Havaita saattaa kun rakkaan kirjoituksia lukee, että sanoisinko .... no sanon ..... hieman rönsyilee laidasta laitaan ja taasen takaisin tämä päätelmä että minä olen Numban mielikuvitusta ja sitten kuitenkin rakas keskustelee minusta ja esittää kysymyksiä mitä mieltä Numba on minusta, sekä saatuaan vastauksen niin jatkaa kommentointejaan minusta.
No eihän idiootti huomaa omaa toimintaansa.
Puheena mitä minä tiedän ja en tiedä on hauskaa luettavaa, minä siis en tiedä mikä on luottokortti, no onhan se hyvä että tällä Pattayan matkailupalstalla vihdoin tuonkin asian suhteen opin jotain.
Minun luottokelpoisuutenikin on selvitetty, hienoa, kiitos, seuraavaksi varmaankin ilmoitetaan junttilasta voutilistaa.
Kunnioitus oli hauska, tällä palstalla siis harjoitetaan kunnioittamista ja täytyy ansaita kunnioitus, muuten ei saa kunnioitusta Pattayan rakkaalta.
Olkaa huoleti, en minä kaipaa kenenkään idiootin kunnioittamista tällä palstalla, antakaa kaikki kunnioituksenne ..... kuten annattekin 24/7 .... VuosilukuNeidille.
En pane pahakseni, kunnioittakaa Neitiä, mielistelkää Neitiä, nuolkaa Neitiä, hän kaipaa sitä ja pitää siitä.
Tuosta luottokelpoisuudestakin kommenttia hieman ristiriitaista, kun nyt eräät hehkuttaa luottokelpoisuuttaan väittäen että muiden luottokelpoisuus on negatiivinen, mutta samaan hengenvetoon puolustelee, että ei konkurssit ole pahasta, mutta kun varsin usein tämä luottokelpoisuus ja konkurssi keskenään on varsin läheisiä käsitteitä keskenään käytännössä.
Velkatilanteesta muistan tämän Neidin yötyöläiskloonin maininneen talolainansa aikoinaan, ymmärrän tarpeen alituiseen yötyöhön ja niihin haaveveloituksiin joita myös aikanaan toisit alituiseen.
Neiti miljonääri kirjoitti vippilainoista matkakassan tueksi ja alituisesta finnairin bisneksessä lentämisestä koska hänellä luottokortti, taitaa Neidillä vipata kaalissa, kun elämänkerran mukaan ei nyt kovin paljoa ole finnairilla ilmakitkaa halkonut ....... OLKAA VARUILLANNE KUN TILAATTE LANTOPILETTIÄ ...... KATSOKAAS NEITI SE FUNTSII TURVAA JOS VAIKKA FINSKI MENEE NURIN ENNEN HÄNEN LENTOAAN.
NEITI JULIUS CESARILLE LUOTTOKELPOISUUDESTA JA KUNNIOITUKSESTA.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Terve vaan sinne chaing maihin, tota noin, minusta yleissivistykseen jo kuuluu kunnioittaa itseään vanhempia, oli sitten oikeassa tai ei, en minä kaikesta ole kanssasi samaa mieltä mutta en lähde sinua oikaisemaan, koska olet minua vanhempi, sinulla on oikeus mielipiteisiin kuten kaikilla muillakin.
NumBall HHN 61v.Kiitän toki saamastani kunnioituksesta, eikä tämän palstan anti olisikaan niin hauska mikäli kaikki olisivat samaa mieltä keskenään kuten tämä Pattayan rakkaiden kloonijoukkohan on kaikesta, aivan kaikesta keskenään samaa mieltä.
Minä annan kunnioitustani sinulle mm. siitä että toimit kuten toimit vastapuolenasi ollen tämä Neitonen jolla rohkeutta anonyyminä naamailla alituiseen keksien nimeesi viittaavia hiekkalaatikkotason nimittelyjä tarinoineen.
Mitä tulee mielipiteisiini ym. niin on tullut sanottua että korkoa korolle ja se korko näyttänee olevan rakkaalle elämän tappiinsa asti minun ajatteleminen ja minun arvosteluni hänen huomaamatta, että toimii juuri tavalla joka etäaivopesuni tarkoitus onkin.
Kunhan tästä nämä ajat vähän rauhoittuu niin syödään kuules vaikka ranskalaiset ketsupilla sitten siellä Huassa kun piipahdamme Amissa.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Kiitän toki saamastani kunnioituksesta, eikä tämän palstan anti olisikaan niin hauska mikäli kaikki olisivat samaa mieltä keskenään kuten tämä Pattayan rakkaiden kloonijoukkohan on kaikesta, aivan kaikesta keskenään samaa mieltä.
Minä annan kunnioitustani sinulle mm. siitä että toimit kuten toimit vastapuolenasi ollen tämä Neitonen jolla rohkeutta anonyyminä naamailla alituiseen keksien nimeesi viittaavia hiekkalaatikkotason nimittelyjä tarinoineen.
Mitä tulee mielipiteisiini ym. niin on tullut sanottua että korkoa korolle ja se korko näyttänee olevan rakkaalle elämän tappiinsa asti minun ajatteleminen ja minun arvosteluni hänen huomaamatta, että toimii juuri tavalla joka etäaivopesuni tarkoitus onkin.
Kunhan tästä nämä ajat vähän rauhoittuu niin syödään kuules vaikka ranskalaiset ketsupilla sitten siellä Huassa kun piipahdamme Amissa.Näin teemme, tuo 2010 ei ole ymmärtänyt onkimiensa tietojen vuotamisen vakavuutta, se katsoi nimeni thai immigrationin 90 vrk online-palvelusta, käyttöehdoissa on maininta että jokainen saa katsoa ainoastaan omia tietojaan, tämä hyväksytään valitsemalla ok painiketta, kaikki tallentuvat logiin, josta viranomaiset näkevät mistä tietoja on pyydetty...
kävin muutama kuukausi sitten immigrationissa bangkokissa kertomassa asiasta, olivat kovasti kiinnostuneita, parin viikon päästä ohjelmaan oli muutettu... niin että pitää rekisteröidä itsensä että pääsee tietojaan katsomaan, siksi palvelu on päiviä suljettu.
Odotellaan ja katsellaan mitä asiassa tapahtuu, en ole esittänyt mitään vaatimuksia, mutta immigration virkailija piti urkintaa varsin vakavana. Anonyymi kirjoitti:
Näin teemme, tuo 2010 ei ole ymmärtänyt onkimiensa tietojen vuotamisen vakavuutta, se katsoi nimeni thai immigrationin 90 vrk online-palvelusta, käyttöehdoissa on maininta että jokainen saa katsoa ainoastaan omia tietojaan, tämä hyväksytään valitsemalla ok painiketta, kaikki tallentuvat logiin, josta viranomaiset näkevät mistä tietoja on pyydetty...
kävin muutama kuukausi sitten immigrationissa bangkokissa kertomassa asiasta, olivat kovasti kiinnostuneita, parin viikon päästä ohjelmaan oli muutettu... niin että pitää rekisteröidä itsensä että pääsee tietojaan katsomaan, siksi palvelu on päiviä suljettu.
Odotellaan ja katsellaan mitä asiassa tapahtuu, en ole esittänyt mitään vaatimuksia, mutta immigration virkailija piti urkintaa varsin vakavana.Hienoa, siinäpä voi käydä niin että Eedeni autioituu, kun isukki saatetaan finskin bisnekseen viimeisen kerran.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Hienoa, siinäpä voi käydä niin että Eedeni autioituu, kun isukki saatetaan finskin bisnekseen viimeisen kerran.
En tosiaan tiedä mutta virkailija totesi että on heidän vika että ohjelmassa on tuollainen virhe että sieltä pystyy lukemaan toisten tietoja, jos passin numero on tiedossa, sinänsä henkilötiedot eivät ole julkisia, varsinkin jos ne on laittomasti saatu, aika näyttää...
Jos puskajussi olisi ollut mies, mitä se ei ole kova uhoamaan ei muuta olisi välttänyt kaikki mahdolliset ongelmat laittamalla minulle kaveripyyntö, mutta ei uskaltanut... mutta uhkailu on ollut kovaa, kalanruuaksi ja krapujakaan unohtamatta, looseri mikä looseri..
- Anonyymi
Ihan kuin hiekkalaatikolla Jakomäessä räkänokat koettaisivat kehua toistensa muovikuormuri ja todeta että meillä on kyllä paremmat kuin muilla.
- Anonyymi
Joo ja kaikki asuvat vuokralla ja jalostaja tekee hernekeitot jokaiselle, suomen savossa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2444971- 1252283
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2331970Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641824- 1801680
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881537- 541414
- 621329
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751301- 1191171