Tietenkään numerosensei ei ymmärrä luottokorttien tarpeellisuutta, koska numerosenseillä ei ole luottotiedot kunnossa, sensei ei käy ikinä missään eikä matkustele laisinkaan.
Numerosensei ei myöskään ostele mitään ulkomailla mistään koskaan. Siksipä sensei ei tee luottokortilla mitään.
Annas kun isi taas kertoo.
Kun luotot on kunnossa, liikut paljon, matkustelet paljon ja shoppailet paljon, luottokortista on hyötyä.
Lennot kannattaa aina ostaa luotolla, koska vain silloin luotonantaja korvaa suoraan asiakkaalle lentojen hinnan, jos lentoyhtiö menee konkurssiin.
Muutenkin matkustaessa luottokortti on tarpeen monessa yhteydessä. Hotellin varaukseen ja auton vuokraukseen tarvitsee yleensä aina luottokorttia. Thaimaassa deposit kyllä hoituu käteiselläkin.
Ei tarvi kantaa käteistä paljoa, joustava varakassa kortissa. Korotonta maksuaikaa ostosten maksamiseen.
Jos menee luoton puolelle niin aina halvempaa kuin pikavipit tms. Turvaa verkko-ostokset, jos sinua huijataan tai tuote ei saavu.
Automaattinen ostoturvavakuutus tuotteen rikkoutumisen varalle.
Matkamiehelle ja ulkomailla luottokortti on lähes pakollinen. Luottokortit sisältävät myös vakuutuksia, monet myös matkavakuutuksia.
"Tietyt luottokortit kerryttävät Finnairin, SASin tai Norwegianin palkintopisteitä kaikista kortilla tehdyistä ostoksista, yleensä 1 piste per kortilla käytetty euro. Kertyneillä pisteillä voi lunastaa palkintomatkoja, matkustusluokan korotuksia, muita palkintoja tai vaikka lahjoittaa kertyneet pisteet hyväntekeväisyyteen. Jotkut luottokortit sisältävät myös edun, jolla pääsee ilmaiseksi lentokenttien lounge-tiloihin"
Luottokorttien ansiosta minäkin lennän aina bisneksessä Finnairilla. Luottokortteja vahditaan paremmin. Epäillyttävistä nostoista ja ostoista ilmoitetaan aina asiakkaalle taikka kortti jäädytetään automaattisesti.
Huomaan ettei numerosensei matkustele laisinkaan, eikä shoppaile laisinkaan.
Minä teen aina kaikki yli 500 euron ostokset luottokortilla. Se ei tarkoita että ottaisin luottoa, vaan se ostos veloitetaan tililtäni tiettynä päivänä kuukaudesta.
Luotto ei tarkoita velkaa, vaan luottoa eli sitä että luottokunta takaa ostoksesi myyjälle, sekä sinulle.
Tulitko viisaammaksi vai kutsutko kaikkitietäväksi narsistiksi?
T 2010
PS: Kopioin osan tekstistä, koska en tietenkään voi muistaa kaikkia luottokortin hyötyjä ulkoa. (Mainitsin tämän koska muutoin sinä olisit maininnut sen googlauksen jälkeen)
ISILLÄ TARVE KERTOA, NO ISI NYT KERTOO TÄSSÄ TARKASTI KUKA TIETÄÄ JA KUKA EI TIEDÄ, LUKEKAA RAKKAAT.
7
<50
Vastaukset
NEITI:
Tietenkään numerosensei ei ymmärrä luottokorttien tarpeellisuutta, koska numerosenseillä ei ole luottotiedot kunnossa, sensei ei käy ikinä missään eikä matkustele laisinkaan.
SENSSU:
Sensei ymmärtää, vaan ei ymmärrä kuten kirjoitti, miksi täytyy olla monta korttia.
Neiti on näemmä ottanut herneen nenäänsä voutikirjoitteluista, jonka joihdosta on nyt päättänyt olla tietoinen että minun luottotietoni ei ole kunnossa.
Neiti siis tietää että minä en käy koskaan missään enkä matkustele, vai niin.
NEITI:
Numerosensei ei myöskään ostele mitään ulkomailla mistään koskaan. Siksipä sensei ei tee luottokortilla mitään.
SENSSU:
Neiti jopa tietää minun ostokseni, on se valtaisaa tietämystä.
NEITI:
Kun luotot on kunnossa, liikut paljon, matkustelet paljon ja shoppailet paljon, luottokortista on hyötyä.
