Kuusi, varastettuna vaiko ostettuna?

Anonyymi

Mihin vaihtoehtoon on kansalaiset joulukuusen suhteen päätyneet/ päätymässä? Itse tässä istahdin posket pakkasesta punoittaen läppärin ääreen; kävin hakemassa oikein komean, melko avoimella paikalla kasvaneen, joulupuun pihalle huomista odottamaan.
Omilta mailta en hennonut ottaa. Naapurin puolelle oli avattu talvitie ja siltä käsin operoin. Turvallisin mielin uskalsin varastaa, kun metsänomistaja on Kanarialla asti.
Kyllä se on niin, että ei jouluiloa voi kokea minkään muun kuin varastetun joulukuusen äärellä.

7

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä provo, mutta pitää vielä parantaa.

• Anonyymi

Riippuu kaiketi vaihtoehtokansalaisuudesta. Seitsemäntoista kuutta puuttuu täydestä kahdeksastatoista jotka on yhteensä kolme kertaa kuusi. Sitä ei kannattaisi varastaa tai edes yrittääkään
      https://youtu.be/XMgxfkwZL4k

• Anonyymi

Kuusi pitää varastaa nousevan kuun aikana. Näin sanoo kälviäläinen kansantieto. Laskevan kuun aikaan varastettu kuusi tietää monenlaista huonoa; lapsista tulee sodomiitteja, susi syö lampaat, sauna palaa, jne.. Kauhea kohtalo odottaa aloittajaa.

• Anonyymi

Viime kesänä oli paljon hyttysiä, marjastamassa kävin. Se käki siellä lahopökkelön latvassa oli veikeä otus. Liekkö kaatunut sekin pökkelö lumen painosta? No marjassa kun käy taas ensi kesänä sekin selviää. Liekkö tulossa taas samanlainen hyttyskesä?

• Anonyymi

Montako % Suomen joulukuusista mahtaa olla varastettuja? Kyllä se prosenttiosuus varmaan yli 20 on jos jätetään Uusimaa huomioimatta. Muilla on pöheliköt sen verran lähellä, että tempaistaan kuusi milloin mistäkin.

• Anonyymi

en uo ikuna,
        kuusesta maksana,
        enkä maksa...

• Anonyymi

Varastettu pitää olla joo. Minä en varasta yksityisiltä vaan valtiolta. Ja varastan samalla koko kerrostalolle. On toki omiakin maita, mutta kun ovat tuolla Kolarissa ja minä täällä Kemijärvellä. Valtion mailta saa aina varastaa. Ja aina parempi jos vielä paskattaa siinä kaadon yhteydessä. Rykäisee sonnat siihen kannon päälle. Torjuu juurilahon ja jättää samalla dna -perustaisen käyntikortin. Ovat kuulemma metsähallituksen toimesta yrittäneet joinain vuosina jäljittääkin meitiä kuusivarkaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3032
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2901
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1732
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1661
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    10. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    Aihe