyt tällä hetkellä oikein saumaa. Olisi kiva ihan vain vaihtaa ajatuksia ja fantasioita. Tietysti jos jutut kolahtaa, niin voisi olla kiva viestitellä silloin tällöin jotain muutakin.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaiset leikit ja ddlg-suhde sua houkuttaisi? Mullakaan ei ole näistä vielä kokemusta, mutta ajatuksissa ja fantasioissa pyörinyt jo pitkään. Tuolla yhdessä toisessa ketjussa (https://keskustelu.suomi24.fi/t/2524677/bdsm#comment-111798251) jo kerroinkin, että pidän esim. kahleista ja kaulapannoista ja pepulle läpsiminen on myös kiihottavaa, mutta sellainen isompi kipu tai kovin hc bdsm ei tunnu olevan niin mun juttu. Sytyn enemmän ajatusleikeistä ja siitä henkisestä puolesta; siitä että olen ikään kuin toisen oma ja käytettävissä. Hellyys, läheisyys ja sylittely on mulle valtavan tärkeitä ja kaipaan niitä paljon etenkin nyt, kun olen ollut vuoden sinkkuna. Fantasiatasolla kiihotun myös ikäerosta ja olen luonnostani vähän sellainen söpöstelijätirriäinen. Lisäksi mulle on tärkeää että partnerin kanssa on turvallinen olo ja jutussa on aitoa kemiaa. Ddlg jotenkin kolahti heti kun luin siitä ensimmäisen kerran. Välillä etsin netistä aiheeseen liittyviä tarinoita tai kuvittelen itse, ja olen sekunnissa aivan märkänä ja pakko päästä leikkimään ja kiusaamaan itseään lisää.

        Eniten haluaisin päästä toteuttamaan näitä joskus parisuhteessa, mutta sellaiselle mulla ei ole nyt tällä hetkellä oikein saumaa. Olisi kiva ihan vain vaihtaa ajatuksia ja fantasioita. Tietysti jos jutut kolahtaa, niin voisi olla kiva viestitellä silloin tällöin jotain muutakin.

        Ap

        Onko sulla Ap esim kik tms?


      • Anonyymi

        Sieltäpä juuri!


    • Anonyymi

      Täällä olisi kokemusta omaava ISI mies 47 Vantaalta .

      • Anonyymi

        Kiitos trolli, kun nostelet tätä mun ketjua 😘

        Ap


    • Hyvältä kuulostaa😉

    • laita jussille viestiä

    • Anonyymi

      On jotenki aina kiinnostanut kyseiset leikit, ei tosin oo koskaan ollut kumppania joka olis ollu kiinnostunu tollasesta. 🤔

      • Anonyymi

        Älä turhaan odottele ainakaan multa yhtään mitään.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä turhaan odottele ainakaan multa yhtään mitään.

        Ap

        Tuo viesti ei ollut oikealta ap:ltä.

        Mulla ei ole tunnuksia tuonne Treffeihin, mutta kik löytyy ja nimimerkki ylempää.

        Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo viesti ei ollut oikealta ap:ltä.

        Mulla ei ole tunnuksia tuonne Treffeihin, mutta kik löytyy ja nimimerkki ylempää.

        Ap

        Laita nimimerkkisi niin saan sinuun yhteyden


    • Anonyymi

      Voisin alkaa sun daddyksi tulisit saamaan hellyyttä, sekä kuritusta jos olet tuhma.

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      80
      1483
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1235
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1148
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      964
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      144
      960
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      174
      931
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      842
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      814
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      796
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      80
      716
    Aihe