Kysyin sulta jotain

Anonyymi

sä vastasit. Jälkeenpäin tajusin että molemmat puhui vähän äkäisesti. Sehän kertoo tunteista molemmilla, eikö?

58

997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on sitä tulista rakkautta🔥

      • Anonyymi

        Joku liekki siinä leimahti. Hyvä ettei tulipaloa tullut.


    • Anonyymi

      Mitä kysyit?

      • Anonyymi

        Jotain mitä olen halunnut tietää siitä asti kun ihastuin häneen.
        Nyt se kysymys vaan tuli miettimättä sen enempää, itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain mitä olen halunnut tietää siitä asti kun ihastuin häneen.
        Nyt se kysymys vaan tuli miettimättä sen enempää, itsestään.

        Kasvotusten kysyit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvotusten kysyit?

        Niin kysyin ja hän vastasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kysyin ja hän vastasi.

        Mitä vastas


    • Anonyymi

      Niinpä, olin kyllä vähän äksy mutta senjälkeen.....

      • Anonyymi

        Sama mulla.


    • Anonyymi

      no mikä on..äkänen

      • Anonyymi

        En ole äkäinen. Se vaan kuulosti molemmilla siltä. Ei hänkään ollut, en usko.


    • Anonyymi

      Molemmilla on huonopäivä

    • Anonyymi

      Tapahtuiko tämä illanvietossa muutama vuosi sitten. Sellainen tunne tuli silloin. Meidän täytyy joskus selvittää asiat keskenämme.

      • Anonyymi

        No ei sentäs, ihan vähän aikaa sitten.


    • Anonyymi

      Joskus varmaan on juuri noin, että kumpiki ärsyyntyy siitä ettei mene perille oma viesti. Tietenki muitakin syitä on, että on vaan yleisesti ottaen paska tyyppi, jolle kaikki ärähtelee ihan syystä. Ja jos on tällainen ei sitten huomaa sitä välttämättä jos tuota tykästysäkästystä on enemmänki ilmassa. Kaipa ne vähemmän ihanatki voi joskus sellasen kohteeksi päätyä.

      • Anonyymi

        No ei se nyt noin mennyt. Kumpikaan ei ärissyt eikä ärähdellyt. Kirjoitan epäselvästi vaan.


    • Anonyymi

      Näinhän sitä rakastuneena kuvittelee, mutta todellisuus on että vastaaja ärähtää sulle koska ei halua olla sun kanssa tekemisissä ja hänen mielestään ei ole mitään puhuttavaa.. T

      • Anonyymi

        Ei hän ärähtänyt. Kirjoitan vaan epäselvästi. Molemmat oli vähän kireän oloisia ja minä ensin. Hän juttelee mulle itsekin, miksi niin tekisi, jos ei halua olla tekemisissä. Tuskin on kaksinaamainen hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän ärähtänyt. Kirjoitan vaan epäselvästi. Molemmat oli vähän kireän oloisia ja minä ensin. Hän juttelee mulle itsekin, miksi niin tekisi, jos ei halua olla tekemisissä. Tuskin on kaksinaamainen hän.

        Yllättävän monet esittää ystävällistä ja selän takana hirveitä selkään puukottajia ja päskänpuhujia. Älä luota ihmisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävän monet esittää ystävällistä ja selän takana hirveitä selkään puukottajia ja päskänpuhujia. Älä luota ihmisiin.

        No en ole kehenkään luottamassakaan siltä pohjalta. Enkä ole mikään ahdistelija, joten kenenkään ei tarvitse mulle kahta sanaa enempää jutella, jos ei halua. Joissain tilanteissa se kaksi sanaa on pakollista vaikka olis kuinka kakara henkisesti.


      • Anonyymi

        Sun kommentissa on ehkä perää. Ehkä en ota enää itse kontaktia ollenkaan ja katson ottaako hän. On todella inhottavaa, jos toinen ajattelee kuten kirjotat ja minä yritän väkisin jutella hänelle. Sitä en halua hänelle enkä itselleni.


      • Anonyymi

        Mua jäi vaivaamaan tuo kommenttisi. Kun et kirjoita että asia voisi olla noin, vaan kerrot sen totuutena, että asia on näin. Kuvitteletko itse olevasi hän vai mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua jäi vaivaamaan tuo kommenttisi. Kun et kirjoita että asia voisi olla noin, vaan kerrot sen totuutena, että asia on näin. Kuvitteletko itse olevasi hän vai mitä tarkoitat?

        Ei tuollaiset vastaa koskaan. Turhaan kyselet. Kylmä ihminen jo kommentista päätellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua jäi vaivaamaan tuo kommenttisi. Kun et kirjoita että asia voisi olla noin, vaan kerrot sen totuutena, että asia on näin. Kuvitteletko itse olevasi hän vai mitä tarkoitat?

        Minunko kommentti, että häntä ei kiinnosta? Tee aloite suoraan niin saat vastauksen suoraan, ei hyödytä mitään täällä pohtia. Ja jos saat selkeän ein niin usko se, äläkä jää tänne ja häneen vuosiksi jumiin nii kuin minä olen jäänyt. Ymmärrän nyt että minä vain rakastin ja hän ilmeisesti tunsi korkeintaan himoa kohtaani. Minä tunsin suuren onnen ja yhteyden hänen kanssaan, mutta minun on uskottava, että hän ei tuntenut mitään. Siis omista kokemuksista kerroin ja olen Tnainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunko kommentti, että häntä ei kiinnosta? Tee aloite suoraan niin saat vastauksen suoraan, ei hyödytä mitään täällä pohtia. Ja jos saat selkeän ein niin usko se, äläkä jää tänne ja häneen vuosiksi jumiin nii kuin minä olen jäänyt. Ymmärrän nyt että minä vain rakastin ja hän ilmeisesti tunsi korkeintaan himoa kohtaani. Minä tunsin suuren onnen ja yhteyden hänen kanssaan, mutta minun on uskottava, että hän ei tuntenut mitään. Siis omista kokemuksista kerroin ja olen Tnainen.

