Voiko kerrostalo asunnossa kummitella?

Anonyymi

Mietin vaa että voiko kolmikerroksisen kerrostalon ensinmäisen kerroksen asunto olla kirottu koska täällä kuuluu jatkuvasti outoja ääniä ja äskön makuu huoneen ovi aukesi itsestään kaksi kertaa vaikka eivät olleet kunnolla kiinni mutta ovi on turvonnut sen verran että pitäisi pysyä auki vaikkei ihan perällä asti ollutkaan. Nyt laitoin oven kiinni ja jos se taas revähtää auki nii sitte on jo jotakin pielessä?.!.?

16

2063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopeta ryyppääminen

    • Anonyymi

      Miksei voisi .Meillä kummitteli/telee uudehkossa Ok talossa . Varjoja, koputuksia, tavaroita katoaa/ ilmestyy. Klassinen tapaus.

      • Anonyymi

        Onko teidän talo rakennettu intiaanien hautausmaalle?


    • Anonyymi

      Kyllä missä tahansa paikassa voi kummitella. Ehkä kotonasi on jokin esine joka on "kirottu"? Tosin tuollaiset pienemmät asiat kuten ovien aukeaminen voi johtua ihan teknisistä asioista kuten juuri turpoamisesta.

    • Anonyymi

      Minun entinen kerrostalokoti oli pahin kummitelumesta missä olen ikinä ollut. Ei auttanut papin tekemä kodinsiunaus yhtään mitään.
      Valojen välkkymistä ja muidenkin sähkölaitteiden sekoilua, tavarat siirtyivät itsestään, musiikkia jolla ei ollut mitään lähdettä, jatkuva läsnäolon tunne, mustia hahmoja ym ihan kamala paikka.
      Kestin sitä menoa viisi vuotta kunnes sain tarpeekseni ja myin asunnon.
      Sen jälkeisissä kodeissa ei ole ollut mitään ilmiöitä.

      • Anonyymi

        Ootko kattonu liikaa stranger thingsiä?


    • Anonyymi

      Ei mitään kirouksia tarvita että yliluonnollisia ilmiöitä esiintyy.
      Jos asuntoon on kuollut/tapettu ihminen, voi henki jäädä pyörimään entiseen kotiinsa tai mihin tahansa paikkaan missä viihtyi ennen kuolemaansa.
      Meidän keskuudessamme on paljon ns. maankentään jääneitä sieluja kuka mistäkin syystä.
      Joskus pelko estää sielua siirtymästä eteenpäin valoon samoin henkirikos.
      Jotkut erikoiset ilmiöt voivat olla jonkun satunnaisen kulkijan (sielun) aikaansaamia .
      Jos kuitenkin oma koti alkaa tuntua pelottavalta paikalta, on aika ryhtyä toimiin.
      Ota yhteyttä rajatiedon auttavaan puhelimeen tai pätevään meedioon.
      Spiritualistisen seuran meediot ovat luotettavia.
      www.henkinenkehitys.fi

      • Anonyymi

        Ei sitten todellakaan. Vainaja henkiä ei ole olemassa! Se on sielun vihollinen, saatana saa aikaan nämä ilmiöt. Voi ihmis ressuja kun uskotaan kaikenmaailman juttuihin. Jeesus Kristus on ainoa joka vapauttaa perkeleen vallasta!


    • Anonyymi

      Ai kun kiva että ihmiset myy kummitus asuntonsa pahaa aavistamattomalle kertomatta. Pitäähän ne rahat saada.

    • Anonyymi

      Kyllä kyllä.

      Kerrostaloissahan ei ilman kummituksia kuulu mitään ääniä ja kaikki ovet, ikkunat, keittiön laatikot ym. toimivat aina kuin unelma.

      • Anonyymi

        Kaikissa taloissa ei kuitenkaan ovet aukeile ja sulkeudu itsestään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikissa taloissa ei kuitenkaan ovet aukeile ja sulkeudu itsestään?

        Onko kummitukset parempi vaihtoehto kuin kantapääastujat?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Jos epäilet kotonasi kummittelevan, niin vedä lakana päälle ja kummittele takaisin. Se tepsii oon testannu!

    • Ei voi. Kerrostaloissa on liikaa ihmisiä, ne pelottaa pois kaikki kummitukset. Jos on yksin jossain mökissä kaukana muista ihmisistä, silloin saattaa alkaa kummittelemaan, oman pään sisällä.

    • Anonyymi

      Asun ite ensimmäisessä kerroksessa (talossa yhteensä 7 kerrosta). Ja aina kun astun omaan huoneeseeni tunnelma muuttuu. Toisissa huoneissa on aina sellanen vähän "meluisa" tunnelma, mutta kun astun omaan huoneeseeni tuntuu, kuin se olisi äänieristetty... Koirani katsoo myös joskus kauhuissaan tänne :D et ei tässä mitään joskus on just tullu joku henki sanoo "hyvää yötä (mun nimi)". En oo siitä sen pahemmin pelästynyt ku sehän sano vaan hyvää yötä. Nukuin tämän yön paremmin kuin muut. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe