eristyksissä kun katsotaan karttaa. Äänekoski on teollisuus kaupunki palvelut eivät paljoakaan parempia saarijärvellä jyväskylään pitää ajaa jos haluaa palveluja, saarijärven sijainti tekee sen että kaikki tantuu. Ainut asia minkä ulkopaikkakuntalaisena muista on summassaari.
Saarijärvi on pahasti
Anonyymi
6
133
Vastaukset
- Anonyymi
Näin kertoo itse saarijärven diipadaapa liibalaaba trallallaa
- Anonyymi
Saarijärvi pitäisi muuttaa kyyläjärveksi
- Anonyymi
No, eihän Saarijärvi ole yhtään syrjässä kun Suomen maata ajelee pohjoiseen. Hyvin pysyy paikoillaan ja on hyvä maamerkki.
- Anonyymi
Älä naurata joutaa narikkaan koko kylä
- Anonyymi
mutta kyllä saarijärvessä paljon hyvääkin on todella hienot maisemat ja vesistöä paljon joku matkailukeskus kannattaa perustaa tuo vetovoimaa.
- Anonyymi
kaikki suomalaiset pienet paikat on samanlaisia olkoon vaikka satakunnassa sijaitseva kiikka, siellä on vain ruosteinen lyhyt silta ainut nähtävyys.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865