        No ei sitten. Nainen olen itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuollaiset vastaa koskaan. Turhaan kyselet. Kylmä ihminen jo kommentista päätellen.

        Kylmä ihminen, ehkä olenkin. Koska se ketä rakastin särki sydämeni. Ja en halua että ketään kuvittelee kaikki tapaamiset ja toisen reaktiot johtuvan siitä että rakastaa ja jäävän siihen kuvitelmaan vuosiksi. Mies kyllä kertoo/osittaa jos haluaa ja rakastaa. t: Tnainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunko kommentti, että häntä ei kiinnosta? Tee aloite suoraan niin saat vastauksen suoraan, ei hyödytä mitään täällä pohtia. Ja jos saat selkeän ein niin usko se, äläkä jää tänne ja häneen vuosiksi jumiin nii kuin minä olen jäänyt. Ymmärrän nyt että minä vain rakastin ja hän ilmeisesti tunsi korkeintaan himoa kohtaani. Minä tunsin suuren onnen ja yhteyden hänen kanssaan, mutta minun on uskottava, että hän ei tuntenut mitään. Siis omista kokemuksista kerroin ja olen Tnainen.

        Ps En asu sentään koko aikaa täällä palstalla, nii kuin toivottavasti ei ketään muukaan, niin en huomannut heti vastata..


    • Anonyymi

      Onko aloitus H kirjaimella alkavalta?

      • Anonyymi

        En kerro kuka olen.


    • Anonyymi

      Se oli enemmän toteamus kuin kysymys?

      • Anonyymi

        Kyllä se oli kysymys ja vastaus. Ei sulle.


      • Anonyymi

        Jäin tuota vielä miettimään, että voisiko se toisen mielestä ollakin vain toteamus.
        Taisin siihen perään jotain höpistä, että ikäänkuin tein siitä toteamuksen.. no joo, meen kaappiin häpeämään kun edes kirjoitan tänne.


    • Anonyymi

      Sillä on vaan menkat. Se on kun perseeseen ammuttu karhu silloin. Ei kannata liikaa tulkita.

      • Anonyymi

        Se on mies :)


    • Anonyymi

      Sielu tuntee ja tietää asioita. Tuolloin äreys yllättää, mutta ei valehtele.

      • Anonyymi

        Niin, niin se on varmaan.


    • Anonyymi

      Siitä tää koko soppa oikeestaan alko,,, hyvässä mielessä🙂

      • Anonyymi

        Ei todellakaan. Et ole hän.


    • Anonyymi

      Kyllä, aikamoinen soppa voikin syntyä (-;

      • Anonyymi

        Ei synny. Älä sitä pelkää. Äkkinäistä reagointia vaan. Unohtuu tunnissa parissa taas kuten aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei synny. Älä sitä pelkää. Äkkinäistä reagointia vaan. Unohtuu tunnissa parissa taas kuten aina.

        ja tällä en siis tarkoittanut mua ja häntä vaan reagointia palstalla. Hän ei unohdu tunnissa, parissa eikä koskaan.


    • Anonyymi

      Enpä tiedä pelottaako soppa aloittajaa? Hetket vain voivat olla kovin yllättäviä, ihmeellisiä ja ottaa aikaa...

      • Anonyymi

        Ei pelota. Ihan totta tuo viimeinen lauseesi.


    • Anonyymi

      Ennen joulua?

      • Anonyymi

        Ei....


      • Anonyymi

        Oli se ennen joulua. Jonkun piti sotkea sivusta tuohon taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli se ennen joulua. Jonkun piti sotkea sivusta tuohon taas.

        Mitä siinä tilanteessa tapahtui?


    • Anonyymi

      Tai sit sä vaan puhuit äkäisesti ja toinen peilasi sitä sun sävyä. Näin mä teen, jos turhaan kiukutellaan.

      • Anonyymi

        Hankala tietää, kun ei omaa äänensävyään osaa arvioida. En tiedä miksi tuo aloitus tuli kirjoitettua. Ehkä halusin vaan nähdä tunnistaako joku mut täällä.


    • Anonyymi

      Eihän sitä ikinä voi tietää.
      Kuka täällä kirjoittelee.
      Tosiaan, jos vain toinen on aloitteellinen, toista luultavimmin ei kiinnosta ja voi ahdistua yhteydenotoista. Jos luottamusta ja vastavuoroisuutta löytyy, ainahan voi sanoa, kirjoittaa tai tehdä jotain vähän enemmän. Oikeassa elämässä.

    • Anonyymi

      Puhuimmeko vaimostasi?

      • Anonyymi

        Aloitus on heteronaiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on heteronaiselta.

        Muit tunnisteita kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muit tunnisteita kiitos

        Vielä lisää? Tuollahan on jo. Millaisia haluaisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä lisää? Tuollahan on jo. Millaisia haluaisit?

        Ootko ? Millainen, ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ? Millainen, ?

        Tarkoititkin millainen minä olen.. Ihan tavallinen vaan. Tämä tavis tahtoo sut omaksi. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoititkin millainen minä olen.. Ihan tavallinen vaan. Tämä tavis tahtoo sut omaksi. Hyvää yötä.

        Tumma? Vaalea? Vai pelkkä trolli?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe