Paperitehtaiden sijoituspaikka globaalisti kuuluu olla suomessa. Vain meillä osataan pelastaa maailman ilmasto. Olemme edelläkävijöitä vihersiirtymässä. Miksi tehtaanomistajat vievät tuotantoa maihin joissa ei osata pelastaa ilmastoa, eikä luontoa? Me maksamme maailman ilmastotalkoot. Eikö se onnistuisi paremmin jos olisi töitä?
Paperitehtaat suomessa.
8
255
Vastaukset
- Anonyymi
Maailma ei pelastu tekemällä tänne turhia aloituksia !
- Anonyymi
Paoerimiehillä paskat housussa. On kyllä syytäkin. Menneiden vuosien leuhkiminen on vaihtunut täydelliseen paniikkiin. Naapurikin täysin naama harmaana heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paoerimiehillä paskat housussa. On kyllä syytäkin. Menneiden vuosien leuhkiminen on vaihtunut täydelliseen paniikkiin. Naapurikin täysin naama harmaana heh.
Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi reppanaa ottaako pumpusta
- Anonyymi
Tsot tsot Suomen puuta/kuidunpituutta ei tulla viemään yhtään minnekkään...pyyhkikääpä perse eucapaperilla....käy sormi syvällä...tai sitähä te vissi kaipaattekin..sori
- Anonyymi
Niinhän sinä teet onneton
- Anonyymi
Parasta olisi, jos paperikin tuotaisiin kiinasta. Ja vietäisiin käytettynä takaisin sinne. Täällä vaan köllöteltäisiin valtion kustannuksella.
- Anonyymi
Lakko kannattaa!!! Ja uus tehas kylmäksi....kannattiko??? Kaipolsta kokemusta...
- Anonyymi
takavuosie pienituloisten pilkkaaminen ja puheet kaksi vuotta kestävästä muhkeasta ansiosidonnaisesta joka vastaa esim kaupan alan kk palkkaa käyvät omaan nilkkaan
" minä en lähde 2500 eur kk palkalla työhön puheet sekä se että paikallinen sdp työvoimatoimisto suojeli tällaisi johtaa siihen että nyky hallitus (2025) jatlaa seuraavilla kausilla
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1703349Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732151Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii492068- 411971
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 46879