SENSSU:
En minä luottoja käytä liikkumisiini, enkä todellakaan ole viimeaikoina paljoa matkustellut, mutta eipä ole Neiti ja moni muukaan, enkä minä luottoa tarvitse matkusteluihinkaan.
En shoppaile paljoa ja sen minkä shoppailen, en siihenkään käytä luottoa.
Mikä mahtanee olla Neidin väittämä hyöty?
NEITI:
Lennot kannattaa aina ostaa luotolla, koska vain silloin luotonantaja korvaa suoraan asiakkaalle lentojen hinnan, jos lentoyhtiö menee konkurssiin.
SENSSU:
Neiti siis pelkää lentoyhtiöiden konkurssia kun lentoliput maksaa muutaman satasen, en minä sen takia luottoa tarvitse kortteihin, mutta Neitohan ei huomannut minun kirjoittavan missä on hyvä olla kortti.
NEITI:
Muutenkin matkustaessa luottokortti on tarpeen monessa yhteydessä. Hotellin varaukseen ja auton vuokraukseen tarvitsee yleensä aina luottokorttia. Thaimaassa deposit kyllä hoituu käteiselläkin.
SENSSU:
Mainitsin kirjoituksessani varauksista ja vuokrauksista, mutta Neidolla on valikoiva ymmärrys.
NEITI:
Ei tarvi kantaa käteistä paljoa, joustava varakassa kortissa. Korotonta maksuaikaa ostosten maksamiseen.
SENSSU:
Käteistä saa automaatista, ei tarvitse kantaa mukana, enkä minä osteskele niin paljoa korteilla, että niihin ostoksiin tarvitsisin maksuaikaa.
NEITI:
Jos menee luoton puolelle niin aina halvempaa kuin pikavipit tms. Turvaa verkko-ostokset, jos sinua huijataan tai tuote ei saavu.
SENSSU:
Miksi varakkaalla Neidillä menee luoton puolelle, minulla ei mene.
En harrasta verkko-ostoksia enkä pelkää huijauksia.
NEITI:
Automaattinen ostoturvavakuutus tuotteen rikkoutumisen varalle.
SENSSU:
Neiti menee pikkumaisuuksiin.
NEITI:
Matkamiehelle ja ulkomailla luottokortti on lähes pakollinen. Luottokortit sisältävät myös vakuutuksia, monet myös matkavakuutuksia.
SENSSU:
Kirjoitinko että minulla ei ole? Lue? Kirjoitin että miksi pitää olla monta korttia.
NEITI:
"Tietyt luottokortit kerryttävät Finnairin, SASin tai Norwegianin palkintopisteitä kaikista kortilla tehdyistä ostoksista, yleensä 1 piste per kortilla käytetty euro. Kertyneillä pisteillä voi lunastaa palkintomatkoja, matkustusluokan korotuksia, muita palkintoja tai vaikka lahjoittaa kertyneet pisteet hyväntekeväisyyteen. Jotkut luottokortit sisältävät myös edun, jolla pääsee ilmaiseksi lentokenttien lounge-tiloihin"
SENSSU:
No montakos lentoa olet lentänyt keräten pisteitäsi? Me emme harrasta tuota pistelaskua.
NEITI:Luottokorttien ansiosta minäkin lennän aina bisneksessä Finnairilla.
SENSSU:
No montakos kertaa olet lentänyt finnairilla viimeaikoina?
NEITI:
Epäillyttävistä nostoista ja ostoista ilmoitetaan aina asiakkaalle taikka kortti jäädytetään automaattisesti.
SENSSU:
Niin meillekin.
NEITI:
Huomaan ettei numerosensei matkustele laisinkaan, eikä shoppaile laisinkaan.
SENSSU:
Mistä sen huomaat?
NEITI:
Minä teen aina kaikki yli 500 euron ostokset luottokortilla.
SENSSU:
Niin, entä sitten? Minä tapauskohtaisesti kortilla, mutta en luotolla.
NEITI:
Luotto ei tarkoita velkaa, vaan luottoa eli sitä että luottokunta takaa ostoksesi myyjälle, sekä sinulle.
SENSSU:
Jaahas, siis luotto ei ole velkaa, niinhän se on kun sanot.
NEITI:
Tulitko viisaammaksi vai kutsutko kaikkitietäväksi narsistiksi?
SENSSU:
En tullut viisaammaksi ja pidän sinua hulluna ja myös narsistina, ei mielipidettäni sinusta yksittäiset kirjoitukset muuta, olet riittävästi osoittanut mikä vitunidiootti sinä olet.
JOS SULLA ROHKEUTTA INTERNETKOVISTELUN SIJAAN ON TULLA OTTAMAAN ELÄMÄSI SELKÄSAUNA, NIIN RÄPS JA RÄPS, TAI VOIT JATKAA VAIKKA SEN HUOLTORAKENNUKSEN RAKENTAMISTA KELOHEINÄSEIPÄISTÄ.- Anonyymi
Sensukka ressukka jo nyt humalassa ennen joulua huutaa ja uhoaa niin että savo raikaa.
"Me emme harrasta tuota pistelaskua" ? Juu ei ole varmaan tarvis kun käteistä on euron nuudelipussiin ja torisilakoihin.
Et näköjään ymmärtänyt mikä ero on luotolla ja luottokortilla. Eipä siitä ostoturvastakaan tarvi huolehtia jos ostaa vain nuudelia ja silakoita. Kissa syö silakat, jos ne on vähän pilaantuneita.
Sensukka ei ymmärrä että jokainen kirjoituksesi tekee sinusta joka kerralla säälittävämmän, köyhemmän, tyhmemmän ja yksinäisemmän hahmon jolla ei todellakaan ole mitään muuta elämää kuin tämä pattajan palsta, jota hallitset kuin Rooman valtakuntaa huudellen jokarakoon jotakin asiaan mitenkään liittymätöntä vain siksi ettei sinulla ole muuta purkautumiskanavaa kurjaan elämääsi. Minulle on yhdentekevää mitä nimikettä kukin korteilleen kokee, onko se pankkikortti tai luottokortti.
Minulla on muutamia kortteja joita pidän pankkikortteina, koska niihin ei sisälly luottoa, tosin niissä lukee Visa.
On yksi kortti joka mahdollistaa luottoon ja sitä nimitän luotolliseksi pankkikortiksi, siinäkin lukee Visa.
En osallistu tähän anonyymiriitaan tämän enempää mutta vastaan jos Neiti tahtoo asiallista keskustelua selvittääkseen kirjoittamansa syytökset minua kohtaan, joille hänellä ei ole mitään pohjatietoa muuta kuin oma idioottimaisuutensa.
- Anonyymi
On kummallinen tuo tarpeesi irrottaa kirjoitukset alkuperäisestä ketjusta, vai hävettääkö sinua tämä kirjoitus jossa paljastit tyhmyytesi ja ettet ole matka etkä rahamiehiä?
SENSSU
22.12.2021 15:45
"Hieman ihmetyttää jopa riitelyksi virinnyt korttiasia, joten tässä oma näkökantani.
Mihin ihmeeseen ihmiset tarvitsevat runsaslukuisen korttimäärän ja jopa luotollisina, onko siis elämänne luotolla elämistä?
Minun tarpeeni kyseisillä korteilla on lähinnä maksaa päivittäisiä pikkuostoksia, ei muuta, enkä niihin ostoksiin tarvitse luottoa.
Kortti on tarpeellinen joissakin tilauksissa ja varauksissa, sekä vuokrauksissa tosin.
Runsaampien maksujen suorittamista varten me käytämme tietokoneyhteyttä maksaen laskut, eikä silloinkaan ole kyse mistään luotoista"
Tuossa oli kysymys että tulitko viisaammaksi ja yymärrätkö nyt miksi luottokorttia kannattaa käyttää, jos sellainen on?Sivuanonyymi voisi nyt jättää tähän kommentointinsa eli vieraisiin pöytiin huutelun.
Tein aloituksen keskustellakseni Neidon kanssa joka selkeästi kirjoituksensa osoitti Senseille, eli minulle.
En ole kirjoittanut että minulla ei ole luottokorttia, vaan ihmetellyt niiden runsaslukuisuutta.
Kiitos.No räps sitten vain Neidiltä joka esittänyt 20.000 euron vedon ja luikkinut, sellainen vetojen esittäminen mihin ei kykene on minun mielestäni säälittävää.
Tuskinpa sinun säälisi ketään kohtaan kovasti sydäntä lämmittää.
- Anonyymi
Pikkupoika sanoi aina kun tuli pissahätä, että kusettaa. Mummu opasti poikaa, että kun tulee kusihätä niin sano, että laulattaa.
Niimpä eräänä yönä kun poika nukkui mummon vieressä niin hän herätti mummon ja sanoi, laulattaa.
Mummo vastasi ja sai, laula hiljaa mummon korvaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1783741
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262710Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?582554- 1462361
- 672046
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3151944- 311441
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211403Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381377Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161275